NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.
Silnik rezerwacji

Ni to diesel, ni to benzyniak, ni to LPG, ni to silnik elektryczny, ni to hybryda - po prostu jeden z modułów porządnego, prawdziwie rozbudowanego programu hotelowego. Fachowo mówi się na to booking engine, ale skoro da się zastąpić angielskie zapożyczenie całkiem zgrabnie brzmiącym, polskim odpowiednikiem, to należy promować rodzime wyrażenie. Zatem jak stosunkowo łatwo domyślić się po samej nazwie, silnik rezerwacji w programie hotelowym odpowiada za proces bukowania nowych turnusów.
Przy czym nie chodzi o rozwiązanie, które całkowicie zastąpi personel hotelowy na recepcji zaawansowanym oprogramowaniem komputerowym. O wiele celniejszym stwierdzeniem będzie to, iż taka technologia stworzy dodatkową recepcję w świecie wirtualnym. A konkretniej rzecz biorąc działający w trybie 24/7 internetowy punkt obsługi klienta na stronie internetowej. Rzecz jasna z silnikiem rezerwacji turysta nie ponegocjuje kosztów pobytu - a sporo osób nie daruje sobie, jeśli nie spróbuje zejść z ceny - ale tego rodzaju automat ma szereg innych zalet. W pierwszej kolejności trzeba jeszcze raz przypomnieć o tym, że moduł rezerwacji on-line na witrynie www działa bez przerwy, nawet w późnych godzinach nocnych. Dla potencjalnego klienta to niezwykle wygodna metoda.
Silnik rezerwacji NFHotel bukuje łatwo, szybko i przyjemnie
Skoro element programu hotelowego ma symulować recepcję, jednym z pierwszych zadań do wykonania dla systemu będzie sprawdzenie wolnych terminów. Z technicznego punktu widzenia najczęściej wygląda to tak, że w pierwszej kolejności to użytkownik strony wskazuje konkretne daty przyjazdu i wyjazdu. Oraz liczbę i wiek uczestników wyjazdu. I dopiero na tej podstawie oprogramowanie daje do wyboru tylko te standardy pokoi, które zmieszczą się w podane okienko czasowe - razem z ceną. Choć zapewne przydałoby się też taki wariant w silniku rezerwacji, gdzie klient podaje szerszy zakres dat, a system pokazuje wszystkie pokoje wraz z informacją o tym, w jakie dni będą wolne. Innymi słowy: dostosowanie długości turnusu do wolnych miejsc w obiekcie, z opcjonalną zgodą na “przeprowadzkę” w trakcie. Praktyczność czegoś takiego pozostaje do przedyskutowania.
Krok drugi dla silnika rezerwacji: dodatki do pobytu
Wszystko zależy od konkretnego obiektu noclegowego, ale liczba ewentualnych możliwości idzie w ogromne cyferki. Szereg wariantów wyżywienia, opcjonalne wycieczki i inne animacje czasu wolnego, indywidualnie zamawiany zestaw zabiegów pielęgnacyjnych oraz relaksacyjnych w strefie SPA & Wellness, bony zniżkowe do zaprzyjaźnionych atrakcji turystycznych w okolicy, bilet na wydarzenie kulturalne organizowane w obiekcie… o okolicznościowych pakietach pobytowych w rodzaju romantycznego weekendu we dwoje czy świąt bożonarodzeniowych już nie wspominając. A co ma do tego wszystkiego silnik rezerwacji? Banał - kalkulator cen. Koszt noclegów to jedno, ale rozmaite opcje dodatkowe mogą go znacząco podwyższyć. Zaś klient woli o wszystkim wiedzieć zawczasu, a nie dopiero przy samym płaceniu. Dlatego w rezerwacjach online wszystkie ceny powinny być przeliczane dynamicznie i na bieżąco, po zaznaczaniu i odznaczaniu kolejnych możliwości do wyboru.
Faza trzecia i ostatnia: podsumowanie oraz potwierdzenia
Po porządnym silniku rezerwacji należy oczekiwać, że pozwoli nie tylko na zaklepanie wybranego terminu, ale i dokonanie błyskawicznych płatności. Tak, żeby ostatecznie potwierdzić rezerwację: czy to uiszczając od razu całą kwotę, żeby mieć od razu wszystko z głowy, czy też opłacając zadatek w wysokości ustalonej przez gospodarzy konkretnego obiektu noclegowego. Metod szybkiego płacenia w sieci jest od groma. Równie ważną rzeczą jest to, żeby na konto e-mailowe klienta wpływały stosowne potwierdzenia. Im szybciej, tym lepiej - dlatego najlepiej sprawdzi się stosownie skonfigurowany automat w programie hotelowym. Zwłaszcza, że w takim NFHotel można przygotować bardzo ładne szablony, wyglądające niczym zgrabna wizytówka ośrodka wypoczynkowego. Gościom też oszczędzi się sporo nerwów, kiedy czas oczekiwania na potwierdzającą wiadomość (e-mail bądź SMS) z silnika rezerwacji liczony będzie w sekundach, zamiast minutach, godzinach czy dniach.
Silnik rezerwacji programu hotelowego NFHotel stanowi znakomite rozwiązanie na rezerwacje online dla strony internetowej www. Połączenie z channel managerem zapewnia stałe aktualizowanie dostępności pokoi, a przejrzysta i estetyczna szata graficzna upraszcza cały proces bukowania turnusów przez turystów.

Silnik rezerwacji
booking engine
Rezerwacje bezpośrednie
Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line
na każdą stronę
sprzedaż przez Facebook
pełna synchronizacja z OTA
Automatyzacja
Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.
Wiele możliwości
Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona poprzez błyskawiczne płatności on-line. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Mobilność
NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.
Na każdą stronę
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.
Bezpieczeństwo
Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel