Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.
Silnik recepcyjny

Integralna część programów hotelowych z prawdziwego zdarzenia, czego modelowy przykład stanowi NFHotel - specjalistyczny, systematycznie rozwijany i rozbudowywany o nowe możliwości system hotelarski polskiego producenta. Silnik recepcyjny, nazywany częściej przez fachowców z branży booking enginem, poniekąd zastępuje personel odpowiedzialny za obsługę klienta i dodawanie nowych rezerwacji. Innymi słowy buduje drugą pełnoprawną, mimo że całkowicie wirtualną, recepcję dla gości przeglądających internetową witrynę obiektu noclegowego.
Komu właśnie pojawiła się w głowie mało kolorowa wizja całkowitego zastąpienia ludzi przez bezduszne maszyny, może spać spokojnie. Recepcjoniści wciąż będą potrzebni, zwłaszcza w tych dużych ośrodkach wypoczynkowych, nawet po wdrożeniu znakomitego programu hotelowego z równie dobrym silnikiem recepcyjnym. Booking engine ani nie jest w stanie odebrać telefonu, ani nie wyda kluczy, ani nie pomoże gościom w razie jakiejś nagłej potrzeby. Ale już sam proces wyszukania terminu, zrobienia rezerwacji, przyjęcia zapłaty (przynajmniej w elektronicznej formie) i wysyłki potwierdzeń e-mail oraz SMS załatwi kompleksowo. I to w taki sposób, który nawet prawdziwego wyjadacza hotelarstwa mógłby wpędzić w kompleksy.
Piątek, świątek i niedziela
Podstawową zaletą takiego sieciowego punktu obsługi klienta - zarówno dla turystów, jak też z punktu widzenia osób zarządzających obiektem noclegowym - jest fakt, że pozostaje otwarty dla potencjalnych klientów przez cały czas, w trybie 24 godziny dziennie. O tym, że wdrożenie silnika recepcyjnego jest rozwiązaniem oczekiwanym i wysoce pożytecznym, najlepiej świadczą branżowe statystyki. Jak pokazują dane osób, firm oraz instytucji zajmujących się turystyką, z roku na rok coraz więcej wczasowiczów rezerwuje pobyt w internecie. Tak wakacje, jak i krótkie wypady na weekend. I niby portale rezerwacyjne w typie booking.com zapewniają największą część obłożenia - nierzadko na poziomie 80% - lecz moduł rezerwacji online na własnej stronie www to zawsze dodatkowe źródło potencjalnych dochodów. Nieobarczonych koniecznością przekazania sporej prowizji.
Byle było prosto i zrozumiale
Jedną z najważniejszych rzeczy, jakich należałoby oczekiwać po silniku recepcyjnym w programie hotelowym, jest intuicyjna obsługa. Skoro gość już się zdecydował, że chce odpocząć w danym ośrodku, to spodziewa się że załatwienie formalności zajmie mało czasu. Nawet jeśli rezerwuje o pierwszej w nocy, bo wcześniej trudno było wygospodarować wolną chwilę. Wrażenia wizualno-estetyczne lepiej przesunąć na drugi plan - czego nie należy utożsamiać z całkowitym ignorowaniem. W końcu ładna i przejrzysta szata graficzna także ma wpływ na tempo poruszania się po dostępnych opcjach. Trudno też przecenić wartość czytelnego przekazywania konkretnych informacji, tak jak zdjęcia dają nawet większe pojęcie o danym standardzie pokoju niż najpełniejszy nawet słowny opis.
Jak działa silnik recepcyjny?
Załatwienie rezerwacji on-line na stronie internetowej zwykle da się zamknąć w trzech ekspresowych krokach. Po pierwsze: turysta wskazuje terminy przyjazdu i wyjazdu oraz liczbę uczestników potencjalnego turnusu. Channel manager sprawdza, które pokoje spełniają warunki i wyświetla je do wyboru. Następnie klient wybiera interesujące go dodatki (od wyżywienia po zestaw zabiegów SPA & Wellness albo okolicznościowy pakiet specjalny), a silnik recepcyjny dynamicznie przelicza ceny dla wszystkich dostępnych standardów. Wreszcie po trzecie: kiedy gość podejmie już pozytywną decyzję, pozostaje potwierdzenie wyboru i - ewentualnie, w zależności od polityki konkretnego obiektu wypoczynkowego - dokonanie płatności. Zaliczki, zadatku, całej kwoty… Tutaj program hotelowy ma za zadanie zaksięgować wpływającą kwotę i automatycznie wysłać klientowi potwierdzenia. Tak rezerwacji, jak i przyjęcia wpłaty, żeby oszczędzić turyście nerwowego oczekiwania, czy aby wszystko poszło prawidłowo.
Na rynku specjalistycznego oprogramowania dla hoteli i obiektów noclegowych z innych kategorii jest kilka programów hotelowych posiadających silnik recepcyjny. Tyle że najczęściej wygląda to na programistyczne połączenie kilku systemów od różnych firm. W przypadku polskiego NFHotel sprawny booking engine stanowi integralną część rozbudowanego programu hotelowego. Daje to pewność, że całość zadziała jak należy, bez najmniejszych kłopotów z opóźnieniami czy kompatybilnością.

Silnik rezerwacji
booking engine
Rezerwacje bezpośrednie
Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja
Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.
Wiele możliwości
Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona poprzez błyskawiczne płatności on-line. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Mobilność
NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.
Na każdą stronę
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.
Bezpieczeństwo
Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel