Zamień klientów w powracających gości! Dzięki integracji NFHotel z ActiveCampaign spersonalizowane wiadomości mogą wysyłać się same!
Załóż konto
Testuj NFHotel 14 dni za darmo
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
DOSKONAŁE POŁĄCZENIE
NFHotel + ActiveCampaign
Automatyzuj marketing i zwiększ liczbę Gości!
Personalizuj marketing hotelowy jak nigdy dotąd! Dzięki integracji NFHotel z ActiveCampaign możesz tworzyć listy gości na podstawie ich preferencji, historii pobytów i unikalnych tagów, jak ‘ferie’, ‘pies’ czy ‘zadowolony klient’. Automatycznie wysyłaj dopasowane oferty, takie jak first minute na kolejny urlop, przypomnienie o wpłacie, podziękowanie za pobyt i wiele innych!
Automatyczne tworzenie bazy Gości na podstawie rezerwacji
Personalizuj marketing hotelowy jak nigdy dotąd! Dzięki integracji NFHotel z ActiveCampaign możesz tworzyć listy gości na podstawie ich preferencji, historii pobytów i unikalnych tagów, jak ‘ferie’, ‘pies’ czy ‘zadowolony klient’. Automatycznie wysyłaj dopasowane oferty, takie jak first minute na kolejny urlop, przypomnienie o wpłacie, podziękowanie za pobyt i wiele innych!
Automatyczne tworzenie bazy Gości na podstawie rezerwacji
Dzięki integracji możesz tworzyć listy mailingowe na podstawie rezerwacji Gości, a NFHotel automatycznie doda najważniejsze informacje (np. adres e-mail i telefon, narodowość, tagi typu: stały klient, VIP). ActiveCampaign automatycznie doda Gościa do odpowiedniej listy mailingowej.
Personalizowane oferty na każdy sezon
W NFHotel możesz tworzyć tagi także do rezerwacji (np. na termin pobytu Gościa - ferie zimowe). Wyślij ofertę first minute na kolejne ferie lub rabat na pobyt wakacyjny. Wiadomości trafią do osób zainteresowanych konkretnymi terminami – zwiększysz tym samym szansę na ich powrót!
Budowanie lojalności przez kontakt po pobycie
Dzięki automatyzacji ActiveCampaign możesz bez wysiłku podziękować gościom za pobyt, poprosić o opinię lub zaprosić ich na kolejny pobyt. Każdy kontakt po pobycie to krok w kierunku budowania długoterminowych relacji z Twoimi klientami. A w ActiveCampaign to wszystko może dziać się samo, dzięki odpowiednio ustawionej automatyzacji!
Optymalizacja czasu pracy recepcji
Dzięki synchronizacji NFHotel i ActiveCampaign masz natychmiastowy dostęp do zorganizowanych list gości według segmentów, takich jak preferencje, terminy pobytu czy specjalne oznaczenia (np. ferie, Boże Narodzenie, zwierzęta). Łatwo twórz dopasowane kampanie, które trafią do właściwych osób, oszczędzając czas recepcji i zwiększając efektywność działań marketingowych.
CRM - Baza klientów
ActiveCampaign to Twoja baza klientów, a dzięki naszej integracji, NFHotel będzie dodawał na bieżąco tagi, takie jak np. ile razy Gość był w obiekcie czy wydana kwota.
Zaawansowana analityka
W ActiveCampaign widzisz, ile osób otworzyło Twojego maila, ile kliknęło w link. Pomoże Ci to tworzyć jeszcze lepsze oferty dla Gości!
Automatyczna segmentacja gości
Dzięki integracji możesz tworzyć listy mailingowe na podstawie rezerwacji Gości, a NFHotel automatycznie doda najważniejsze informacje (np. adres e-mail i telefon, narodowość, tagi typu: stały klient, VIP). ActiveCampaign automatycznie doda Gościa do odpowiedniej listy mailingowej.
Personalizowane oferty na każdy sezon
W NFHotel możesz tworzyć tagi także do rezerwacji (np. na termin pobytu Gościa - ferie zimowe). Wyślij ofertę first minute na kolejne ferie lub rabat na pobyt wakacyjny. Wiadomości trafią do osób zainteresowanych konkretnymi terminami – zwiększysz tym samym szansę na ich powrót!
Budowanie lojalności przez kontakt po pobycie
Dzięki automatyzacji ActiveCampaign możesz bez wysiłku podziękować gościom za pobyt, poprosić o opinię lub zaprosić ich na kolejny pobyt. Każdy kontakt po pobycie to krok w kierunku budowania długoterminowych relacji z Twoimi klientami. A w ActiveCampaign to wszystko może dziać się samo, dzięki odpowiednio ustawionej automatyzacji!
