Niby program dla hotelu - albo równie dobrze jakiegoś obiektu noclegowego z innej kategorii turystycznej - stanowi cokolwiek niepozorne narzędzie, lecz w praktyce jego wdrożenie dla każdego typu ośrodka wypoczynkowego będzie prawdziwą rewolucją. W jak najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu, przynoszącą dużo konkretnych, łatwo policzalnych korzyści i jeszcze więcej oszczędzających nieco czasu usprawnień w codziennej pracy. Odpowiednio, w przemyślany sposób dobrany program hotelarski będzie rzeczywiście modelowym przykładem dobrej zmiany.
Najważniejszym impulsem do przesiadki z jakiegoś papierowego organizera na w pełni skomputeryzowany system niewątpliwie będzie postępujące “usieciowienie” branży turystycznej. W tym sensie, że wszelkie strony i portale internetowe mają coraz większy udział w przyciąganiu gości do obiektów wypoczynkowych. Z punktu widzenia potencjalnego gościa zdecydowanie wygodniejsza jest sytuacja, kiedy dzięki programowi hotelarskiemu istnieje możliwość wykupienia pobytu w dowolnie wybranym momencie - nawet w późnych godzinach nocnych.
Nowa jakość na recepcji
A skoro trzeba być gotowym na “przyjmowanie zamówień” przez 24 godzinny dziennie, nie sposób polegać wyłącznie na zespole recepcjonistów. Kompleksową, a do tego nad wyraz szybką obsługę klientów internetowych w obiektach hotelowych gwarantują specjalne narzędzia. Na przykład booking engine w programie hotelarskim, odpowiedzialny za moduł rezerwacji on-line na stronie www. Pełnej, mobilnej, responsywnej, a nawet do podłączenia na facebooku i w innych social mediach. Albo channel manager, który pozwala śmiało połączyć się z booking.com oraz innymi portalami typu “online tourist agency”, automatycznie synchronizując dostępność pokoi niezależnie od źródła dokonanej właśnie rezerwacji.
Więcej niż tylko obsługa turysty
Ba, również na interaktywnym grafiku dla recepcjonistów zdecydowanie łatwiej, a przede wszystkim szybciej dodaje się nowe rezerwacje. Jak i wyszukuje się wolne terminy, zwłaszcza przy użyciu systemowego kreatora (działającego na zasadach zbliżonych do booking engine’u). Jednak za sprawą programu hotelarskiego nie tylko zapisywanie kolejnych klientów odbywa się o wiele sprawniej. Na przykład specjalne życzenia gości, indywidualne ustalenia - na wszystkie takie uwagi da się ustawić stosowne powiadomienia w systemie, zamiast codziennie albo co parę godzin sprawdzać jakiś zeszyt. Inna przydatna rzecz to generowanie codziennych raportów usług do wykonania, szczególnie przydatne dla personelu odpowiedzialnego za kuchnię, porządki czy strefę SPA & Wellness, gdzie zakres zadań do wykonania codziennie będzie inny.
Przejrzysta i sprawna kontrola
Co, kto, kiedy i dlaczego - tego rodzaju wiedza z pewnością bywa niezwykle pożyteczna. A skoro w sieci nic nie ginie, warto korzystać ze sporych możliwości, jakie w tym zakresie dają programy hotelarskie on-line. Dzięki legendzie kolorystycznej i czytelnym ikonom recepcjoniści kontrolują aktualny status poszczególnych rezerwacji. W dziale finanse gospodarze widzą, jak wygląda bieżący przepływ pieniędzy za turnusy i atrakcje dodatkowe. Za sprawą rozróżnienia ról dla poszczególnych użytkowników administrator ustala zakres odpowiedzialności swoich podwładnych. Z kolei generowany z poziomu programu hotelarskiego JPK ułatwia księgowo-finansowe kontrole fiskusa. Wszystko w sposób jasny dla każdego, nie pozostawiający miejsca na jakieś niedomówienia czy niejasności.
Nie tylko na komputerze w recepcji
Jedna z niezaprzeczalnych zalet, jakie program hotelarski on-line w typie NFHotel oferuje potencjalnym użytkownikom, to dostępność do systemu z dowolnego miejsca. Byle tylko mieć połączenie z internetem, o co swoją drogą dzisiaj bardzo łatwo. Laptop, tablet, telefon - do wyboru, do koloru. Rzecz jasna można też wprowadzić rozmaite ograniczenia w logowaniu, zgodnie z życzeniem hotelarzy.
Jak widać w naszym programie hotelarskim czeka mnóstwo bardzo różnego rodzaju korzyści. Dlatego sprawdź NFHotel i zamów wersję dla siebie już teraz!