Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Demo programu hotelowego

Zawierzanie cudzym opiniom, a już tym bardziej obiecującym cuda na kiju reklamom we wszelkiej formie, to wybitnie ryzykowna strategia. Szczególnie przy podejmowaniu kluczowych decyzji, a z pewnością taką właśnie wagę w branży turystycznej ma wybór programu hotelowego. Coraz silniejsza pozycja internetu i portali rezerwacyjnych sprawia, że wdrożenie specjalistycznego systemu komputerowego jest zwyczajnie wyższą koniecznością. A który konkretnie produkt wybrać? Najlepiej zawczasu solidnie przetestować kilka wersji demo.
Rozwiązania informatyczne mają tę mile widzianą właściwość, że właściwie każdy program (nie tylko hotelowy) da się przygotować tak, aby umożliwić potencjalnym klientom jego rzetelne przetestowanie. Za darmo! Jeśli jednak producent nie oferuje takiej opcji, de facto prosząc o dokonywanie zakupów w ciemno, to raczej nie ma co zawracać sobie głowy takimi naciągaczami. A już niech Was Bóg Miłosierny broni przed podpisywaniem wiążących umów po pobieżnej prezentacji, bo to już wstęp do prawdziwego dramatu w wielu aktach. Demo programu hotelowego pozwala wyrobić sobie uzasadnioną opinię na temat danego systemu, rozwiać ewentualne wątpliwości. A przy okazji sprawdzić nie tylko interesujące i przydatne funkcjonalności, ale też podejście producenta do klienta. Na przykład na podstawie pomocy przy rozwiązywaniu szeroko rozumianych kłopotów technicznych.
Kliknąć prawym czy lewym? Dwa razy? W napis czy obrazek?
Trzeba przy tym zaznaczyć, że niektórzy klienci mocno nadużywają zasady “nasz klient - nasz pan”, oczekując interwencji przedstawiciela firmy nawet przy błahych sprawach. Na przykład: logowanie do systemu nie powiodło się, a użytkownik już pisze/dzwoni oburzony do działu obsługi klienta z tekstem “wasze demo programu hotelowego mi się nie uruchamia, co wy sobie myślicie?!?” - a wystarczyłoby wyłączyć Caps Locka przy wpisywaniu loginu i hasła. Dlatego w pełni zrozumiałym postępowaniem pomocy technicznej jest w pierwszej kolejności odsyłanie do instrukcji. Po to ktoś przygotowuje przewodnik po programie hotelowym, żeby użytkowników dema nie uczyć zdalnie podstaw obsługi komputera jako takich.
Bez ograniczeń czasowych i modułowych
Testując program hotelowy trzeba się upewnić, że producent aby na pewno dostarczył pełną wersję systemu, tyle że skonfigurowaną pod fikcyjny obiekt noclegowy. Właśnie takie wyjście jest optymalne dla sprawdzenia w demie programu hotelowego wszelkich dostępnych użytkownikom modułów i możliwości. Dlatego też z wysoką podejrzliwością należy traktować te produkty, które w wersji demonstracyjnej mają okrojone funkcjonalności. Albo też mają termin ważności, po upływie którego wypróbowywanie kończy się nieodwołalnie. Dla wprowadzania ograniczeń modułowych do dema programu hotelowego można znaleźć tylko jedno uzasadnienie - system pozwala na różnicowanie dostępu użytkowników do poszczególnych modułów (recepcji, sprzątania, rozliczeń itp.), co przy licznym personelu jak najbardziej ma sens. Żeby sprawdzić inny typ użytkownika, zwykle wystarczy krótka prośba do producenta o tymczasową zmianę uprawnień.
Zamów dostęp do demo programu hotelowego NFHotel już teraz!!!
Na dobrą sprawę w wersji testowej nie ma takich rzeczy, których nie dałoby się sprawdzić. Nawet funkcji stricte internetowych, na czele z połączeniem z booking.com oraz innymi portalami rezerwacyjnymi czy modułem rezerwacji online na strony www. Systemy z channel managerem w serwisach OTA muszą mieć obiekt do testów technicznych, więc producent nie powinien mieć problemów ze wskazaniem jakiego ośrodka szukać i generalnie jak postępować, żeby nikt nie ponosił zbędnych kosztów. Co do sprawdzenia wyglądu i wygody użytkowania booking engine’u, wystarczy poprosić o jakiś link. Konkretne przykłady realizacji na stronach obiektów noclegowo-hotelowych też nie zawadzą.

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel