Blog
Porady dla hotelarzy

Czystość w pokoju - na co skarżą się Goście obiektów noclegowych?

Pająk uśmiechający się do Ciebie zza zasłonki, majtki poprzedniej lokatorki pod łóżkiem, śmieci schowane do lodówki.

Czytając opinie gości hotelowych, mam czasem wrażenie jakbym czytała powieść grozy😱

W tym artykule skupię się jednak na tym, co przewija się najczęściej.

Na co zwracają uwagę turyści? Na co najczęściej narzekają? 

Przeczytałam tysiące opinii na Google i Booking, abyście wy nie musieli 🙂

Zapach, zniechęcający już na wejściu

Pojawia się to nadzwyczaj często. Najczęściej skarżą się na smród z łazienki i zapach stęchlizny. 

I przyznam szczerze, że sama nieraz spotkałam się z tym problemem. 

Małe łazienki bez okna, duża wilgoć, a do tego słaba wentylacja. I robi się niezły zaduch. 

Plus problemy z rurami, powodujące odór. Łazienka w obiekcie noclegowym, jest miejscem szczególnie narażonym na nieprzyjemne zapachy.

Łazienka niczym z horroru

To tutaj zaczyna się prawdziwa walka o Gościa. Lustro bez smug, lśniąca armatura, świeżość bijąca po oczach. Tego oczekują turyści. A jak jest? 

Grzyb w łazience, kamień i brudne silikony. To odrzuca, zwraca uwagę i zapada w pamięć.

Jeśli Gość znajdzie włosy w odpływie, możesz liczyć na to, że podzieli się swoją opinią wraz ze zdjęciami z innymi. 

W ocenach obiektów noclegowych to właśnie łazienka jest najczęściej komentowana.

Brudny kosz na śmieci

I to się tyczy zarówno kosza w łazience, jak i w aneksie kuchennym czy pokoju. 

Mam wrażenie, że osoby sprzątające nad wyraz często zapominają o nim. 

“Posprzątanie” nierzadko ogranicza się do wymiany worka. To błąd. 

Sporo Gości wyjmuje worek na śmieci i stawia go obok śmietnika lub w łazience. 

Jeśli pod workiem będą nieczystości, wpłynie to negatywnie na ogólne wrażenie.

Łóżko i skarby pod łóżkiem

Sprawa niby oczywista, a jednak pomijana.

Większość Gości zagląda pod łóżko. Przyznam szczerze, że ja również.

Bynajmniej nie w poszukiwaniu skarbów czy potworów.

Zwyczajnie sprawdzam, czy żadna z moich rzeczy nie wpadła pod łóżko. 

Co najczęściej znajduję? Kłębki kurzu. Włosy. Czasem resztki jedzenia i śmieci. 

Pobierz naszą checklistę

Pomyłki zdarzają się każdemu, czasem nie sposób pamiętać o wszystkim.

Dlatego przygotowaliśmy przykładową listę rzeczy do sprawdzenia, zanim oddasz pokój Gościom.

Zapisz się do newslettera, a na e-maila otrzymasz gotową checklistę kontrolną, wraz z miejscem na Twoje własne notatki.

Połącz swój kalendarz z portalami jak Booking.com i uniknij oberbookingów!
Nasza aplikacja powiadomi portale o wszystkich zmianach na Twoim kalendarzu rezerwacji, a Ty zyskasz czas i spokój ducha. Wypełnij formularz i pokażemy, jak to działa i jakie to proste.
Wypełnij formularz

To również może Cię zainteresować

Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2024 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondearthsmilealarmclockcrossmenuchevron-uparrow-rightcross-circlelayers