NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj

Program hotelowy inny niż wszystkie

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Oprogramowanie dla hotelu

NFhotel - najnowszy produkt firmy NetFactory to nowoczesny program do recepcji hotelu, spełniający kompletną paletę wymogów, jakie przed systemami informatycznymi stawia współczesna branża turystyczna. I dodaje od siebie kilka niezłych rzeczy w pakiecie. Przejrzysta warstwa wizualna kryje w sobie całe mnóstwo niezwykle użytecznych możliwości. Wystarczy praktycznie jeden rzut oka, by zorientować się w czytelnym i naprawdę intuicyjnym interfejsie użytkownika. Poniżej zaprezentujemy najważniejsze funkcjonalności, które oddajemy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem naszego systemu.

Program do prowadzenia recepcji hotelu

Podstawowym ekranem, jaki wyświetla netfaktorowy program na recepcję hotelu, jest grafik rezerwacji. I tak na dobrą sprawę nie trzeba się w ogóle ruszać z jego poziomu - wszystkie najważniejsze opcje otwierają się po jednym, dwóch kliknięciach myszki. W pionie: wykaz poszczególnych pokoi i apartamentów, w poziomie: kolejne dni i miesiące. A w arkuszu doskonale widoczne poszczególne rezerwacje. Różnej długości i w odmiennych kolorach. W końcu nie wszyscy goście przyjeżdżają od razu na cały urlop, a pobyty mają różny status - klient wstępnie zainteresowany, przyjazd potwierdzony, opłacony w pełni, uiszczona dopiera zaliczka itd. Nasz program do prowadzenia recepcji hotelu pozwala na dodanie nowej rezerwacji w sposób błyskawiczny - po przeciągnięciu kursora po odpowiednich polach i uzupełnieniu podstawowych danych przyszłych gości.

Wszyscy właściciele obiektów hotelowych doskonale wiedzą, iż goście ze specjalnymi potrzebami czy nawet wymaganiami, wcale nie trafiają się tylko od święta. A to przyjazd razem z czworonogiem, a to wyłącznie wegetariańskie posiłki w menu, a to konkretny rocznik i marka wina oczekująca na stoliku… NFhotel jako kompleksowy program do recepcji apartamentów ma odpowiedzi również na takie dictum. Poprzez jakże genialne w swej prostocie dodawanie do poszczególnych rezerwacji uwag i komentarzy, które będą owocem indywidualnych ustaleń. A żeby w natłoku obowiązków nikt się nie zagapił i nie zapomniał o ważnych sprawach - specjalny “Przypominacz”. Efektywniejszy od papierowego kalendarza choćby z tego powodu, że dostęp do niego będzie miał cały personel.

Chyba że menedżer zdecyduje inaczej. Bowiem nasz program na recepcję pensjonatu umożliwia administratorowi przydzielenie poszczególnym pracownikom dostępu wyłącznie do wybranych funkcji. W końcu gdyby personel w komplecie mógł zmieniać charakterystykę i numerację pokoi w ich opisach czy też wysokość i system naliczania cen, funkcjonowanie obiektu mogłoby wrócić do początków, tj. chaosu. Dodatkowo nasze narzędzie powiadamia menedżera o akcjach, które mogą być uznane za potencjalnie podejrzane. Ma też wbudowany komunikator dla pracowników.

Współcześnie program do prowadzenia recepcji pensjonatu powinien współpracować z wiodącymi portalami turystycznymi pośredniczącymi w rezerwacji noclegu. NFhotel współpracuje z serwisem booking.com - wiodącym liderem w tym segmencie rynku. A tak konkretniej - umożliwia pełną automatyzację wszystkich czynności, które normalnie trzeba wykonać mozolnie i ręcznie w extranecie. Sprzężenie naszego channel managera z Bookingiem wydatnie wpłynie na pozycję obiektu - choćby z powodu całkowitego wyeliminowania ryzyka anulacji rezerwacji dokonanej na tej ważnej stronie z powodu braku wolnych miejsc, mimo informacji o dostępności pokoju.

NFhotel wyposażyliśmy w interesujące opcje z obszaru finansów. Nasz program na recepcję pokoi posiada dedykowaną im sekcję. Wejście w stosowną zakładkę otwiera pełne zestawienie wpłat i przelewów uiszczonych przez klientów - czy to poleceniem z banku, przekazem pocztowym lub też osobiście, gotówką w recepcji. Od razu wyraźnie widać, jak wygląda sytuacja konkretnej rezerwacji. System pozwala na natychmiastowe generowanie faktur i szczegółowych rozliczeń oraz przesłanie ich pod podany przez klienta adres e-mailowy.

À propos wiadomości wysyłanych przez NFhotel oraz pieniędzy - trzeba koniecznie wspomnieć o opcji błyskawicznych płatności online. Mail wysłany bądź wygenerowany przez nasz program do recepcji pensjonatu może zawierać bezpośredni odnośnik do operatora. Dzięki temu klienci mogą natychmiastowo wpłacić zadatek - lub od razu całą kwotę, co w obu przypadkach daje im pewność skutecznej rezerwacji. Podobną pewność zajęcia łóżek będzie miał właściciel obiektu, kiedy to po chwili dostanie potwierdzenie. Przy szybkim łączu (i sprawnych palcach) prośbę o wpłatę i otrzymanie poświadczenia dzieli mniej niż minuta.

Rzecz jasna NFhotel równie dobrze może służyć jako program do recepcji domków letniskowych. Nie ma żadnych technicznych przeszkód, by produkt NetFactory skonfigurować pod potrzeby wszelkiego typu i rodzaju obiektów turystycznych. Nasz zespół oczekuje w pełnej gotowości, by pomóc przezwyciężyć wszelkie kłopoty z wdrożeniem systemu i rozwiać wszelkie wątpliwości - jeśli takowe w ogóle się pojawią.

Pozostaje nam już tylko zaprosić Państwa do kontaktu i zapoznania się ze szczegółową propozycją na nasz program do recepcji hoteli.

Zobacz również:

O tym, że maszyny i automaty są znacznie wydajniejsze od pracy ludzkich rąk, chyba wszyscy zdążyli się już osobiście przekonać - w mniej lub bardziej bolesny sposób. Dotyczy to również branży hotelarsko-turystycznej. Wprawdzie do całkowitego zastąpienia miłych, eleganckich i kompetentnych recepcjonistów przez inteligentne, acz bezduszne roboty daleka jeszcze droga, ale już teraz specjalistyczny program recepcja jest w stanie przejąć niektóre z zadań personelu w obiekcie noclegowym. Co dobitnie pokazuje przykład NFHotel.
Najbardziej wyraziście widać to oczywiście w świecie internetu. A hotelarze nie mają innego wyjścia, jak zaprzyjaźnić się z niemal nieograniczonymi możliwościami globalnej sieci, gdyż z roku na rok coraz więcej turystów rezerwuje noclegi bezpośrednio w internecie. I nie ma najmniejszych możliwości, że tylko dzięki programowi recepcji można ogarnąć wszystkie serwisy i portale turystyczne bez narażania się na duże problemy. Owe kłopoty mają zresztą specjalistyczną nazwę: overbooking, czyli przyjęcie dwóch lub więcej rezerwacji na ten sam pokój w pokrywających się terminach, których z braku wolnych miejsc nie ma jak pogodzić. Straty finansowe nieuniknione, reputacja całego obiektu zszargana, a wszystko przez ręczne dodawanie nowych rezerwacji z różnych źródeł i zbyt wolną aktualizację zajętości/dostępności.
Tymczasem dobry program recepcja posiada w pełni zautomatyzowane narzędzia, dzięki którym overbooking właściwie nie ma prawa się przydarzyć. O to, żeby zarówno na grafiku hotelowym w programie, jak też we wszystkich internetowych źródłach rezerwacji na bieżąco pokazywały się najświeższe informacje o wolnych i zabukowanych pokojach, dba wbudowany channel manager. Taka wymiana danych odbywa się błyskawicznie, więc żadna rezerwacja nie będzie “gryźć się” z pozostałymi. Co najwyżej trzeba będzie komuś wyświetlić komunikat (tudzież powiedzieć przez telefon), że ostatni dostępny pokój właśnie został zarezerwowany przez kogoś innego. Innymi słowy: na przyszłość lepiej zdecydować się szybciej.
Oczywiście nie ma mowy o pełnoprawnym programie recepcji, jeśli cały system nie byłby w stanie stworzyć paru nowych kanałów sprzedaży pokoi w internecie. To już zadanie dla booking engine’u, naturalnie obecnego również w NFHotel. Lepiej przy tym zaznaczyć, że to odrębny moduł, choć całkowicie zintegrowany z “głównym” systemem hotelowym. Generalnie rzecz biorąc chodzi o to, żeby na stronie www obiektu umieścić kompletny moduł do rezerwacji on-line. Taki, który sprawdzi dostępność i terminy, przekaże najważniejsze informacje o standardach do wyboru, wyświetli ładne zdjęcia pokoi, przekieruje do płatności internetowych, wyśle potwierdzenia e-mailowe i SMS-owe… Słowem: zrobi z podstawowego programu recepcję z prawdziwego zdarzenia. Na dodatek taką, która będzie przyjmować rezerwacje bez przerwy, a koszty funkcjonowania śmiesznie małe. Zarówno w porównaniu do generowanych przychodów, jak też ewentualnej pensji dodatkowych osób na recepcji.
Systematycznie powiększanie zakresu możliwości programu hotelowego o nowe opcje to tylko kwestia czasu. Dlatego inwestycja w program recepcję to pewniak dla wszystkich, którzy prowadzą obiekt noclegowy. Tak kameralny domek z kilkoma łóżkami w paru pokojach, jak też dużą sieć luksusowych hoteli, gdzie liczba miejsc idzie w setki, tysiące, a jakby dodać je wszystkie do siebie to nawet dziesiątki tysięcy. Z komputerowym, zautomatyzowanym systemem pracuje się szybciej i łatwiej, a co za tym idzie o wiele efektywniej i ekonomiczniej.
Chcesz sprawdzić, jak sprawuje się najlepszy program recepcja? Wypróbuj NFHotel już dziś!

Wystartuj

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
na każdą stronę
sprzedaż przez Facebook
pełna synchronizacja z OTA
Czytaj więcej

Automatyzacja

Channel manager

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA
zwiększa ilość rezerwacji
w pełni automatycznie
brak pomyłek
pracuje 24h/7
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności

Korzystaj bez granic

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji
w biurze
w domu
na zakupach
na wakacjach
.. gdziekolwiek jesteś

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
tabletrocketfunnel