NFHotel to wyjątkowy
  • PMS
  • Booking Engine
  • Channel Manager
Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa
NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj
Program hotelowy inny niż wszystkie
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Dobry i prosty program hotelowy

Ogrom możliwości i multum potencjalnie bardzo przydatnych funkcjonalności na nic nikomu się nie zdadzą, jeśli korzystanie z nich będzie przesadnie skomplikowane. Pewnie, wszystkiego można się nauczyć i opanować nawet najbardziej nieintuicyjne, tyle że w wielu przypadkach będzie to najzwyklejsza strata czasu. W takie specjalistyczne rozwiązania IT dla hoteli inwestuje się po to, żeby z miejsca były gotowe do pracy i zaczęły przynosić konkretne korzyści. Prosty program hotelowy również może być maksymalnie efektywny, czego najmocniej dowodzi NFHotel.
Podstawa to tak pogrupować funkcje, żeby nie zawalić nimi całego ekranu, a jednocześnie były one dostępne za sprawą jednego, najwyżej paru kliknięć. Nie wspominając już o tym, że już nazwy poszczególnych sekcji muszą mówić same za siebie - tak, żeby nawet osoba pierwszy raz przysiadająca do tego rodzaju komputerowego oprogramowania miała pełną świadomość, co gdzie i jak zrobić. Rzecz jasna w przypadku prostego programu hotelowego najistotniejsze jest dokonywanie rezerwacji. Jak najszybsze. W NFHotel można to zrobić w dwójnasób - w zależności od osobistych preferencji.
Otóż niektórym recepcjonistom w zupełności wystarczy rzut oka na grafik hotelowy, żeby wiedzieć które pokoje będą wolne w interesującym dla dzwoniącego właśnie turysty terminie. A jeśli akurat nie będzie już miejsc, będzie mógł zaproponować jakąś ciekawą alternatywę, np. tydzień w apartamencie zamiast 10 dni w pokoju rodzinnym deluxe. Oczywiście pod warunkiem, że ów kalendarz będzie wypełniony w sposób czytelny, co przy pisemnym wypełnianiu kartek papieru bywa mocno problematyczne. Prosty program hotelowy z definicji cechuje się przejrzystą szatą graficzną. NFHotel dodatkowo wprowadza jasną legendę kolorystyczną, pozwalającą natychmiast rozpoznać status konkretnej rezerwacji: niepewna, oczekująca na zadatek, w pełni opłacona, z pakietem okolicznościowym, specjalne życzenia gości etc.
Jeszcze szybszy, a dla początkujących pracowników zapewne też przyjaźniejszy będzie dynamiczny kreator rezerwacji on-line. Wystarczy wybrać datę przyjazdu i wyjazdu oraz liczbę osób, a system NFHotel sam wyświetli spełniające podane warunki pokoje. W prostym programie hotelowym nie mogło też zabraknąć automatycznej kalkulacji cen: również po uwzględnieniu wieku potencjalnych gości, dobranego wyżywienia, wybranego pakietu specjalnego i zmian w cenniku dla danego sezonu. Recepcjonista nie musi mieć kalkulatora w głowie, a jeśli turysta wynegocjuje sobie w trakcie rozmowy jakiś rabat, zmiana wysokości należności to dosłownie jedno kliknięcie. Całość - z uwzględnieniem wprowadzenia koniecznych danych osoby rezerwującej i dodaniem jej do bazy klientów! - zwykle zajmuje około minuty. I są na to twarde, filmowe dowody.
Prostota programu hotelowego objawia się również w zautomatyzowaniu wielu czynności, którymi w innym wypadku należy zajmować się osobiście. Co zawsze pochłania bezcenny czas, którego zawsze jest za mało. Taka choćby współpraca obiektu turystycznego z Booking.com - ręczne uzupełnianie extranetu i grafika recepcyjnego o nowe rezerwacje (odpowiednio z hotelu i portalu) to wyjątkowo odpowiedzialne zadanie. Występuje ryzyko nie tylko ludzkiego błędu, ale też wynikającego z czasochłonności overbookingu, który zawsze trudno odkręcić. Tymczasem prosty program hotelowy NFHotel ma wbudowany channel manager, który ekspresowo synchronizuje dostępność wszystkich pokoi dla każdego kanału sprzedaży, z którym połączony jest cały system. Także kiedy na skrzynkę mailową przychodzi wiadomość o nowej rezerwacji w bookingu, nie trzeba nic robić. Będzie od razu widoczna na grafiku hotelowym. Identycznie w drugą stronę, logowanie do extranetu staje się całkowicie zbędne.
O prostych programach hotelowych niewątpliwie przyjemnie się czyta, kiedy tak pomyśleć jak przyjemnie byłoby z takim pracować. Dlatego zamiast marzyć i bujać w obłokach, już teraz zamów dostęp do demo NFHotel!

