Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Najłatwiejszy booking engine

Hotelarze bezustannie poszukują skutecznych metod na to, aby jak najwięcej rezerwacji wpadało bezpośrednio. Bo i owszem, współpraca z serwisami w typie booking.com błyskawicznie zwiększy obłożenie… tyle że sporą część wyższych zysków pochłonie spora prowizja. Niezłą alternatywą, a może bardziej uzupełnieniem dla portali OTA, będą rezerwacje on-line na własnej stronie internetowej. Kluczowy dla sprawnego działania takiego elementu będzie jak najłatwiejszy booking engine. Najlepiej zintegrowany z kompleksowym programem hotelowym, żeby w wyspecjalizowanym oprogramowaniu osiągnąć istny efekt synergii.
Dobre, niezawodne współdziałanie wszystkich elementów specjalistycznego oprogramowania dla przedsiębiorstw branży turystycznej daje po prostu najbardziej optymalne rezultaty. Przykładowo: channel manager natychmiastowe zsynchronizuje dane o dostępnych i zajętych pokojach na grafiku hotelowym i w połączonych kanałach sprzedaży, dzięki czemu nakładanie się rezerwacji (overbooking) kończy się raz na zawsze. Być może jeszcze ważniejsze w najłatwiejszym booking enginie będzie prosta obsługa. Nawet przez osoby, które do wszelkich nowinek technicznych podchodzą z mocno ograniczonym zaufaniem. Jeśli ktoś już na pierwszy rzut oka widzi, że może bezproblemowo zarezerwować sobie pobyt - bez czekania na odpowiedź mailową czy dogodną porę do wykonania telefonu - to najpewniej sprawdzi, czy znajdzie jakiś odpowiedni termin i/lub pokój.

Im więcej potencjalnych chętnych, tym bardziej rosną przychody

Zależność równie prosta co przysłowiowa konstrukcja cepa. Pozycjonowanie strony internetowej obiektu z rezerwacją on-line to jedna rzecz, ale zatrzymanie użytkownika na witrynie stanowi odrębne wyzwanie. Najłatwiejszy booking engine ma tę niezaprzeczalną przewagę nad “konkurencją”, że jest przyjazny nawet dla tych niezbyt zorientowanych w komputerach i urządzeniach mobilnych. A skoro tak, liczba rezygnacji z zabukowania turnusu za sprawą zdezorientowania - nadmiarem opcji, nieczytelną grafiką, nachalnym promowaniem tych droższych standardów etc. - zdecydowanie spada. Czyli: więcej zainteresowanych osób pozostaje na stronie. Jakie ma to przełożenie na poziom zysków, zapewne każdy się już domyśla. Za sprawą najłatwiejszego booking engine’u da się iście ekspresowo poprawić wyniki po stronie przychodów. I to z kilku różnych względów.

“It prints money!”

Możliwość bezpośredniego przyjmowania rezerwacji przez internet daje właściwie taki sam efekt, jak otwarcie recepcji na cały dzień. Tyle że zatrudnienie personelu obsługującego klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, to inwestycja z rodzaju wysokokosztowych, bez szans na zwrot. Poza tym liczba telefonów ogranicza “przepustowość” tradycyjnego kanału sprzedaży. Tymczasem z najłatwiejszym booking enginem tego rodzaju limity zwyczajnie nie występują. Moduł do rezerwacji online mogą sobie uruchomić wszyscy użytkownicy na stronie, ilu by ich jednocześnie nie było (rzecz jasna wydajność serwera to już insza inszość). A koszt uruchomienia takiej wirtualnej, zmultiplikowanej recepcji stanowią wyłącznie opłaty za program hotelowy. Ewentualnie jeszcze prowizje od rezerwacji zrobionych rzeczonym modułem. Jak ktoś szybko liczy, to niechybnie wyjdzie że najłatwiejszemu booking engine’owi pod względem kosztów daleko do radykalnego zwiększania zatrudnienia i powiększania zespołu recepcjonistów. W tym pozytywnym sensie oczywiście. Cóż zrobić, maszyny zastępują ludzi w wielu obszarach, a na dodatek są od nich o wiele wydajniejsze.

System hotelarsko-recepcyjny najbardziej godny polecenia

Wszystko fajnie i pięknie, lecz nie odpowiedzieliśmy jeszcze wprost na kluczowe pytanie. A mianowicie: które spośród dostępnych na polskim rynku usług dla biznesu turystycznego rozwiązanie będzie najlepsze? Ilu ludzi tyle opinii, aczkolwiek wyjątkowo korzystne wrażenie sprawia rodzimy NFHotel - polski program hotelowy od NetFactory. O tym, że najłatwiejszy booking engine jest częścią właśnie tego oprogramowania, najlepiej świadczy to jak szybko przebiega w nim proces bukowania. Jeśli ktoś charakteryzuje się zdecydowaniem i od razu trafi na wolny termin, to załatwi sobie całą rezerwację w około minutę. Zacząć od zakresu dat, podać liczbę i ewentualnie wiek uczestników pobytu, dobrać dodatki spośród listy dostępnych, sprawdzić spełniające wskazane warunki standardy, porównać ceny, a następnie dokonać wyboru. I gotowe, w paru szybkich krokach, z dynamicznie zmieniającymi się informacjami - bez konieczności odświeżania strony czy zaczynania od nowa, jeśli w pierwszym terminie nie będzie wolnych pokoi. Za pomocą najłatwiejszego booking engine’u hotelarz może zyskać zadowolonych, a do tego oddanych klientów. Nie dość, że obsłużą się sami, to jeszcze zrobią to nadzwyczaj szybko. Satysfakcja gwarantowana.
Naturalnie NFHotel automatycznie wysyła też stosowne potwierdzenia e-mailowe (a w razie potrzeby również SMS-owe). Pozwala też od razu skorzystać z błyskawicznych płatności internetowych, żeby wszelkie niezbędne formalności potencjalny klient mógł załatwić od razu. Całe oprogramowanie posiada wiele różnych modułów, przydatnych nie tylko do sprzed
aży bezpośredniej. Najłatwiejszy booking engine stanowi jedynie pewną część większej, kompleksowej całości.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.

Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel