Wypróbuj za darmo

NFHotel Channel Manager

Wbudowany w program hotelowy (PMS) channel manager to: więcej rezerwacji, oszczędność czasu i niezawodność. Połączenie z najważniejszymi portalami rezerwacji, oraz ze silnikiem rezerwacji on-line (booking engine).

Channel manager

Channel manager to narzędzie zintegrowane z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi, które pozwala na efektywne zarządzanie dostępnością i aktualizacjami cen w Twoim obiekcie noclegowym.

Narzędzie dla hotelarzy
Zarządzasz dużym hotelem, pensjonatem, a może wynajmujesz apartamenty lub domki letniskowe? Masz dość logowania się do extranetów portali rezerwacyjnych tj. Booking.com, Airbnb, Grupy Expedia czy Noclegi.pl za każdym razem, gdy chcesz zaktualizować kalendarz i cennik dla Twojego obiektu? Usługa channel managera została zintegrowana z programem recepcyjnym NFHotel właśnie z myślą o Twoich potrzebach!

Automatyzacja
Po pierwsze channel manager automatycznie wprowadza zmiany dostępności oraz aktualizacje cen w wybranych portalach OTA (Online Travel Agency) czy też w module rezerwacji on-line – Booking Enginie.
Po drugie każda nowa rezerwacja, a także ich modyfikacje czy anulacje dokonane w kanałach OTA pojawiają się automatycznie w programie hotelowym NFHotel.
Podsumowując, channel manager służy zarówno do importu Twoich rezerwacji, jak i eksportu dat, cen i restrykcji.

Międzynarodowe portale rezerwacyjne
Channel Manager NFHotel posiada połączenia z najpopularniejszymi na rynku kanałami OTA, które pośredniczą w sprzedaży noclegów. Jesteśmy certyfikowanymi partnerami Booking.com, Airbnb, Expedia czy Noclegi.pl. Bezpośrednie połączenia przez API (Application Programming Interface) umożliwiają wysokiej jakości łączność pomiędzy poszczególnymi aplikacjami.

Zapomnij o overbookingu!
Udostępniaj swoje pokoje, apartamenty i domki bez obaw o overbooking! Channel Manager działa nieprzerwanie w efekcie czego, dzięki szybkiej synchronizacji z najważniejszymi portalami OTA redukuje ryzyko wystąpienia overbookingu do minimum.

Analiza źródeł rezerwacji
Stwórz szczegółową analizę skuteczności oraz rentowności portali rezerwacyjnych tj. Booking.com, Airbnb, Expedia i Noclegi.pl. System hotelowy NFHotel raportuje źródła rezerwacji z podziałem na wybrane portale OTA. Podnieś pozycję swojego obiektu noclegowego w sieci już dziś, zwiększając w rezultacie swoje przychody!

Channel manager w NFHotel

Wszystkie rezerwacje, dostępność i ceny w Twoim PMS mogą być błyskawicznie synchronizowane z portalami rezerwacyjnymi OTA tj. Booking.com, Airbnb, Expedia czy Noclegi.pl. Cena za Channel manager jest uzależniona od liczby pokoi w Twoim obiekcie, apartamentów czy domków. Przejdź już dziś na wersję Pro NFHotel i ciesz się w rezultacie z możliwości bezpośredniego połączenia API z trzema wybranymi portalami OTA.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji

Wbudowany booking engine

Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Channel manager wbudowany w PMS
Kiedy channel manager i PMS, to jeden produkt - masz pewność, że wszystko ze sobą współgra. W NFHotel stawiamy na bezpośrednie połączenia z partnerami OTA.
Najważniejsze portale rezerwacyjne
W NFHotel używasz najwyższej jakości połączenia API, z liczącymi się portalami OTA.
Automatyzacja rezerwacji on-line
Nie rób tego sam! Niech rezerwacje robią się same! Używaj channel managera i zapomnij o mozolnej aktualizacji w portalach rezerwacyjnych.
Pomoc techniczna na najwyższym poziomie
Jesteśmy polską firmą, posiadającą korzenie w hotelarstwie. Dobrze znamy branżę i jej potrzeby. Nasz dział supportu jest do Twojej dyspozycji.

Elastyczny cennik

Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Z jakimi kanałami połączony jest NFHotel Channel Manager?
Mamy bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi: Booking.com, Airbnb, Grupa Expedia, Noclegi.pl.
Jak działa channel manager?
Narzędzie to automatycznie synchronizuje rezerwacje, ceny, dostępność w PMS z portalami rezerwacyjnymi OTA. Wszystkie rezerwacje, modyfikacje, anulacje odbywają się automatycznie.
Jaki jest koszt channel managera?
Cena zależy od ilości pokoi, apartamentów, domków czy innych jednostek w obiekcie. Płatność w formie miesięcznego, lub rocznego abonamentu.
Jak wybrać channel manager?
Warto wybrać narzędzie intuicyjne, i posiadające solidne połączenie z OTA. Takim właśnie jest NFHotel. Dodatkowo dzięki temu, że nasz channel manager, booking engine i PMS, to jedno oprogramowanie - moasz pewność że wszystko ze sobą odpowiednio współgra. Ze względu na support warto wybrać polskie rozwiązanie. Do nas zawsze się dodzwonisz i otrzymasz niezbędną pomoc.
Czy NFHotel PMS raportuje rezerwacje z kanałów OTA?
W naszym PMS (Property Management Systems) znajdziesz raporty, które powiedzą Ci, jakia jest skuteczność poszczególnych portali. Rezerwacje się oznaczone źródłem z którego przyszły.
Czy NFHotel ma certyfikowane połączenia z portalami rezerwacyjnymi?
Poisadamy certyfikowane połączenia z portalami: Booking.com, Airbnb, Expedia, Noclegi.pl, Orbitz, Trivago, HomeAway, Hotels.com, VacationRentals.com, Agoda, Travelocity, Ebookers.com, Wotif, Szallas.hu, Egencia, CheapTickets, Lastminute,com, Hotwire, Vrbo.
Czy NFHotel synchronizuje iCal?
Tak. Można z jego pomocą synchronizować portale Nocowanie.pl, Noclegowo.pl.
Komu polecamy połączenie naszym channel managerem?
Nasz system obsłuży obiekty niezależnie od ich wielkości. Hotele, pensjonaty, apartamenty, domki letniskowe, pokoje, kwatery. Polecamy się wszystkim szukającym wysokiej jakości za rozsądną cenę.
Czy muszę udostępniać cały allotment do kanałów?
Udostępniasz dokładnie to co chcesz. Możesz przydzielić poszczególne pokoje w kanałach, lub synchronizować z OTA wszystkie.
Czy do PMS będą docierać z portali komentarze, informacje o wyżywieniu, sprzątaniu, opłata miejscowa?
Zależnie od portalu OTA zaciągane są różne typy danych. Przy odpowiedniej konfiguracji planów cenowych, w NFHotel będą najważniejsze informacje.
Dlaczego warto wybrać NFHotel?
Jesteśmy polskim oprogramowaniem, ze świetnym supportem. Oprogramowanie jest intuicyjne, a jednocześnie daje dużo możliwości. I oczywiście mobilność pozwalająca na używanie channel managera na każdym urządzeniu: komputer, laptop, tablet, telefon..
channel manager
połączenie z najważniejszymi OTA
bezpośrednie połączenia API
airbnb
booking.com
expedia
noclegi.pl
Hometogo
brak overbooking

Więcej rezerwacji

Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​

Oszczędność czasu​

Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​

Brak błędów​

Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
chart-barsrocketclock