NFHotel Channel Manager

Channel Manager to narzędzie, które łączy program hotelowy z portalami do rezerwacji noclegów. Zmiana cen, zmiana dostępności pokojów - channel manager zajmuje się tym automatycznie. Rezerwacja na Twojej stronie www blokuje ten termin w portalach i odwrotnie. 


Chcesz mieć więcej czasu, więcej rezerwacji i więcej spokoju?
Channel manager

Channel Manager to połączenie z najpopularniejszymi portalami rezerwacyjnymi (OTA), które pozwala na efektywne zarządzanie dostępnością i aktualizacjami cen w Twoim obiekcie noclegowym. Krótko mówiąc łączy Twój grafik rezerwacji w NFHotel z zewnętrznymi kanałami sprzedaży jak Booking. Pozwala to zoptymalizować obłożenie, zwiększyć zyski i zaoszczędzić masę czasu!

Narzędzie niezbędne dla hotelarzy


Zarządzasz dużym hotelem, pensjonatem, a może wynajmujesz apartamenty lub domki letniskowe? Masz dość logowania się do extranetów portali rezerwacyjnych tj. Booking.com, Airbnb, Grupy Expedia czy Noclegi.pl za każdym razem, gdy chcesz zaktualizować kalendarz i cennik dla Twojego obiektu? Channel Managera został zintegrowany z programem recepcyjnym NFHotel, właśnie z myślą o Twoich potrzebach!

Jak działa Channel Manager?

Każda zmiana w aplikacji NFHotel (np. nowa rezerwacja, blokada terminu, zmiana cen) jest natychmiast wysyłana do kanałów sprzedaży. I odwrotnie. Booking, Airbnb czy inne portale przesyłają rezerwacje na Twój kalendarz w NFHotel. To właśnie Channel Manager pilnuje, by żadna rezerwacja się nie zdublowała, mimo tego, że możesz udostępniać wszystkie terminy i pokoje na różnych portalach w tym samym czasie.

Automatyzacja


Po pierwsze Channel manager automatycznie wprowadza zmiany dostępności oraz aktualizacje cen w wybranych portalach OTA (Online Travel Agency) czy też w module rezerwacji on-line – Booking Enginie.
Po drugie każda nowa rezerwacja, a także ich modyfikacje czy anulacje dokonane w kanałach OTA pojawiają się automatycznie w programie hotelowym NFHotel.
Podsumowując, Channel Manager służy zarówno do importu Twoich rezerwacji, jak i eksportu dat, cen i restrykcji.

Najpopularniejsze portale rezerwacyjne


Channel Manager NFHotel posiada połączenia ze znanymi w Polsce i na całym świecie kanałami OTA, które pośredniczą w sprzedaży noclegów. Jesteśmy certyfikowanymi partnerami Booking.com, Airbnb, Expedia czy Noclegi.pl. Bezpośrednie połączenia przez API (Application Programming Interface) umożliwiają wysokiej jakości łączność pomiędzy poszczególnymi aplikacjami.

Channel Manager

Z Channel Managerem zapomnisz o overbookingu!

Udostępniaj swoje pokoje, apartamenty i domki bez obaw o overbooking! Channel Manager działa nieprzerwanie w efekcie czego, dzięki szybkiej synchronizacji z najważniejszymi portalami OTA redukuje ryzyko wystąpienia podwójnej rezerwacji do minimum.

Analiza źródeł rezerwacji


Stwórz szczegółową analizę skuteczności oraz rentowności portali rezerwacyjnych tj. Booking.com, Airbnb, Expedia i Noclegi.pl. System hotelowy NFHotel raportuje źródła rezerwacji z podziałem na wybrane portale OTA. Podnieś pozycję swojego obiektu noclegowego w sieci już dziś, zwiększając w rezultacie swoje przychody!

