NFHotel to wyjątkowy
  • PMS
  • Booking Engine
  • Channel Manager
Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa
NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj
Program hotelowy inny niż wszystkie
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Systemy komputerowe w hotelarstwie

Całkiem niedawno każdy recepcjonista bądź zarządca obiektu noclegowego miał na stanie specjalny zeszyt lub kalendarz, do którego trafiały nowe rezerwacje, dane kontaktowe do stałych klientów, uwagi do poszczególnych turnusów i cała masa innych, podobnie niezbędnych informacji. Dziś to wszystko lepiej mieć w formie cyfrowej. Zwłaszcza wobec faktu, że coraz więcej turystów woli zarezerwować pobyt przez internet. A zaawansowane systemy komputerowe w hotelarstwie są w stanie zrobić z tego bardzo dobry użytek. Taki, który ma bezpośrednie przełożenie na obłożenie, dochody i dobrą zmianę organizacji pracy w ośrodku wypoczynkowym.
Kiedyś za obsługę gości, a przede wszystkim za wyszukiwanie wolnych terminów dla zainteresowanych pobytem turystów i robienie rezerwacji, odpowiadał personel pracujący na recepcji. Obejmuje to głównie odbieranie telefonów i odpisywanie na zapytania wysyłane na skrzynkę e-mailową oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego. Tymczasem za sprawą systemów komputerowych w hotelarstwie można uruchomić drugi, wirtualny punkt obsługi klienta, który zajmie się wszystkimi zamówieniami internetowymi. A tak zupełnie przy okazji, program hotelowy dostarczy szereg narzędzi, które usprawnią i przyspieszą codzienną pracę recepcjonistów. Ale po kolei:
Channel manager do synchronizacji danych o dostępności
Ostatnich parę lat to lawinowy wręcz wzrost popularności rozmaitych serwisów rezerwacyjnych. Bodaj największą liczbę wiernych użytkowników zaskarbił sobie portal booking.com, mocno stawiający na wygodę turystów. Cóż, skoro nasz klient nasz pan, to obiekty hotelowe muszą się dostosować do nowej sytuacji. Tutaj system komputerowy w hotelarstwie staje się niezbędny - nowy, niezwykle efektywny kanał sprzedaży to rzecz jasna doskonała rzecz (nawet przy dość wysokich prowizjach), tyle że przy więcej niż jednym źródle rezerwacji trzeba pilnować, żeby turnusy nie zaczęły się na siebie nakładać. Ani człowiek, ani cały zespół ludzi sobie z tym nie poradzi. Potrzebny jest automat, który “zdejmie” zajęty właśnie pokój na grafiku recepcyjnym, w extranecie i wszystkich innych kanałach. Dlatego oprogramowanie musi mieć channel managera, jako najlepszy środek prewencyjny przeciwko overbookingowi.
Booking engine na własną recepcję internetową
Oczywiście maksymalizacja obłożenia dzięki bookingowi i innym stronom w internecie przynosi wymierne korzyści… ale jeszcze lepiej byłoby pozyskiwać klientów bez pośredników, którzy liczą sobie 10 albo i kilkanaście procent prowizji. Tutaj w systemach komputerowych w hotelarstwie można polegać na module odpowiedzialnym za rezerwacje on-line. Tego rodzaju booking engine pełni funkcję pełnoprawnej recepcji, działającej przez 24 godzinny dziennie na witrynie www. Odpada wprawdzie opcjonalne negocjowanie cen, ale to praktycznie żadna różnica. Turysta podaje zakres terminów, liczbę uczestników i wiek osób, a program pokazuje dostępne pokoje i standardy. Następnie klient dobiera sobie wyżywienie, pakiety i pozostałe atrakcje dodatkowe, a w systemie komputerowym w hotelarstwie podliczane są sumaryczne koszty pobytu. Użytkownicy cały czas mają podgląd na ostateczną cenę dla każdego standardu. Pozostaje wybór i wpłata zadatku lub całej kwoty błyskawicznymi płatnościami internetowymi. Program hotelowy powinien jeszcze automatycznie wysłać oczekiwane potwierdzenia e-mail i/lub SMS o przyjęciu rezerwacji oraz zaksięgowaniu dokonanej wpłaty.
Żeby pracowało się przyjemniej i efektywniej
Nowoczesnym systemom komputerowym w hotelarstwie - takim chociażby jak NFHotel od polskiej firmy NetFactory, działającej na styku IT oraz turystyki od ponad dekady - nie brakuje bardzo przydatnych zestawów funkcjonalności, które pozytywnie wpływają na wiele codziennych dla personelu hotelowego czynności. Chociażby taka rzecz jak raporty sprzątania i wyżywienia - koniec z codziennym liczeniem pokoi do uporządkowania, jakie zakupy trzeba zrobić itd. Wystarczy zerknąć na wygenerowane przez program hotelowy pliki, żeby móc rozsądnie planować z wystarczająco dużym wyprzedzeniem. Moduł sprzątania do oznaczania tych pokoi, które są już gotowe na przyjęcie gości - bez każdorazowego meldowania wykonania zadania na recepcji. Albo raporty i analizy statystyczne, dające najpewniejsze informacje o tym, jak funkcjonuje ośrodek i co można by zmienić. O precyzyjnych narzędziach do kontroli finansów już nie wspominając.
Jeśli chodzi o systemy komputerowe w hotelarstwie, najlepszym rozwiązaniem będzie NFHotel. Kompleksowe oprogramowanie z licznymi funkcjonalnościami, bezustannie rozwijane i wzbogacane o nowe, praktyczne możliwości.

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
na każdą stronę
sprzedaż przez Facebook
pełna synchronizacja z OTA
Czytaj więcej
Automatyzacja
Channel manager
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA
zwiększa ilość rezerwacji
w pełni automatycznie
brak pomyłek
pracuje 24h/7
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji
w biurze
w domu
na zakupach
na wakacjach
.. gdziekolwiek jesteś
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
tabletrocketfunnel