Jedna aplikacja, moc możliwości
NFHotel to aplikacja dla branży noclegowej, skupiająca pracę obiektu w jednym miejscu. Łatwa w obsłudze, dostępna na każdym urządzeniu, z każdego miejsca na ziemi. By zaoszczędzić Twój czas i zwiększyć zyski!
Załóż konto
za darmo
na zawsze
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Zwiększaj liczbę rezerwacji
Maksymalizuj zyski
Channel Manager
Booking Engine
Asystent Rezerwacji
Zdobywaj rezerwacje z różnych portali
Zaprezentuj swój obiekt jak największej liczbie Gości. Kontroluj dostępność i ceny, bez logowania do portali. Udostępniaj wszystkie terminy i pokoje na Booking’u, AirBNB, czy własnej stronie internetowej, bez ryzyka zdublowania rezerwacji.
jeden kalendarz - koniec z logowaniem do kilku portali
plany cenowe - jeden dla wszystkich lub wiele
najpopularniejsze portale - doradzimy, gdzie warto być
Czytaj więcej 
Zwiększ liczbę rezerwacji
Pozwól Gościom na rezerwację na Twojej stronie internetowej. W każdej chwili, na każdym urządzeniu. Niech Twoja strona sprzedaje rezerwacje, omijając dużą prowizję dla pośredników. Rezerwacja doda się automatycznie na kalendarz NFHotel. Niech rezerwacje robią się same!
Twój wirtualny recepcjonista, który pracuje 24/7
Błyskawiczne płatności online - dla większej ilości potwierdzonych rezerwacji
Automatyczne e-maile i sms do Gości - dla oszczędności czasu
Czytaj więcej 
booking-engine
Rezerwacja w minutę
Przewracanie kartek kalendarza, aby znaleźć wolny w danym terminie? Nie, gdy masz NFHotel! 
Asystent rezerwacji to narzędzie, w którym wybierasz datę i ilość osób, a system pokaże wolne pokoje. Recepcjonista może się skupić na obsłudze gościa.
ekspresowe tworzenie nowych rezerwacji
szybko sprawdzisz wolny pokój i cenę
automatyczne przeliczenie ceny pobytu
Czytaj więcej 
Program hotelowy inny niż wszystkie​
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Demo programu hotelowego

Zawierzanie cudzym opiniom, a już tym bardziej obiecującym cuda na kiju reklamom we wszelkiej formie, to wybitnie ryzykowna strategia. Szczególnie przy podejmowaniu kluczowych decyzji, a z pewnością taką właśnie wagę w branży turystycznej ma wybór programu hotelowego. Coraz silniejsza pozycja internetu i portali rezerwacyjnych sprawia, że wdrożenie specjalistycznego systemu komputerowego jest zwyczajnie wyższą koniecznością. A który konkretnie produkt wybrać? Najlepiej zawczasu solidnie przetestować kilka wersji demo.
Rozwiązania informatyczne mają tę mile widzianą właściwość, że właściwie każdy program (nie tylko hotelowy) da się przygotować tak, aby umożliwić potencjalnym klientom jego rzetelne przetestowanie. Za darmo! Jeśli jednak producent nie oferuje takiej opcji, de facto prosząc o dokonywanie zakupów w ciemno, to raczej nie ma co zawracać sobie głowy takimi naciągaczami. A już niech Was Bóg Miłosierny broni przed podpisywaniem wiążących umów po pobieżnej prezentacji, bo to już wstęp do prawdziwego dramatu w wielu aktach. Demo programu hotelowego pozwala wyrobić sobie uzasadnioną opinię na temat danego systemu, rozwiać ewentualne wątpliwości. A przy okazji sprawdzić nie tylko interesujące i przydatne funkcjonalności, ale też podejście producenta do klienta. Na przykład na podstawie pomocy przy rozwiązywaniu szeroko rozumianych kłopotów technicznych.
Kliknąć prawym czy lewym? Dwa razy? W napis czy obrazek?
Trzeba przy tym zaznaczyć, że niektórzy klienci mocno nadużywają zasady “nasz klient - nasz pan”, oczekując interwencji przedstawiciela firmy nawet przy błahych sprawach. Na przykład: logowanie do systemu nie powiodło się, a użytkownik już pisze/dzwoni oburzony do działu obsługi klienta z tekstem “wasze demo programu hotelowego mi się nie uruchamia, co wy sobie myślicie?!?” - a wystarczyłoby wyłączyć Caps Locka przy wpisywaniu loginu i hasła. Dlatego w pełni zrozumiałym postępowaniem pomocy technicznej jest w pierwszej kolejności odsyłanie do instrukcji. Po to ktoś przygotowuje przewodnik po programie hotelowym, żeby użytkowników dema nie uczyć zdalnie podstaw obsługi komputera jako takich.
Bez ograniczeń czasowych i modułowych
Testując program hotelowy trzeba się upewnić, że producent aby na pewno dostarczył pełną wersję systemu, tyle że skonfigurowaną pod fikcyjny obiekt noclegowy. Właśnie takie wyjście jest optymalne dla sprawdzenia w demie programu hotelowego wszelkich dostępnych użytkownikom modułów i możliwości. Dlatego też z wysoką podejrzliwością należy traktować te produkty, które w wersji demonstracyjnej mają okrojone funkcjonalności. Albo też mają termin ważności, po upływie którego wypróbowywanie kończy się nieodwołalnie. Dla wprowadzania ograniczeń modułowych do dema programu hotelowego można znaleźć tylko jedno uzasadnienie - system pozwala na różnicowanie dostępu użytkowników do poszczególnych modułów (recepcji, sprzątania, rozliczeń itp.), co przy licznym personelu jak najbardziej ma sens. Żeby sprawdzić inny typ użytkownika, zwykle wystarczy krótka prośba do producenta o tymczasową zmianę uprawnień.
Zamów dostęp do demo programu hotelowego NFHotel już teraz!!!
Na dobrą sprawę w wersji testowej nie ma takich rzeczy, których nie dałoby się sprawdzić. Nawet funkcji stricte internetowych, na czele z połączeniem z booking.com oraz innymi portalami rezerwacyjnymi czy modułem rezerwacji online na strony www. Systemy z channel managerem w serwisach OTA muszą mieć obiekt do testów technicznych, więc producent nie powinien mieć problemów ze wskazaniem jakiego ośrodka szukać i generalnie jak postępować, żeby nikt nie ponosił zbędnych kosztów. Co do sprawdzenia wyglądu i wygody użytkowania booking engine’u, wystarczy poprosić o jakiś link. Konkretne przykłady realizacji na stronach obiektów noclegowo-hotelowych też nie zawadzą.

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking Engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej
Automatyzacja​
Channel manager​
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic​
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www​
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopelicenseusersphone-handsetphonetabletlaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthalarmcrossmenucross-circlelayersfunnel