Każdy z nas niejednokrotnie przekonał się, że oszczędność i próba kupienia tańszego towaru kończy się podwójnym wydatkiem, bo jakość z tytułu oszczędności okazuje się niezadowalająca lub zakupiony produkt nie pozostaje z nami oczekiwanie długo. Finalnie kupujemy droższy produkt, który ówcześnie wydawał nam się zbyt drogi.
Tego typu podwójne wydatki w życiu prywatnym nie specjalnie ważą na naszym życiu, fundując nam lekką dawkę stresu i delikatnie uszczuplając zawartość portfela. W przypadku wydatków firmowych i błędnie podejmowanych decyzji inwestycyjnych, te mogą wpływać na być albo nie być firmy.
Wyposażając obiekt na cele najmu krótkoterminowego staramy się, aby wszystkie elementy były trwałe i przeznaczone do wzmożonej eksploatacji, tak aby nie trzeba było ich wymieniać po krótkim czasie. Po inwestycjach w meble i wykończenie jesteśmy u końca inwestycji i zaczynamy szukać oszczędności.
Gdzie je znajdujemy najczęściej? W reklamie.
Zaszliśmy tak daleko z inwestycją zmagając się z masą problemów i zostając specjalistami w nieznanych nam dotąd dziedzinach. Na koniec naszej drogi marketing wydaje się przyjemną łatwizną. Stronę internetową możemy zrobić w zasadzie sami lub zrobi nam ją znajomy znajomej, za weekend spędzony w naszym obiekcie. Zdjęcia? iPhone, albo nasza wspaniała, turystyczna lustrzanka za miliony monet, zapewnią niezrównaną jakość. Wiemy jak to wszystko ma wyglądać bo w internecie jest pełno inspiracji. Jest strona, są zdjęcia - wszystko jest takie piękne! Piękne bo widziane sercem i przez pryzmat obrazu jaki mamy znając nasz obiekt na żywo. Patrząc na stronę i zdjęcia widzimy ogrom trudu i pracy włożone w tworzenie naszego miejsca. Oglądamy stronę i niedoświetlone lub prześwietlone zdjęcia i tak widzimy na nich szczegóły ginące w cieniach i widok za oknem, który zniknął w prześwietlonych kadrach. Jak nie odczuwać satysfakcji?! To już koniec ciężkiej pracy! Czas obrócić trudy w zyski!
Czasem się uda, a czasem może to być prawdziwy początek końca, na końcu którego zadawać będziemy sobie pytania co zrobiliśmy nie tak. Problemy mogą dopiero pojawić się po roku, dwóch, gdy okaże się, że biznes nie idzie zgodnie z naszym biznesplanem, a zawartość portfela została zdecydowanie nadwyrężona. Miało wynajmować się samo i jeszcze lepiej niż u sąsiadów, bo my zaczęliśmy z lepszymi pomysłami, wnosząc świeżość i dobre rozwiązania.
Może to jednak strona internetowa? Ale przecież jak ta prosta konstrukcja może kosztować tyle co zestaw wypoczynkowy w naszym apartamencie? Zdjęcia? Za ile?! Przecież fotograf przyjdzie, pstryknie i wyjdzie. Czy oni wszyscy oszaleli oczekując takich pieniędzy za chwilę roboty?
Wróć! Ile razy w minionym czasie Twoi goście policzyli ile zarabiasz na wynajmie i z jaką łatwością Ci to przychodzi? Ile razy oszacowali wartość Twojej fury twierdząc, że interes, który prowadzisz to bajka - pracujesz przez kilka miesięcy, a potem odpoczywasz. Większość z nich nie widzi ile trudu kosztowała Cię ta inwestycja i ile za nią stoi codziennej pracy. Nie inaczej jest ze stronami internetowymi. Nie przeliczaj wydanych pieniędzy na stronę na czas, w którym powstanie, choćbyś miał ją otrzymać po godzinie od zamówienia. Nie zakładaj od razu ile czasu fotograf potrzebuje żeby zrobić zdjęcia Twojego obiektu. Zdziwiłbyś się jaki warsztat pracy i jaka wiedza jest potrzebna specjalistom z tych dziedzin, aby zamienić ten z pozoru kosztowny marketing na Twoje realne zyski. Stoi za nimi trud, który dobrze znasz, ogromne doświadczenie i często gro ludzi, których nawet nie zobaczysz - programiści, fotoedytorzy i inni.
Tak rodzi się sukces!
Jesteś człowiekiem sukcesu, specjalistą w swojej dziedzinie. Nie musisz się znać na wszystkim i nie we wszystkim musisz być dobry. To w czym dobry być powinieneś, to w decydowaniu się na współpracę ze specjalistami z innych dziedzin. Oszczędność na profesjonalnym wizerunku Twojego obiektu, to nie oszczędność. To niepoliczalna strata potencjalnych zysków.
Nie ma dobrej strony internetowej bez dobrych materiałów fotograficznych - to zawsze idzie w parze. Netfactory nie zamknie w piękne ramy przeciętnych obrazków Twojego lokalu gwarantując Ci sukces. STOLZ Photography Team nie zapewni Ci sukcesu samymi zdjęciami jeśli nie zaprezentujesz ich w profesjonalny sposób na nowoczesnej stronie internetowej.
Bądź człowiekiem sukcesu i pozwól nam zatroszczyć się o Twój sukces. Inwestycja w profesjonalną stronę internetową i fotografię wnętrz szybko pójdzie w zapomnienie. Będziesz planował rozwój swojej działalności i liczył zyski, a poniesione wydatki na marketing okażą się niczym przy korzyściach jakie przyniosły.
Nie bez powodu NFHotel i STOLZ Photography Team stale łączą siły dbając o dobry wizerunek swoich Klientów.
Sukces naszych Klientów, to nasz sukces! Nie kończymy współpracy w chwili oddania zlecenia. Tworzymy więzi.