Wypróbuj za darmo

MOC funkcjonalności NFHotel

Nigdy nie spoczniemy na laurach. NFHotel to oprogramowanie, które wciąż będzie rozwijane, unowocześniane.

Nowe funkcjonalności i ulepszenia udostępniane są niemal każdego tygodnia a ich wdrożenie w Twój NFHotel nie wymaga Twojej ingerencji – logujesz się i masz zawsze aktualny NFHotel.

Kalendarz rezerwacji

Niezbędne narzędzie dla hotelu. Grafik rezerwacji on-line.
Responsywny
NFHotel dopasowuje się do ekranu na którym jest wyświetlany. Dzięki temu możesz używać systemu na każdym urządzeniu.
Przeciągnij - upuść
Aby przenieść rezerwację do innego pokoju wystarczy dłużej ją przytrzymać i przeciągnąć do wolnego pokoju.
Zwijane menu
Aby wyświetlić większy obszar grafiku jednym kliknięciem można schować boczne menu.
Dodatkowe nazwy pokoi
Każdemu z pokoi można przypisać dodatkową nazwę wyświetlaną na ich liście.
Opisy pokoi
Pokoje mogą posiadać swoje opisy – wystarczy najechać na pokój aby pokazał się dodatkowy opis.
Filtrowanie pokoi
Aby ułatwić wyszukanie pokoju w danym standardzie lub grupie wystarczy przefiltrować listę.
Konfigurowalny widok grafiku
Szerokość, wysokość komórek grafiku oraz pozostałe parametry możliwe są do indywidualnej konfiguracji.
Oznaczanie świąt
Wszystkie święta i inne ważne terminy warto oznaczyć na grafiku.
Podświetlanie dnia i pokoju
Przemieszczanie kursora po grafiku podświetla dzień oraz pokój, co ułatwia wybieranie terminów dla rezerwacji.
Przełączanie między datami
Wystarczy jedno kliknięcie aby przejść do odpowiedniego miesiąca na grafiku
Pokoje zapasowe
Na rezerwacje zapasowe, do robienia porządków na grafiku przdatne są pokoje zapasowe.
Przypominacz
Przemieszczanie kursora po grafiku podświetla dzień oraz pokój, co ułatwia wybieranie terminów dla rezerwacji.
Blokady
Blokady rezerwacji z powodu remontu, sprzątania zwizualizowane na grafiku.
Grupowanie pokoi
Pokoje można wyświetlać wg piętra, lub apartamenty wg. lokalizacji.
Belka statusu
Rzut okiem i widzisz gdzie jest przyjazd/wyjazd, czy pokój jest posprzątany, czy gość jest w obiekcie.
Chmurka ze skróconym info
Po najechaniu na pasek rezerwacji zobaczysz najważniejsze informacje bez otwierania jej okna.
Skok do daty
Wystarczy kliknąć w wybrany miesiąc aby wyświetlić kalendarz na dany okres.
Kalendarz w PDF
Kalendarz możesz wydrukować dzieki dostępnemu pdf.
Podsumowanie dnia
Po najechaniu na poszczególne dni zobaczysz ile jest przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz posiłków.

Okno rezerwacji

Wszystkie informacje dotyczące rezerwacji w jednym miejscu.
Wysyłka do channel managera
Dodanie, usunięcie, przeniesienie rezerwacji - automatycznie aktualizuje wysyła dostępność do portali rezerwacyjnych OTA.
Obliczanie kwoty do zapłaty
Dodając rezerwację NFHotel obliczy pełną kwotę do zapłaty.
Zadatki
Przy tworzeniu rezerwacji wyliczona zostaje kwota zadatku, możesz ja w każdej chwili zmienić.
Czas na wpłatę zadatku
Utworzenie rezerwacji ustawia czas na wpłatę zadatku, jeśli zajdzie potrzeba można go szybko zmodyfikować.
Wyżywienie
Wyżywienie będzie się dodawać automatycznie, w zależności od wybranego planu cenowego. Wyżywienie opcjonalne można dodawać ręcznie.
Płatności za sprzątanie apartamentu
Dla apartamentów system wyliczy kwotę za jego sprzątanie/przygotowanie i doda ją do wartości rezerwacji.
Potwierdzenia e-mail, sms
Gotowne responsywne potwierdzenia e-mail z pełną informacją o rezerwacji.
Historia wysłanych wiadomości
Treść wysłanych e-mail jest zapisywana dzięki czemu mamy pełną historię przypiętą do rezerwacji.
Komentarze
Do rezerwacji możesz dodawać komentarze. Są tu również widoczne komentarze z portali rezerwacyjnych.
Elastyczne ceny
Możesz stosować cenę za pokój lub za osoby, możesz również ustalić cenę za cały pobyt.
Meldowanie
Karta klienta zawiera wszystkie pola niezbędne do zameldowania klienta. Możesz meldować każdą osobę w pokoju z osobna, lub tylko osobę rezerwującą.
Zgody RODO
W karcie klienta do zaznaczenia zgody na: przetwarzanie danych, informacje handlowe, profilowanie, działania marketingowe.
Sprzedaż usług dodatkowych
Przez wbudowany sklep możesz sprzedawać dowolne usługi dodatkowe dla rezerwacji.
Powiadomienia o imieninach, urodzinach klienta
Włącz zadanie na dzień, aby wyświetlić przypomnienie o np. przygotowaniu niespodzianki dla klienta z okazji jego urodzin.
Szampan, kwiaty do pokoju
Przypomnienia o przygotowaniu w pokoju kwiatów, szampana na powitanie.
Historia zmian
Wszystkie zmiany są logowane, dzięki czemu można dokładnie prześledzić historię działań na rezerwacji.
Proste przenoszenie rezerwacji
Aby przenieść rezerwację do innego pokoju wystarczy że wybierzesz inny pokój i klikniesz zapisz. Podobnie ze zmianą terminu rezerwacji.
Źródło rezerwacji
Każda rezerwacja posiada źródło jej utworzenia np. recepcjonista, strona www, portal rezerwacyjny OTA.
Status rezerwacji
Czekamy na gościa, gość zameldowany, gość opuścił hotel.
Szybkie rozliczanie
Rozliczenie to zaledwie kilka kliknięć. Każda wpłata jest oznaczona: kto, kiedy ją wprowadził, dlaczego ununął.
Płatności on-line
NFHotel posiada integrację z błyskawicznymi płatnościami Dotpay. System automatycznie księguje takie wpłaty i wysyła potwierdzenia ich otrzymania na e-mail, sms.
Faktury
Wystawisz tu faktury: vat, zaliczkowe, końcowe, duplikaty, korekty, proformy. Fakturę wyślesz klientowi na e-mail, a dla księgowości wygenerujesz JPK.
Druki
Karty meldunkowe, regulaminy do podpisu i dowolne inne druki do rezerwacji. Jedno kliknięcie i wygenerujesz pdf do druku, lub wyślesz go w e-mail.
Dane z OTA
Okno rezerwacji posiada szczegółowe informacje z kanałów rezerwacyjnych OTA. Nie musisz się logowac na stronach portali aby dowiedzieć się więcej.
Zadania
Task manager pozwoli Ci na dodanie zadania związanego z rezerwacją lub jej uczestnikami. Do wykonania w konkretnym dniu, przez konkretną osobę.
Opłata miejscowa
Jeśli Twój obiekt pobiera opłatę miejscową / klimatyczną / uzdrowiskową od gości, NFHotel automatycznie wyliczy jej wartość i doda ją do rezerwacji.
Kodowanie kart
Meldunek klienta może automatycznie kodować kartę do pokoju. Obsługujemy również zamki na kody, które NFHotel może wysłać na e-mail, sms.
Dzielenie wpłat
Dodane wpłaty, zadatki można w każdej chwili dzielić, przenosić do innych rezerwacji.
Godzina przyjazdu klienta
Możesz dodać przybliżoną godzinę przyjazdu klienta. Jeśli gość oznaczył ją w portalu OTA również zobaczysz ją w NFHotel.

Channel manager

Automatyczna obsługa najważniejszych portali rezerwacyjnych OTA.
Booking.com
Bezpośrednie połączenie z najważniejszym portalem rezerwacyjnym.
Grupa Expedia
Połączenie z całą grupę Expedia w której skład wchodzą: Hotels.com, Trivago, HomeAway, Lastminute.com i kilka innych.
Airbnb
Szybkie połączenie przez api z wiodącym portalem do rezerwacji apartamentów, domków, willi a także hoteli.
Noclegi.pl
Integracja z dość wysoko pozycjonowanym portalem OTA.
Szybkie połączenia API
Umiejscowienie NFHotel w chmurze obliczeniowej, oraz wysokiej jakości kod gwarantuje najlepsze czasy połączeń na rynku.
Blokady
Szybkie założenie blokady na grafiku zablokuje automatycznie wszystkie portale rezerwacyjne.
Automatyczna dostępność
Dodanie, usunięcie, przeniesienie rezerwacji - automatycznie aktualizuje wysyła dostępność do portali rezerwacyjnych OTA.
Restrykcje / ograniczenia
Do rezerwacji przez stronę możesz stosować dowolne restrykcje: minimalny pobyt, turnusy, brak wyjazdów czy przyjazdów w poszczególnych dniach.
Możliwości cennika
Nasz cennik jest w stanie obsłużyć praktycznie każdy model. Sezony, dopłaty procentowe, rabaty, inne ceny na stronę niż w OTA i wiele innych.
Udostępnianie części zasobów
Poszczególnym portalom rezerwacyjnym możesz udostępniać wszystkie lub tylko część pokoi.
Źródło rezerwacji
W każdym miejscu NFHotel widoczne jest źródło z którego pochodzi dana rezerwacja.
Plany cenowe
Możesz mieć jeden cennik dla wszystkich kanałów lub osobne dla każdego z nich. NFHotel obsługuje wiele planów cenowych.
Zmiana cen / ograniczeń na dni
Możesz zmieniać dowolne parametry na poszczególne dni i błyskawicznie przesyłać zmiany do portali rezerwacyjnych OTA.
Wiele hotel ID
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Komentarze z OTA
W NFHotel widzisz komentarze, które zostały dodane podczas rezerwacji.

Booking engine

Większa sprzedaż bezpośrednia przez bezobsługowy silnik rezerwacji on-line.
Mobilność
Moduł rezerwacji jest w pełni responsywny - dopasowuje się do wszystkich urządzeń.
Opłaty za sprzątanie / przygotowanie apartamentu
Podczas rezerwacji możesz pobierać opłaty za sprzątanie / przygotowanie apartamentu.
Sprzedaż przez Facebook
Booking engine możesz podpiąć pod przycisk 'Rezerwuj' na Twojej stronie Facebook.
Instalacja na każdej stronie www
Nasz moduł możesz zamieścić na dowolnej stronie, na dowolnym cms.
Dopasowanie kolorystyki
Moduł dopasujesz do kolorystyki swojej strony www.
Płatności on-line
Rezerwacja zakończona jest wyborem sposobu płatności. Jedną z nich są błyskawiczne przelewy, które NFHotel automatycznie księguje.
Powiadomienia e-mail / sms
Po dokonaniu rezerwacji gość otrzyma e-mail z potwierdzeniem i podsumowaniem rezerwacji w swoim języku. Opcjonalnie również sms.
Restrykcje / ograniczenia
Do rezerwacji przez stronę możesz stosować dowolne restrykcje: minimalny pobyt, turnusy, brak wyjazdów czy przyjazdów w poszczególnych dniach.
Możliwości cennika
Nasz cennik jest w stanie obsłużyć praktycznie każdy model. Sezony, dopłaty procentowe, rabaty, inne ceny na stronę niż w OTA i wiele innych.
Zakup dodatków
Podczas procesu rezerwacji możesz dać możliwość zakupu usług dodatkowych, np. kwiaty, szampan na powitanie.
Udostępnij na Facebook'u
Dwoma kliknięciami możesz udostępnić na Facebooku link do wybranego terminu w booking engine aby zwiększyć ich sprzedaż.
Sprzedaż pakietów
Booking engine wspiera sprzedaż pakietów pobytowych, turnusów. Dodatkowo pakiety mogą się łączyć z innymi pobytami.

Rezerwacje grupowe

Szybka praca na zasobach grupowych.
Wyszukiwanie wolnych pokoi
NFHotel wyszuka wolne pokoje, które pomieszczą wskazaną ilość osób w pokojach.
Różne terminy
Grupa może być w różnych terminach np. część pokoi wyjeżdża 10 maja, pozostałe 12 maja.
Zmiana terminów
W każdej chwili możesz przenieść grupę na inny dostępny termin.
Filtrowanie
Szukając odpowiednich pokoi możesz je filtrować np: pokoje z danego piętra / skrzydła, pokoje w danym standardzie.
Komentarze
Dla rezerwacji grupowej możesz dodawać komentarze w ważnymi informacjami.
Podsumowanie osób, pokoi
W oknie rezerwacji grupowej znajduje się podsumowanie ilości osób, oraz pokoi w grupie.
Powiadomienia e-mail, sms
Gotowe do wysyłki powiadomienia z dowolnymi informacjami, podsumowaniami dotyczącymi rezerwacji grupowej.
Aktualizacja dostępności
Wszelkie operacje na grupie aktualizują hurtowo dostępność w portalach rezerwacyjnych OTA.
Odłączanie od grupy
Jeśli zajdzie taka potrzeba możesz odłączyć pokój od grupy, lub zupełnie usunąć wybraną rezerwację.
Oznaczenie grupy na grafiku
Rezerwacje należące do grupy są oznaczone na grafiku dodatkowym paskiem w odpowiednim kolorze.
Druki
Karta grupy, podsumowanie, regulamin i inne dowolne druki zawierające dane rezerwacji grupowej.
Podsumowanie finansów
W rezerwacji grupowej znajdziesz podsumowanie finansów wszystkich rezerwacji znajdujących się w grupie.
Oznaczenie rezerwacji głównej
Możesz oznaczyć pokoj, w którym jest osoba odpowiedzialna za grupę.
Opłata miejscowa
Dodając rezerwację automatycznie wyliczy się rówież opłata miejscowa (jeśli taka obowiązuje w Twojej lokalizacji).
Podsumowanie na grafiku
Po najechaniu na którąkolwiek z rezerwacji w grupie, zobaczysz bez jej otwierania skrót najważniejszych ionformacji o grupie.

Wyszukiwarka

Szybkie wyszukiwanie  po wielu parametrach.
Nazwisko
Wyszukiwanie po nazwisku lucz jego części.
Numer rejestracyjny
Wyszukiwanie po numerze rejestracyjnym pojazdu, pomoże szybko znaleźć właściciela.
Numer telefonu
Wyszukiwanie po numerze telefonu osoby rezerwującej.
Numer rezerwacji
Wyszukiwanie po numerze rezerwacji NFHotel.
Numer rezerwacji z OTA
Wyszukiwanie po numerze rezerwacji z portalu rezerwacyjnego OTA.
Otwieranie rezerwacji
Po wyszukaniu rezerwacji jednym kliknięciem otworzysz okno rezerwacji.

Sklep

Sprzedaż dodatkowych produktów i usług do rezerwacji.
Dodawanie zakupów do rezerwacji
Możliwość sprzedaży dodatkowych produktów do rezerwacji.
Podział na kategorie
Sklep możesz dzielić na grupy i kategorie. Mogą być to również punkty sprzedaży.
Mini GASTRO
Sklep może służyć jako mini gastro. Dla bardziej wymagających mamy integrację z kompleksowym oprogramowaniem gastronomicznym GoPOS.
Sprzedaż dodatkowa przez booking engine
Artykuły ze sklepu mogą być sprzedawane podczas procesu rezerwacji on-line.

Asystent rezerwacji

Błyskawiczne i bezbłędne dokonanie rezerwacji, zakończone wysłaniem potwierdzenia.
Rezerwacja w mniej niż 1 mintuę
Uproszczona rezerwacja przez asystenta, pozwoli na zrobienie rezerwacji, oraz jej potwierdzenie w błyskawicznym tempie.
Wyszukiwanie wolnych pokoi
Wystarczy, że wybierzesz termin, oraz ilość osób a asystent wyświetli wolne pokoje z cenami do zaprezentowania klientowi.
Wyliczanie cen
Ceny wyliczą się same, recepcjonista może się skoncentrować nad przedstawieniem i przekonaniem do oferty obiektu.
Błyskawicze potwierdzenie
Klikając rezerwuj NFHotel zapyta Ciebie czy wysłać potwierdzenie na e-mail, sms - jest gotowe do wysyłki - po prostu kliknij WYŚLIJ.
Wiele planów cenowych
Możesz stosować dowolną ilość ofert cenowych: bez wyżywienia, z wyżywieniem, pakiety, last minute i inne.
Automatyczne załączanie wyżywienia
Jeśli rezerwujesz klientowi pobyt z wyżywieniem - załączy się ono automatycznie do rezerwacji, oraz będzie się wyświetlało na raportach dla kuchni.

