Rok 2020 przyniósł rewolucję - nastąpił znaczny wzrost w zakupach internetowych, a co za tym idzie także płatności online. Ponad 75% konsumentów preferuje zapłatę przez internet - jest to wygodne. Dając do wyboru taką formę płatności będziesz zawsze o kilka kroków dalej od konkurencji.
Czy zdarzyła się Tobie sytuacja, że gość dzwoni, rezerwuje termin, ma wpłacić zadatek i nagle kontakt się urywa? Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na sms? Albo zwyczajnie zapomina o zapłacie, myśląc, że na pewno zlecił przelew kilka dni temu? Rozmawiamy z naszymi klientami i wiemy, że takie sytuacje zdarzają się zdecydowanie za często. Dzięki natychmiastowym płatnościom Gość zapłaci zadatek czy całą kwotę od razu. I jeszcze system powiadomi o zaksięgowaniu wpłaty zarówno obiekt jak i gościa.
Najpopularniejsi w Polsce operatorzy płatności to Przelewy24, DotPay, PayU. Każdy z nich dba o to, by transakcje były jak najbardziej bezpieczne. Wszelkie informacje o płatnościach są chronione dzięki wielu zabezpieczeniom. Korzystają z nich największe sklepy internetowe i serwisy. Masz pewność, że dane i pieniądze Twoje i Twoich gości są bezpieczne.
Podczas płatności online Twój kontrahent nie musi znać numeru konta ani zastanawiać się czy w tytule podać swoje dane czy termin rezerwacji. Wszystko jest wypełnione, kilka klików i wpłata jest na Twoim koncie u operatora. Gość wie, że wpłata dotarła bo dostanie potwierdzenie płatności na maila.
Dokonując płatności on-line Goście mają do dyspozycji praktycznie wszystkie banki - bez problemu dokonają płatności bo jest ona naprawdę intuicyjna. Popularny ostatnio BLIK, płatności kartą lub mobilne Apple Pay i Google Pay, obce waluty czy przelew elektronicznym portfelem jak PayPal czy Skrill. Wszystko dla wygody osoby rezerwującej. I Twoich potwierdzonych rezerwacji.
Jeśli posiadasz system rezerwacji online na stronie - to super. Goście będą mogli od razu zabukować pokój i zapłacić online. Ale nie jest to konieczne. Możesz wysłać link do płatności mailem lub poprzez SMS. Taki link wygenerujesz na stronie operatora przelewu.
Gość chce zapłacić kartą a terminal nagle zamarł? Nie ma problemu. Zaproponuj płatność online. Możesz wysłać maila lub SMS z linkiem do płatności, a Gość zapłaci za pobyt kartą lub BLIKIEM.
By udostępniać Gościom błyskawiczne płatności internetowe należy założyć konto na stronie operatora. Konto w Przelewy24 możesz założyć wypełniając formularz rejestracyjny. Od każdej otrzymanej wpłaty operator pobiera prowizję - bez znaczenia czy wpłata dokonana będzie kartą, przelewem bankowym czy poprzez BLIK. Wysokość prowizji zazwyczaj jest mniejsza niż 2% - dla klientów NFHotel jest to 1,6%. Prowizja zostaje pobrana od wpłacanej kwoty - nie od całości rezerwacji. Możesz pobierać tylko zadatek online, a resztę kwoty gotówką w obiekcie. Lub przelewem tradycyjnym czy kartą.
Do dyspozycji użytkowników NFHotel są szablony e-mail, np. potwierdzenie rezerwacji. Gość otrzymujący takiego e-maila w treści wiadomości znajdzie przycisk zachęcający do płatności on-line.
Po dokonaniu wpłaty zostanie ona automatycznie zaksięgowana w NFHotel. Bez konieczności oczekiwania na przelew banku, logowania się i szukania wpłaty, bez względu czy to niedziela czy święto. Większość przelewów jest natychmiast.
A to wszystko już w darmowej wersji aplikacji NFHotel.
Błyskawiczne płatności online to chętnie wybierana forma zapłaty. Jest to duże udogodnienie zarówno dla osób płacących jak i księgujących wpłaty. Goście zagraniczni łatwiej zapłacą bez ponoszenia dużych kosztów przelewów. Gość nie zapomni, nie pomyli się. Jeśli korzystasz z programu NFHotel to wpłata będzie widoczna natychmiast.