To, czego zawsze brakuje w obiekcie noclegowym to czas. Czasem pracowników, a czasem i gości.
A co, jeśli Ci powiem, że istnieje narzędzie, dzięki któremu zaoszczędzisz czas, uprościsz pracę recepcji i zdobędziesz więcej rezerwacji?
Brzmi interesująco? To zapraszam do przeczytania artykułu.
Jak wygląda u Ciebie proces rezerwacji? Gość dzwoni, pisze maila, pyta o wolny termin? Sprawdzasz, oddzwaniasz. Później przesyłasz mailem dane do przelewu. Logujesz się do banku itd…
Teraz pokażę Ci, jak to wygląda u naszych klientów.
W NFHotel są gotowe szablony e-mail. Dostosowują się one do rezerwacji.
Znaczy to tyle, że gdy Gość zarezerwuje pokój za 200 zł w terminie 1-10 sierpnia, otrzyma maila z automatycznie wypełnionymi danymi (terminem, kwotą, nr konta do wpłaty). Kwota zadatku do wpłaty (lub całość - Ty to ustalasz) wyliczy się też automatycznie.
To samo możesz wysłać przez sms. I to wszystko w ciągu 2 sekund, 2 kliknięciami.
Takich gotowych szablonów możesz mieć wiele: przypomnienie o wpłacie, informacja o zaksięgowaniu, podziękowanie za pobyt i wiele, wiele więcej.
Jest takie słowo w branży hotelarskiej, które przyprawia o ciarki każdego.
Overbooking.
To właśnie strach przed overbookingiem blokuje obiekty noclegowe przed obecnością na kilku różnych portalach rezerwacyjnych (jak airBNB, trivago). A tam są turyści, którzy szukają noclegów.
Kolejna kwestia - często na stronie www udostępniana jest część pokoi, a na B.com pozostałe. Lub wybrane terminy.
Nie jest to optymalne i najwygodniejsze rozwiązanie, zgodzisz się z tym, prawda?
I tutaj właśnie pojawia się on. Channel Manager. Łączy Twój kalendarz w NFHotel z portalami rezerwacyjnymi. Każda zmiana dostępności (i cen, restrykcji) jest natychmiast przesyłana do portali.
A co, gdy anulujesz rezerwację? Channel Manager automatycznie przywróci ten termin do ponownej sprzedaży.
Skutkuje to tym, że nie musisz się logować do portali (np. extranetu Bookingu), by zmienić dostępność i cenniki.
Wszystkie kanały sprzedaży (rezerwacje telefoniczne, ze strony www, z Bookingu, airBNB, nocowanie.pl) obsługujesz w NFHotel.
Mam nadzieję, że widzisz już, że Channel Manager to obowiązkowe narzędzie każdego obiektu noclegowego, który myśli o zwiększeniu zysku dzięki większej liczbie rezerwacji.
Myślę, że masz swoją stronę internetową. Tylko pytanie, czy ona sprzedaje?
Czy Twoja strona pozyskuje rezerwacje?
Wg. badań aż 70% zakupów dokonywanych jest w internecie. I ma to przełożenie na rezerwacje.
Łatwość dokonania rezerwacji w każdej chwili to coś, co wielu klientów docenia w Booking'u.
Pozwól Gościom wydać pieniądze u Ciebie! Bez pośredników.
Za rezerwacje online na stronie www odpowiada właśnie silnik rezerwacji, czyli Booking Engine. Instalujemy go na stronie internetowej i jest połączony z kalendarzem w NFHotel.
To taki Twój wirtualny recepcjonista, który pracuje 24/7, we wszystkie święta. Bez marudzenia!
Odpowiada gościowi na pytanie o dostępność terminu, podaje cenę i zachęca do dokonania rezerwacji. Gdy termin jest niedostępny proponuje inny.
U wszystkich naszych klientów, u których zainstalowaliśmy silnik rezerwacji na stronie liczba rezerwacji bezpośrednich wzrosła.
Cały nasz program i wszystkie jego moduły zaprojektowane są w taki sposób, by pomnażać zyski obiektu noclegowego. Poprzez maksymalizację obłożenia i oszczędność czasu.
Mogę nawet zaryzykować powiedzenie, że NFHotel zastąpi co najmniej jednego recepcjonistę w obiekcie typu hotel czy pensjonat.
Obecność na kilku kanałach sprzedaży, czy formularz rezerwacji online na Twojej stronie przełoży się na liczbę rezerwacji. A te na zyski całego obiektu.
Do kalendarza NFHotel i wszystkich jego funkcji masz dostęp zawsze, dzięki aplikacji mobilnej.
Program działa w chmurze, co oznacza, że nie ma znaczenia, czy korzystasz z niego na recepcji czy chcesz wprowadzić rezerwację wypoczywając na plaży. Wystarczy internet i masz zawsze dostęp do aktualnego grafiku w swoim NFHotel.
Możliwość rezerwacji w każdej chwili, wiadomości e-mail z najważniejszymi informacjami (także mapką dojazdu), możliwość płatności online. To wszystko przekłada się na wzrost zadowolenia Gości.
Obiekty posiadające rezerwację online na stronie są postrzegane jako bardziej nowoczesne. Można nawet powiedzieć, że zwiększa to prestiż.
Ani nie zalejesz kawą. Ten akapit jest dla tych, którzy nadal używają dzienników papierowych.
Bo mimo, iż taka sytuacja zdarza się rzadko, pomyśl - co w sytuacji, gdy kalendarz nagle zniknie? Hipotetycznie jest to możliwe, a nawet prawdopodobne.
NFHotel zawsze jest dostępny. Na komputerze w recepcji, na Twoim telefonie, tablecie, laptopie. Czy zmienisz telefon, komputer się zepsuje - wystarczy się zalogować. A program, wraz z rezerwacjami, będzie na Ciebie czekał.
Osoba sprzątająca powraca z pytaniami, czy Gość się wymeldował? Rodzina z dzieckiem chce się zameldować wcześniej, ale nie masz pewności czy pokój jest posprzątany?
Nie z NFHotel. Housekeeping widzi na swojej aplikacji, jakie pokoje są do zrobienia. A gdy są już czyste, zaznacza jako gotowe.
I jest to widoczne od razu w NFHotel.
Dostępny jest także wbudowany komunikator, gdzie możesz zostawiać wiadomości poszczególnym użytkownikom. Pozwoli to pożegnać się z tablicą i wiecznie spadającymi karteczkami.
W NFHotel wszystko masz w jednym miejscu. Wszystkie rezerwacje, płatności.
Tutaj wysyłasz maile, wystawiasz faktury, paragony. Możesz generować raporty, plik JPK, opłatę miejscową dla Urzędu.
Jest tutaj cała historia: kto, co, kiedy.
Na bieżąco masz podgląd źródła - skąd są dane rezerwacje, jaki kanał sprzedaży cieszy się największą popularnością. I mając tę wiedzę, możesz dostosowywać ofertę.
Jeśli masz kilka pokoi, jeden apartament lub sporo czasu, to możliwe, że program hotelowy nie jest Ci potrzebny. Powyżej 10 pokoi lub gdy masz też inne zajęcia - zalecam zastanowienie się.
Często właściciel zajmuje się przyjmowaniem rezerwacji, dbaniem o gości, wysyłaniem maili, odpowiadaniem na nie.
Często wręcz jest “uwiązany” w obiekcie - przy komputerze, excelu lub papierowym kalendarzu.
A mając NFHotel naprawdę docenisz wolność jaką zyskasz, gdy masz cały program hotelowy w Twoim telefonie.
A co dla hoteli, pensjonatów? Mamy obsługę zamków na karty i kod, rozbudowane raporty, połączenie z gastronomią GoPOS, automatyzację newsletterów z ActiveCampaign. Wszystkie funkcjonalności znajdziesz tutaj.
Zastanów się, ile warta jest dla Ciebie Twoja godzina lub godzina Twojego pracownika? Teraz policz ile czasu każdego miesiąca zajmuje logowanie do Bookingu, wysyłka powiadomień, księgowanie wpłat, odpowiadanie na pytanie czy wpłata dotarła, jak dojechać?
Pomnóż te dwie wartości. Teraz widzisz, ile możesz zyskać, gdy zmniejszysz ilość tych zadań do minimum. A to właśnie robi NFHotel. Upraszcza i ułatwia pracę.
Wszystkie wersje NFHotel możesz testować całkowicie za darmo przez 14 dni.
Bez ryzyka, bez opłat, bez podawania danych karty.
Napisz do nas lub zadzwoń.