Programy hotelowe
Odkryj rozwiązania, które zoptymalizują działanie Twojego obiektu! Wykorzystaj nasze doświadczenie i wybierz spośród sprawdzonych narzędzi oraz licznych opcji dostosowanych do Twoich potrzeb.
Załóż konto
Testuj NFHotel 14 dni
za darmo
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC

Booking engine

Większa sprzedaż bezpośrednia przez bezobsługowy silnik rezerwacji on-line.

Mobilność

Moduł rezerwacji jest w pełni responsywny - dopasowuje się do wszystkich urządzeń.

Opłaty za sprzątanie / przygotowanie apartamentu

Podczas rezerwacji możesz pobierać opłaty za sprzątanie / przygotowanie apartamentu.

Sprzedaż przez Facebook

Booking engine możesz podpiąć pod przycisk 'Rezerwuj' na Twojej stronie Facebook.

Instalacja na każdej stronie www

Nasz moduł możesz zamieścić na dowolnej stronie, na dowolnym cms.

Dopasowanie kolorystyki

Moduł dopasujesz do kolorystyki swojej strony www.

Płatności on-line

Rezerwacja zakończona jest wyborem sposobu płatności. Jedną z nich są błyskawiczne przelewy, które NFHotel automatycznie księguje.

Powiadomienia e-mail / sms

Po dokonaniu rezerwacji gość otrzyma e-mail z potwierdzeniem i podsumowaniem rezerwacji w swoim języku. Opcjonalnie również sms.

Restrykcje / ograniczenia

Do rezerwacji przez stronę możesz stosować dowolne restrykcje: minimalny pobyt, turnusy, brak wyjazdów czy przyjazdów w poszczególnych dniach.

Możliwości cennika

Nasz cennik jest w stanie obsłużyć praktycznie każdy model. Sezony, dopłaty procentowe, rabaty, inne ceny na stronę niż w OTA i wiele innych.

Zakup dodatków

Podczas procesu rezerwacji możesz dać możliwość zakupu usług dodatkowych, np. kwiaty, szampan na powitanie.

Udostępnij na Facebook'u

Dwoma kliknięciami możesz udostępnić na Facebooku link do wybranego terminu w booking engine aby zwiększyć ich sprzedaż.

Sprzedaż pakietów

Booking engine wspiera sprzedaż pakietów pobytowych, turnusów. Dodatkowo pakiety mogą się łączyć z innymi pobytami.

Channel manager

Automatyczna obsługa najważniejszych portali rezerwacyjnych OTA.

Booking.com

Bezpośrednie połączenie z najważniejszym portalem rezerwacyjnym.

Grupa Expedia

Połączenie z całą grupę Expedia w której skład wchodzą: Hotels.com, Trivago, HomeAway, Lastminute.com i kilka innych.

Airbnb

Szybkie połączenie przez api z wiodącym portalem do rezerwacji apartamentów, domków, willi a także hoteli.

Noclegi.pl

Integracja z dość wysoko pozycjonowanym portalem OTA.

Szybkie połączenia API

Umiejscowienie NFHotel w chmurze obliczeniowej, oraz wysokiej jakości kod gwarantuje najlepsze czasy połączeń na rynku.

Blokady

Szybkie założenie blokady na grafiku zablokuje automatycznie wszystkie portale rezerwacyjne.

Automatyczna dostępność

Dodanie, usunięcie, przeniesienie rezerwacji - automatycznie aktualizuje wysyła dostępność do portali rezerwacyjnych OTA.

Restrykcje / ograniczenia

Do rezerwacji przez stronę możesz stosować dowolne restrykcje: minimalny pobyt, turnusy, brak wyjazdów czy przyjazdów w poszczególnych dniach.

Możliwości cennika

Nasz cennik jest w stanie obsłużyć praktycznie każdy model. Sezony, dopłaty procentowe, rabaty, inne ceny na stronę niż w OTA i wiele innych.

Udostępnianie części zasobów

Poszczególnym portalom rezerwacyjnym możesz udostępniać wszystkie lub tylko część pokoi.

Źródło rezerwacji

W każdym miejscu NFHotel widoczne jest źródło z którego pochodzi dana rezerwacja.

Plany cenowe

Możesz mieć jeden cennik dla wszystkich kanałów lub osobne dla każdego z nich. NFHotel obsługuje wiele planów cenowych.

Zmiana cen / ograniczeń na dni

Możesz zmieniać dowolne parametry na poszczególne dni i błyskawicznie przesyłać zmiany do portali rezerwacyjnych OTA.

Wiele hotel ID

Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.

Powiadomienia

O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.

Raportowanie

Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.

