Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Widget na rezerwacje www

Bezpośrednie pozyskiwanie klientów za pomocą szeroko rozumianych narzędzi internetowych stanowi aktualnie jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed osobami prowadzącymi działalność turystyczno-hotelarską. Branżowe statystyki nie pozostawiają wątpliwości: z roku na rok coraz większą część obłożenia obiektów noclegowych zapewniają goście przychodzący z sieci. Dlatego współpraca z serwisami OTA to praktycznie konieczność, dlatego też widgety na rezerwacje www są właściwie niezbędnym komponentem witryn internetowych ośrodków wypoczynkowych. Takie moduły warto również umieścić w profilach mediów społecznościowych, a i część serwisów z ogłoszeniami pozwala na takie funkcjonalne anonse.
Wzmiankowane we wstępie portale turystyczne w rodzaju booking.com czy e-holiday mają naturalnie nieporównywalny zasięg od stron pojedynczych obiektów. Łatwiej przyciągnąć użytkowników rozbudowanym katalogiem ofert z wielu różnych zakątków niż najbardziej nawet dopracowaną, kuszącą wizytówką - kwestia szerszego wyboru. Tyle że z punktu widzenia hotelarza widget na rezerwacje www może przynosić porównywalne zyski do tego, co wiąże się udostępnianiem swoich pokoi w serwisach OTA. Rzecz jasna wszystko rozbija się o wysokość prowizji, vel “kosztów uzyskania przychodu”. O ile producent programu hotelowego ze zintegrowanym booking enginem pobiera 1-2% z rezerwacji on-line (+ stały abonament), tak wiodące portale pobierają nawet kilkanaście procent wartości z każdego turnusu, który doszedł do skutku. O polityce bezpłatnego odwoływania rezerwacji, często zostawiającej hotelarzy na ludzie, już specjalnie się nie rozpisując.
Czyste zalety wirtualnej recepcji dla wszystkich
Uruchomienie widgetu na rezerwacje www - takiego z prawdziwego zdarzenia - pozwala z pełną odpowiedzialnością na opisywanie strony internetowej jako równoważnika klasycznej recepcji. A przynajmniej działu sprzedaży, nawet jeśli funkcjonującego całkowicie w świecie wirtualnym. Dla potencjalnych klientów taka sposobność ma ten niepodważalny plus, że pozwala zabukować wyjazd i pobyt w każdym momencie. Użyteczne zwłaszcza dla tych, którym doskwiera chroniczny brak wolnego czasu i z niewysłowionym wytęsknieniem oczekują na weekend bądź urlop. Zarządzający obiektami noclegowymi również mają korzyści z tego, że dzięki widgetowi na rezerwacje www kolejne “zamówienia na usługę turystyczną” mogą spływać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez okrągły rok. Są to benefity jak najbardziej policzalne, wyrażane w twardej walucie: złotówkami, euro, rublami, koronami… bitcoinami jeszcze chyba nie, ale niektórzy uważają że to tylko kwestia czasu.
Podstawy działania booking engine’u
Skoro przedstawiany element strony internetowej ma robić za dodatkową, bezustannie czynną recepcję, od strony technicznej najistotniejsze wydają się być dwie kwestie: profesjonalnej obsługi klienta oraz przedstawiania wyłącznie aktualnych informacji. W tym pierwszym wypadku chodzi przede wszystkim o komfort poruszania się po dostępnych w widgecie na rezerwacje www opcjach. Te zaś najlepiej ograniczać do minimum, np. pokazywać standardy pokoi dopiero po wybraniu daty przyjazdu i wyjazdu przez klienta. Po co wyświetlać wszystkie, skoro nie każdy będzie dostępny? Zwłaszcza, że szczegółowe informacje o nich można zwykle znaleźć w innych sekcjach. Całe rezerwowanie powinno też odbywać się szybko i intuicyjnie, do czego w zupełności wystarczą trzy kroki. O pierwszym już było, w drugim pozostaje dobranie wyżywienia oraz innych dodatków, porównanie cen poszczególnych standardów i dokonanie wyboru. Na zakończenie widget na rezerwacje www automatycznie wyśle potwierdzenia - zarówno dokonanego “zakupu”, jak też wpłynięcie pieniędzy przy korzystaniu z płatności on-line do uiszczenia zadatku. Albo i całej kwoty od razu, są i tacy turyści.
Channel manager do bezustannego czuwania nad faktyczną dostępnością pokoi
Co się zaś tyczy podawania turystom wyłącznie aktualnych informacji - o zawartość strony internetowej należy zadbać we własnym zakresie, być może z pomocą webmastera. Taki program hotelowy, który sam podmieni stare zdjęcia pokoi na nowe, porządnie zredaguje opis miejscowości czy zmieni układ menu to póki co pieś nieprzewidywalnie odległej przyszłości. Ale już uzupełnienie grafiku czy sprawdzenie wolnych terminów to zadania, które za sprawą widgetu na rezerwacje www wykonają się samodzielnie. Koniec z codziennym sprawdzaniem skrzynki i ręcznym “zdejmowaniem” poszczególnych terminów/pokoi z oferty sprzedaży. Automat zrobi to o wiele szybciej, na dodatek we wszystkich kanałach sprzedaży jednocześnie. Zarówno na grafiku oraz korzystających z modułu bukowania on-line witrynach internetowych, jak też dla bookingu i innych portalach OTA. Takie systemy fachowo nazywa się channel managerami.
Z widgetem na rezerwacje www hotelarz zyskuje dodatkowy kanał sprzedaży. Taki, który zazwyczaj osiąga znakomite wyniki, a przy tym przynosi spore zyski bez poświęcania mu specjalnej uwagi czy oddelegowywania kogoś z personelu do nadzoru. O niskich, wręcz minimalnych już kosztach przychodu przypominając tylko dla formalności. Inwestycja w specjalistyczne oprogramowania niewątpliwie będzie bardzo opłacalną decyzją - zintegrowany z programem hotelowym widget na rezerwacje www to jedna z opcji dla klientów polskiego NFHotel.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.


Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel