Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
System komputerowy dla hotelarza

Wdrożenie tego rodzaju oprogramowania stanowi dla obiektów z branży turystycznej właściwie nieodpartą już koniecznością. Takie są bowiem realia, że coraz więcej rezerwacji pobytu - od weekendowego wypadu po pełne wczasy - ma miejsce za pośrednictwem internetu. Telefony na recepcję od jakiegoś już czasu nie są najefektywniejszym kanałem sprzedaży pokoi hotelowych. A skoro w sieci jest całe multum serwisów turystycznych, odpowiedni system komputerowy dla hotelarza musi działać, aby nie pogubić się w gąszczu spływających zewsząd zapytań i rezerwacji. No a poza tym taki program potrafi sprawić, że codzienna praca w obiekcie staje się znacznie łatwiejsza.
Bodaj najlepszym dowodem na poparcie powyższej tezy będzie NFHotel - polskie oprogramowanie, regularnie wzbogacane o nowe opcje i możliwości. Takie kompleksowe podejście do tematu skutkuje tym, że w zupełności wystarczy jedno narzędzie. I do recepcji, i do automatycznej obsługi internetowych kanałów sprzedaży, i do wysyłania rozmaitych wiadomości klientom, i do kontroli wszelkich rozliczeń finansowych, i do nadzorowania niezbędnych porządków… Jak widać na podstawie tej i tak niepełnej wyliczanki, względem systemu komputerowego dla hotelarza można mieć zaiste ogromne oczekiwania. I to takie uzasadnione, które zostaną w pełni zaspokojone. A niejednokrotnie nawet przekroczone, co powinno tylko i wyłącznie cieszyć.
Połączenie z booking.com
Jako że śródtytułowy serwis cieszy się największym powodzeniem w skali globalnej, to i praktycznie każdy obiekt chce z nim współpracować. Nawet jeśli paręnaście procent prowizji boli, to gwałtowne zwiększenie obrotów i tak przyniesie całkiem okrąglutkie zyski. Byle tylko nie dopuszczać do overbookingu, czyli nakładania się na siebie turnusów zarezerwowanych w różnych miejscach. Dlatego w systemie komputerowym dla hotelarza powinien być zawarty channel manager. Jest to zaawansowany moduł, który do każdego połączonego z programem hotelowym kanału sprzedaży aktualizuje informacje o dostępnych oraz zajętych pokojach. Co najważniejsze, CM robi to wszystko błyskawicznie, najwyżej w parę sekund. Zatem okienko czasowe na nieszczęście overbookingu z braku wolnych łóżek praktycznie nie istnieje.
Booking engine do stworzenia wirtualnej recepcji
Kolejny element o bezpośrednim wpływie na zwiększenie obłożenia. Wprawdzie raczej nie przyniesie takich zysków, co integracja z bookingiem - na własną stronę o obiekcie noclegowym nie sposób przyciągnąć porównywalnej liczby użytkowników co na jeden z największych portali na świecie - ale z pewnością okaże się bardzo przydatny. Otóż moduł rezerwacji online zgrany z systemem komputerowym dla hotelarza znakomicie zastąpi formularz kontaktowy (i część telefonów). Na odpowiedź do e-maila turysta musiałby poczekać, potem pewnie jeszcze wymienić z recepcjonistą parę wiadomości. A z booking enginem może obsłużyć się sam - program będzie dynamicznie pokazywał dostępne opcje i ceny, w zależności od terminów, liczby uczestników, wieku, dodatków etc. Prawdopodobnie najistotniejsze w tych całych rezerwacjach online jest fakt, że działają one całodobowo. De facto jako punkt samoobsługi klienta, funkcjonujący w trybie 24/7.
Dodawanie rezerwacji, planowanie sprzątania, kontakt z gośćmi i pozostałe
Teraz jeszcze pokrótce o innych, przydatnych modułach, jakie oddaje do dyspozycji użytkowników system komputerowy dla hotelarza o najwyższej, porównywalnej do NFHotel klasie. Weźmy na warsztat wyszukiwanie wolnych terminów i tworzenie turnusów przez recepcjonistów odbierających telefony. Już przejrzysta szata graficzna ze stosownie dobraną kolorystyką potężnie upraszcza sprawę. A jeszcze lepszy jest asystent-kreator, który działa na zasadzie bardzo podobnej do booking engine’u na stronę internetową. Wtedy bukowanie trwa minutę. Dynamicznie aktualizujące się raporty porządków na bieżąco pokazują, gdzie oraz w jaki sposób należy posprzątać. Albo szablony maili i SMSów z kluczami, dzięki którym zindywidualizowana treść tworzy się samodzielnie - na dodatek zawsze poprawnie. To i tak tylko niewielka część tego, co potrafią nowoczesne systemy komputerowe dla hotelarzy. Wiele pokazuje już wersja demo - zachowująca pełnię funkcjonalności pełnej, płatnej wersji, tyle że oparta o kompletnie fikcyjny obiekt noclegowy.
NFHotel zdecydowanie zasługuje na uwagę recepcjonistów, zarządców i właścicieli ośrodków wypoczynkowych wszelkich kategorii oraz wszystkich innych osób, które aktywnie działają w turystyce. Uruchomi się na wszystkim, co ma przeglądarkę internetową, regularnie pojawiają się nowe aktualizacje, a i cena tego polskiego systemu komputerowego dla hotelarza przedstawia się wybitnie atrakcyjnie.

Wystartuj

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej

Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
tabletrocketfunnel