NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.
Widget bookingowy

Nie mylić z widgetem Booking.com - różnica dla hotelarza będzie zasadnicza, zapewne w granicach kilkunastu procent całości przychodów, jakie wygeneruje uruchomienie na stronie internetowej całodobowego modułu na rezerwacje on-line. Gadżet dostarczony przez serwis OTA niechybnie wiąże się z wysokimi prowizjami, natomiast widget bookingowy jako część programu hotelowego będzie jednym z elementów kompleksowego narzędzia, które usprawni organizację pracy w całym obiekcie noclegowym. A praktyka w branży jest taka, że działka dla dostawcy oprogramowania jest kilka rzędów wielkości niższa od kwoty, jaką biorą pośrednicy innego typu.
Umożliwienie internautom dokonania rezerwacji bezpośredniej na witrynie www, jaką dzisiaj ma każdy ośrodek turystyczno-wypoczynkowy, stanowi wręcz niezbędny krok dla maksymalizacji całorocznego obłożenia. A co za tym idzie - zwiększenia przychodów do znacznie bardziej zadowalającego poziomu. Za sprawą wdrożenia widgetu bookingowego połączonego z kompetentnym programem hotelowym hotelarz będzie w pełni gotowy na trend, który w turystyce z roku na rok widać coraz wyraźniej. Branżowe statystyki nie pozostawiają nawet najdrobniejszego cienia wątpliwości: turyści coraz częściej rezerwują wczasowe turnusy (oraz miejsca pobytu na inne, krótsze wyjazdy) przez internet. Tak jest po prostu znacznie wygodniej. I to dla wszystkich zainteresowanych stron.
Rezerwacje spływają 24 godziny na dobę
Dla hotelarza najbardziej podstawową korzyścią związaną z własnym widgetem bookingowym będzie uruchomienie czegoś w rodzaju wirtualnej wprawdzie, za to spełniającej wszystkie najistotniejsze funkcje, dodatkowej recepcji. Natomiast potencjalny klient dostanie sposobność do złożenia zamówienia na usługę turystyczną o takiej porze, w jakiej uzna to za najbardziej stosowne. Bez oglądania się na wymogi savoir-vivre’u czy godziny pracy personelu hotelowego. Konieczność długiego oczekiwania na odpowiedź też całkowicie odpada. Dzięki widgetowi bookingowemu gość obsłuży się sam - wskaże interesujący go zakres dat, poda ilość i wiek osób, a system sprzężony z programem hotelowym za pośrednictwem channel managera wyświetli dostępne opcje. Pozostaje dobrać interesujące dodatki, porównać ceny i dokonać wyboru.
Przede wszystkim przejrzystość i prostota
Wielu hotelarzy o rezerwacjach online lubi myśleć w taki sposób, że cały moduł stanowi kolejną reklamę, swoistą wizytówkę dla całego obiektu noclegowego. A skoro tak, to powinien być efektowny, zachęcający do przyjazdu, eksponujący atuty ośrodka… tak, jakby podobnych treści wokół na stronie było za mało. Skoro turysta już trafił na widget bookingowy, to najpewniej spodobało mu się to, co znalazł na witrynie www. Nie ma specjalnej potrzeby, żeby mu o tym jeszcze raz przypominać. Przydać się może co najwyżej skrócona charakterystyka pokoi na etapie wybierania standardu. Ma być szybko, sprawnie i przyjemnie. O to ostatnie da się zadbać również po ostatecznym potwierdzeniu rezerwacji przez klienta.
Obsługa post factum
Rzecz jasna po widgecie bookingowym należy spodziewać się, że od razu umożliwi dokonanie zapłaty za rezerwację. Czy całej kwoty, czy tylko zadatku, to już zwykle zależy od polityki właścicieli danego obiektu noclegowego. Link do błyskawicznych płatności on-line powinno się umieścić zarówno w ostatnim kroku procesu rezerwacji, jak też w e-mailu potwierdzającym zabukowanie terminu. Karta kredytowa/telefon nie zawsze są pod ręką. A kiedy już pieniądze wpłyną, gościom należy się kolejna informacja. Oczywiście wiadomość wysłana na skrzynkę klienta z widgetu bookingowego czy programu hotelowego powinna być spersonalizowana - i wcale nie oznacza to, że trzeba pisać ją ręcznie. Wystarczy sprawny automat i specjalne klucze, które podmienią się na dane podane w trakcie rezerwacji i kwoty zaciągnięte z bazy systemu.
Widget bookingowy stanowi jeden z opcjonalnych dodatków do programu NFHotel.

Silnik rezerwacji
booking engine
Rezerwacje bezpośrednie
Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja
Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.
Wiele możliwości
Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona poprzez błyskawiczne płatności on-line. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Mobilność
NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.
Na każdą stronę
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.
Bezpieczeństwo
Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentlockcogenvelopelicenseusersphone-handsetphonetabletlaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthalarmcrossmenucross-circlelayersfunnel