Wysyłka do channel managera
Dodanie, usunięcie, przeniesienie rezerwacji - automatycznie aktualizuje wysyła dostępność do portali rezerwacyjnych OTA.
Obliczanie kwoty do zapłaty
Dodając rezerwację NFHotel obliczy pełną kwotę do zapłaty.
Zadatki
Przy tworzeniu rezerwacji wyliczona zostaje kwota zadatku, możesz ja w każdej chwili zmienić.
Czas na wpłatę zadatku
Utworzenie rezerwacji ustawia czas na wpłatę zadatku, jeśli zajdzie potrzeba można go szybko zmodyfikować.
Wyżywienie
Wyżywienie będzie się dodawać automatycznie, w zależności od wybranego planu cenowego. Wyżywienie opcjonalne można dodawać ręcznie.
Płatności za sprzątanie apartamentu
Dla apartamentów system wyliczy kwotę za jego sprzątanie/przygotowanie i doda ją do wartości rezerwacji.
Potwierdzenia e-mail, sms
Gotowne responsywne potwierdzenia e-mail z pełną informacją o rezerwacji.
Historia wysłanych wiadomości
Treść wysłanych e-mail jest zapisywana dzięki czemu mamy pełną historię przypiętą do rezerwacji.
Komentarze
Do rezerwacji możesz dodawać komentarze. Są tu również widoczne komentarze z portali rezerwacyjnych.
Elastyczne ceny
Możesz stosować cenę za pokój lub za osoby, możesz również ustalić cenę za cały pobyt.
Meldowanie
Karta klienta zawiera wszystkie pola niezbędne do zameldowania klienta. Możesz meldować każdą osobę w pokoju z osobna, lub tylko osobę rezerwującą.
Zgody RODO
W karcie klienta do zaznaczenia zgody na: przetwarzanie danych, informacje handlowe, profilowanie, działania marketingowe.
Sprzedaż usług dodatkowych
Przez wbudowany sklep możesz sprzedawać dowolne usługi dodatkowe dla rezerwacji.
Powiadomienia o imieninach, urodzinach klienta
Włącz zadanie na dzień, aby wyświetlić przypomnienie o np. przygotowaniu niespodzianki dla klienta z okazji jego urodzin.
Szampan, kwiaty do pokoju
Przypomnienia o przygotowaniu w pokoju kwiatów, szampana na powitanie.
Historia zmian
Wszystkie zmiany są logowane, dzięki czemu można dokładnie prześledzić historię działań na rezerwacji.
Proste przenoszenie rezerwacji
Aby przenieść rezerwację do innego pokoju wystarczy że wybierzesz inny pokój i klikniesz zapisz. Podobnie ze zmianą terminu rezerwacji.
Źródło rezerwacji
Każda rezerwacja posiada źródło jej utworzenia np. recepcjonista, strona www, portal rezerwacyjny OTA.
Status rezerwacji
Czekamy na gościa, gość zameldowany, gość opuścił hotel.
Szybkie rozliczanie
Rozliczenie to zaledwie kilka kliknięć. Każda wpłata jest oznaczona: kto, kiedy ją wprowadził, dlaczego ununął.
Płatności on-line
NFHotel posiada integrację z błyskawicznymi płatnościami on-line. System automatycznie księguje takie wpłaty i wysyła potwierdzenia ich otrzymania na e-mail, sms.
Faktury
Wystawisz tu faktury: vat, zaliczkowe, końcowe, duplikaty, korekty, proformy. Fakturę wyślesz klientowi na e-mail, a dla księgowości wygenerujesz JPK.
Druki
Karty meldunkowe, regulaminy do podpisu i dowolne inne druki do rezerwacji. Jedno kliknięcie i wygenerujesz pdf do druku, lub wyślesz go w e-mail.
Dane z OTA
Okno rezerwacji posiada szczegółowe informacje z kanałów rezerwacyjnych OTA. Nie musisz się logowac na stronach portali aby dowiedzieć się więcej.
Zadania
Task manager pozwoli Ci na dodanie zadania związanego z rezerwacją lub jej uczestnikami. Do wykonania w konkretnym dniu, przez konkretną osobę.
Opłata miejscowa
Jeśli Twój obiekt pobiera opłatę miejscową / klimatyczną / uzdrowiskową od gości, NFHotel automatycznie wyliczy jej wartość i doda ją do rezerwacji.
Kodowanie kart
Meldunek klienta może automatycznie kodować kartę do pokoju. Obsługujemy również zamki na kody, które NFHotel może wysłać na e-mail, sms.
Dzielenie wpłat
Dodane wpłaty, zadatki można w każdej chwili dzielić, przenosić do innych rezerwacji.
Godzina przyjazdu klienta
Możesz dodać przybliżoną godzinę przyjazdu klienta. Jeśli gość oznaczył ją w portalu OTA również zobaczysz ją w NFHotel.