Efektywne zasady codziennej pracy stanowią jedną z podstaw do odniesienia sukcesu w prowadzeniu biznesu. Tyczy się to również branży turystycznej - dobrze zaprojektowany organizer hotelowy stanowi niezbędną rzecz, aby kontrolować kalendarz rezerwacji i obłożenie obiektu. A także pilnować rozliczeń finansowych. Tyczy się to wersji papierowej, bo nowoczesne, specjalistyczne oprogramowanie pod względem możliwości wyprzedza tradycyjne narzędzia do zarządzania o kilka rzędów wielkości. Poza tym rozwiązania informatyczne są trwalsze, bezpieczniejsze i zyskowniejsze.
Owszem, roczna licencja na program hotelowy z prawdziwego zdarzenia - taki jak NFHotel, przygotowany i systematycznie rozbudowywany przez w pełni polskiego producenta - wymaga kilkukrotnie większych nakładów od papierowego organizera hotelowego… ale poniesione nakłady zwracają się błyskawicznie. Na dodatek z całkiem pokaźną nawiązką. Stwierdzenie, że dzięki komputerowemu systemowi pokoje w obiekcie noclegowym sprzedają się właściwie same, ma o wiele więcej wspólnego z trafieniem w sedno niż typowo marketingową przesadą. Ową niezwykle efektywną robotę wykonuje w głównej mierze pełna automatyzacja obsługi internetowych kanałów sprzedaży. A przecież wszyscy hotelarze świetnie zdają sobie sprawę, że aktywna działalność w sieci to dzisiaj podstawa. Dzięki organizerowi hotelowemu można ją radykalnie poprawić.
Bukowanie non-stop
Na dokładnie takiej zasadzie działają chociażby rezerwacje on-line na stronę internetową oraz współpraca z dużymi portalami turystycznymi: od polskiego e-holiday’a po dzielący i rządzący na światowym rynku booking.com (a przynajmniej tak wygląda sytuacja na przełomie 2017 i 2018 roku). Paradoksalnie to pośrednicy biorący najwyższe prowizje pozwalają najmocniej zmaksymalizować obroty. Kwestia liczby unikalnych użytkowników odwiedzających stronę. A co ma z tym wspólnego organizer hotelowy? Choćby niezwykle delikatna kwestia ułożenia tych wszystkich rezerwacji z bardzo różnych źródeł tak, żeby się nie zaczęły na siebie nakładać. Odpowiedź brzmi: channel manager, zmieniający na bieżąco dostępność wszystkich pokoi zgodnie ze spływającymi turnusami. A jak ktoś koniecznie chce sobie radzić samodzielnie, niech skorzysta z booking engine’u. W dużym skrócie: przydatny punkt samoobsługi dla turystów do zamieszczenia na własnej stronie www.
System dla personelu i stanowisk kierowniczych
Wszelako w organizerze hotelowym wsparcie sprzedaży jest jedynie jedną z szerokiej palety pożytecznych funkcjonalności. Co najmniej równie istotną sprawą są moduły być może mniejsze, za to wykorzystywane na co dzień przez osoby pracujące na najróżniejszych stanowiskach. Taka prozaiczna rzecz jak wysyłka e-maili do klientów - niezbędne przy wysyłaniu potwierdzeń rezerwacji, voucherów, podziękowań, a także okolicznościowych życzeń - może trwać kilka sekund. A przecież zwykle trzeba poświęcić na uzupełnianie szablonów ładnych parę minut, ewentualnie wysyłać wiadomości w stylu “do wszystkich, a więc do nikogo”. Tymczasem organizer hotelowy NFHotel potrafi automatycznie wygenerować spersonalizowanego maila, na podstawie danych wprowadzonych do systemu. Albo dział dla osób sprzątających, codziennie pokazujący które pokoje wymagają uwagi. Wystarczy raz wprowadzić zasady porządkowania: przed przyjazdem gości, po wyjeździe, inne zadania w pokojach pustych od jakiegoś czasu etc. Uporządkowany pokój wystarczy odznaczyć (np. na telefonie), żeby recepcja wiedziała kiedy można wpuścić turystów przyjeżdżających na parę godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
Nadzór nad finansami z interaktywnego organizera hotelowego
Kolejna praktyczna rzecz to szeroko rozumiane rozliczenia. Zgodnie z życiową zasadą, iż podstawą do zbudowania zaufania jest rzetelne sprawdzanie. W NFHotel osoba administrująca całym turystycznym biznesem ma parę przydatnych zakładek do tego, żeby na bieżąco sprawdzać przepływ pieniędzy. Wszelkie dodawanie, edytowanie i usuwanie rezerwacji oraz wysokości i rodzaju należności pozostawia ślad w organizerze hotelowym. Ślad z rodzaju kto i kiedy, więc gdyby działo się coś niepokojącego, od razu wiadomo od kogo oczekiwać stosownych wyjaśnień. NFHotel posiada też eksport faktur VAT do formatu jednolitego pliku kontrolnego, do zaimportowania w programie księgowym. Co zdecydowanie ułatwi proces przesyłania JPK do fiskusa.
Organizer hotelowy jest takim programem, który przynosi wymierne korzyści i pozytywne zmiany w wielu bardzo różnych dziedzinach. NFHotel zaś wyróżnia się liczbą dostępnych funkcjonalności i systematycznym rozbudowywaniem systemu. Wobec tego decyzja staje się nadzwyczaj łatwa do podjęcia.
Efektywne zasady codziennej pracy stanowią jedną z podstaw do odniesienia sukcesu w prowadzeniu biznesu. Tyczy się to również branży turystycznej - dobrze zaprojektowany organizer hotelowy stanowi niezbędną rzecz, aby kontrolować kalendarz rezerwacji i obłożenie obiektu. A także pilnować rozliczeń finansowych. Tyczy się to wersji papierowej, bo nowoczesne, specjalistyczne oprogramowanie pod względem możliwości wyprzedza tradycyjne narzędzia do zarządzania o kilka rzędów wielkości. Poza tym rozwiązania informatyczne są trwalsze, bezpieczniejsze i zyskowniejsze.
Owszem, roczna licencja na program hotelowy z prawdziwego zdarzenia - taki jak NFHotel, przygotowany i systematycznie rozbudowywany przez w pełni polskiego producenta - wymaga kilkukrotnie większych nakładów od papierowego organizera hotelowego… ale poniesione nakłady zwracają się błyskawicznie. Na dodatek z całkiem pokaźną nawiązką. Stwierdzenie, że dzięki komputerowemu systemowi pokoje w obiekcie noclegowym sprzedają się właściwie same, ma o wiele więcej wspólnego z trafieniem w sedno niż typowo marketingową przesadą. Ową niezwykle efektywną robotę wykonuje w głównej mierze pełna automatyzacja obsługi internetowych kanałów sprzedaży. A przecież wszyscy hotelarze świetnie zdają sobie sprawę, że aktywna działalność w sieci to dzisiaj podstawa. Dzięki organizerowi hotelowemu można ją radykalnie poprawić.
Bukowanie non-stop
Na dokładnie takiej zasadzie działają chociażby rezerwacje on-line na stronę internetową oraz współpraca z dużymi portalami turystycznymi: od polskiego e-holiday’a po dzielący i rządzący na światowym rynku booking.com (a przynajmniej tak wygląda sytuacja na przełomie 2017 i 2018 roku). Paradoksalnie to pośrednicy biorący najwyższe prowizje pozwalają najmocniej zmaksymalizować obroty. Kwestia liczby unikalnych użytkowników odwiedzających stronę. A co ma z tym wspólnego organizer hotelowy? Choćby niezwykle delikatna kwestia ułożenia tych wszystkich rezerwacji z bardzo różnych źródeł tak, żeby się nie zaczęły na siebie nakładać. Odpowiedź brzmi: channel manager, zmieniający na bieżąco dostępność wszystkich pokoi zgodnie ze spływającymi turnusami. A jak ktoś koniecznie chce sobie radzić samodzielnie, niech skorzysta z booking engine’u. W dużym skrócie: przydatny punkt samoobsługi dla turystów do zamieszczenia na własnej stronie www.
System dla personelu i stanowisk kierowniczych
Wszelako w organizerze hotelowym wsparcie sprzedaży jest jedynie jedną z szerokiej palety pożytecznych funkcjonalności. Co najmniej równie istotną sprawą są moduły być może mniejsze, za to wykorzystywane na co dzień przez osoby pracujące na najróżniejszych stanowiskach. Taka prozaiczna rzecz jak wysyłka e-maili do klientów - niezbędne przy wysyłaniu potwierdzeń rezerwacji, voucherów, podziękowań, a także okolicznościowych życzeń - może trwać kilka sekund. A przecież zwykle trzeba poświęcić na uzupełnianie szablonów ładnych parę minut, ewentualnie wysyłać wiadomości w stylu “do wszystkich, a więc do nikogo”. Tymczasem organizer hotelowy NFHotel potrafi automatycznie wygenerować spersonalizowanego maila, na podstawie danych wprowadzonych do systemu. Albo dział dla osób sprzątających, codziennie pokazujący które pokoje wymagają uwagi. Wystarczy raz wprowadzić zasady porządkowania: przed przyjazdem gości, po wyjeździe, inne zadania w pokojach pustych od jakiegoś czasu etc. Uporządkowany pokój wystarczy odznaczyć (np. na telefonie), żeby recepcja wiedziała kiedy można wpuścić turystów przyjeżdżających na parę godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
Nadzór nad finansami z interaktywnego organizera hotelowego
Kolejna praktyczna rzecz to szeroko rozumiane rozliczenia. Zgodnie z życiową zasadą, iż podstawą do zbudowania zaufania jest rzetelne sprawdzanie. W NFHotel osoba administrująca całym turystycznym biznesem ma parę przydatnych zakładek do tego, żeby na bieżąco sprawdzać przepływ pieniędzy. Wszelkie dodawanie, edytowanie i usuwanie rezerwacji oraz wysokości i rodzaju należności pozostawia ślad w organizerze hotelowym. Ślad z rodzaju kto i kiedy, więc gdyby działo się coś niepokojącego, od razu wiadomo od kogo oczekiwać stosownych wyjaśnień. NFHotel posiada też eksport faktur VAT do formatu jednolitego pliku kontrolnego, do zaimportowania w programie księgowym. Co zdecydowanie ułatwi proces przesyłania JPK do fiskusa.
Organizer hotelowy jest takim programem, który przynosi wymierne korzyści i pozytywne zmiany w wielu bardzo różnych dziedzinach. NFHotel zaś wyróżnia się liczbą dostępnych funkcjonalności i systematycznym rozbudowywaniem systemu. Wobec tego decyzja staje się nadzwyczaj łatwa do podjęcia.