NFhotel - najnowszy produkt firmy NetFactory to nowoczesny program do recepcji hotelu, spełniający kompletną paletę wymogów, jakie przed systemami informatycznymi stawia współczesna branża turystyczna. I dodaje od siebie kilka niezłych rzeczy w pakiecie. Przejrzysta warstwa wizualna kryje w sobie całe mnóstwo niezwykle użytecznych możliwości. Wystarczy praktycznie jeden rzut oka, by zorientować się w czytelnym i naprawdę intuicyjnym interfejsie użytkownika. Poniżej zaprezentujemy najważniejsze funkcjonalności, które oddajemy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem naszego systemu.
Podstawowym ekranem, jaki wyświetla netfaktorowy program na recepcję hotelu, jest grafik rezerwacji. I tak na dobrą sprawę nie trzeba się w ogóle ruszać z jego poziomu - wszystkie najważniejsze opcje otwierają się po jednym, dwóch kliknięciach myszki. W pionie: wykaz poszczególnych pokoi i apartamentów, w poziomie: kolejne dni i miesiące. A w arkuszu doskonale widoczne poszczególne rezerwacje. Różnej długości i w odmiennych kolorach. W końcu nie wszyscy goście przyjeżdżają od razu na cały urlop, a pobyty mają różny status - klient wstępnie zainteresowany, przyjazd potwierdzony, opłacony w pełni, uiszczona dopiera zaliczka itd. Nasz program do prowadzenia recepcji hotelu pozwala na dodanie nowej rezerwacji w sposób błyskawiczny - po przeciągnięciu kursora po odpowiednich polach i uzupełnieniu podstawowych danych przyszłych gości.
Wszyscy właściciele obiektów hotelowych doskonale wiedzą, iż goście ze specjalnymi potrzebami czy nawet wymaganiami, wcale nie trafiają się tylko od święta. A to przyjazd razem z czworonogiem, a to wyłącznie wegetariańskie posiłki w menu, a to konkretny rocznik i marka wina oczekująca na stoliku… NFhotel jako kompleksowy program do recepcji apartamentów ma odpowiedzi również na takie dictum. Poprzez jakże genialne w swej prostocie dodawanie do poszczególnych rezerwacji uwag i komentarzy, które będą owocem indywidualnych ustaleń. A żeby w natłoku obowiązków nikt się nie zagapił i nie zapomniał o ważnych sprawach - specjalny “Przypominacz”. Efektywniejszy od papierowego kalendarza choćby z tego powodu, że dostęp do niego będzie miał cały personel.
Chyba że menedżer zdecyduje inaczej. Bowiem nasz program na recepcję pensjonatu umożliwia administratorowi przydzielenie poszczególnym pracownikom dostępu wyłącznie do wybranych funkcji. W końcu gdyby personel w komplecie mógł zmieniać charakterystykę i numerację pokoi w ich opisach czy też wysokość i system naliczania cen, funkcjonowanie obiektu mogłoby wrócić do początków, tj. chaosu. Dodatkowo nasze narzędzie powiadamia menedżera o akcjach, które mogą być uznane za potencjalnie podejrzane. Ma też wbudowany komunikator dla pracowników.
Współcześnie program do prowadzenia recepcji pensjonatu powinien współpracować z wiodącymi portalami turystycznymi pośredniczącymi w rezerwacji noclegu. NFhotel współpracuje z serwisem booking.com - wiodącym liderem w tym segmencie rynku. A tak konkretniej - umożliwia pełną automatyzację wszystkich czynności, które normalnie trzeba wykonać mozolnie i ręcznie w extranecie. Sprzężenie naszego channel managera z Bookingiem wydatnie wpłynie na pozycję obiektu - choćby z powodu całkowitego wyeliminowania ryzyka anulacji rezerwacji dokonanej na tej ważnej stronie z powodu braku wolnych miejsc, mimo informacji o dostępności pokoju.
NFhotel wyposażyliśmy w interesujące opcje z obszaru finansów. Nasz program na recepcję pokoi posiada dedykowaną im sekcję. Wejście w stosowną zakładkę otwiera pełne zestawienie wpłat i przelewów uiszczonych przez klientów - czy to poleceniem z banku, przekazem pocztowym lub też osobiście, gotówką w recepcji. Od razu wyraźnie widać, jak wygląda sytuacja konkretnej rezerwacji. System pozwala na natychmiastowe generowanie faktur i szczegółowych rozliczeń oraz przesłanie ich pod podany przez klienta adres e-mailowy.
À propos wiadomości wysyłanych przez NFhotel oraz pieniędzy - trzeba koniecznie wspomnieć o opcji błyskawicznych płatności online. Mail wysłany bądź wygenerowany przez nasz program do recepcji pensjonatu może zawierać bezpośredni odnośnik do operatora. Dzięki temu klienci mogą natychmiastowo wpłacić zadatek - lub od razu całą kwotę, co w obu przypadkach daje im pewność skutecznej rezerwacji. Podobną pewność zajęcia łóżek będzie miał właściciel obiektu, kiedy to po chwili dostanie potwierdzenie. Przy szybkim łączu (i sprawnych palcach) prośbę o wpłatę i otrzymanie poświadczenia dzieli mniej niż minuta.
Rzecz jasna NFhotel równie dobrze może służyć jako program do recepcji domków letniskowych. Nie ma żadnych technicznych przeszkód, by produkt NetFactory skonfigurować pod potrzeby wszelkiego typu i rodzaju obiektów turystycznych. Nasz zespół oczekuje w pełnej gotowości, by pomóc przezwyciężyć wszelkie kłopoty z wdrożeniem systemu i rozwiać wszelkie wątpliwości - jeśli takowe w ogóle się pojawią.
Pozostaje nam już tylko zaprosić Państwa do kontaktu i zapoznania się ze szczegółową propozycją na nasz program do recepcji hoteli.
Zobacz również:
O tym, że maszyny i automaty są znacznie wydajniejsze od pracy ludzkich rąk, chyba wszyscy zdążyli się już osobiście przekonać - w mniej lub bardziej bolesny sposób. Dotyczy to również branży hotelarsko-turystycznej. Wprawdzie do całkowitego zastąpienia miłych, eleganckich i kompetentnych recepcjonistów przez inteligentne, acz bezduszne roboty daleka jeszcze droga, ale już teraz specjalistyczny program recepcja jest w stanie przejąć niektóre z zadań personelu w obiekcie noclegowym. Co dobitnie pokazuje przykład NFHotel.
Najbardziej wyraziście widać to oczywiście w świecie internetu. A hotelarze nie mają innego wyjścia, jak zaprzyjaźnić się z niemal nieograniczonymi możliwościami globalnej sieci, gdyż z roku na rok coraz więcej turystów rezerwuje noclegi bezpośrednio w internecie. I nie ma najmniejszych możliwości, że tylko dzięki programowi recepcji można ogarnąć wszystkie serwisy i portale turystyczne bez narażania się na duże problemy. Owe kłopoty mają zresztą specjalistyczną nazwę: overbooking, czyli przyjęcie dwóch lub więcej rezerwacji na ten sam pokój w pokrywających się terminach, których z braku wolnych miejsc nie ma jak pogodzić. Straty finansowe nieuniknione, reputacja całego obiektu zszargana, a wszystko przez ręczne dodawanie nowych rezerwacji z różnych źródeł i zbyt wolną aktualizację zajętości/dostępności.
Tymczasem dobry program recepcja posiada w pełni zautomatyzowane narzędzia, dzięki którym overbooking właściwie nie ma prawa się przydarzyć. O to, żeby zarówno na grafiku hotelowym w programie, jak też we wszystkich internetowych źródłach rezerwacji na bieżąco pokazywały się najświeższe informacje o wolnych i zabukowanych pokojach, dba wbudowany channel manager. Taka wymiana danych odbywa się błyskawicznie, więc żadna rezerwacja nie będzie “gryźć się” z pozostałymi. Co najwyżej trzeba będzie komuś wyświetlić komunikat (tudzież powiedzieć przez telefon), że ostatni dostępny pokój właśnie został zarezerwowany przez kogoś innego. Innymi słowy: na przyszłość lepiej zdecydować się szybciej.
Oczywiście nie ma mowy o pełnoprawnym programie recepcji, jeśli cały system nie byłby w stanie stworzyć paru nowych kanałów sprzedaży pokoi w internecie. To już zadanie dla booking engine’u, naturalnie obecnego również w NFHotel. Lepiej przy tym zaznaczyć, że to odrębny moduł, choć całkowicie zintegrowany z “głównym” systemem hotelowym. Generalnie rzecz biorąc chodzi o to, żeby na stronie www obiektu umieścić kompletny moduł do rezerwacji on-line. Taki, który sprawdzi dostępność i terminy, przekaże najważniejsze informacje o standardach do wyboru, wyświetli ładne zdjęcia pokoi, przekieruje do płatności internetowych, wyśle potwierdzenia e-mailowe i SMS-owe… Słowem: zrobi z podstawowego programu recepcję z prawdziwego zdarzenia. Na dodatek taką, która będzie przyjmować rezerwacje bez przerwy, a koszty funkcjonowania śmiesznie małe. Zarówno w porównaniu do generowanych przychodów, jak też ewentualnej pensji dodatkowych osób na recepcji.
Systematycznie powiększanie zakresu możliwości programu hotelowego o nowe opcje to tylko kwestia czasu. Dlatego inwestycja w program recepcję to pewniak dla wszystkich, którzy prowadzą obiekt noclegowy. Tak kameralny domek z kilkoma łóżkami w paru pokojach, jak też dużą sieć luksusowych hoteli, gdzie liczba miejsc idzie w setki, tysiące, a jakby dodać je wszystkie do siebie to nawet dziesiątki tysięcy. Z komputerowym, zautomatyzowanym systemem pracuje się szybciej i łatwiej, a co za tym idzie o wiele efektywniej i ekonomiczniej.
Chcesz sprawdzić, jak sprawuje się najlepszy program recepcja? Wypróbuj NFHotel już dziś!