Asystent Gościa – szybsza obsługa, pełna automatyzacja, większa satysfakcja!

Wejdź w nową erę cyfrowej gościnności - oszczędzaj czas, poprawiaj komfort swoich Gości i podnieś efektywność pracy personelu z meldukiem online i asystentem gościa w NFHotel.
Załóż konto
Testuj NFHotel 14 dni
za darmo
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC

Dlaczego warto korzystać z Asystenta Gościa?

Asystent Gościa – wygoda dla Gości i brak kolejek na recepcji!


Asystent Gościa to rozwiązanie, które wprowadzi Twój obiekt na wyższy poziom nowoczesnej gościnności. Dzięki tej funkcjonalności Goście szybko i bezpiecznie przejdą przez proces meldunku, a Ty zyskasz więcej czasu na obsługę ich potrzeb.
Bez kolejek w recepcji - eliminacja czasochłonnego meldunku tradycyjnego w godzinach szczytu.
Zmniejszenie obciążenia personelu - recepcja może skupić się na innych zadaniach.
Szybki i łatwy dostęp - goście otrzymują link do Asystenta Gościa bezpośrednio na telefon lub e-mail.
Poprawa komfortu Gości - goście mogą sprawdzić szczegóły rezerwacji, dokonać opłaty i wprowadzić dane meldunkowe bez konieczności wizyty w recepcji, w dowolnym dla siebie momencie.
Marketing - zbieraj e-maile Gości i zgody marketingowe.
Asystent Gościa to rozwiązanie, które wprowadzi Twój obiekt na wyższy poziom nowoczesnej gościnności. Dzięki tej funkcjonalności Goście szybko i bezpiecznie przejdą przez proces meldunku, a Ty zyskasz więcej czasu na obsługę ich potrzeb.
Bez kolejek w recepcji - eliminacja czasochłonnego meldunku tradycyjnego w godzinach szczytu.
Zmniejszenie obciążenia personelu - recepcja może skupić się na innych zadaniach.
Szybki i łatwy dostęp - goście otrzymują link do Asystenta Gościa bezpośrednio na telefon lub e-mail.
Poprawa komfortu Gości - goście mogą sprawdzić szczegóły rezerwacji, dokonać opłaty i wprowadzić dane meldunkowe bez konieczności wizyty w recepcji, w dowolnym dla siebie momencie.
Marketing - zbieraj e-maile Gości i zgody marketingowe.
Zobacz więcej
Channel manager -lista portali OTA

Poznaj korzyści Asystenta Gościa

Prosty proces meldunku online
Gość otrzymuje bezpośredni link do Asystenta Gościa, gdzie może wprowadzić wszystkie wymagane dane meldunkowe, a także dokonać opłaty za pobyt.
Automatyczne wprowadzenie danych rezerwacji
Asystent Gościa pobiera szczegóły rezerwacji bez potrzeby ręcznego wprowadzania, co minimalizuje ryzyko błędów.
Możliwość edycji danych przed meldunkiem
Gość ma możliwość zmiany danych (np. numeru dowodu osobistego), co zapewnia elastyczność i wygodę.
Automatyczne przypomnienie o meldunku
Możemy ustawić automatyzację, która przypomni np. na dwa dni przed przyjazdem o uzupełnienia danych meldunkowych, co ułatwia proces i przypomina o zadaniach.
Zbieraj dane marketingowe
Z pomocą Asystenta Gościa zbieranie danych marketingowych staje się prostsze i bardziej efektywne. Dzięki tej funkcji możesz pozyskać dane kontaktowe Gości, których nie otrzymujesz z kanałów OTA, a także zyskać zgody na przesyłanie ofert marketingowych.
Więcej funkcji w przyszłości
Cały czas rozbudowujemy naszego Asystenta o nowe funcje, więcej możliwości już wkrótce!
Prosty proces meldunku online
Gość otrzymuje bezpośredni link do Asystenta Gościa, gdzie może wprowadzić wszystkie wymagane dane meldunkowe, a także dokonać opłaty za pobyt.
Automatyczne wprowadzenie danych rezerwacji
Asystent Gościa pobiera szczegóły rezerwacji bez potrzeby ręcznego wprowadzania, co minimalizuje ryzyko błędów.
Możliwość edycji danych przed meldunkiem
Gość ma możliwość zmiany danych (np. numeru dowodu osobistego), co zapewnia elastyczność i wygodę.
Automatyczne przypomnienie o meldunku
Możemy ustawić automatyzację, która przypomni np. na dwa dni przed przyjazdem o uzupełnienia danych meldunkowych, co ułatwia proces i przypomina o zadaniach.
Zbieraj dane marketingowe
Z pomocą Asystenta Gościa zbieranie danych marketingowych staje się prostsze i bardziej efektywne. Dzięki tej funkcji możesz pozyskać dane kontaktowe Gości, których nie otrzymujesz z kanałów OTA, a także zyskać zgody na przesyłanie ofert marketingowych.
Więcej funkcji w przyszłości
Cały czas rozbudowujemy naszego Asystenta o nowe funcje, więcej możliwości już wkrótce!
Poznaj korzyści Asystenta Gościa
Prosty proces meldunku online
Gość otrzymuje bezpośredni link do Asystenta Gościa, gdzie może wprowadzić wszystkie wymagane dane meldunkowe, a także dokonać opłaty za pobyt.
Automatyczne wprowadzenie danych rezerwacji
Asystent Gościa pobiera szczegóły rezerwacji bez potrzeby ręcznego wprowadzania, co minimalizuje ryzyko błędów.
Możliwość edycji danych przed meldunkiem
Gość ma możliwość zmiany danych (np. numeru dowodu osobistego), co zapewnia elastyczność i wygodę.
Automatyczne przypomnienie o meldunku
Możemy ustawić automatyzację, która przypomni np. na dwa dni przed przyjazdem o uzupełnienia danych meldunkowych, co ułatwia proces i przypomina o zadaniach.
Zbieraj dane marketingowe
Z pomocą Asystenta Gościa zbieranie danych marketingowych staje się prostsze i bardziej efektywne. Dzięki tej funkcji możesz pozyskać dane kontaktowe Gości, których nie otrzymujesz z kanałów OTA, a także zyskać zgody na przesyłanie ofert marketingowych.
Więcej funkcji w przyszłości
Cały czas rozbudowujemy naszego Asystenta o nowe funcje, więcej możliwości już wkrótce!

Bądź nowoczesny z NFHotel!

Wprowadź Asystenta Gościa do swojego obiektu już teraz!

Jeśli nadal masz wątpliwości, czy Asystent Gościa lub NFHotel sprawdzi się w Twoim obiekcie, skontaktuj się z nami - porozmawiajmy!

Napisz do nas, a zadzwonimy i wspólnie zastanowimy się, jak najlepiej wykorzystać możliwości naszego programu hotelowego, aby zautomatyzować proces obsługi, zyskać czas i zwiększyć zyski.

 


Kliknij i napisz!

FAQ

Często zadawane pytania

Asystent Gościa to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia Gościom szybkie i wygodne dokonanie meldunku online. Dzięki niemu Goście mogą wprowadzić swoje dane, dokonać opłaty za pobyt i zakończyć proces meldunkowy bez konieczności stawiania się w recepcji.
Gość otrzymuje e-mail lub SMS z linkiem do Asystenta Gościa, gdzie może sprawdzić szczegóły rezerwacji, wpisać niezbędne dane do meldunku oraz dokonać opłaty. Po zakończeniu procesu meldunku, dane Gościa są automatycznie przesyłane do systemu hotelowego NFHotel.
Ty decydujesz jakie dane są konieczne. Jeśli zaznaczysz wymagane pole "e-mail", Gość musi podać swój adres e-mail, co pozwala na szybszy kontakt i umożliwia zbieranie danych marketingowych (np. zgodę na otrzymywanie ofert). Jest to szczególnie przydatne, gdy dane kontaktowe Gościa nie są dostępne z kanałów OTA.
Możesz ustawić, które dane są wymagane, a które opcjonalne, są to: numer dowodu osobistego, numer rejestracji pojazdu, imię i nazwisko, adres e-mail, data urodzin, numer pesel. Gość ma również możliwość zmiany danych.
Gość może zaznaczyć zgodę na otrzymywanie ofert marketingowych, takich jak oferty first minute, newslettery, promocje czy inne komunikaty, co wspiera działania marketingowe obiektu.
Tak, Asystent Gościa działa na wszystkich urządzeniach mobilnych, dzięki czemu Goście mogą z niego korzystać w dowolnym miejscu i czasie.
Meldunek online to proces, w którym Gość dokonuje formalności związanych z zameldowaniem w hotelu, pensjonacie, apartamencie lub innym obiekcie bez konieczności wizyty w recepcji. Gość otrzymuje link, dzięki któremu może samodzielnie wprowadzić swoje dane, dokonać płatności i zakończyć proces meldunku.
Meldunek online skraca czas oczekiwania Gości na recepcji, co poprawia ich doświadczenie i wygodę. Dodatkowo, pozwala to na zmniejszenie obciążenia personelu recepcji, który może skupić się na innych zadaniach. Goście mogą także dokonać meldunku zdalnie, w dowolnym momencie i miejscu.
Gość otrzymuje link do Asystenta Gościa na swój adres e-mail lub telefon (SMS). Po kliknięciu w link, może on uzupełnić wymagane dane, takie jak numer dowodu osobistego, dane kontaktowe, a także opłacić swój pobyt, jeśli jest to wymagane i złożyć podpis. Po zakończeniu procesu dane są automatycznie przekazywane do systemu hotelowego.
Zakres wymaganych danych zależy od obiektu, ale zazwyczaj obejmuje: imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer dowodu osobistego lub paszportu. Dodatkowe dane to np. numer rejestracyjny samochodu, data urodzin, pesel. Ty decydujesz, które dane mają być wymagane, a które są opcjonalne.
Jeśli Gość wypełni dane do meldunku online, taka rezerwacja otrzyma tag np. "zameldowany" - możesz ustawić, aby tagi były pokazywane na pasku rezerwacji. Dzięki temu recepcja będzie miała podgląd od razu z grafiku, którzy Goście wprowadzili dane, a których należałoby dopytać.
Tak, Asystent Gościa w NFHotel umożliwia złożenie podpisu online.
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej  aplikacji. 
© 2025 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcheckmark-circlecross-circlelayers