Wyżywienie

Automatyczne załączanie, gotowe raporty.
Automatyczne załączanie
Możesz ustawić aby wyżywienie załączało się automatycznie dla nowych rezerwacji w zależności od tego jaką ofertę wybrał klient.
Załączanie dla rezerwacji z OTA
Dla rezerwacji z portali rezerwacyjnych wyżywienie załączy się automatycznie i będzie widniało w raportach do kuchni.
Porcje
Możesz ustawić czy system ma rozróżniać porcje dla poszczególnych posiłków, np. śniadania - pokazuj wszystko jako całe, obiadokolacje pokazuj z podziałem na porcje.
Porcje w zależności od wieku
System będzie pokazywał wielkość porcji w zależności od wieku, np. dziecko 0-2 brak porcji, dziecko 3-12 połowa porcji, osoba 13 i więcej pełna porcja.
Wykluczenie przyjazdu / wyjazdu
System wykluczy z raportu śniadanie w dniu przyjazdu, obiadokolację w dniu wyjazdu i inne posiłki wg. ustawień.
Ilość dań
Możesz wyświetlać na raportach pdf wybór np. różnych dań obiadowych, obsługa zapyta o nie klienta i zapisze odpowiedni na wydruku.
Raport na dzień
Jednym kliknięciem wygenerujesz raport dla kuchni ze szczegółami ile w którym pokoju jest danych posiłków. Na dole podsumowanie, możliwość wyświetlania dodatkowych informacji na raporcie.
Raport na zakres czasu
Wybierasz zakres czasu, a NFHotel pokaże Ci ile, których posiłków jest w danym dniu. Na dole znajdziesz podsumowanie - szczególnie pomocne przy planowaniu zakupów.
Wydruki PDF
Raporty dla kuchni są generowane w gotowym do druku PDF.
Szybki podgląd na kalendarzu
Wystarczy, że najedziesz na datę w kalendarzu rezerwacji, a zobaczysz podsumowanie wyżywienia na dany dzień.

Sprzątanie

Automatyczne załączanie usług sprzątania do rezerwacji.
Po wyjeździe
W dniu wyjazdu załączy się sprzątanie po wyjeździe. Obsługa w aplikacji widzi, czy gość opópścił obiekt.
W trakcie pobytu
Możesz zaplanować usługi w trakcie pobytu np. codzienny przegląd, wymiana ręczników co 3 dni, gruntowne sprzątanie raz w tygodniu i inne.
Przed przyjazdem
Harmonogram przypomni, że np. pokój był wolny dłużej niż 3 doby i należy wykonać w nim usługę 'przetarcie kurzy przed przyjazdem'.
Czas na wykonanie
Każda usługa może mieć określony czas na jej wykonanie. Czas może się wyświetlać na wydruku sprzątania wraz z podsumą - od razu widzisz ile osób potrzebujesz w danym dniu.
Status pokoju
Na liście pokoi widzisz czy pokój jest czysty, czy brudny. Czy była w nim usługa do wykonania 'na dziś' czy też nie.
Podsumowanie na kalendarzu
Najeżdżając na poszczególne dni w kalendarzu, zobaczysz ile jakich usług sprzątania jest w harmonogramie do wykonania.
Aplikacja mobilna
Obsługa sprzątająca może używać aplikacji mobilnej w której zobaczy wszystkie informacje, do których dasz dostęp.
Info dla obsługi
Możesz wyświetlać obsłudze wybrane informacje dotyczące rezerwacji: najbliższy przyjazd, dane klienta, nr telefonu i wiele innych.
Praca na żywo
Kiedy tylko obsługa zaznaczy na smartfonie że pokój jest gotowy, na Twoim ekranie NFHotel status pokoju zmieni się na 'czysty'.
Raport PDF
Jednym kliknięciem możesz wygenerować gotowy do druku raport dla obsługi.

Task manager

Zadania, przypomnienia, delegowanie.
Delegowanie zadań
Zadania do wykonania możesz przydzielać jednej, lub kilku osobom.
Usterki w pokojach
Usterki w pokojach zapisuj jako zadania do wykonania, następnie deleguj je do wykonania.
Przypomnienia
Zadania mogą służyć jako przypomnienia o wniesieniu łóżeczka dziecięcego, dostawki do pokoju.
Urodziny, imieniny klienta
Nie zapomnisz o zleconym przygotowaniu stolika na urodziny / imieniny klienta.
Szablony zadań
Możesz utworzyć szablony dla powtarzalnych zadań i skrócić czas przy ich ponownym dodawaniu.
Zadania płatne
Twórz zadania płatne przez użytkowników systemu. Dzięki temu dodasz np koszt dla właściciela apartamentu, który ma zostać odjęty od kwoty do wypłacenia i pokazany w rozliczeniu.
Statusy
Oznacz wykonane zadania aby zobaczyć co zostało d zrobienia.
Zespoły
Możesz przydzielić osoby do zespołów aby poszczególne osoby mogły zobaczyć wyłącznie zadania z jego zespołu.
Projekty
Projekty pomogą w porządkowaniu zadań, oraz szablonów.

