Formularz rezerwacji online, silnik rezerwacji na stronie - to wszystko inne określenia modułu rezerwacji online, jakim jest Booking Engine.
Ale nie jest to zwykły formularz zapytania o termin. To coś znacznie więcej.
To tak jakbyś zatrudnił recepcjonistę, który o każdej porze dnia i nocy odpowiada na zapytania Gości o cenę i termin i nanosi rezerwacje na grafik. Nie śpi, nie narzeka.
Chcesz się dowiedzieć co potrafi Booking Engine?
Jak pomaga sprzedawać noclegi i zwiększać zyski obiektów noclegowych?
Zapraszam do przeczytania artykułu.
Gość wpisuje termin i ilość osób. Pojawiają się możliwe pokoje, posegregowane od najtańszego.
Szybki wybór, kliknięcie rezerwuj, płatność.
Prościej się już nie da. Nowoczesne silniki rezerwacji dbają o to, aby dokonanie rezerwacji było najprostsze jak to tylko możliwe - bo im łatwiejsza jest rezerwacja, tym więcej ich będzie.
Nie muszę już wspominać, że Booking Engine jest dostępny zawsze.
Gotowy, by w każdej chwili odpowiedzieć na pytanie Gościa o dostępność i cenę.
24/7, 365 dni w roku.
A Twój recepcjonista?
Gdy wybrana data jest niedostępna silnik rezerwacji proponuje alternatywne, najbliższe terminy.
Pamiętasz o tym, gdy rozmawiasz przez telefon z Gościem?
By na szybko powiedzieć, że wolny jest pobyt krótszy o dzień lub gdy zacznie się jeden dzień później?
Booking Engine nigdy o tym nie zapomina.
To samo, gdy nie przyjmujesz noclegów krótszych niż np. 3 noce. Booking Engine zaproponuje najbliższe daty na 3 noce i dłuższe.
To jest właśnie to, czego najbardziej brakuje turystom na portalach rezerwacyjnych.
I tutaj można naprawdę się wybić i zaoferować turystom coś, czego nie ma konkurencja.
Pakiety pobytowe, czy też oferty specjalne są bardzo niedoceniane i zaniedbywane przez hotelarzy.
A to właśnie promocje i okazje przyciągają gości. I można je fajnie reklamować w Google czy na Facebooku.
Nie musi być to pakiet Wielkanocny z uroczystym śniadaniem. Wystarczy czasem dodać kosz prezentowy, butelkę szampana i ustroić romantycznie pokój na Weekend we dwoje.
Goście docenią Twoją kreatywność. I zdobędziesz więcej rezerwacji.
Na stronie internetowej obiektów podane są ceny: wg sezonów, za pokoje lub osobę, zniżki za długość pobytu, inne ceny dla dzieci.
By wyliczyć cenę za pobyt w niektórych hotelach trzeba mieć niezłe zdolności matematyczne…
Pokój z balkonem 170 zł. Do tego śniadanie, 30 od osoby. Powyżej 5 nocy -10%. Poza sezonem zniżka 15%. Dziecko do lat 7 -50%.
I na dole drobnym druczkiem: opłata klimatyczna wg stawki miasta, opłata za sprzątanie.
Nasz mózg nie lubi się wysilać. Prędzej Gość wyjdzie z Twojej strony.
A w Booking Engine? Wybierasz co pokazujesz, a wszystkie opłaty możesz wliczyć w cenę.
Gość widzi końcową cenę, jaką ma do zapłaty - bo to ma dla niego największe znaczenie. Ile rzeczywiście zapłaci.
By zwiększyć wartość rezerwacji, zaproponuj Gościom dodatkowe usługi: szampan w pokoju, koszyk owoców, zestaw kosmetyków, kwiaty. I inne dowolne.
Zdziwisz się, jak wiele osób będzie korzystać z tego typu dodatków.
Zapewne pobierasz zadatek. Szczególnie w wysokim sezonie.
Wg. badań przeprowadzonych przez Booking.com:
"Kiedy goście płacą online przez Booking.com, prawdopodobieństwo, że odwołają rezerwację jest czterokrotnie niższe. "
Nie mówiąc już o tym, że Goście o tradycyjnych przelewach po prostu zapominają...
Szybka rezerwacja, szybka wpłata. To przepis na więcej rezerwacji.
Nasz silnik rezerwacji połączony jest z programem NFHotel, który daje moc możliwości.
Jak wyglądają silniki rezerwacji konkurencji bez programu?
Wchodzisz na stronę i zaznaczasz wolne terminy. Informacja o rezerwacji przychodzi na e-maila. Za każdym razem, jak masz rezerwację z innego źródła, musisz się zalogować by “zamknąć” dostępność.
U nas działa to inaczej.
Wraz z silnikiem rezerwacji otrzymujesz dostęp do programu hotelowego, w którym dodajesz własne rezerwacje.
System przesyła dostępność automatycznie do Twojej strony internetowej.
W darmowej wersji NFHotel masz dostęp do wysyłki e-maili i powiadomień, płatności online.
Wersje płatne pozwalają dodatkowo na automatyzację dostępności na portalach: Booking.com, Airbnb, Nocowanie.pl i innych - nazywa się to Channel Manager.
Goście odwiedzający Twoją stronę internetową chcą sprawdzić cenę i móc zarezerwować pobyt.
W dowolnym dla siebie momencie, o dowolnej godzinie. Bo kto ma zadzwonić - to wierz mi, zadzwoni.
Nasza prowizja za obsługę silnika rezerwacji to tylko 2,9%.
Booking Engine nie zastępuje rezerwacji telefonicznych - on je uzupełnia o możliwość rezerwacji online.
A do rezerwacji i płatności online turyści są przyzwyczajeni. Chętnie kupują w sklepach internetowych. Taksówkarze przestawiają się na zamawianie taxi online, na wzór Ubera.
Goście chętnie rezerwują na Booking'u i innych portalach. Online.
Pozwól im dokonać rezerwacji bezpośrednio u Ciebie, omijając wysoką prowizję pośredników.