Pająk uśmiechający się do Ciebie zza zasłonki, majtki poprzedniej lokatorki pod łóżkiem, śmieci schowane do lodówki.
Czytając opinie gości hotelowych, mam czasem wrażenie jakbym czytała powieść grozy😱
W tym artykule skupię się jednak na tym, co przewija się najczęściej.
Na co zwracają uwagę turyści? Na co najczęściej narzekają?
Przeczytałam tysiące opinii na Google i Booking, abyście wy nie musieli 🙂
Pojawia się to nadzwyczaj często. Najczęściej skarżą się na smród z łazienki i zapach stęchlizny.
I przyznam szczerze, że sama nieraz spotkałam się z tym problemem.
Małe łazienki bez okna, duża wilgoć, a do tego słaba wentylacja. I robi się niezły zaduch.
Plus problemy z rurami, powodujące odór. Łazienka w obiekcie noclegowym, jest miejscem szczególnie narażonym na nieprzyjemne zapachy.
To tutaj zaczyna się prawdziwa walka o Gościa. Lustro bez smug, lśniąca armatura, świeżość bijąca po oczach. Tego oczekują turyści. A jak jest?
Grzyb w łazience, kamień i brudne silikony. To odrzuca, zwraca uwagę i zapada w pamięć.
Jeśli Gość znajdzie włosy w odpływie, możesz liczyć na to, że podzieli się swoją opinią wraz ze zdjęciami z innymi.
W ocenach obiektów noclegowych to właśnie łazienka jest najczęściej komentowana.
I to się tyczy zarówno kosza w łazience, jak i w aneksie kuchennym czy pokoju.
Mam wrażenie, że osoby sprzątające nad wyraz często zapominają o nim.
“Posprzątanie” nierzadko ogranicza się do wymiany worka. To błąd.
Sporo Gości wyjmuje worek na śmieci i stawia go obok śmietnika lub w łazience.
Jeśli pod workiem będą nieczystości, wpłynie to negatywnie na ogólne wrażenie.
Sprawa niby oczywista, a jednak pomijana.
Większość Gości zagląda pod łóżko. Przyznam szczerze, że ja również.
Bynajmniej nie w poszukiwaniu skarbów czy potworów.
Zwyczajnie sprawdzam, czy żadna z moich rzeczy nie wpadła pod łóżko.
Co najczęściej znajduję? Kłębki kurzu. Włosy. Czasem resztki jedzenia i śmieci.
Pomyłki zdarzają się każdemu, czasem nie sposób pamiętać o wszystkim.
Dlatego przygotowaliśmy przykładową listę rzeczy do sprawdzenia, zanim oddasz pokój Gościom.
Zapisz się do newslettera, a na e-maila otrzymasz gotową checklistę kontrolną, wraz z miejscem na Twoje własne notatki.