Channel Manager w NFHotel

Wszystkie rezerwacje, dostępność i ceny w Twoim PMS mogą być błyskawicznie synchronizowane z portalami rezerwacyjnymi OTA tj. Booking.com, Airbnb, Expedia czy Noclegi.pl. Cena za Channel Manager jest uzależniona od liczby pokoi w Twoim obiekcie, apartamentów czy domków. Przejdź już dziś na wersję Pro NFHotel i ciesz się w rezultacie z możliwości bezpośredniego połączenia API z trzema wybranymi portalami OTA.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości NFHotel Channel Manager

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji
Wbudowany booking engine
Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Elastyczny cennik
Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Z jakimi kanałami połączony jest NFHotel Channel Manager?
Mamy bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi: Booking.com, Airbnb, Grupa Expedia, Noclegi.pl.
Jak działa channel manager?
Narzędzie to automatycznie synchronizuje rezerwacje, ceny, dostępność w PMS z portalami rezerwacyjnymi OTA. Wszystkie rezerwacje, modyfikacje, anulacje odbywają się automatycznie.
Jaki jest koszt channel managera?
Cena zależy od ilości pokoi, apartamentów, domków czy innych jednostek w obiekcie. Płatność w formie miesięcznego, lub rocznego abonamentu.
Jak wybrać channel manager?
Warto wybrać narzędzie intuicyjne, i posiadające solidne połączenie z OTA. Takim właśnie jest NFHotel. Dodatkowo dzięki temu, że nasz channel manager, booking engine i PMS, to jedno oprogramowanie - moasz pewność że wszystko ze sobą odpowiednio współgra. Ze względu na support warto wybrać polskie rozwiązanie. Do nas zawsze się dodzwonisz i otrzymasz niezbędną pomoc.
Czy NFHotel PMS raportuje rezerwacje z kanałów OTA?
W naszym PMS (Property Management Systems) znajdziesz raporty, które powiedzą Ci, jakia jest skuteczność poszczególnych portali. Rezerwacje się oznaczone źródłem z którego przyszły.
Czy NFHotel ma certyfikowane połączenia z portalami rezerwacyjnymi?
Poisadamy certyfikowane połączenia z portalami: Booking.com, Airbnb, Expedia, Noclegi.pl, Orbitz, Trivago, HomeAway, Hotels.com, VacationRentals.com, Agoda, Travelocity, Ebookers.com, Wotif, Szallas.hu, Egencia, CheapTickets, Lastminute,com, Hotwire, Vrbo.
Czy NFHotel synchronizuje iCal?
Tak. Można z jego pomocą synchronizować portale Nocowanie.pl, Noclegowo.pl.
Komu polecamy połączenie naszym channel managerem?
Nasz system obsłuży obiekty niezależnie od ich wielkości. Hotele, pensjonaty, apartamenty, domki letniskowe, pokoje, kwatery. Polecamy się wszystkim szukającym wysokiej jakości za rozsądną cenę.
Czy muszę udostępniać cały allotment do kanałów?
Udostępniasz dokładnie to co chcesz. Możesz przydzielić poszczególne pokoje w kanałach, lub synchronizować z OTA wszystkie.
Czy do PMS będą docierać z portali komentarze, informacje o wyżywieniu, sprzątaniu, opłata miejscowa?
Zależnie od portalu OTA zaciągane są różne typy danych. Przy odpowiedniej konfiguracji planów cenowych, w NFHotel będą najważniejsze informacje.
Dlaczego warto wybrać NFHotel?
Jesteśmy polskim oprogramowaniem, ze świetnym supportem. Oprogramowanie jest intuicyjne, a jednocześnie daje dużo możliwości. I oczywiście mobilność pozwalająca na używanie channel managera na każdym urządzeniu: komputer, laptop, tablet, telefon..
channel manager
połączenie z najważniejszymi OTA
bezpośrednie połączenia API
airbnb
booking.com
expedia
noclegi.pl
Hometogo
brak overbooking
Więcej rezerwacji
Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​
Oszczędność czasu​
Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​
Brak błędów​
Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentlicenseusersphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthalarmclockcrossmenucross-circlelayers