Wypróbuj za darmo

NFHotel Channel Manager

Wbudowany w program hotelowy (PMS) channel manager to: więcej rezerwacji, oszczędność czasu i niezawodność. Połączenie z najważniejszymi portalami rezerwacji, oraz ze silnikiem rezerwacji on-line (booking engine).

Szybki channel manager

Systemy informatyczne dedykowane branży hotelarsko-turystycznej muszą być dziś niezwykle kompleksowe, a szybki channel manager stanowi jeden z najbardziej podstawowych modułów. W każdym razie tak mają te programy hotelowe, które charakteryzują się kompleksowym podejściem do tematu i pozwalają użytkownikom w pełni czerpać zyski możliwości, jakie obiektom noclegowym dają internetowe kanały sprzedaży. Szybkość w działaniu jest tutaj niezbędna, przede wszystkim aby zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia overbookingu. Najlepiej ograniczyć je do zera absolutnego.
Teoretyczne rozważania, czy taki rezultat jest w ogóle osiągalny, lepiej jednak zostawić na boku. Znacznie efektywniej będzie skupić się na tym, jak wygląda praca z szybkim channel managerem i jakie rozwiązanie będzie najbardziej optymalne dla aktualnych uwarunkowań rynku turystycznego. A sytuacja wygląda w ten sposób, że w kontekście NFHotel mówienie o prawdziwej rewolucji ma o wiele więcej wspólnego z rzeczywistością niż mogłoby się początkowo wydawać. Cóż, ograniczenie czasu synchronizacji danych o dostępności oraz zajętości pokoi w danym ośrodku wypoczynkowym - dla największego serwisu rezerwacyjnego - z poziomu minuty do około ośmiu sekund to niewątpliwie olbrzymi postęp.
Na bookingu sprzedaje się całkowicie automatycznie
Rzecz jasna chodzi tutaj o portal booking.com, który według wszelkich danych statystycznych przyciąga najwięcej unikalnych użytkowników. Szybkiego channel managera najlepiej poznać po tym, po jakim czasie rezerwacje z serwisu pojawiają się na grafiku w programie hotelowym. Innymi słowy: ile trwa okienko czasowe, w którym występuje poważne ryzyko nałożenia się na siebie rezerwacji z różnych źródeł. Być może trudno w to uwierzyć, ale parę lat temu standardem były aż 3 minuty, aktualna średnia waha się w granicach 60 sekund, a wynik na poziomie pół minuty powszechnie uważany jest za rewelacyjny. Jak wobec tego określić szybki channel manager NFHotel, który całą sprawę załatwia w 8 sekund? A mogłoby być jeszcze lepiej, gdyby nie opóźnienia po stronie bookingu. Oprogramowanie NetFactory komunikuje się z extranetem co sekundę, tyle że przygotowanie odpowiedniej paczki danych przez serwis zajmuje dłuższą chwilkę.
Jakie perspektywy ma wobec tego hotelarz?
Pewnych rzeczy wprawdzie nie da się przeskoczyć - chyba, że współpracujący z bookingiem zaczną masowo zgłaszać potrzebę optymalizacji serwisu 😉 - więc warto skupić się na tym, co znajduje się w zasięgu w obecnej sytuacji. Dzięki szybkiemu channel managerowi już teraz spokojnie można wystawić wszystkie pokoje do sprzedaży przez internet. Taki krok automatycznie przełoży się na wyższe obłożenie, zwłaszcza w sezonie niskim. Zawsze ktoś przyjedzie chociaż na weekend, a poprawa przychodów przełoży się na wysokość zysków. A jeśli w sezonie wysokim obiekt radzi sobie doskonale bez pośredników, wystarczy zawczasu założyć blokadę z poziomu programu hotelowego i wsio. Za sprawą szybkiego channel managera NFHotel booking powinien uznać, że po prostu wszystkie miejsca są już zajęte.
CM jak bramkarz - wpuści tylko wybranych
Naturalnie blokada, jaką na serwis rezerwacyjny OTA nakłada program hotelowy, nie ma najmniejszego wpływu na możliwość dodawania nowych pobytów i turnusów przez recepcjonistów i wszystkie inne osoby, które pracują na grafiku hotelowo-recepcyjnym. A skoro już o interaktywnym kalendarzu mowa, wypadałoby wspomnieć jak wygląda połączenie w drugą stronę. Czyli jak szybko rezerwacje wprowadzone przez recepcję - bądź inny kanał sprzedaży, jak choćby booking engine na własnej stronie www - “zdejmą” konkretny pokój i termin w extranecie. Przy szybkim channel managerze taka informacja pojawia się na bookingu niemal natychmiast po zapisaniu przez program hotelowy. A zatem w przypadku NFHotel maksymalnie po upływie sekundy.
Oprogramowanie NFHotel stanowi świetne rozwiązanie dla obiektów turystycznych. Zarówno dla typowych, stawiających na maksymalną wygodę hoteli, jak też kameralnych, rodzinnych pensjonatów czy osiedli domków letniskowych. Szybki channel manager stanowi jedynie jeden z wielu atutów, które przynoszą hotelarzom użytkującym polski program hotelowy sporo ciekawych korzyści i pozwalają na znaczne zwiększenie przychodów.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji

Wbudowany booking engine

Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook

Elastyczny cennik

Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Więcej rezerwacji

Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​

Oszczędność czasu​

Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​

Brak błędów​

Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
chart-barsrocketclock