Komentarze z OTA

W NFHotel widzisz komentarze, które zostały dodane podczas rezerwacji.

Kalendarz rezerwacji

Niezbędne narzędzie dla hotelu. Grafik rezerwacji on-lin

Responsywny

NFHotel dopasowuje się do ekranu na którym jest wyświetlany. Dzięki temu możesz używać systemu na każdym urządzeniu.

Przeciągnij - upuść

Aby przenieść rezerwację do innego pokoju wystarczy dłużej ją przytrzymać i przeciągnąć do wolnego pokoju.

Zwijane menu

Aby wyświetlić większy obszar grafiku jednym kliknięciem można schować boczne menu.

Dodatkowe nazwy pokoi

Każdemu z pokoi można przypisać dodatkową nazwę wyświetlaną na ich liście.

Opisy pokoi

Pokoje mogą posiadać swoje opisy – wystarczy najechać na pokój aby pokazał się dodatkowy opis.

Filtrowanie pokoi

Aby ułatwić wyszukanie pokoju w danym standardzie lub grupie wystarczy przefiltrować listę.

Konfigurowalny widok grafiku

Szerokość, wysokość komórek grafiku oraz pozostałe parametry możliwe są do indywidualnej konfiguracji.

Oznaczanie świąt

Wszystkie święta i inne ważne terminy warto oznaczyć na grafiku.

Podświetlanie dnia i pokoju

Przemieszczanie kursora po grafiku podświetla dzień oraz pokój, co ułatwia wybieranie terminów dla rezerwacji.

Przełączanie między datami

Wystarczy jedno kliknięcie aby przejść do odpowiedniego miesiąca na grafiku

Pokoje zapasowe

Na rezerwacje zapasowe, do robienia porządków na grafiku przdatne są pokoje zapasowe.

Przypominacz

Przemieszczanie kursora po grafiku podświetla dzień oraz pokój, co ułatwia wybieranie terminów dla rezerwacji.

Blokady

Blokady rezerwacji z powodu remontu, sprzątania zwizualizowane na grafiku.

Grupowanie pokoi

Pokoje można wyświetlać wg piętra, lub apartamenty wg. lokalizacji.

Belka statusu

Rzut okiem i widzisz gdzie jest przyjazd/wyjazd, czy pokój jest posprzątany, czy gość jest w obiekcie.

Chmurka ze skróconym info

Po najechaniu na pasek rezerwacji zobaczysz najważniejsze informacje bez otwierania jej okna.

Skok do daty

Wystarczy kliknąć w wybrany miesiąc aby wyświetlić kalendarz na dany okres.

Kalendarz w PDF

Kalendarz możesz wydrukować dzieki dostępnemu pdf.

Podsumowanie dnia

Po najechaniu na poszczególne dni zobaczysz ile jest przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz posiłków.

Źródło rezerwacji

Na paskach rezerwacji widoczna jest ikona portalu OTA z którego pochodzi. Od razu widzisz czy rezerwację zrobiła recepcja, czy może pochodzi z Booking.com, Airbnb, Expedia, it.d.

Filtry rezerwacji

Twórz własne szablony filtrów, by szybko dostosować widok kalendarza do swoich potrzeb.

Blokada rezerwacji w pokoju

Zablokuj możliwość przeniesienia rezerwacji do innego pokoju aby goście mogli mieć pokoje blisko siebie, lub Twój stały klient dostał swój ulubiony pokój.,

Okno rezerwacji

Wszystkie informacje dotyczące rezerwacji w jednym miejscu.

Wysyłka do channel managera

Dodanie, usunięcie, przeniesienie rezerwacji - automatycznie aktualizuje wysyła dostępność do portali rezerwacyjnych OTA.

Obliczanie kwoty do zapłaty

Dodając rezerwację NFHotel obliczy pełną kwotę do zapłaty.

Zadatki

Przy tworzeniu rezerwacji wyliczona zostaje kwota zadatku, możesz ja w każdej chwili zmienić.

Czas na wpłatę zadatku

Utworzenie rezerwacji ustawia czas na wpłatę zadatku, jeśli zajdzie potrzeba można go szybko zmodyfikować.

Wyżywienie

Wyżywienie będzie się dodawać automatycznie, w zależności od wybranego planu cenowego. Wyżywienie opcjonalne można dodawać ręcznie.

Płatności za sprzątanie apartamentu

Dla apartamentów system wyliczy kwotę za jego sprzątanie/przygotowanie i doda ją do wartości rezerwacji.

Potwierdzenia e-mail, sms

Gotowne responsywne potwierdzenia e-mail z pełną informacją o rezerwacji.

Historia wysłanych wiadomości

Treść wysłanych e-mail jest zapisywana dzięki czemu mamy pełną historię przypiętą do rezerwacji.

Komentarze

Do rezerwacji możesz dodawać komentarze. Są tu również widoczne komentarze z portali rezerwacyjnych.

Elastyczne ceny

Możesz stosować cenę za pokój lub za osoby, możesz również ustalić cenę za cały pobyt.

Meldowanie

Karta klienta zawiera wszystkie pola niezbędne do zameldowania klienta. Możesz meldować każdą osobę w pokoju z osobna, lub tylko osobę rezerwującą.

Zgody RODO

W karcie klienta do zaznaczenia zgody na: przetwarzanie danych, informacje handlowe, profilowanie, działania marketingowe.

Sprzedaż usług dodatkowych

Przez wbudowany sklep możesz sprzedawać dowolne usługi dodatkowe dla rezerwacji.

Powiadomienia o imieninach, urodzinach klienta

Włącz zadanie na dzień, aby wyświetlić przypomnienie o np. przygotowaniu niespodzianki dla klienta z okazji jego urodzin.

Szampan, kwiaty do pokoju

Przypomnienia o przygotowaniu w pokoju kwiatów, szampana na powitanie.

Historia zmian

Wszystkie zmiany są logowane, dzięki czemu można dokładnie prześledzić historię działań na rezerwacji.

Proste przenoszenie rezerwacji

Aby przenieść rezerwację do innego pokoju wystarczy że wybierzesz inny pokój i klikniesz zapisz. Podobnie ze zmianą terminu rezerwacji.

Źródło rezerwacji

Każda rezerwacja posiada źródło jej utworzenia np. recepcjonista, strona www, portal rezerwacyjny OTA.

Status rezerwacji

Czekamy na gościa, gość zameldowany, gość opuścił hotel.

Szybkie rozliczanie

Rozliczenie to zaledwie kilka kliknięć. Każda wpłata jest oznaczona: kto, kiedy ją wprowadził, dlaczego ununął.

Płatności on-line

NFHotel posiada integrację z błyskawicznymi płatnościami on-line. System automatycznie księguje takie wpłaty i wysyła potwierdzenia ich otrzymania na e-mail, sms.

Faktury

Wystawisz tu faktury: vat, zaliczkowe, końcowe, duplikaty, korekty, proformy. Fakturę wyślesz klientowi na e-mail, a dla księgowości wygenerujesz JPK.

Druki

Karty meldunkowe, regulaminy do podpisu i dowolne inne druki do rezerwacji. Jedno kliknięcie i wygenerujesz pdf do druku, lub wyślesz go w e-mail.

Dane z OTA

Okno rezerwacji posiada szczegółowe informacje z kanałów rezerwacyjnych OTA. Nie musisz się logowac na stronach portali aby dowiedzieć się więcej.

Zadania

Task manager pozwoli Ci na dodanie zadania związanego z rezerwacją lub jej uczestnikami. Do wykonania w konkretnym dniu, przez konkretną osobę.

Opłata miejscowa

Jeśli Twój obiekt pobiera opłatę miejscową / klimatyczną / uzdrowiskową od gości, NFHotel automatycznie wyliczy jej wartość i doda ją do rezerwacji.

Kodowanie kart

Meldunek klienta może automatycznie kodować kartę do pokoju. Obsługujemy również zamki na kody, które NFHotel może wysłać na e-mail, sms.

Dzielenie wpłat

Dodane wpłaty, zadatki można w każdej chwili dzielić, przenosić do innych rezerwacji.

Godzina przyjazdu klienta

Możesz dodać przybliżoną godzinę przyjazdu klienta. Jeśli gość oznaczył ją w portalu OTA również zobaczysz ją w NFHotel.

Rezerwacje grupowe

Szybka praca na zasobach grupowych.

Wyszukiwanie wolnych pokoi

NFHotel wyszuka wolne pokoje, które pomieszczą wskazaną ilość osób w pokojach.

Różne terminy

Grupa może być w różnych terminach np. część pokoi wyjeżdża 10 maja, pozostałe 12 maja.

Zmiana terminów

W każdej chwili możesz przenieść grupę na inny dostępny termin.

Filtrowanie

Szukając odpowiednich pokoi możesz je filtrować np: pokoje z danego piętra / skrzydła, pokoje w danym standardzie.

Komentarze

Dla rezerwacji grupowej możesz dodawać komentarze w ważnymi informacjami.

Podsumowanie osób, pokoi

W oknie rezerwacji grupowej znajduje się podsumowanie ilości osób, oraz pokoi w grupie.

Powiadomienia e-mail, sms

Gotowe do wysyłki powiadomienia z dowolnymi informacjami, podsumowaniami dotyczącymi rezerwacji grupowej.

Aktualizacja dostępności

Wszelkie operacje na grupie aktualizują hurtowo dostępność w portalach rezerwacyjnych OTA.

Odłączanie od grupy

Jeśli zajdzie taka potrzeba możesz odłączyć pokój od grupy, lub zupełnie usunąć wybraną rezerwację.

Oznaczenie grupy na grafiku

Rezerwacje należące do grupy są oznaczone na grafiku dodatkowym paskiem w odpowiednim kolorze.

Druki

Karta grupy, podsumowanie, regulamin i inne dowolne druki zawierające dane rezerwacji grupowej.

Podsumowanie finansów

W rezerwacji grupowej znajdziesz podsumowanie finansów wszystkich rezerwacji znajdujących się w grupie.

Oznaczenie rezerwacji głównej

Możesz oznaczyć pokoj, w którym jest osoba odpowiedzialna za grupę.

Opłata miejscowa

Dodając rezerwację automatycznie wyliczy się rówież opłata miejscowa (jeśli taka obowiązuje w Twojej lokalizacji).

Podsumowanie na grafiku

Po najechaniu na którąkolwiek z rezerwacji w grupie, zobaczysz bez jej otwierania skrót najważniejszych ionformacji o grupie.

Wyszukiwarka

Szybkie wyszukiwanie po wielu parametrach.

Nazwisko

Wyszukiwanie po nazwisku lucz jego części.

Numer rejestracyjny

Wyszukiwanie po numerze rejestracyjnym pojazdu, pomoże szybko znaleźć właściciela.

Numer telefonu

Wyszukiwanie po numerze telefonu osoby rezerwującej.

Numer rezerwacji

Wyszukiwanie po numerze rezerwacji NFHotel.

Numer rezerwacji z OTA

Wyszukiwanie po numerze rezerwacji z portalu rezerwacyjnego OTA.

Otwieranie rezerwacji

Po wyszukaniu rezerwacji jednym kliknięciem otworzysz okno rezerwacji.

Sklep

Sprzedaż dodatkowych produktów i usług do rezerwacji.

Dodawanie zakupów do rezerwacji

Możliwość sprzedaży dodatkowych produktów do rezerwacji.

Podział na kategorie

Sklep możesz dzielić na grupy i kategorie. Mogą być to również punkty sprzedaży.

Mini GASTRO

Sklep może służyć jako mini gastro. Dla bardziej wymagających mamy integrację z kompleksowym oprogramowaniem gastronomicznym GoPOS.

Sprzedaż dodatkowa przez booking engine

Artykuły ze sklepu mogą być sprzedawane podczas procesu rezerwacji on-line.

Asystent rezerwacji

Błyskawiczne i bezbłędne dokonanie rezerwacji, zakończone wysłaniem potwierdzenia.

Rezerwacja w mniej niż 1 mintuę

Uproszczona rezerwacja przez asystenta, pozwoli na zrobienie rezerwacji, oraz jej potwierdzenie w błyskawicznym tempie.

Wyszukiwanie wolnych pokoi

Wystarczy, że wybierzesz termin, oraz ilość osób a asystent wyświetli wolne pokoje z cenami do zaprezentowania klientowi.

Wyliczanie cen

Ceny wyliczą się same, recepcjonista może się skoncentrować nad przedstawieniem i przekonaniem do oferty obiektu.

Błyskawicze potwierdzenie

Klikając rezerwuj NFHotel zapyta Ciebie czy wysłać potwierdzenie na e-mail, sms - jest gotowe do wysyłki - po prostu kliknij WYŚLIJ.

Wiele planów cenowych

Możesz stosować dowolną ilość ofert cenowych: bez wyżywienia, z wyżywieniem, pakiety, last minute i inne.

Automatyczne załączanie wyżywienia

Jeśli rezerwujesz klientowi pobyt z wyżywieniem - załączy się ono automatycznie do rezerwacji, oraz będzie się wyświetlało na raportach dla kuchni.

Wyżywienie

Automatyczne załączanie, gotowe raporty.

Automatyczne załączanie

Możesz ustawić aby wyżywienie załączało się automatycznie dla nowych rezerwacji w zależności od tego jaką ofertę wybrał klient.

Załączanie dla rezerwacji z OTA

Dla rezerwacji z portali rezerwacyjnych wyżywienie załączy się automatycznie i będzie widniało w raportach do kuchni.

Porcje

Możesz ustawić czy system ma rozróżniać porcje dla poszczególnych posiłków, np. śniadania - pokazuj wszystko jako całe, obiadokolacje pokazuj z podziałem na porcje.

Porcje w zależności od wieku

System będzie pokazywał wielkość porcji w zależności od wieku, np. dziecko 0-2 brak porcji, dziecko 3-12 połowa porcji, osoba 13 i więcej pełna porcja.

Wykluczenie przyjazdu / wyjazdu

System wykluczy z raportu śniadanie w dniu przyjazdu, obiadokolację w dniu wyjazdu i inne posiłki wg. ustawień.

Ilość dań

Możesz wyświetlać na raportach pdf wybór np. różnych dań obiadowych, obsługa zapyta o nie klienta i zapisze odpowiedni na wydruku.

Raport na dzień

Jednym kliknięciem wygenerujesz raport dla kuchni ze szczegółami ile w którym pokoju jest danych posiłków. Na dole podsumowanie, możliwość wyświetlania dodatkowych informacji na raporcie.

Raport na zakres czasu

Wybierasz zakres czasu, a NFHotel pokaże Ci ile, których posiłków jest w danym dniu. Na dole znajdziesz podsumowanie - szczególnie pomocne przy planowaniu zakupów.

Wydruki PDF

Raporty dla kuchni są generowane w gotowym do druku PDF.

Szybki podgląd na kalendarzu

Wystarczy, że najedziesz na datę w kalendarzu rezerwacji, a zobaczysz podsumowanie wyżywienia na dany dzień.

Komentarze

Komentarze, które oznaczysz w oknie rezerwacji z tagiem "wyżywienie", będą się wyświetlały na raportach wyżywienia. Możesz dodawać w nich uwagi, które będzie widziała obsługa kuchni.

Sprzątanie

Automatyczne załączanie usług sprzątania do rezerwacji.

Po wyjeździe

W dniu wyjazdu załączy się sprzątanie po wyjeździe. Obsługa w aplikacji widzi, czy gość opópścił obiekt.

W trakcie pobytu

Możesz zaplanować usługi w trakcie pobytu np. codzienny przegląd, wymiana ręczników co 3 dni, gruntowne sprzątanie raz w tygodniu i inne.

Przed przyjazdem

Harmonogram przypomni, że np. pokój był wolny dłużej niż 3 doby i należy wykonać w nim usługę 'przetarcie kurzy przed przyjazdem'.

Czas na wykonanie

Każda usługa może mieć określony czas na jej wykonanie. Czas może się wyświetlać na wydruku sprzątania wraz z podsumą - od razu widzisz ile osób potrzebujesz w danym dniu.

Status pokoju

Na liście pokoi widzisz czy pokój jest czysty, czy brudny. Czy była w nim usługa do wykonania 'na dziś' czy też nie.

Podsumowanie na kalendarzu

Najeżdżając na poszczególne dni w kalendarzu, zobaczysz ile jakich usług sprzątania jest w harmonogramie do wykonania.

Aplikacja mobilna

Obsługa sprzątająca może używać aplikacji mobilnej w której zobaczy wszystkie informacje, do których dasz dostęp.

Info dla obsługi

Możesz wyświetlać obsłudze wybrane informacje dotyczące rezerwacji: najbliższy przyjazd, dane klienta, nr telefonu i wiele innych.

Praca na żywo

Kiedy tylko obsługa zaznaczy na smartfonie że pokój jest gotowy, na Twoim ekranie NFHotel status pokoju zmieni się na 'czysty'.

Raport PDF

Jednym kliknięciem możesz wygenerować gotowy do druku raport dla obsługi.

Komentarze

Komentarze, które oznaczysz w oknie rezerwacji z tagiem "sprzątanie", będą się wyświetlały na raportach PDF sprzątania, oraz w aplikacji sprzątania w szczegółach pokoju.

Task manager

Zadania, przypomnienia, delegowanie

Delegowanie zadań

Zadania do wykonania możesz przydzielać jednej, lub kilku osobom.

Usterki w pokojach

Usterki w pokojach zapisuj jako zadania do wykonania, następnie deleguj je do wykonania.

Przypomnienia

Zadania mogą służyć jako przypomnienia o wniesieniu łóżeczka dziecięcego, dostawki do pokoju.

Urodziny, imieniny klienta

Nie zapomnisz o zleconym przygotowaniu stolika na urodziny / imieniny klienta.

Szablony zadań

Możesz utworzyć szablony dla powtarzalnych zadań i skrócić czas przy ich ponownym dodawaniu.

Zadania płatne

Twórz zadania płatne przez użytkowników systemu. Dzięki temu dodasz np koszt dla właściciela apartamentu, który ma zostać odjęty od kwoty do wypłacenia i pokazany w rozliczeniu.

Statusy

Oznacz wykonane zadania aby zobaczyć co zostało d zrobienia.

Zespoły

Możesz przydzielić osoby do zespołów aby poszczególne osoby mogły zobaczyć wyłącznie zadania z jego zespołu.

Projekty

Projekty pomogą w porządkowaniu zadań, oraz szablonów.

Komunikator

Wewnętrzna komunikacja w obiekcie.

Komunikacja

Komunikator wyłącznie do pracy w obiekcie. Zastąpi kartki zostawione następnej zmianie - po zalogowaniu pojawi się wiadomość.

Otwieranie rezerwacji

Wystarczy wkleić do okna chatu numer rezerwacji - druga osoba klikając go otworzy rezerwację.

Widoczność zalogowanych

Na liście użytkowników widoczne jest oznaczenie, czy dana osoba jest aktualnie zalogowana do systemu.

Powiadomienia e-mail, sms

Gotowe do wysyłki, zawierające niezbędne informacje o rezerwacji.

Do klientów

Wysyłaj gotowe powiadomienia do klientów. Zawierające wszystkie ważne informacje dotyczące rezerwacji.

Do obiektu

NFHotel będzie wysyłał automatyczne powiadomienia do obiektu: nowa rezerwacja, modyfikacja, anulacja.

Kreator szablonów

Do dyspozycji dostajesz prosty w użyciu kreator responsywnych wiadomości. Działa metodą przeciągnij - upuść.

Edycja przed wysyłką

Przed wysyłką wiadomości do klienta, możesz zedytować jej treść. Aczkolwiek szablon skonfigurujemy dla Ciebie tak, abyś nie musiał(a) nic zmieniać.

Licznik do przyjazdu

Pomyśl jak ucieszy się Twój klient, gdy zobaczy zegar odliczający czas do jego przyjazdu - z każdą sekundą urlop coraz bliżej.

Mapa dojazdu

Wystarczy że Twój klient kliknie mapkę w wiadomości używając smartfona, a włączy mu się nawigacja do obiektu.

Szczegółowe dane

W powiadomieniach znajdują się wszystkie ważne dane dotyczące rezerwacji. Możesz dowolnie sterować ich wyświetlaniem.

Wiele lokalizacji

NFHotel obsługuje wiele lokalizacji(np. apartamenty). Powiadomienia są personalizowane i będą wyświetlały dane w zależności od lokalizacji.

Języki

Udostępniamy oprogramowanie skonfigurowane pod obsługę gości z zagranicy. Łatwo wyślesz powiadomienie w języku klienta.

Do faktur

Wystawiaj i wysyłaj faktury prosto z NFHotel zaraz po jej wystawieniu, lub w dowolnym czasie.

Płatność on-line

Przycisk do płatności on-line zamieszczony w wiadomości pozwoli Twojemu klientowi na wygodne dokonanie płatności.

Podpis

Wiadomość posiada stopkę, która może zawierać i mię i nazwisko recepcjonisty, jego zdjęcie. Jeśli wolisz może być to nazwa obiektu.

Historia wysyłki

W każdej chwili możesz zobaczyć kiedy, kto wysłał poszczególne powiadomienie.

Załączniki

Do wiadomości e-mail możesz załączać dokumenty w pdf: regulaminy, karty pobytu i inne. Możesz ustawić załączanie poszczególnych pdf do odpowiednich e-mail.

Automatyzacja

Automatycznie wysyłane powiadomienia wyręczą Cię z ręcznej wysyłki. Potwierdzenie rezerwacji, wpłaty on-line wyślą się automatycznie.

Voucher

W powiadomieniach możesz generować Vouchery pobytowe, które będą wysyłane jako załącznik pdf.

Responsywność

Wiadomości są w pełni responsywne - będą się dostosowywać do każdego urządzenia.

Raporty

Raportowanie działalności obiektu, zachowania użytkowników.

Podsumowanie kuchni

Wybierasz zakres czasu, a NFHotel pokaże Ci ile, których posiłków jest w danym dniu. Na dole znajdziesz podsumowanie - szczególnie pomocne przy planowaniu zakupów.

Kuchnia na dzień

Jednym kliknięciem wygenerujesz raport dla kuchni ze szczegółami ile w którym pokoju jest danych posiłków. Na dole podsumowanie, możliwość wyświetlania dodatkowych informacji na raporcie.

Przyjazdy / wyjazdy

Lista przyjazdów / wyjazdów na dany dzień zawierająca podstawowe dane rezerwacji.

Rezerwacje z zakresu dat

Lista rezerwacji dokonanaych w wybranym zakresie dat, wraz z podstawowymi danymi o rezerwacjach.

Przedawniony zadatek

Lista rezerwacji dla których minął termin na wpłatę zadatku. Lista umożliwia szybki kontakt z klientem, oraz otwarcie z jej poziomu okna rezerwacji.

Sprzątanie

Zestawienie pokoi wraz z usługami, które należy w nich wykonać, czasem potrzebnym na wykonanie.

Analizy

Raportowanie działalności obiektu, zachowania użytkowników.

Przyjazdy / wyjazdy

Aktualna informacja o ilości przyjazdów / wyjazdów, kwotach jakie wpłacono i pozostałych do zapłaty.

Aktualne obłożenie

Ilość zajętych pokoi oraz ich procentowe obłożenie. Ilość osób w obiekcie z podziałem na grupy wiekowe, wraz z wartością procentową.

Narodowości

Ilość gości z poszczególnych krajów wraz z wartością procentową.

Rezerwacje z dziś

Ilość dokonanych dziś rezerwacji, osobonoclegów, średnia wartość osobonoclegu, oraz ogólna wartość rezerwacji.

Rezerwacje recepcjonistów

Badaj skuteczność poszczególnych recepcjonistów, ilość oraz wartość ich rezerwacji, ilość pokojonocy, osobonocy.

Paramerty ARR, ADR, RevPAR

Z pomocą w sprawdzeniu rentownośći obiektu przyjdą Ci parametry ARR, ADR, RevPAR.

Średnie

Badanie średniej długości pobytu oraz średniego wyprzedzenia rezerwacji pomoże w opracowywaniu pakietów pobytowych, oraz cen.

Obłożenie wg. standardów

Badaj obłożenie w zależności od standardu pokoju, ich procentowe obłożenie, oraz przyrosty obłożenia w stosunku do wybranej daty.

Obłożenie na osoby

Raport ilości osób przebywających w obiekcie w poszczególnych dniach. Zwizualizowany na wykresie.

Sklep

Ilościowa oraz kwotowa sprzedaż produktów ze sklepu. Analizować możesz je zbiorczo lub szczegółowo.

Formy płatności

Szybki rzut okiem i widzisz jakimi formami płatności płacą Twoi goście. NFHotel pokaże wartość kwotową, oraz procentową.

Źródła przychodów

Jaki procent, oraz wartość stanowią same pobyty, a jaką zakupy ze sklepu zobaczysz w raporcie źródeł przychodów.

Przychody z rezerwacji

Zaawansowany raport przychodów z podziałem na miesiące, który możesz filtrować od: standardu, pokoju, źródła rezerwacji, przyjazdu lub wyjazdu i kilku innych parametrów.

Czas dokonania rezerwacji

Zobaczysz tutaj w jakich dniach, oraz godzinach Twoi klienci najchętniej dokonują rezerwacji. Planuj skuteczniejsze akcje marketingowe.

KT-1

Sprawozdanie do urzędu ststystycznego generowane jednym kliknięciem. Pozwala na wydruk lub pobranie pdf.

Integracja z Travelhost

Możesz przygotować miesięczny raport opłaty miejscowej i uzdrowiskowej, który zaimportujesz w aplikacji Travelhost.

Eksport do excela

Jeśli masz własne pomysły na dodatkowe raporty, lubisz excela - możesz wyeksportować rezerwacje i wszystkie ich parametry.

Raport kasowy

Otwarcie i zakończenie zmiany, wpłata/wypłata gotówki, gotowy do druku raport kasowy dla każdej zmiany.

Zamki

Integracja z systemami zamków hotelowych.

Smartlock

Integracja z zamkami polskiego dostawcy zamków na kody. Kody wysyłane są do utworzonych w NFHotel rezerwacji, ważność kodu automatycznie dostosowuje sie do długości pobytu.

TTLock

Integracja z systemem zamków na kody. Kody wysyłane są do utworzonych w NFHotel rezerwacji, ważność kodu automatycznie dostosowuje sie do długości pobytu.

Zamki na karty

Obsługa zamków Tayama. Kodowanie kart na czas rezerwacji, kodowanie kard master. Obsługa nie wymaga dodatkowego oprogramowania.

Zamki IP

Integracja z zamkami IP firmy Basesystem. Czas ważności karty możliwy do zmiany hurtowo, bez konieczności przykładania karty do czytnika.

Zamki Be-Tech

Kodowanie kart dla gości do zamków Be-Tech bezpośrednio z okna rezerwacji.

Fiskalizacja

Połączenie z drukarkami fiskalnymi wiodących producentów.

Posnet

Integracja z drukarkami fiskalnymi firmy Posnet.

Novitus

Integracja z drukarkami fiskalnymi firmy Novitus.

Elzab

Integracja z drukarkami fiskalnymi firmy Elzab.

Drukarki on-line

Nasza integracja jest gotowa na pracę z drukarkami fiskalnymi on-line.

NIP na paragonie

Przed wydrukiem paragonu system pyta czy dodać nip na paragon. NIP jest weryfikowany i pokazuje dane firmy z GUS.

Drukowanie zdalne

Wystarczy że komputer do którego podpięta jest drukarka fiskalna jest włączony - możesz drukowac paragony ze smartfona, gdziekolwiek jesteś.

Integracja gastro GoPOS

Połączenie z chmurową aplikacją do kompleksowej obsługi gastronomii.

Rachunek na pokój

Połączenie z GoPOS pozwala na przesyłanie rachunku z części gastro 'na pokój'. Po tym obciążenie widoczne jest w NFHotel i można je opłacić w oknie rezerwacji.

Zarządzanie w chmurze

Wybraliśmy GoPOS jako partnera gasto do integracji, gdyż możesz zarządzać nim w chmurze. Zapewnia to najwyższą jakość i niezawodność połączenia.

Mobilność

Z GoPOS możesz korzystać z pomocą smartfona. To kolejne kryterium, które sprawiło że postawiliśmy na tą integrację.

Apartments manager

Obsługa zarządzania apartamentami z dostępem dla właścicieli.

Dostęp dla właścicieli

Każdemu z właścicieli apartamentów możesz przydzielić dostęp do NFHotel. Będzie widział wyłącznie swoje apartamenty, oraz ograniczone informacje.

Rozliczenie

Zaoszczędzisz mnóstwo czasu z gotowymi rozliczeniami dla właścicieli. Rozliczenia w pdf możesz wysyłać na e-mail właściciela bezpośrednio z NFHotel.

Koszty apartamentu

Dodawaj zadania płatne, które zamienią się w koszty właściciela - automatycznie odliczą się one od kwoty do zapłaty właścicielowi w rozliczeniu.

Zestawienie

Gotowe zestawienie wyświetli wszystkie lokale wraz z ilością rezerwacji, ich wartością, wysokością prowizji dla właściciela i zarządcy.

Elastyczna konfiguracja

Możliwości konfiguratora będą w stanie dostosować się do różnych modeli rozliczeń między właścicielem a zarządcą. Możesz używac różnych modeli w ramach jednego NFHotel.

Wiele hotel id

Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji(wiele kont w OTA) w ramach jednego konta w PMS.

Cechy lokalizacji

Możesz dodawać dodatkowe cechy wyróżniające Twoje lokalizacje np: hasło WiFi, odległość od morza i inne. Cechy możesz później wyświetlać w potwierdzeniach e-mail, sms, oraz drukach.

Koszty przygotowania apartamentu

Możesz dodawać koszty sprzątania czy przygotowania apartamentu. Będą się one wyświetlać w booking engine, e-mail, czy drukach.

Faktury

Wystawiaj faktury, wysyłaj na e-mail, generuj JPK.

Rodzaje faktur

Możesz wystawiać: faktury proforma, vat, zaliczkowe, końcowe, duplikaty, oraz korekty.

Eksport do JPK

Faktury z wybranego okresu możesz wyeksportować do pliku JPK. Dzięki temu można będzie zaimportować je do dowolnego programu księgowego.

Ewidencja faktur

W ewidencji faktur możesz wybrać wyświetlane kolumny, filtrować ją, eksportować do excela czy csv. Możesz ją również wydrukować z pdf.

Wysyłka na e-mail

Wystawiane faktury możesz wysyłać na e-mail bezpośrednio z NFHotel. Zrobisz to z gotowym do wysyłki szablonem e-mail.

Odzielne serie

Możesz posiadać jedną serię do poszczególnych typów faktur, lub do każdego typu osobną.

Migracja z innych systemów

Przenosisz się z innego systemu księgowegogdzie miałeś(aś) już wystawione faktury zaliczkowe? Nie ma problemu - możliwa jest migracja, które pozwoli wystawić do nich końcowe w NFHotel.

Zaciąganie danych z GUS

Dane firmowe klientów zweryfikujesz i zaciągniesz prosto z GUS. Wystarczy wpisanie NIP a NFHotel zrobi resztę za Ciebie.

Dokument sprzedaży

Możesz skonfigurować dowolny dokument sprzedaży. Będzie posiadał odrębną numerację, oraz wybraną przez Ciebie nazwę.
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej  aplikacji. 
© 2025 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcross-circlelayers