Dzięki przygotowanym szablonom wysyłka potwierdzenia rezerwacji, informacji o otrzymaniu wpłaty, podziękowania za wizytę w obiekcie, lub dowolnej innej wiadomości to przyjemność.
Gotowy szablon wyślesz jeszcze w trakcie rozmowy z klientem. Do wiadomości możesz załączać automatycznie wygenerowane w systemie pliki: faktury, karty pobytu, wouchery i inne.
Powiadomienia dostępne są w wielu językach.
Dzięki błyskawicznej wysyłce Twoi klienci poczują się zadbani, co z pewnością pozytywnie wpłynie na ich zadowolenie z obsługi.
NFHotel posiada gotowe szablony e-mail, sms w trzech językach: polski, angielski, niemiecki oraz możliwość dodania kolejnych.
Podczas wysyłki powiadomienia automatycznie uzupełniane są danymi rezerwacji której dotyczą. Do wiadomości e-mail można załączać również pliki: karta pobytu, faktury, wouchery i inne.
Dla rezerwacji on-line powiadomienia wysyłane są automatycznie. W przypadku płatności on-line, NFHotel powiadomi klienta o otrzymaniu wpłaty.
Przy wysyłaniu wiadomości przez recepcję możliwa jest edycja treści e-mail, jak i sms.
Każda wysłana wiadomość, widoczna jest w historii wysyłek poszczególnych rezerwacji.
W ramach oprogramowania gotowe szablony w trzech językach.
Błyskawiczna wysyłka
Podczas rozmowy telefonicznej wysyłasz potwierdzenie rezerwacji.
Brak pomyłek
Dopracowany system nie pozwoli na wysłanie błędnych danych.
Płatność on-line
Przycisk płatnośći w e-mail umożliwia wpłatę on-line lub kartą kredytową.
Przykładowe szablony
W systemie możesz generować dowolną ilość powiadomień e-mail oraz sms w wielu językach. Do wiadomości e-mail mogą być załączane faktury, oraz inne gotowe do wysyłki druki(karta pobytu, woucher i t.d.). Przykładowe z nich poniżej.
Potwierdzenie rezerwacji
Potwierdzenie przyjęcia zadatku
Ponaglenie w sprawie wpłaty zadatku
Potwierdzenie rezerwacji grupowej
Podziękowanie za pobyt
Wiadomość z fakturą w załączniku
Informacja o anulacji rezerwacji
Zaproszenie wraz z woucherem w załączeniu
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.