Optymalizacja czasu pracy recepcji
Dzięki synchronizacji NFHotel i ActiveCampaign masz natychmiastowy dostęp do zorganizowanych list gości według segmentów, takich jak preferencje, terminy pobytu czy specjalne oznaczenia (np. ferie, Boże Narodzenie, zwierzęta). Łatwo twórz dopasowane kampanie, które trafią do właściwych osób, oszczędzając czas recepcji i zwiększając efektywność działań marketingowych.
CRM - Baza klientów
ActiveCampaign to Twoja baza klientów, a dzięki naszej integracji, NFHotel będzie dodawał na bieżąco tagi, takie jak np. ile razy Gość był w obiekcie czy wydana kwota.
Zaawansowana analityka
W ActiveCampaign widzisz, ile osób otworzyło Twojego maila, ile kliknęło w link. Pomoże Ci to tworzyć jeszcze lepsze oferty dla Gości!
Dowiedz się więcej
Co możesz zyskać dzięki naszej integracji?
Automatyczna segmentacja gości
Dzięki integracji możesz tworzyć listy mailingowe na podstawie rezerwacji Gości, a NFHotel automatycznie doda najważniejsze informacje (np. adres e-mail i telefon, narodowość, tagi typu: stały klient, VIP). ActiveCampaign automatycznie doda Gościa do odpowiedniej listy mailingowej.
Personalizowane oferty na każdy sezon
W NFHotel możesz tworzyć tagi także do rezerwacji (np. na termin pobytu Gościa - ferie zimowe). Wyślij ofertę first minute na kolejne ferie lub rabat na pobyt wakacyjny. Wiadomości trafią do osób zainteresowanych konkretnymi terminami – zwiększysz tym samym szansę na ich powrót!
Budowanie lojalności przez kontakt po pobycie
Dzięki automatyzacji ActiveCampaign możesz bez wysiłku podziękować gościom za pobyt, poprosić o opinię lub zaprosić ich na kolejny pobyt. Każdy kontakt po pobycie to krok w kierunku budowania długoterminowych relacji z Twoimi klientami. A w ActiveCampaign to wszystko może dziać się samo, dzięki odpowiednio ustawionej automatyzacji!
Optymalizacja czasu pracy recepcji
Dzięki synchronizacji NFHotel i ActiveCampaign masz natychmiastowy dostęp do zorganizowanych list gości według segmentów, takich jak preferencje, terminy pobytu czy specjalne oznaczenia (np. ferie, Boże Narodzenie, zwierzęta). Łatwo twórz dopasowane kampanie, które trafią do właściwych osób, oszczędzając czas recepcji i zwiększając efektywność działań marketingowych.
CRM - Baza klientów
ActiveCampaign to Twoja baza klientów, a dzięki naszej integracji, NFHotel będzie dodawał na bieżąco tagi, takie jak np. ile razy Gość był w obiekcie czy wydana kwota.
Zaawansowana analityka
W ActiveCampaign widzisz, ile osób otworzyło Twojego maila, ile kliknęło w link. Pomoże Ci to tworzyć jeszcze lepsze oferty dla Gości!
Skontaktuj się z nami!
Jesteś ciekaw, jak wykorzystać naszą integrację u siebie w obiekcie? Napisz do nas!
ActiveCampaign posiada tyle możliwości wykorzystania, że ciężko je wszystkie opisać.
Do wysłania maila z potwierdzeniem rezerwacji lub regulaminem obiektu nie potrzebujesz zgody. Odbywa się to w ramach obsługi rezerwacji. Do wysyłania informacji o promocji potrzebujesz zgody. Zachęć gości do zgody na otrzymywanie informacji handlowych oferując im coś w zamian, np. rabat lub prezent powitalny.
Tak. W ActiveCampaign tworzysz listy. Możesz więc dodawać adresy email do poszczególnych list i je usuwać. Najpopularniejsza listą jest Newsletter. Jeśli ktoś chce zrezygnować z otrzymywania newslettera możesz w mailu dodać automatyczne wypisanie się lub usunąć manualnie taką osobę z listy.
Jasne, jeśli uzupełnisz w NFHotel datę urodzin, zostanie ona przesłana do ActiveCampaign. Teraz wystarczy utworzyć wiadomość e-mail lub sms i dodać ją do automatyzacji - by wiadomość wysłała się automatycznie w dniu urodzin.