Komunikator

Wewnętrzna komunikacja w obiekcie.
Komunikacja
Komunikator wyłącznie do pracy w obiekcie. Zastąpi kartki zostawione następnej zmianie - po zalogowaniu pojawi się wiadomość.
Otwieranie rezerwacji
Wystarczy wkleić do okna chatu numer rezerwacji - druga osoba klikając go otworzy rezerwację.
Widoczność zalogowanych
Na liście użytkowników widoczne jest oznaczenie, czy dana osoba jest aktualnie zalogowana do systemu.

Powiadomienia e-mail / sms

Gotowe do wysyłki, zawierające niezbędne informacje o rezerwacji.
Do klientów
Wysyłaj gotowe powiadomienia do klientów. Zawierające wszystkie ważne informacje dotyczące rezerwacji.
Do obiektu
NFHotel będzie wysyłał automatyczne powiadomienia do obiektu: nowa rezerwacja, modyfikacja, anulacja.
Kreator szablonów
Do dyspozycji dostajesz prosty w użyciu kreator responsywnych wiadomości. Działa metodą przeciągnij - upuść.
Edycja przed wysyłką
Przed wysyłką wiadomości do klienta, możesz zedytować jej treść. Aczkolwiek szablon skonfigurujemy dla Ciebie tak, abyś nie musiał(a) nic zmieniać.
Licznik do przyjazdu
Pomyśl jak ucieszy się Twój klient, gdy zobaczy zegar odliczający czas do jego przyjazdu - z każdą sekundą urlop coraz bliżej.
Mapa dojazdu
Wystarczy że Twój klient kliknie mapkę w wiadomości używając smartfona, a włączy mu się nawigacja do obiektu.
Szczegółowe dane
W powiadomieniach znajdują się wszystkie ważne dane dotyczące rezerwacji. Możesz dowolnie sterować ich wyświetlaniem.
Wiele lokalizacji
NFHotel obsługuje wiele lokalizacji(np. apartamenty). Powiadomienia są personalizowane i będą wyświetlały dane w zależności od lokalizacji.
Języki
Udostępniamy oprogramowanie skonfigurowane pod obsługę gości z zagranicy. Łatwo wyślesz powiadomienie w języku klienta.
Do faktur
Wystawiaj i wysyłaj faktury prosto z NFHotel zaraz po jej wystawieniu, lub w dowolnym czasie.
Płatność on-line
Przycisk do płatności on-line zamieszczony w wiadomości pozwoli Twojemu klientowi na wygodne dokonanie płatności.
Podpis
Wiadomość posiada stopkę, która może zawierać i mię i nazwisko recepcjonisty, jego zdjęcie. Jeśli wolisz może być to nazwa obiektu.
Historia wysyłki
W każdej chwili możesz zobaczyć kiedy, kto wysłał poszczególne powiadomienie.
Załączniki
Do wiadomości e-mail możesz załączać dokumenty w pdf: regulaminy, karty pobytu i inne. Możesz ustawić załączanie poszczególnych pdf do odpowiednich e-mail.
Automatyzacja
Automatycznie wysyłane powiadomienia wyręczą Cię z ręcznej wysyłki. Potwierdzenie rezerwacji, wpłaty on-line wyślą się automatycznie.
Voucher
W powiadomieniach możesz generować Vouchery pobytowe, które będą wysyłane jako załącznik pdf.
Responsywność
Wiadomości są w pełni responsywne - będą się dostosowywać do każdego urządzenia.

Zestawienia

Gotowe do wydruku zestawienia.
Podsumowanie kuchni
Wybierasz zakres czasu, a NFHotel pokaże Ci ile, których posiłków jest w danym dniu. Na dole znajdziesz podsumowanie - szczególnie pomocne przy planowaniu zakupów.
Kuchnia na dzień
Jednym kliknięciem wygenerujesz raport dla kuchni ze szczegółami ile w którym pokoju jest danych posiłków. Na dole podsumowanie, możliwość wyświetlania dodatkowych informacji na raporcie.
Przyjazdy / wyjazdy
Lista przyjazdów / wyjazdów na dany dzień zawierająca podstawowe dane rezerwacji.
Rezerwacje z zakresu dat
Lista rezerwacji dokonanaych w wybranym zakresie dat, wraz z podstawowymi danymi o rezerwacjach.
Przedawniony zadatek
Listarezerwacji dla których minął termin na wpłatę zadatku. Lista umożliwia szybki kontakt z klientem, oraz otwarcie z jej poziomu okna rezerwacji.
Sprzątanie
Zestawienie pokoi wraz z usługami, które należy w nich wykonać, czasem potrzebnym na wykonanie.

