Wypróbuj za darmo
NFHotel to wyjątkowy
  • PMS
  • Booking Engine
  • Channel Manager
Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa
NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj
Program hotelowy inny niż wszystkie​
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Komputerowy dziennik rezerwacji turystycznych

Plik papierowych dokumentów, kalendarzy i notatek do zarządzania hotelem bądź innego rodzaju obiektem noclegowym, przy aktualnych uwarunkowaniach w branży turystycznej stanowią już przeżytek. Komputerowy dziennik rezerwacji zarówno gwarantuje o wiele większe możliwości, jak też stanowi znacznie lepsze zabezpieczenie przed rozmaitymi wypadkami losowymi. Dane na światowej klasy serwerze chmurowym, dostępne po zalogowaniu się z praktycznie dowolnego urządzenia są bezdyskusyjnie trwalsze od stosu kartek, zapisywanego najwyżej w dwóch egzemplarzach.
Doskonałym przykładem do szerszego omówienia będzie program hotelowy klasy NFHotel. To polski system, tworzony i systematycznie rozwijany przez rodzimą firmę NetFactory, charakteryzujący się dużą - i co równie ważne, stale poszerzaną! - funkcjonalnością. Podstawowy moduł w komputerowym dzienniku rezerwacji turystycznych stanowi rzecz jasna interaktywny grafik recepcyjny. Choć automatyzacja stale postępuje, to zapytania telefoniczne od turystów wciąż stanowią istotną część potencjalnych przychodów ośrodków wypoczynkowych. Ergo: recepcjoniści nadal są hotelarstwu potrzebni. Z odpowiednim narzędziem personel może pracować o wiele wydajniej, a niektóre zadania w sporej części przejmie oprogramowanie, co przyniesie ogromne oszczędności bezcennego czasu.
Synchronizacja dostępności pokoi dla wszystkich kanałów dystrybucji
Modelowy przykład niezbędnej czynności, w której nikt i nic nie dorówna komputerowemu dziennikowi rezerwacji turystycznych. Statystyki turystyczne są jasne, bez miejsca na jakiekolwiek wątpliwości czy inne interpretacje - internet tylko i wyłącznie zyskuje na ważności jako miejsce do rezerwowania wczasów oraz pozostałych form wypoczynku. Dlatego hotelarze muszą prowadzić aktywną sprzedaż w sieci, zarówno na własną rękę, jak też za pośrednictwem rozmaitych serwisów do bukowania. Jak widać źródeł potencjalnych klientów wciąż przybywa, a więc i rośnie ryzyko overbookingu. Jednak kompetentny, komputerowy dziennik rezerwacji turystycznych jest w stanie zredukować prawdopodobieństwo nakładania się różnych turnusów w jednym pokoju właściwie do zera. A to za sprawą channel managera, automatycznie “zdejmującego” zajęte terminy i pokoje. NFHotel w połączeniu z booking.com osiąga wyniki nawet na poziomie jednej sekundy.
Sprzedaż bez pośredników z (tak) dużą prowizją
Naturalnie hotelarze chcieliby maksymalizować obłożenie w swoich obiektach noclegowych w taki sposób, kiedy klient przychodzi do nich bezpośrednio. Jak to zrobić, kiedy gościom najwygodniej bukować w sieci, na dodatek o dowolnej porze dnia i nocy? Otóż rozkręcić na własnej stronie internetowej rezerwacje on-line, stanowiące jeden z modułów komputerowego dziennika rezerwacji turystycznych. Takowy booking engine w praktyce stanowi pełnoprawny, nawet jeśli internetowy, punkt (samo)obsługi turystów. Na dodatek funkcjonujący bez najmniejszych przerw, stale w trybie 24/7. Pozostaje “tylko” ściągnąć internautów na własną witrynę www… a także profile w mediach społecznościowych. Technicznie umieszczenie takiego widgetu zarówno na stronie, jak też w zakładce na facebooku, Google+ czy innym Twitterze, jest całkiem proste. Sprowadza się do przeklejenia niezbyt długiego kawałka kodu we wskazane przez administratorów portalu miejsce.
Inne możliwości z komputerowym dziennikiem rezerwacji turystycznych
Skoro wszelkie operacje na rezerwacjach stanowią dla recepcjonistów codzienność, w tym obszarze dałoby się wprowadzić sporo ciekawych usprawnień. W NFHotel przy odebraniu telefonu warto odpalić specjalny kreator, który błyskawicznie sprawdzi czy w podanym terminie są wolne pokoje dla konkretnej liczby uczestników turnusu o określonym wieku. Z kolei zaznaczanie wyżywienia, pakietów SPA i innych atrakcji dodatkowych powoduje dynamiczne przekalkulowywanie ceny. Dzięki temu przedstawienie potencjalnym klientom dostępnych opcji będzie nad wyraz szybkie. Jeszcze bardziej intrygująco przedstawia się moduł wysyłki e-maili, jaki ma opisywany komputerowy dziennik rezerwacji turystycznych. To coś więcej niż gotowe szablony na różne okazje (potwierdzenie zarezerwowania określonego pokoju i terminu, informacja o zaksięgowaniu wpłaty, podziękowania po pobycie itd.), a to dzięki specjalnym kluczom. Takim, które na ekranie wysyłania wiadomości staną się indywidualnymi danymi, zaciągniętymi z bazy. Chodzi o imię, nazwisko, wartość rezerwacji, termin i te wszystkie pozostałe rzeczy personalizujące przekaz.
Podobnie praktycznych funkcjonalności NFHotel ma znacznie, znacznie więcej. I co jeszcze istotniejsze, ten komputerowy dziennik rezerwacji turystycznych regularnie otrzymuje darmowe aktualizacje, jeszcze bardziej rozbudowujące i tak już zaawansowany system. A wszystko przy stałym zachowaniu przejrzystości interfejsu oraz prawdziwie intuicyjnej obsługi. Nawet dla laików, którzy nie korzystają na co dzień z komputerów, smartfonów czy tabletów.

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej
Automatyzacja​
Channel manager​
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic​
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www​
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
tabletrocketfunnel