Nasze oprogramowanie pozwala na błyskawiczny wydruk aktualnego grafiku pokoi. Wystarczy wybrać interesujący nas miesiąc, a program wygeneruje gotowy do wydruku grafik hotelowy w pdf.

Kalendarz, zestaw długopisów i markerów oraz tony samoprzylepnych karteczek - to były przez długie lata podstawowe narzędzia pracy recepcjonistów. I w niektórych obiektach noclegowych nadal nimi są, choć komputeryzacja i rozwój oprogramowania pozwoliły na prawdziwy siedmiomilowy krok do przodu także i w tej dziedzinie… Excelowe arkusze kalkulacyjne? Nic z tych rzeczy -  porządny system hotelowy z uzbrojonym po zęby w mnóstwo przydatnych funkcji grafikiem rezerwacji. A całość najzupełniej czytelna i bardzo prosta w obsłudze. Wystarczy jedno przeciągnięcie pomiędzy konkretnymi datami, aby “zaklepać” konkretny termin.

Grafik rezerwacji jest niezbędny w dobrym programie dla apartamentów.

Jeśli interesuje Cię:

to dobrze trafiłeś - NFHotel to idealne narzędzie!

Przesiadka z własnoręcznego pisania po papierze na rozwiązania cyfrowe usprawnia i upraszcza wiele rzeczy. Wyobraźmy sobie taką sytuację: kalendarzyk z rezerwacjami na parę tygodni/miesięcy do przodu niszczy się - zalany farbą, wrzucony do kominka, trafił na makulaturę, cokolwiek. I hotelowa apokalipsa gotowa. Kompletny grafik w formie oprogramowania przywrócić łatwo, ale jak odzyskać informacje z papieru? Tworzyć dziesiątki kopii? Wydzwaniać do wszystkich klientów z pytaniem “Państwo u nas już byli, czy dopiero przyjadą?”. Praktyczniej będzie zdać się na komputery - i to niekoniecznie dysk własnej maszyny, tylko na chmurę, która umożliwia dostęp do danych z dowolnego urządzenia połączonego z internetem. Unikalny login, mocne hasło i już żadne awarie czy wypadki losowe nie straszą całkowitym paraliżem na recepcji.

Dokonując rezerwacji należy zebrać i zapisać sporo wiadomości: terminy przyjazdu i wyjazdu, cenę za noclegi, dane osobowe gości, należność za ewentualne usługi dodatkowe, specjalne życzenia klientów, jak aktualnie wygląda kwestia należności… I jak się w tym wszystkim nie pogubić? Najlepiej mieć wszystko zapisane w jednym miejscu, a przecież komputerowy grafik hotelowy będzie w tym niezrównany - jeden, dwa kliknięcia, uzupełnienie odpowiednich pól i gotowe. I wystarczy, że każda inna osoba z obsługi najedzie kursorem w konkretną rezerwację i już wie wszystko. A dodatkowo można ustawić odpowiednie przypomnienia.

Finanse - w epoce pióra atramentowego wymagały przynajmniej osobnej “książeczki”. W przypadku systemu takiego jak NFhotel całość obsługiwana jest przez komputer. Nie trzeba już wertować opasłego tomiszcza by sprawdzić, kto już uregulował wszystkie należności, a kogo jeszcze trzeba “skasować”. Wszytko pokazuje grafik rezerwacyjny i zastosowana legenda kolorystyczna. Możliwe jest także różnych statusów poszczególnym pobytom (np. przyjazd niepewny) - aktualną sytuację widać więc już na pierwszy rzut oka. Wszystkie zestawienia księgowe także zostaną wygenerowane automatycznie, wystarczy je wydrukować i zanieść do właściwej osoby.

Zbieranie klientów wyłącznie za pomocą telefonu (nawet dorzucając do tego e-maile) znacznie ogranicza liczbę potencjalnych klientów. Niektórzy turyści lubią załatwiać wszystko, z opłatami włącznie, tylko przez internet. Bez kontaktowania się z recepcją. Jak dotrzeć do wszystkich bez wyjątku? Przez channel manager, który to umieści na grafiku hotelowym każdą rezerwację: wprowadzoną ręcznie przez obsługę obiektu, dokonaną przez Booking.com czy np. portal regionalny - i całość działa na tyle mądrze, iż w rezerwacje nie nałożą się na siebie. Wstydliwą formułkę “Przepraszamy, lecz Państwa pokój jest już zajęty” można spokojnie wyrzucić na śmietnik historii.

Niby tylko jeden program, a jest w stanie zastąpić tak wiele przedmiotów… Tak jak smartfony praktycznie całkowicie wyparły telefony stacjonarne, kalkulatory, odtwarzacze muzyki, aparaty fotograficzne “dla zwykłych ludzi” czy inne urządzenia, tak multifunkcjonalny grafik rezerwacji odeśle wkrótce na emeryturę kalendarz i karteczki w branży turystycznej. Polecamy sprawdzić NFhotel.

Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHote i używaj wygodnie dzięki aplikacji. Jeśli nie masz jeszcze konta? Załóż je i wypróbuj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności