Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Program recepcja

Systemy komputerowe nie są w stanie całkowicie zastąpić pracy recepcjonistów, ale już teraz dedykowane obiektom turystyczno-hotelarskim oprogramowanie jest w stanie przejąć pewną część obowiązków personelu. A jeszcze inne zadania zdecydowanie ułatwić i przyspieszyć. Tego rodzaju program recepcja w rzeczywistości stanowi multifunkcjonalne narzędzie, które zrobi wiele dobrego zarówno w obszarze szeroko rozumianej obsługi klienta, jak też kilku innych dziedzinach prowadzenia ośrodka wypoczynkowo-noclegowego.
Naturalnie największe zainteresowanie hotelarzy wzbudzają te z nowych możliwości, które mają bezpośredni wpływ na obłożenie, a zarazem i obroty. Innymi słowy: przyciągają nowych gości zostawiających pieniądze, w tenże sposób generując konkretne zyski. Oczekiwania względem takiego programu recepcji zazwyczaj są całkiem spore. Szczególnie wobec niedającego się zignorować faktu rosnącego lawinowo wręcz udziału wszelkiego typu stron i serwisów internetowych w generowaniu ruchu wczasowo-turystycznego. Potencjał trafienia do nowych klientów przeogromny… tyle że nowe ryzyka też się pojawiają.
Nie dopuścić do overbookingu
To właśnie najbardziej podstawowe zadanie, jakie w kontekście sieciowych kanałów sprzedaży stawia się przed programem recepcją. Nakładające się na siebie rezerwacje, które przyszły do obiektu z różnych źródeł, stanowią niebywale twardy orzech do zgryzienia. Odwołane turnusy to umowne kary finansowe, zawiedzeni goście, straty wizerunkowe. Tymczasem sprawny channel manager w specjalistycznym oprogramowaniu może automatycznie synchronizować dostępność grafiku i wszystkich zintegrowanych portali. Na przykładzie NFHotel i połączenia owego systemu z booking.com można stwierdzić, że taka obustronna wymiana informacji o jednej rezerwacji powinna trwać 5-10 sekund. A i to w najgorszym wypadku, norma to 1-3 sekundy.
Internetowa recepcja pracuje w systemie 24/7
Podstawową zaletą bukowania pobytów w sieci dla większości turystów jest zwyczajna wygoda. Zamiast oczekiwania na połączenie telefoniczne z jakimś działem obsługi gości albo wymiany korespondencji e-mailowej - szybka akcja z rezerwowaniem w internecie, od wyboru terminów i pokoi aż po płatności on-line. O dowolnie wybranej porze dnia i nocy, wszystko dzieje się automatycznie bez potrzeby kontrolowania przez kogokolwiek. Tak działają serwisy OTA, tak też funkcjonuje booking engine w programie recepcji. Technicznie rzecz biorąc to kawałek kodu do wklejenia na stronę internetową - może być również stosowne miejsce na profilu w mediach społecznościowych - który uruchamia pełnoprawne rezerwacje on-line. Wybrać daty turnusu, podać liczbę i wiek wszystkich uczestników, obejrzeć pokoje, porównać ceny, wybrać, potwierdzić, opłacić, cieszyć się perspektywą miłego pobytu. Szybko, łatwo i przyjemnie.
Błyskawiczna obsługa rezerwacji
Warto by jeszcze napomknąć, iż dobry program recepcja nie tylko przyjmuje i porządkuje spływające zewsząd “zamówienia”, ale też bardzo pomaga w codziennej pracy. Przede wszystkim recepcjonistów. W obiekcie noclegowym jest sporo żmudnej, quasi-papierkowej roboty - wypełnić karty pobytu, powysyłać różniaste e-maile do klientów, przekazać wytyczne do osób odpowiedzialnych za sprzątanie i kuchnię… W takim NFHotel całą tą pracę da się albo całkiem zrzucić na system komputerowy, albo przyspieszyć o kilka rzędów wielkości. Dokumenty meldunkowe same się wypełnią danymi wpisanymi przy rezerwacji do oprogramowania, bliźniaczy proces stworzy wiadomości poczty elektronicznej za pomocą szablonów z kluczami. Tak samo liczba potrzebnych danego dnia posiłków i wskazanie pokoi do posprzątania wygenerują się same, w postaci PDF-a do szybkiego sprawdzenia lub wydrukowania na schemacie.
Szukasz programu hotelowego, który będzie taką wielofunkcyjną recepcją? Sięgnij po NFHotel!

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel