Informatyzacja i automatyzacja coraz mocniej wkracza w wiele dziedzin, od codziennego życia w domu po zawodowe obowiązki w coraz większej liczbie branż. Postawa w buntu wobec postępujących zmian co do zasady nie ma żadnej przyszłości, o wiele rozsądniejsze jest dostosowanie się do nowej sytuacji i wykorzystanie intrygujących oraz przydatnych możliwości, jakie ze sobą niosą. Niewątpliwie sporo potencjalnych korzyści dają zaawansowane programy komputerowe w hotelarstwie. Z ich dobrodziejstw mogą czerpać tak zarządzający obiektami noclegowymi, jak też sami turyści.
Podręcznikowym wręcz przykładem obopólnie przydatnego rozwiązania będzie booking engine. Kto nie jest zbytnio obeznany z fachowym słownictwem, temu zapewne o wiele więcej powie określenie “moduł rezerwacji online na stronę internetową obiektu noclegowego”. Dla gospodarzy takiego przybytku największym plusem takiego rozwiązania będzie fakt, że dzięki takiemu programowi komputerowemu w hotelarstwie dostają do dyspozycji de facto drugą recepcję. Wprawdzie wirtualną, za to pod pewnymi względami o wiele sprawniejszą od klasycznej, obsługiwanej przez personel. Mowa chociażby o szybkości działania (chociażby w wyszukiwaniu wolnych terminów) czy działaniu bez najmniejszych przerw, w trybie 24/7 przez 365 - a raz na 4 lata 366 - dni w roku.
Co ma turysta z programów komputerowych w hotelarstwie?
Przede wszystkim wygodę, wynikającą głównie ze wspomnianego wyżej bezustannego otwarcia punktu obsługi klienta przez internet. Wygospodarowanie kilku wolnych chwil w takich godzinach, kiedy można liczyć na odebranie telefonu, przy bardzo intensywnym trybie życia bywa wybitnie trudne. Niecierpliwe oczekiwanie na odpowiedź z formularza kontaktowego i długa wymiana korespondencji z recepcją też nie nastraja specjalnie pozytywnie. Natomiast dzięki programom komputerowym w hotelarstwie istnieje sposobność do swobodnego bukowania o dowolnej porze dnia i nocy. Nie tylko za sprawą rezerwacji online, ale też zyskujących coraz większą popularność serwisów rezerwacyjnych. Booking.com i tym podobne. Channel manager daje pewność, że turysta zarezerwował taki pokój, którego nikt inny nie zabukował wcześniej na recepcji bądź innej stronie internetowej.
Przykładowe ułatwienia w programach komputerowych dla hotelarstwa
Jak głosi starodawna mądrość ludowa: czas to pieniądz. A skoro tak, to znaczące oszczędności czasu stanowią całą furę brzęczącej mamony. Jeśli personel obiektu noclegowego jest w stanie skrócić choć część codziennych czynności z kilku czy kilkunastu minut do paru sekund, innym rzeczom można poświęcić o wiele więcej uwagi. Jeden z aspektów dotyczy ważkiego tematu potwierdzeń e-mailowych oraz wiadomości SMSowych. Żaden klient nie lubi nerwowego oczekiwania, żeby się dowiedzieć o przyjęciu rezerwacji i wpłynięciu dokonanej wpłaty. Dzięki programom komputerowym w hotelarstwie żmudną pisaninę da się zastąpić kilkoma kliknięciami. Exemplum: polskie NFHotel pozwala tworzyć szablony na różne okazje, każdy wypełniany unikalną treścią na podstawie kluczu odnoszących się indywidualnych, wprowadzonych wcześniej danych. Kolejna przydatna rzecz to generowanie raportów sprzątania i wyżywienia, pozwalających zaplanować pracę oraz zakupy z dużym wyprzedzeniem.
Dlaczego NFHotel to najlepszy program komputerowy w hotelarstwie?
Poza wyżej wymienionymi opcjami i funkcjonalnościami, system przygotowany i regularnie rozbudowywany przez polską firmę NetFactory ma jeszcze sporo asów w rękawie. Elastyczne opcje do budowania cennika z wieloma sezonami, zależnościami, tymczasowymi blokadami na portale zewnętrzne - przydatne kiedy bardzo dobrze wiadomo, że uda się dobić do pełnego obciążenia bez pośredników. Wewnętrzny komunikator dla pracowników. Moduł sprzątania, z oznaczaniem uporządkowanych już pokoi - wiedza wielce przydatna dla recepcjonistów. Wystawianie faktur VAT (+ opcjonalna edycja). Eksport do jednolitego pliku kontrolnego, do zaimportowania i skontrolowania przez programy do księgowości (zanim trafi do fiskusa, ostrożności nigdy za wiele). Programy komputerowe w hotelarstwie już teraz potrafią bardzo dużo, zaś NFHotel systematycznie wzbogacane jest o nowe, przydatne możliwości. A to wszystko bez instalowania setek modułów, ściągania gigabajtów danych i zastanawiania się nad kompatybilnością sprzętu. Zarówno na komputery stacjonarne, jak też dowolne urządz
enia mobilne wyposażone w przeglądarkę internetową.
Informatyzacja i automatyzacja coraz mocniej wkracza w wiele dziedzin, od codziennego życia w domu po zawodowe obowiązki w coraz większej liczbie branż. Postawa w buntu wobec postępujących zmian co do zasady nie ma żadnej przyszłości, o wiele rozsądniejsze jest dostosowanie się do nowej sytuacji i wykorzystanie intrygujących oraz przydatnych możliwości, jakie ze sobą niosą. Niewątpliwie sporo potencjalnych korzyści dają zaawansowane programy komputerowe w hotelarstwie. Z ich dobrodziejstw mogą czerpać tak zarządzający obiektami noclegowymi, jak też sami turyści.
Podręcznikowym wręcz przykładem obopólnie przydatnego rozwiązania będzie booking engine. Kto nie jest zbytnio obeznany z fachowym słownictwem, temu zapewne o wiele więcej powie określenie “moduł rezerwacji online na stronę internetową obiektu noclegowego”. Dla gospodarzy takiego przybytku największym plusem takiego rozwiązania będzie fakt, że dzięki takiemu programowi komputerowemu w hotelarstwie dostają do dyspozycji de facto drugą recepcję. Wprawdzie wirtualną, za to pod pewnymi względami o wiele sprawniejszą od klasycznej, obsługiwanej przez personel. Mowa chociażby o szybkości działania (chociażby w wyszukiwaniu wolnych terminów) czy działaniu bez najmniejszych przerw, w trybie 24/7 przez 365 - a raz na 4 lata 366 - dni w roku.
Co ma turysta z programów komputerowych w hotelarstwie?
Przede wszystkim wygodę, wynikającą głównie ze wspomnianego wyżej bezustannego otwarcia punktu obsługi klienta przez internet. Wygospodarowanie kilku wolnych chwil w takich godzinach, kiedy można liczyć na odebranie telefonu, przy bardzo intensywnym trybie życia bywa wybitnie trudne. Niecierpliwe oczekiwanie na odpowiedź z formularza kontaktowego i długa wymiana korespondencji z recepcją też nie nastraja specjalnie pozytywnie. Natomiast dzięki programom komputerowym w hotelarstwie istnieje sposobność do swobodnego bukowania o dowolnej porze dnia i nocy. Nie tylko za sprawą rezerwacji online, ale też zyskujących coraz większą popularność serwisów rezerwacyjnych. Booking.com i tym podobne. Channel manager daje pewność, że turysta zarezerwował taki pokój, którego nikt inny nie zabukował wcześniej na recepcji bądź innej stronie internetowej.
Przykładowe ułatwienia w programach komputerowych dla hotelarstwa
Jak głosi starodawna mądrość ludowa: czas to pieniądz. A skoro tak, to znaczące oszczędności czasu stanowią całą furę brzęczącej mamony. Jeśli personel obiektu noclegowego jest w stanie skrócić choć część codziennych czynności z kilku czy kilkunastu minut do paru sekund, innym rzeczom można poświęcić o wiele więcej uwagi. Jeden z aspektów dotyczy ważkiego tematu potwierdzeń e-mailowych oraz wiadomości SMSowych. Żaden klient nie lubi nerwowego oczekiwania, żeby się dowiedzieć o przyjęciu rezerwacji i wpłynięciu dokonanej wpłaty. Dzięki programom komputerowym w hotelarstwie żmudną pisaninę da się zastąpić kilkoma kliknięciami. Exemplum: polskie NFHotel pozwala tworzyć szablony na różne okazje, każdy wypełniany unikalną treścią na podstawie kluczu odnoszących się indywidualnych, wprowadzonych wcześniej danych. Kolejna przydatna rzecz to generowanie raportów sprzątania i wyżywienia, pozwalających zaplanować pracę oraz zakupy z dużym wyprzedzeniem.
Dlaczego NFHotel to najlepszy program komputerowy w hotelarstwie?
Poza wyżej wymienionymi opcjami i funkcjonalnościami, system przygotowany i regularnie rozbudowywany przez polską firmę NetFactory ma jeszcze sporo asów w rękawie. Elastyczne opcje do budowania cennika z wieloma sezonami, zależnościami, tymczasowymi blokadami na portale zewnętrzne - przydatne kiedy bardzo dobrze wiadomo, że uda się dobić do pełnego obciążenia bez pośredników. Wewnętrzny komunikator dla pracowników. Moduł sprzątania, z oznaczaniem uporządkowanych już pokoi - wiedza wielce przydatna dla recepcjonistów. Wystawianie faktur VAT (+ opcjonalna edycja). Eksport do jednolitego pliku kontrolnego, do zaimportowania i skontrolowania przez programy do księgowości (zanim trafi do fiskusa, ostrożności nigdy za wiele). Programy komputerowe w hotelarstwie już teraz potrafią bardzo dużo, zaś NFHotel systematycznie wzbogacane jest o nowe, przydatne możliwości. A to wszystko bez instalowania setek modułów, ściągania gigabajtów danych i zastanawiania się nad kompatybilnością sprzętu. Zarówno na komputery stacjonarne, jak też dowolne urządz
enia mobilne wyposażone w przeglądarkę internetową.