Technologia ułatwia życie - niby żadne to odkrycie Ameryki, a jednak wciąż spore grono osób czuje mocną obawę przed wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań. W przypadku branży hotelarsko-turystycznej takie przypadki najczęściej objawiają się mocnym przywiązaniem do papierowo-karteczkowo-zeszytowego sposobu zarządzania rezerwacjami i całym obiektem. O ile strach przed nowym da się jeszcze jakoś zrozumieć, tak bronienie się rękami i nogami przed ewidentnymi korzyściami jest zwyczajnie irracjonalne. A dobry program hotelowy przynosi ich całe mnóstwo.
Przykład NFHotel będzie tutaj wprost wzorcowy. Rzeczony system recepcyjny cechuje się wieloma przydatnymi funkcjonalnościami, a efekty ich działania są właściwie natychmiastowe. Pierwszy z brzegu przykład: booking engine, służący do zainstalowania na własnej stronie internetowej kompletnego modułu do rezerwacji on-line. Dzięki dobremu programowi hotelowemu witryna www obiektu zyskuje na znaczeniu. To już nie tylko efektowna wizytówka, ale już pełnoprawny, wirtualny odpowiednik stacjonarnej recepcji hotelowej. Gość przeglądający stronę internetową - i zadowolony z tego, co widzi - może od razu zarezerwować sobie pobyt, nie głowiąc się już nad zapytaniami o wolne terminy.
Warto tutaj nadmienić, iż dobry program hotelowy NFHotel takie online’owe rezerwacje od razu zapisuje na grafik. Nie trzeba już sprawdzać skrzynki e-mailowej martwiąc się, że jest dwóch lub więcej chętnych na ostatni wolny pokój w atrakcyjnym terminie. Kto pierwszy, ten lepszy - system automatycznie zmienia dostępność we wszystkich kanałach sprzedaży, więc jeśli ktoś zabukuje sobie pokój w jakikolwiek sposób, reszta musi obejść się smakiem.
Odpowiada za channel manager, szczególnie istotny w kontekście współpracy hotelarza z portalami turystycznymi takimi jak booking.com. W tak dobrym jak NFHotel programie hotelowym nie ma szans na przykry w skutkach - zarówno pod względem wizerunkowym, jak też finansowym - overbooking. Skoro dane o obłożeniu synchronizują się automatycznie i praktycznie natychmiastowo, żadne rezerwacje nie będą się na siebie nakładać. Tym samym nie tylko odpada konieczność ręcznego uzupełnienia extranetu, co zawsze trwa ryzykownie długo, ale też pozwala zdecydowanie zwiększyć liczbę aktywnie wykorzystywanych kanałów sprzedaży pokoi hotelowych. Innymi słowy dobry program hotelowy to taki, który sam robi za cały duży zespół kompetentnych i szybkich recepcjonistów. I kosztuje o wiele mniej niż dodatkowy personel, ale to już insza inszość.
Kolejna świetna rzecz w NFHotel to powiadomienia e-mail i SMS. Jak w przypadku sklepów internetowych klient chce być na bieżąco informowany o statusie zamówienia bądź paczki, tak turysta chciałby otrzymywać wiadomości o potwierdzeniu rezerwacji, otrzymaniu przez ośrodek wypoczynkowy zadatku itd. W przypadku tak dobrego programu hotelowego wszystko rozwiązują szablony bazujące na kluczach, wypełnianych treścią zależną od danych rezerwacji. Nie trzeba nic pisać, tylko sprawdzić dla pewności czy wszystko się zgadza i paroma kliknięciami dokonać wysyłki. NFHotel na start ma nie tylko gotowe, nadzwyczaj ładne od strony graficznej wzory, ale też całkiem prosty system do tworzenia własnych szablonów. Żaden program pocztowy nie ma takich wyglądów.
Do tego dochodzą jeszcze najszybszy na rynku kreator rezerwacji dla recepcjonistów, wbudowany komunikator, przypominacz o specjalnych życzeniach gości, przydatne do oceny działania obiektu hotelowego analizy i raporty, system do generowania i wystawiania faktur, jednolity plik kontrolny… i jeszcze wiele, wiele więcej. Nie ma zatem najmniejszych wątpliwości, iż tak dobry program hotelowy jak NFHotel ułatwia wiele spraw. Więcej o możliwościach tego systemu dla hoteli dowiesz się tutaj - a najlepiej zrobisz wypróbowując wersję demo. Zamów już dziś!

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
na każdą stronę
sprzedaż przez Facebook
pełna synchronizacja z OTA
Czytaj więcej
Automatyzacja
Channel manager
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA
zwiększa ilość rezerwacji
w pełni automatycznie
brak pomyłek
pracuje 24h/7
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji
w biurze
w domu
na zakupach
na wakacjach
.. gdziekolwiek jesteś
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
tabletrocketfunnel