Raporty i analizy

Raportowanie działalności obiektu, zachowania użytkowników.
Przyjazdy / wyjazdy
Aktualna informacja o ilości przyjazdów / wyjazdów, kwotach jakie wpłacono i pozostałych do zapłaty.
Aktualne obłożenie
Ilość zajętych pokoi oraz ich procentowe obłożenie. Ilość osób w obiekcie z podziałem na grupy wiekowe, wraz z wartością procentową.
Narodowości
Ilość gości z poszczególnych krajów wraz z wartością procentową.
Rezerwacje z dziś
Ilość dokonanych dziś rezerwacji, osobonoclegów, średnia wartość osobonoclegu, oraz ogólna wartość rezerwacji.
Rezerwacje recepcjonistów
Badaj skuteczność poszczególnych recepcjonistów, ilość oraz wartość ich rezerwacji, ilość pokojonocy, osobonocy.
Paramerty ARR, ADR, RevPAR
Z pomocą w sprawdzeniu rentownośći obiektu przyjdą Ci parametry ARR, ADR, RevPAR.
Średnie
Badanie średniej długości pobytu oraz średniego wyprzedzenia rezerwacji pomoże w opracowywaniu pakietów pobytowych, oraz cen.
Obłożenie wg. standardów
Badaj obłożenie w zależności od standardu pokoju, ich procentowe obłożenie, oraz przyrosty obłożenia w stosunku do wybranej daty.
Obłożenie na osoby
Raport ilości osób przebywających w obiekcie w poszczególnych dniach. Zwizualizowany na wykresie.
Sklep
Ilościowa oraz kwotowa sprzedaż produktów ze sklepu. Analizować możesz je zbiorczo lub szczegółowo.
Formy płatności
Szybki rzut okiem i widzisz jakimi formami płatności płacą Twoi goście. NFHotel pokaże wartość kwotową, oraz procentową.
Źródła przychodów
Jaki procent, oraz wartość stanowią same pobyty, a jaką zakupy ze sklepu zobaczysz w raporcie źródeł przychodów.
Przychody z rezerwacji
Zaawansowany raport przychodów z podziałem na miesiące, który możesz filtrować od: standardu, pokoju, źródła rezerwacji, przyjazdu lub wyjazdu i kilku innych parametrów.
Czas dokonania rezerwacji
Zobaczysz tutaj w jakich dniach, oraz godzinach Twoi klienci najchętniej dokonują rezerwacji. Planuj skuteczniejsze akcje marketingowe.
KT-1
Sprawozdanie do urzędu ststystycznego generowane jednym kliknięciem. Pozwala na wydruk lub pobranie pdf.
Eksport do excela
Jeśli masz własne pomysły na dodatkowe raporty, lubisz excela - możesz wyeksportować rezerwacje i wszystkie ich parametry.

Zamki

Integracja z systemami zamków hotelowych.
Smartlock
Integracja z zamkami polskiego dostawcy zamków na kody. Kody wysyłane są do utworzonych w NFHotel rezerwacji, ważność kodu automatycznie dostosowuje sie do długości pobytu.
TTLock
Integracja z systemem zamków na kody. Kody wysyłane są do utworzonych w NFHotel rezerwacji, ważność kodu automatycznie dostosowuje sie do długości pobytu.
Zamki na karty
Obsługa zamków Tayama. Kodowanie kart na czas rezerwacji, kodowanie kard master. Obsługa nie wymaga dodatkowego oprogramowania.
Zamki IP
Integracja z zamkami IP firmy Basesystem. Czas ważności karty możliwy do zmiany hurtowo, bez konieczności przykładania karty do czytnika.

Fiskalizacja

Połączenie z drukarkami fiskalnymi wiodących producentów.
Posnet
Integracja z drukarkami fiskalnymi firmy Posnet.
Novitus
Integracja z drukarkami fiskalnymi firmy Novitus.
Elzab
Integracja z drukarkami fiskalnymi firmy Elzab.
Drukarki on-line
Nasza integracja jest gotowa na pracę z drukarkami fiskalnymi on-line.
NIP na paragonie
Przed wydrukiem paragonu system pyta czy dodać nip na paragon. NIP jest weryfikowany i pokazuje dane firmy z GUS.
Drukowanie zdalne
Wystarczy że komputer do którego podpięta jest drukarka fiskalna jest włączony - możesz drukowac paragony ze smartfona, gdziekolwiek jesteś.

Faktury

Wystawiaj faktury, wysyłaj na e-mail, generuj JPK.
Rodzaje faktur
Możesz wystawiać: faktury proforma, vat, zaliczkowe, końcowe, duplikaty, oraz korekty.
Eksport do JPK
Faktury z wybranego okresu możesz wyeksportować do pliku JPK. Dzięki temu można będzie zaimportować je do dowolnego programu księgowego.
Ewidencja faktur
W ewidencji faktur możesz wybrać wyświetlane kolumny, filtrować ją, eksportować do excela czy csv. Możesz ją również wydrukować z pdf.
Wysyłka na e-mail
Wystawiane faktury możesz wysyłać na e-mail bezpośrednio z NFHotel. Zrobisz to z gotowym do wysyłki szablonem e-mail.
Odzielne serie
Możesz posiadać jedną serię do poszczególnych typów faktur, lub do każdego typu osobną.
Migracja z innych systemów
Przenosisz się z innego systemu księgowegogdzie miałeś(aś) już wystawione faktury zaliczkowe? Nie ma problemu - możliwa jest migracja, które pozwoli wystawić do nich końcowe w NFHotel.
Zaciąganie danych z GUS
Dane firmowe klientów zweryfikujesz i zaciągniesz prosto z GUS. Wystarczy wpisanie NIP a NFHotel zrobi resztę za Ciebie.
Dokument sprzedaży
Możesz skonfigurować dowolny dokument sprzedaży. Będzie posiadał odrębną numerację, oraz wybraną przez Ciebie nazwę.

Integracja gastro GoPOS

Połączenie z chmurową aplikacją do kompleksowej obsługi gastronomii.
Rachunek na pokój
Połączenie z GoPOS pozwala na przesyłanie rachunku z części gastro 'na pokój'. Po tym obciążenie widoczne jest w NFHotel i można je opłacić w oknie rezerwacji.
Zarządzanie w chmurze
Wybraliśmy GoPOS jako partnera gasto do integracji, gdyż możesz zarządzać nim w chmurze. Zapewnia to najwyższą jakość i niezawodność połączenia.
Mobilność
Z GoPOS możesz korzystać z pomocą smartfona. To kolejne kryterium, które sprawiło że postawiliśmy na tą integrację.

Apartments manager

Obsługa zarządzania apartamentami z dostępem dla właścicieli.
Dostęp dla właścicieli
Każdemu z właścicieli apartamentów możesz przydzielić dostęp do NFHotel. Będzie widział wyłącznie swoje apartamenty, oraz ograniczone informacje.
Rozliczenie
Zaoszczędzisz mnóstwo czasu z gotowymi rozliczeniami dla właścicieli. Rozliczenia w pdf możesz wysyłać na e-mail właściciela bezpośrednio z NFHotel.
Koszty apartamentu
Dodawaj zadania płatne, które zamienią się w koszty właściciela - automatycznie odliczą się one od kwoty do zapłaty właścicielowi w rozliczeniu.
Zestawienie
Gotowe zestawienie wyświetli wszystkie lokale wraz z ilością rezerwacji, ich wartością, wysokością prowizji dla właściciela i zarządcy.
Elastyczna konfiguracja
Możliwości konfiguratora będą w stanie dostosować się do różnych modeli rozliczeń między właścicielem a zarządcą. Możesz używac różnych modeli w ramach jednego NFHotel.
Wiele hotel id
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji(wiele kont w OTA) w ramach jednego konta w PMS.
Cechy lokalizacji
Możesz dodawać dodatkowe cechy wyróżniające Twoje lokalizacje np: hasło WiFi, odległość od morza i inne. Cechy możesz później wyświetlać w potwierdzeniach e-mail, sms, oraz drukach.
Koszty przygotowania apartamentu
Możesz dodawać koszty sprzątania czy przygotowania apartamentu. Będą się one wyświetlać w booking engine, e-mail, czy drukach.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności