Dzięki przygotowanym szablonom wysyłka potwierdzenia rezerwacji, informacji o otrzymaniu wpłaty, podziękowania za wizytę w obiekcie, lub dowolnej innej wiadomości to przyjemność.
Gotowy szablon wyślesz jeszcze w trakcie rozmowy z klientem. Do wiadomości możesz załączać automatycznie wygenerowane w systemie pliki: faktury, karty pobytu, wouchery i inne.
Powiadomienia dostępne są w wielu językach.
Dzięki błyskawicznej wysyłce Twoi klienci poczują się zadbani, co z pewnością pozytywnie wpłynie na ich zadowolenie z obsługi.
NFHotel posiada gotowe szablony e-mail, sms w trzech językach: polski, angielski, niemiecki oraz możliwość dodania kolejnych.
Podczas wysyłki powiadomienia automatycznie uzupełniane są danymi rezerwacji której dotyczą. Do wiadomości e-mail można załączać również pliki: karta pobytu, faktury, wouchery i inne.
Dla rezerwacji on-line powiadomienia wysyłane są automatycznie. W przypadku płatności on-line, NFHotel powiadomi klienta o otrzymaniu wpłaty.
Przy wysyłaniu wiadomości przez recepcję możliwa jest edycja treści e-mail, jak i sms.
Każda wysłana wiadomość, widoczna jest w historii wysyłek poszczególnych rezerwacji.
W ramach oprogramowania gotowe szablony w trzech językach.
Błyskawiczna wysyłka
Podczas rozmowy telefonicznej wysyłasz potwierdzenie rezerwacji.
Brak pomyłek
Dopracowany system nie pozwoli na wysłanie błędnych danych.
Płatność on-line
Przycisk płatnośći w e-mail umożliwia wpłatę on-line lub kartą kredytową.
Przykładowe szablony
W systemie możesz generować dowolną ilość powiadomień e-mail oraz sms w wielu językach. Do wiadomości e-mail mogą być załączane faktury, oraz inne gotowe do wysyłki druki(karta pobytu, woucher i t.d.). Przykładowe z nich poniżej.
"Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
Laola Spa
Pobierowo
"Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym. System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
JANTAR apartamenty
Kołobrzeg
"Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
Wonder Home
Karpacz
"Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok. Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
Harmony House
Świnoujście
"Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
Soleil Resort & SPA
Rewal
"Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy. Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami. Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."