Integracja NFHotel z TrustMate
NFHotel i TrustMate – doskonałe połączenie. Więcej opinii, więcej rezerwacji, więcej zadowolonych Gości!
Załóż konto
Testuj NFHotel 14 dni
za darmo
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Dlaczego warto wybrać TrustMate?
Więcej bezpośrednich rezerwacji dzięki opiniom Gości!

Na pewno wiesz, że ponad 70% Gości dokładnie zapoznaje się z treścią opinii przed dokonaniem rezerwacji. Właśnie dlatego warto zadbać o to, żeby recenzje na temat Twojego obiektu były długie, szczegółowe, aktualne i skutecznie zachęcały do pobytu! Jak? Pomoże Ci w tym TrustMate!
Automatyczne zaproszenia e-mail do wystawienia opinii wysyłane w języku Gościa.
Więcej aktualnych długich i szczegółowych opinii dzięki systemowi klikalnych podpowiedzi.
Nawet 60% mniej negatywnych opinii dzięki systemowi mediacji.
Szczegółowy feedback na temat wszystkich świadczonych usług dzięki dedykowanym ankietom.
Więcej powracających Gości, dzięki dedykowanym stronom podziękowania zależnym od oceny.
i wiele więcej!
Dowiedz się więcej o Trustmate
Na pewno wiesz, że ponad 70% Gości dokładnie zapoznaje się z treścią opinii przed dokonaniem rezerwacji. Właśnie dlatego warto zadbać o to, żeby recenzje na temat Twojego obiektu były długie, szczegółowe, aktualne i skutecznie zachęcały do pobytu! Jak? Pomoże Ci w tym TrustMate!
Automatyczne zaproszenia e-mail do wystawienia opinii wysyłane w języku Gościa.
Więcej aktualnych długich i szczegółowych opinii dzięki systemowi klikalnych podpowiedzi.
Nawet 60% mniej negatywnych opinii dzięki systemowi mediacji.
Szczegółowy feedback na temat wszystkich świadczonych usług dzięki dedykowanym ankietom.
Więcej powracających Gości, dzięki dedykowanym stronom podziękowania zależnym od oceny.
i wiele więcej!
Dowiedz się więcej o Trustmate
Channel manager -lista portali OTA
Dowiedz się więcej
Co zyskasz dzięki naszej integracji?
Jeszcze więcej rezerwacji bezpośrednich
Pozytywne opinie wyświetlane bezpośrednio na stronie Twojego hotelu pomogą Ci zwiększyć liczbę rezerwacji bezpośrednich i ograniczyć prowizje dla OTA. Twoi Goście nie będą musieli poszukiwać recenzji w innych źródłach, na przykład w serwisach OTA czy w Google. Zapoznając się z pozytywnymi recenzjami na Twojej stronie, w większości przypadków zdecydują się na dokonanie bezpośredniej rezerwacji.
Lepsze SEO i wyższa pozycja w Google.
Opinie zebrane z wykorzystaniem systemu podpowiedzi są nie tylko długie i szczegółowe, ale także pełne dobranych specjalnie dla Ciebie słów kluczowych. Dzięki temu, każda recenzja wyświetlana na stronie pozytywnie wpływa na SEO i sprawia, że Twój hotel pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania! Dodatkowo, zbierając opinie z TrustMate, możesz wyróżnić swoją stronę na tle innych wyników wyszukiwania dzięki gwiazdkom Google i zyskać nawet 40% więcej kliknięć!
Długie i szczegółowe opinie pełne słów kluczowych.
Dzięki systemowi podpowiedzi, możesz pomóc swoim Gościom w wystawianiu rozbudowanych recenzji, które jeszcze bardziej napędzą Twoje SEO. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć by stworzyć długą na ponad 200 znaków ze spacjami wypowiedź! Dzięki przygotowanym z myślą o Twoim obiekcie frazom, możesz mieć pewność, że każda opinia pozytywnie wpłynie na pozycję strony w wynikach wyszukiwania!
Opinie bogate w multimedia.
Długa treść to nie wszystko! Zbierając opinie z TrustMate możesz zachęcić swoich Gości także do wzbogacenia opinii zdjęciami i materiałami wideo! Dzięki temu, wyświetlane w widgetach recenzje są jeszcze bardziej atrakcyjne wizualnie i angażują odwiedzających Twoją witrynę.
Kompleksowe zarządzanie wizerunkiem
W każdym, nawet najlepiej prowadzonym obiekcie, zdarzają się niezadowoleni Goście i negatywne opinie. Dzięki systemowi mediacji możesz jednak wyjaśnić przyczyny ich wystawienia i naprawić sytuację w ramach niewidocznego na forum publicznym dialogu. Aż 6 na 10 mediacji kończy się sukcesem i sprawia, że początkowo niezadowoleni Goście stają się ambasadorami Twojej marki! Dodatkowo, system pomoże Ci także w codziennym dbaniu o opinie, zasugeruje komentarze do wystawionych recenzji i pozwoli Ci zidentyfikować obszary wymagające szczególnej uwagi.
Łatwe zbieranie opinii o usługach i udogodnieniach.
Dzięki dedykowanym kodom QR i kartom NFC możesz w łatwy sposób zbierać opinie na temat hotelowej restauracji, siłowni, basenu, czy innych świadczonych usług. Wystarczy dotknięcie telefonem, lub szybki skan i gotowe! Co ważne, zebrane w ten sposób recenzje możesz prezentować na wybranych przez siebie podstronach i zachęcić kolejnych Gości do skorzystania z prezentowanej oferty.
Prezentacja opinii w języku Twoich Gości.
Opinie zebrane z TrustMate oraz te pochodzące z Google i Facebooka pojawią się na Twojej stronie w gustownych, interaktywnych widgetach. Co jednak najważniejsze - zostaną przetłumaczone na język strony, dzięki czemu niezależnie od narodowości, Twoi Goście zawsze będą mieli wygodny dostęp do setek opinii podróżujących z całego świata!
Więcej powracających Gości.
Unikalne podejście TrustMate pozwala Ci zbierać opinie także po rezerwacjach przez serwisy OTA. Dzięki temu możesz wykorzystać stronę podziękowania za wystawienie recenzji, aby zachęcić swoich Gości do ponownej rezerwacji bezpośrednio przez Twoją stronę. Wystarczy, że na thank-you-page umieścisz stworzoną dla nich ofertę! Dodatkowo, za sprawą integracji TrustMate z Google, Twoi Goście mogą skopiować stworzoną przez siebie opinie i opublikować ja na Twojej wizytówce Google w zaledwie kilku prostych krokach! Proste, prawda? A to zaledwie ułamek możliwości TrustMate!

Porozmawiajmy! Przekonaj się jak opinie mogą napędzić Twój hotel!

Chcesz dowiedzieć się więcej o TrustMate lub naszej integracji? Sprawdź, w jaki sposób TrustMate może pomóc w rozwijaniu Twojego hotelu dzięki opiniom Twoich Gości!
W ramach współpracy partnerskiej, klienci NFHotel mogą liczyć na specjalne warunki! Napisz do nas!


FAQ
Często zadawane pytania
Integracja pozwala hotelom zdobywać więcej pozytywnych opinii, co przekłada się na większą liczbę rezerwacji. Dodatkowo, lepsza pozycja w Google zwiększa widoczność hotelu w sieci, a proste systemy opiniowania, takie jak kody QR, ułatwiają gościom dzielenie się swoimi doświadczeniami. NFHotel zasili TrustMate danymi.
Opinie mają kluczowe znaczenie, ponieważ ponad 70% osób czyta je przed dokonaniem rezerwacji. Pozytywne opinie przyczyniają się do większej liczby rezerwacji oraz lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
Proces jest prosty: Gość korzysta z usług hotelu. TrustMate wysyła do niego prośbę o opinię za pomocą e-maila lub SMS-a. Gość wystawia opinię korzystając z systemu klikanych podpowiedzi, może też dodać zdjęcie. Gość trafia na stronę podziękowania, gdzie może otrzymać kod rabatowy na przyszłe rezerwacje. Opinie są wyświetlane na stronie hotelu, co buduje zaufanie u przyszłych gości.
Tak, większość opinii jest dodawana przez urządzenia mobilne. Formularze TrustMate są zoptymalizowane pod kątem użytkowników mobilnych, co skraca czas potrzebny na wystawienie opinii do minimum.
Opinie zebrane przy użyciu systemu podpowiedzi są dłuższe, bardziej szczegółowe i zawierają odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Dzięki temu każda recenzja, która pojawia się na stronie, pozytywnie wpływa na SEO, co pomaga w osiągnięciu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej  aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2024 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcheckmark-circlecross-circlelayers