Wypróbuj za darmo

NFHotel Room Service

NFHotel Room Service dostarcza gotową listę usług sprzątania na dany dzień. Lista prezentowana jest w formie raportu generowanego 1 kliknięciem.

Do dyspozycji pokojowych jest również aplikacja na smartfonie która przekazuje on-line informacje do systemu.
Moduł sprzątania w programie hotelowym

Komputerowe oprogramowanie dla hoteli i innych obiektów turystycznych musi dziś spełniać szereg różnych funkcji. Zwykły grafik dla recepcjonistów, który zastępuje stos kartek, zeszytów i kalendarzy, to według współczesnych standardów zdecydowanie za mało. Niezbędne są inne moduły, które wydatnie usprawnią organizację pracy w ośrodku wypoczynkowym. Jednym z nich, sukcesywnie wdrażanym przez program hotelowy NFHotel, jest komponent “Sprzątanie”.
Zazwyczaj zarządzanie personelem hotelowym odpowiedzialnym za utrzymanie porządku i czystości wygląda w ten sposób, że ekipę sprzątającą wysyła się na zawołanie. “Konserwatorzy powierzchni płaskich” dostają polecenie, idą na zaplecze po niezbędne przyrządy, urządzenia i środki chemiczne, odwalają brudną robotę, zabierają co trzeba do wyprania, a potem do kolejnego pokoju. Pod warunkiem wszakże, że sprzątaczki (i sprzątacze) dostali zawczasu szczegółową listę, co konkretnie i gdzie trzeba w danym dniu zrobić. A przecież przygotowanie takiego zestawienia sprzątania wymaga dokładnego przeanalizowania grafiku na recepcji, niejednokrotnie również uwzględnienia życzeń gości… A czas leci.
Tymczasem przy użyciu modułu sprzątania w programie hotelowym (tudzież programie dla apartamentów) cały ten cokolwiek uciążliwy proces da się zautomatyzować. Sprzątający każdego dnia dokładnie wiedzą, czego się od nich oczekuje - i to już z samego rana. Gdzie trzeba zrobić generalne porządki, gdzie wymienić pościel i ręczniki, a gdzie wystarczy zabrać miotełkę do kurzu (ewentualnie płyn/spray i ściereczki). Bez zbędnego wypytywania, schodzenia na recepcję co godzinę, biegania wte i wewte. Wszystko zgodnie z raz ustalonymi przez kierownictwo całego obiektu hotelowego zasadami.
W NFHotel rozwiązanie wygląda w ten sposób, że na podstawie wprowadzonych do systemu usług sprzątania (po wyjeździe, przed przyjazdem, wymiana pościeli co tydzień, odkurzanie co 3 dni - do dowolnego skonfigurowania) generowane są czasowe raporty. Od razu widać, kiedy panie sprzątające będą miały zajęcie najwyżej na parę godzin (i np. wszystko może wykonać jedna osoba), a kiedy trzeba będzie zasuwać w trybie “wszystkie ręce na pokład i do wiader!”: nie trzeba chyba tłumaczyć, jakie to ułatwienie. A jeśli klienci, przyjeżdżający przykładowo na parotygodniowy turnus, mają jakieś dodatkowe wymagania względem porządkowania pokoju w trakcie pobytu, wystarczy do danej rezerwacji on-line dodać stosowną adnotację z poziomu programu hotelowego. Jedno, dwa kliknięcie więcej i już doskonale wiadomo, co trzeba robić.
Warto też wspomnieć, że w przypadku NFHotel moduł sprzątania to nie tylko wygenerowany błyskawicznie raport do wydruku. Oprogramowanie w bardzo czytelny sposób prezentuje, co już zostało zrobione, a gdzie jeszcze trzeba uporządkować pewne sprawy. Osobna zakładka w panelu administracyjnym, dwa podstawowe kolory w dwóch wariantach każdy, dla pokoi aktualnie wolnych i zajętych. Wystarczy, żeby po pracy w danym pomieszczeniu osoba sprzątająca odpowiednio zmieniła status, np. na własnym telefonie. I recepcjonista natychmiast wie, czy gościom którzy przyjechali nieco za wcześnie zaproponować kolejne ciastko, kawę lub herbatę, czy też może już spokojnie przekazać im klucz do wręcz lśniącego czystością pokoju.

Jak działa NFHotel Room Service

Usługi sprzątania dodawane są do harmonogramu.

Skonfigurowany moduł automatycznie dodaje usługi sprzątania dla każdej nowej rezerwacji.

Jednym kliknięciem otwieramy gotowy do wydruku PDF z listą pokoi oraz usług, które mają być w nich wykonane. Wydruk prezentuje również czas potrzebny na sprzątanie.

W aplikacji on-line serwis sprzątający może zmienić status pokoju, który w czasie rzeczywistym przekazywany jest do programu hotelowego - od razu widać, że pokój jest gotowy.

Pokoje do sprzątania można przydzielać poszczególnym osobom z serwisu sprzątającego.

Aplikacja mobilna

Oprogramowanie dla serwisu sprzątającego dostępne jest z poziomu przeglądarki. Po zakończeniu sprzątania przesuwamy suwak i klikamy zapisz - gotowe! Wszyscy użytkownicy systemu wiedzą już, że pokój jest posprzątany!

Narzędzie wyjątkowo cenne w większych obiektach oraz przy dużym rozproszeniu pomieszczeń (obsługa apartamentów, domków letniskowych). Aplikacja na smartfonie błyskawicznie powiadamia recepcję o gotowym pokoju, co znacznie odciąża obsługę.
mobilny
on-line
Dostępny on-line
Wszystko pod kontrolą, gdziekolwiek jesteś.
Harmonogram zadań
Automatyczne przydzielanie usług do wykonania.
Raport 1 kliknięciem
Czeka gotowy do wydruku oraz użycia on-line w smartfonie.
Oszczędność czasu
Zapomnij o żmudnym rozpisywaniu grafiku sprzątania.

Przykładowe harmonogramy

Sprzątanie w dniu wyjazdu
 
Przegląd pokoju co 3 dni pobytu
 
Odświeżenie przed przyjazdem, jeśli od ostatniego pobytu minęło 5 dni
 
Czyszczenie jacuzzi co X dni pobytu
 
Codzienna wymiana ręczników
 
Sprzątanie generalne pokoju przy pobycie minimum 7 dni
 
Codzienne sprzątanie pokoju
 
Sprzątanie balkonu co X dni pobytu
 
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności