NFHotel Channel Manager

Wbudowany w program hotelowy (PMS) channel manager to: więcej rezerwacji, oszczędność czasu i niezawodność. Połączenie z najważniejszymi portalami rezerwacji, oraz ze silnikiem rezerwacji on-line (booking engine).

Channel Manager zintegrowany z Booking.com

Channel Manager z Booking.com musi dbać przede wszystkim o odbieranie i wysyłanie dostępności. Im szybciej program hotelowy to robi, tym bardziej zmniejsza się prawdopodobieństwo overbookingu. Jak pokazuje praktyka z NFHotel, połączenie z Booking.com odświeżane co sekundę zmniejsza je w zasadzie do zera. Jednak brak konfliktów pomiędzy grafikiem obsługiwanym przez recepcjonistów, własnym modułem rezerwacji on-line oraz zewnętrznymi kanałami sprzedaży to tylko część wymogów, jakie musi spełniać nowoczesne oprogramowanie dla branży turystycznej.

Nasz PMS to:

  • program hotelowy połączony z Booking.com - bezpośrednio
  • doskonała synchronizacja PMS z Booking.com - czas liczony w sekundach
  • idealne połączenie programu hotelowego z Booking.com
  • channel manager połączony z Booking.com

Kompleksowy program hotelowy połączony z Booking.com musi uwzględniać choćby takie rzeczy, jak różne ID w extranecie w obiektach nadzorowanych przez jedną osobę. Dla zarządców apartamentów takie rzeczy to część codziennych obowiązków. A przecież znacznie wygodniej mieć wszystkie lokale na jednym grafiku, w jednym PMS-ie, z uwzględniającym wszystkie apartamenty modułem usług sprzątania i prac pokojowych, zamiast co chwilę przełączać się pomiędzy różnymi wersjami systemu. Dokładnie tak rozwiązaliśmy to w NFHotel, poprzez obsługę wielu lokalizacji. Dzięki temu synchronizacja PMS z Booking.com pozwala jednocześnie usprawnić i zindywidualizować kontakt z klientami - np. poprzez dalece personalizowane wiadomości e-mailowe i SMS-owe wysyłane przez automat uzupełniający szablon o dane osoby rezerwującej. Na zbliżonej zasadzie działa w NFHotel generowanie faktur, ręczne uzupełnianie jest ograniczone do niezbędnego minimum.

Naturalnie channel manager połączony z Booking.com powinien pobierać wszystkie informacje o rezerwacji. Tyczy się to nawet tak delikatnych kwestii jak dane karty kredytowej, podawane przez rezerwującego w celu tzw. preautoryzacji. Wprawdzie nie jest to tak wygodne, jak bezpośrednie płatności internetowe przy bezpośrednich rezerwacjach on-line, ale i tak odpada konieczność logowania się do bookingowego extranetu. Oczywiście wszystko obwarowane zabezpieczeniami i koniecznością podania hasła przez użytkownika programu hotelowego.

Zobacz również:

Synchronizacja programu hotelowego z Booking.com to niebywale złożona kwestia. NFHotel sprawia, że współpraca z bodaj największym serwisem rezerwacyjnym na polskim rynku turystycznym staje się szybka, łatwa i przyjemna. Sprawny channel manager pozwala na swobodne udostępnianie wszystkich pokoi i zwiększenie liczby rezerwacji - a blokady i parę innych mechanizmów przydadzą się, kiedy obiekt sam będzie w stanie wypracować maksymalne obłożenie.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji

Wbudowany booking engine

Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook

Elastyczny cennik

Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Więcej rezerwacji

Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.

Oszczędność czasu

Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.

Brak błędów

Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
chart-barsrocketclock