Wypróbuj za darmo
NFHotel to wyjątkowy
  • PMS
  • Booking Engine
  • Channel Manager
Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa
NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj
Program hotelowy inny niż wszystkie​
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Jak poprawić organizację pracy w hotelu?

Kwestia z rodzaju ważkich i drażliwych, zwłaszcza że najczęściej sprowadza się do zrugania pracowników za zbyt niską - w mocno subiektywnej ocenie - wydajność. Atmosfera z miejsca siada, część personelu rzuca wszystko i wyjeżdża w Bieszczady, a dla reszty szef zafundował samospełniającą się przepowiednię. Góra ma pretensje, samopoczucie się pogarsza, a wraz z nim efektywność. Ot, perpetuum mobile. A przecież znacznie lepszym sposobem na poprawienie organizacji pracy w hotelu będzie wdrożenie wyspecjalizowanego programu hotelowego.
Odpowiednio dobrany system informatyczny stanowi idealne narzędzie do tego, aby znakomicie poprawić efektywność rozmaitych działań. Cóż, pewne rzeczy pozostają poza zasięgiem sił ludzkich (w realiach turystyki można przywołać synchronizację extranetów portali rezerwacyjnych z grafikiem recepcyjnym), a przy wsparciu mocy maszyn stają się śmiesznie wręcz proste. Żeby pozostać w tematyce współpracy z portalami rezerwacyjnymi, co spokojnie da się sprowadzić do połączenia z booking.com, należy wspomnieć moduł o nazwie channel manager. Ręczne ustawianie wszystkiego w paru panelach to kwestia ładnych paru minut, natomiast automat w programie hotelowym wszystko załatwia w kilka sekund. I to w najgorszym wypadku, przynajmniej kiedy mowa o NFHotel.
Recepcja online niemal za friko
Wiadomo że nie da się stworzyć całodobowej recepcji z obsługą telefoniczną - w godzinach nocnych to byłyby same puste przebiegi, z wyjątkami do potwierdzenia reguły. Można jednak łatwo zreorganizować szeroko pojmowaną pracę hotelowych recepcjonistów poprzez dołożenie możliwości zarezerwowania pobytu bezpośrednio na własnej stronie internetowej. O dowolnej porze dnia i nocy, bez wypytywania się o terminy, pokoje czy czekania na odpowiedzi do zapytań z formularzy kontaktowych. Taki widget rezerwacji on-line posiada stałe połączenie z grafikiem recepcyjnym, zatem oferuje tylko takie warianty pobytu, które są aktualnie dostępne. A najważniejsze jest to, że z taką recepcją online z programem hotelowym można przyjmować kolejnych gości w trybie 24/7. Jako świetne wsparcie dla osób odbierających telefony.
Najszybsi w swoim fachu
A skoro już przy recepcjonistach jesteśmy, to z komputerowym narzędziem pracuje im się zdecydowanie łatwiej i szybciej, czyli efektywniej. Wyszukiwanie terminów? Zamiast przewracania stosów kartek w notatniku/kalendarzu rzut oka na przejrzysty grafik. Albo jak to ma program hotelowy NFHotelu dynamiczny kreator, gdzie wystarczy podać daty przyjazdu/wyjazdu oraz liczbę i wiek osób zainteresowanych pobytem: system sam wyświetla dostępne pokoje. Wysyłka e-maili do gości, z potwierdzeniami rezerwacji i wpłat na czele? Zamiast żmudnego wypisywania długich wiadomości - wybór szablonu stosownie do okazji, rzut oka na poprawność nałożonych przez system danych, kliknięcie wyślij. I zrobione. Przyspieszenie niezwykłe, a jak wiadomo czas to pieniądz. Czyli poprawa organizacji pracy w hotelu jak byk.
Twarde dane > subiektywne odczucia
Gdyby jednak kierownictwo nadal uważało, że pracownicy mają zdecydowanie zbyt duże rezerwy, program hotelowy NFHotel dostarczy im konkretnych dowodów na rozsądne poparcie słów krytyki. System komputerowy gromadzi szereg zaawansowanych statystyk, które pozwalają rzetelnie ocenić funkcjonowanie obiektu. Dotyczy to wielu różnych obszarów, od najczęściej wybieranych przez turystów sposobów płatności po efektywność poszczególnych recepcjonistów (procent odebranych telefonów, które przełożyły się na rezerwacje). Naturalnie to nie takie proste i oczywiste wyniki, trzeba mieć świadomość popularnego stopniowania rzeczownika: kłamstwo, większe kłamstwo, statystyka. Co nie zmienia faktu, że takie bezduszne analizy, po odczytaniu przez kompetentne osoby, będą konkretną podpowiedzią co i jak warto zmienić, żeby jeszcze bardziej poprawić organizację pracy w hotelu.

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej
Automatyzacja​
Channel manager​
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic​
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www​
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
tabletrocketfunnel