Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Hotelowa aplikacja mobilna

Dostęp do ważnych danych oraz całego szeregu przydatnych narzędzi przez 24 godziny na dobę, praktycznie z każdego miejsca na ziemskim globie - niewątpliwie stanowi to jedną z największych korzyści, jakie daje stałe połączenie z internetem. Zarówno na potężnych komputerach, jak też przenośnych (i niejednokrotnie dysponujących porównywalną mocą) smartfonach czy tabletach. Coraz wyraźniejszym trendem w branży turystycznej są hotelowe aplikacje mobilne, pozwalające na kompleksowe zarządzanie obiektem.
Ów niezwykle przydatny dla praktycznie każdego hotelarza soft to po prostu pełnoprawny program hotelowy, tyle że dostosowany do wyświetlania na mniejszym ekranie. Tutaj istotna uwaga: akcent pada tutaj na frazę “pełnoprawny”. Słowem wyjaśnienia: o to się rozchodzi, żeby hotelowa aplikacja mobilna dysponowała dokładnie takim samym zakresem możliwości, jak system na duże maszyny. Jakiekolwiek inne rozwiązanie byłoby wysoce niepraktyczne, de facto zaprzeczające głównej idei rozwiązań na urządzenia przenośne. Liczy się zachowanie pełnej funkcjonalności, nawet jeśli specyfikacja techniczna wymaga sporych zmian w sposobie wyświetlania oprogramowania - wiadomo, zupełnie inna rozdzielczość i wielkość ekranu.
Grafik rezerwacji i nie tylko
Zapewne najbardziej podstawowa czynność, jaką będzie wykonywać się na hotelowej aplikacji mobilnej, to wszelkiego rodzaju operacje na rezerwacjach. Porządkowanie grafiku recepcyjnego, dodawanie nowych klientów, dopisywanie rozmaitych uwag, szczegółowych ustaleń z konkretnymi gośćmi itd. Ale to nie wszystko. Jest przecież jeszcze wysyłka e-maili z potwierdzeniami - w przypadku NFHotel to parę pacnięć, stałe typy wiadomości generują się na szablonach z kluczami zaciągającymi stosowne dane - są rozmaite raporty i analizy statystyczne do podejrzenia, moduł sprzątania do odznaczania uporządkowanych już pokoi… Możliwe są nawet takie rozwiązania jak raportowanie usterek za pomocą zdjęć/filmów bezpośrednio do fachowców, zamiast wypisywania sążnistych opisów.
Korzyści związane z hotelową aplikacją mobilną
Skoro bycie on-line w trybie 24/7 stanowi w zasadzie normę, to równie dobrze można być na bieżąco ze wszystkimi sprawami zawodowo-biznesowymi - jeśli ktoś czuje taką chęć bądź konieczność. Pożyteczne zwłaszcza dla tych, którzy często są w rozjazdach. Albo gdyby doszło do jakiejś awarii stacjonarnego sprzętu komputerowego w ośrodku wypoczynkowym. Wdrożenie takiej hotelowej aplikacji mobilnej jak NFHotel pozwala zachować ciągłość i rytm pracy w razie takiego nieszczęśliwego zbiegu okoliczności. Że takich problemów nie ma przy zeszytach i ręcznie zapisywanych notatkach/kalendarzach? Owszem, tyle że papiery za nic nie zsynchronizują danych o dostępności pokoi we wszystkich internetowych kanałach sprzedaży, co channel manager w programie hotelowym on-line zrobi w mgnieniu oka.
Kilka kwestii technicznych
Skoro doszliśmy już do konsensusu w sprawie tego, iż swoją recepcję i szereg modułów do monitorowania sytuacji w obiekcie warto mieć cały czas przy sobie, pora na omówienie kilku rzeczy z dość ważkich dziedzin bezpieczeństwa i zgodności sprzętowej. Hotelowa aplikacja mobilna musi mieć ograniczenia dostępności - takie aby osoby niepowołane nie miały opcji na dostanie się do wrażliwych danych. Można to osiągnąć m.in. poprzez parowanie urządzeń, przypisywać tylko określone moduły konkretnym użytkowników czy trzymanie całego systemu w chmurze, na otoczonych profesjonalną opieką serwerach. Co się zaś tyczy kompatybilności sprzętowo-technologicznej, tutaj także wygodniejsze są aplikacje webowe. NFHotel pokazuje po prostu responsywną stronę internetową, nie trzeba się zatem przejmować rodzajem systemu operacyjnego. Zalogować się i gotowe, bez ściągania i instalowania czegokolwiek - z dużymi aktualizacjami na czele. Wszelkie zmiany dokonują się na poziomie wersji produkcyjnej oprogramowania otwieranej z chmury.
Wśród hotelowych aplikacji mobilnych NFHotel nie ma sobie równych. Nie dowierzasz? Sprawdź demo i przekonaj się o zaletach mobilnego programu hotelowego.

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel