Jedna aplikacja, moc możliwości
NFHotel to aplikacja dla branży noclegowej, skupiająca pracę obiektu w jednym miejscu. Łatwa w obsłudze, dostępna na każdym urządzeniu, z każdego miejsca na ziemi. By zaoszczędzić Twój czas i zwiększyć zyski!
Załóż konto
za darmo
na zawsze
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Zwiększaj liczbę rezerwacji
Maksymalizuj zyski
Channel Manager
Booking Engine
Asystent Rezerwacji
Zdobywaj rezerwacje z różnych portali
Zaprezentuj swój obiekt jak największej liczbie Gości. Kontroluj dostępność i ceny, bez logowania do portali. Udostępniaj wszystkie terminy i pokoje na Booking’u, AirBNB, czy własnej stronie internetowej, bez ryzyka zdublowania rezerwacji.
jeden kalendarz - koniec z logowaniem do kilku portali
plany cenowe - jeden dla wszystkich lub wiele
najpopularniejsze portale - doradzimy, gdzie warto być
Czytaj więcej 
Zwiększ liczbę rezerwacji
Pozwól Gościom na rezerwację na Twojej stronie internetowej. W każdej chwili, na każdym urządzeniu. Niech Twoja strona sprzedaje rezerwacje, omijając dużą prowizję dla pośredników. Rezerwacja doda się automatycznie na kalendarz NFHotel. Niech rezerwacje robią się same!
Twój wirtualny recepcjonista, który pracuje 24/7
Błyskawiczne płatności online - dla większej ilości potwierdzonych rezerwacji
Automatyczne e-maile i sms do Gości - dla oszczędności czasu
Czytaj więcej 
booking-engine
Rezerwacja w minutę
Przewracanie kartek kalendarza, aby znaleźć wolny w danym terminie? Nie, gdy masz NFHotel! 
Asystent rezerwacji to narzędzie, w którym wybierasz datę i ilość osób, a system pokaże wolne pokoje. Recepcjonista może się skupić na obsłudze gościa.
ekspresowe tworzenie nowych rezerwacji
szybko sprawdzisz wolny pokój i cenę
automatyczne przeliczenie ceny pobytu
Czytaj więcej 
Program hotelowy inny niż wszystkie​
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Jak poprawić pracę w hotelu?

Tego rodzaju pytanie zadaje sobie wielu właścicieli obiektów wypoczynkowych, ze wszystkich kategorii: od sieci luksusowych hoteli po kameralne pola kempingowe. Nie ma co owijać w bawełnę - również w branży turystycznej jednym z podstawowych celów funkcjonowania przedsiębiorstwa jest maksymalizacja zysków przy jednoczesnym cięciu kosztów. Sprawdzonym sposobem na poprawienie efektywności pracy będzie dedykowany program hotelowy. Tego rodzaju narzędzie informatyczne wiele spraw uprości, przyspieszy, a niektóre nawet całkowicie zautomatyzuje.
Taka codzienna w ośrodku turystycznym sytuacja: sprzątanie w pokojach gości. Szczyt sezonu, niektórzy goście kończą już swój turnus, a jeszcze więcej osób przyjeżdża. Trzeba się uwijać. Ale przecież porządki porządkom nierówne, inaczej sprząta się pokój który przez kilka dni stał pusty, a inaczej ten dopiero co opuszczony. Trzeba przygotować listę wyjazdów, porównać ją z listą przyjazdów, na tej podstawie ustalić w których pokojach posprzątać w pierwszej kolejności, zrobić w jednym, zgłosić wykonanie zadania, pójść do drugiego, znowu zejść na recepcję… A gdyby tak poprawić pracę w hotelu korzystając z modułu sprzątania w programie hotelowym? System komputerowy wie, które pokoje wymagają uwagi ekipy sprzątającej, więc je odpowiednio oznacza. Po porządkach wystarczy odhaczyć dany pokój i przejść do następnego, bez biegania po schodach. Wystarczy raz, przy pierwszej konfiguracji ustalić zasady oraz zakres usług sprzątania, aby dzień w dzień tworzyły się stosowne raporty i przypomnienia.
Inny przykład poprawiania pracy w hotelu z życia wzięty - wysyłka e-mailowych potwierdzeń, podziękowań bądź okolicznościowych życzeń. Nawet jeśli w program pocztowy wgrało się zawczasu odpowiednie gotowce, to wszelkie dane osobowe czy indywidualne o konkretnej rezerwacji trzeba wpisywać ręcznie. Po wielokroć, w końcu bazy klientów rozrastają się coraz bardziej. Tymczasem używając odpowiedniego programu hotelowego cały ten żmudny proces da się zredukować do kilku kliknięć. Wszystko za sprawą inteligentnych szablonów, które automatycznie wstawiają kluczowe słowa i informacje na podstawie danych wprowadzonych do systemu. Oczywiście jest też możliwość podejrzenia wiadomości przed wysłaniem i dopisania kilku słów (np. o jakimś specjalnym życzeniu gości). O ciekawych opcjach customizacji wizualnej już nie wspominając.
Program hotelowy = internetowy dział obsługi klienta
Jak dokładnie powyżej widać, system komputerowy stanowi wielkie wsparcie dla personelu obiektu noclegowego. Najwyższa zatem pora na to, co tygryski lubią najbardziej, czyli bezpośrednie zwiększanie zysków. Tutaj działania poprawy pracy z programem hotelowym zmierzają w kierunku poprawy obłożenia. Poprzez ściąganie zdecydowanie większej liczby klientów z internetu, niż to w ogóle jest możliwe przy kalendarzowo-kartkowym systemie zarządzania rezerwacjami. Podstawy nakręcenia obrotów są dwie - po pierwsze booking engine, który pozwala uruchomić całkowicie zintegrowany z grafikiem recepcyjnym moduł bukowania terminów na stronie www, portalach społecznościowych, niektórych serwisach ogłoszeniowo-turystycznych etc. Druga rzecz taka rzecz w programie hotelowym to channel manager, błyskawicznie synchronizujący dane o rezerwacjach dla wszystkich kanałów sprzedaży. Niezbędny zwłaszcza przy połączeniu z booking.com i podobnymi serwisami rezerwacyjnymi, które we współczesnej turystyce już są ważne, a ich rola ciągle rośnie.
Inwestycja w program hotelowy to krok w przyszłość
Porównanie takiej niechybnie dobrej zmiany do przesiadki z lokomotywy parowej do pendolino wydaje się być całkiem uzasadnione. Warto też zwrócić szczególną uwagę na rozwiązania on-line, działające w chmurze. Dzięki temu dostęp do systemu ma się w każdej chwili z dowolnego (i uprawnionego) urządzenia, nie ma najmniejszych problemów z aktualizacjami, a losowa awaria sprzętu nie zmieni się w całkowity paraliż hotelu. Taki system jak NFHotel nie tylko poprawia jakość pracy w hotelu, wobec postępującego usieciowienia branży turystycznej staje się wręcz niezbędny do przetrwania na tym arcytrudnym rynku.

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking Engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej
Automatyzacja​
Channel manager​
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic​
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www​
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopelicenseusersphone-handsetphonetabletlaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthalarmcrossmenucross-circlelayersfunnel