Tytułowe programy komputerowe dla hoteli stanową encyklopedyczny wręcz przykład nowoczesnego narzędzia, przenoszącego codzienną w pracę w zupełnie inny, o wiele lepszy wymiar. Niby tylko ciąg cyfrowych zer i jedynek do przetworzenia przez maszynę, wyrażony w języku niby ludzkim, aczkolwiek kompletnie niezrozumiałym już na pierwszy rzut oka dla przeciętnego zjadacza chleba… a daje tak bogaty zestaw przydatnych możliwości. NFHotel - propozycja polskiej firmy, tworzona przez ludzi z ogromnym doświadczeniem w branży turystycznej - będzie bodaj najlepszym systemem do przeanalizowania korzyści wynikających z wdrożenia dedykowanego wszelkim obiektom noclegowym oprogramowania.
Zyski z takiej ekspresowo zwracającej się inwestycji będą wielorakiego rodzaju. Pośrednie, wynikające z szeroko pojmowanego usprawnienia organizacji pracy oraz znaczących oszczędności czasu dla personelu hotelowego, a także bezpośrednie - za sprawą paru ciekawych modułów, pozwalających na zmultiplikowanie punktów obsługi klienta oraz sprzedaży. Dobry program komputerowy dla hoteli z łatwością stworzy szereg wirtualnych, całkowicie zautomatyzowanych odpowiedników recepcji. Nawet jeśli takie opcje wiążą się z dodatkowymi opłatami, zdecydowanie warto je wykupić. Zwłaszcza, że coraz większa część ruchu turystycznego generowana jest w internecie, więc bez poniekąd samodzielnego systemu trudno maksymalizować obłożenie w obiekcie noclegowym - tyczy się to też szczytowych momentów sezonu, kiedy ośrodki wypoczynkowe zwykle pękają w szwach.
Program komputerowy dla hoteli z auto-recepcją
Naturalnie dla zarządców i gospodarzy takich turystycznych biznesów najlepsze są te funkcjonalności, które zapewnią kompleksową obsługę klienta od A do Z. Bez jakiegokolwiek udziału kolejnych pośredników, którym chcąc nie chcąc trzeba oddać pewną sumę od sumarycznej wartości rezerwacji. W NFHotel ową niezwykle odpowiedzialną rolę odgrywa booking engine, służący do uruchomienia rezerwacji online na stronie internetowej. Przede wszystkim na witrynie www obiektu, ale nie tylko. W takim programie komputerowym dla hoteli najlepsze jest to, że tego rodzaju internetowy punkt samoobsługi turystycznej da się rozkręcić praktycznie wszędzie. Przynajmniej technicznie rzecz biorąc, bo nie każdy administrator portalu społecznościowego bądź serwisu z ogłoszeniami zezwala na takie wzbogacanie oferty. Ot, uroki handlu i polityki.
Małżeństwo z rozsądku
Współpracę wielu hotelarzy z booking.com należałoby określić dokładnie takimi słowami. Kiedyś turyści przeglądali strony obiektów noclegowych na kopy, teraz lawinowo wręcz rośnie popularność serwisów rezerwacyjnych, które pozwalają bukować pobyt w wielu różnych ośrodkach. Jako że nie sposób nie reagować na zmieniającą się rzeczywistość, tak też program komputerowy dla hoteli powinien zaproponować stosowne rozwiązanie. NFHotel ma w zanadrzu channel managera, względem bookingu w pełni zintegrowanego. Co to daje? Stałe, dwukierunkowe połączenie pomiędzy systemem hotelarskim i extranetem, synchronizującego informacje o dostępności pokoi (rzecz jasna recepcja dostaje również wszelkie dane o rezerwacjach z portalu). Taka wymiana - w uproszczeniu - odbywa się z częstotliwością raz na sekundę, zatem prawdopodobieństwo overbookingu [konfliktu nakładających się rezerwacji] spada praktycznie do zera.
Praktyczne drobiazgi na co dzień
W tej kategorii NFHotel ma nadzwyczaj liczną talię mocnych kart. Wprawdzie mogłoby się niektórym wydawać, że w programach komputerowych dla hoteli nie da się wbudować systemów usprawniających zadania wykonywane przez personel, lecz jest dokładnie odwrotnie. Na przykład wysyłanie wiadomości e-mailowych do klientów z potwierdzeniem rezerwacji, przyjęciem wpłaty itd. Nawet uzupełnianie gotowca każdorazowo zajmuje parę minut, a w polskim systemie każdy szablon (na różne okazje) zbudowanych jest ze specjalnych kluczy, automatycznie zamienianych na konkretne dane dotyczące danego klienta. Pozostaje tylko kliknąć parę razy i z głowy. Albo zaplanowanie codziennych porządków - zamiast drobiazgowego cyzelowania statusu poszczególnych pokoi wystarczy raz wprowadzić do systemu zakres usług dla pokoi zwalnianych, zajmowanych, pustych od x dni etc. Dedykowany moduł sam pokaże co trzeba zrobić, a ekipa sprzątająca jednym pacnięciem w ekran zamelduje gotowy pokój. Takich rzeczy dałoby się wskazać znacznie, znacznie więcej.
Gdyby ktokolwiek przyznawał jeden, powszechnie uznawany i szanowany tytuł najlepszego programu komputerowego dla hoteli, to oferowany i systematycznie rozwijany przez NetFactory NFHotel byłby prawdopodobnie najmocniejszym pretendentem do mistrzowskiego trofeum. I to nie tylko na polskim rynku.
Tytułowe programy komputerowe dla hoteli stanową encyklopedyczny wręcz przykład nowoczesnego narzędzia, przenoszącego codzienną w pracę w zupełnie inny, o wiele lepszy wymiar. Niby tylko ciąg cyfrowych zer i jedynek do przetworzenia przez maszynę, wyrażony w języku niby ludzkim, aczkolwiek kompletnie niezrozumiałym już na pierwszy rzut oka dla przeciętnego zjadacza chleba… a daje tak bogaty zestaw przydatnych możliwości. NFHotel - propozycja polskiej firmy, tworzona przez ludzi z ogromnym doświadczeniem w branży turystycznej - będzie bodaj najlepszym systemem do przeanalizowania korzyści wynikających z wdrożenia dedykowanego wszelkim obiektom noclegowym oprogramowania.
Zyski z takiej ekspresowo zwracającej się inwestycji będą wielorakiego rodzaju. Pośrednie, wynikające z szeroko pojmowanego usprawnienia organizacji pracy oraz znaczących oszczędności czasu dla personelu hotelowego, a także bezpośrednie - za sprawą paru ciekawych modułów, pozwalających na zmultiplikowanie punktów obsługi klienta oraz sprzedaży. Dobry program komputerowy dla hoteli z łatwością stworzy szereg wirtualnych, całkowicie zautomatyzowanych odpowiedników recepcji. Nawet jeśli takie opcje wiążą się z dodatkowymi opłatami, zdecydowanie warto je wykupić. Zwłaszcza, że coraz większa część ruchu turystycznego generowana jest w internecie, więc bez poniekąd samodzielnego systemu trudno maksymalizować obłożenie w obiekcie noclegowym - tyczy się to też szczytowych momentów sezonu, kiedy ośrodki wypoczynkowe zwykle pękają w szwach.
Program komputerowy dla hoteli z auto-recepcją
Naturalnie dla zarządców i gospodarzy takich turystycznych biznesów najlepsze są te funkcjonalności, które zapewnią kompleksową obsługę klienta od A do Z. Bez jakiegokolwiek udziału kolejnych pośredników, którym chcąc nie chcąc trzeba oddać pewną sumę od sumarycznej wartości rezerwacji. W NFHotel ową niezwykle odpowiedzialną rolę odgrywa booking engine, służący do uruchomienia rezerwacji online na stronie internetowej. Przede wszystkim na witrynie www obiektu, ale nie tylko. W takim programie komputerowym dla hoteli najlepsze jest to, że tego rodzaju internetowy punkt samoobsługi turystycznej da się rozkręcić praktycznie wszędzie. Przynajmniej technicznie rzecz biorąc, bo nie każdy administrator portalu społecznościowego bądź serwisu z ogłoszeniami zezwala na takie wzbogacanie oferty. Ot, uroki handlu i polityki.
Małżeństwo z rozsądku
Współpracę wielu hotelarzy z booking.com należałoby określić dokładnie takimi słowami. Kiedyś turyści przeglądali strony obiektów noclegowych na kopy, teraz lawinowo wręcz rośnie popularność serwisów rezerwacyjnych, które pozwalają bukować pobyt w wielu różnych ośrodkach. Jako że nie sposób nie reagować na zmieniającą się rzeczywistość, tak też program komputerowy dla hoteli powinien zaproponować stosowne rozwiązanie. NFHotel ma w zanadrzu channel managera, względem bookingu w pełni zintegrowanego. Co to daje? Stałe, dwukierunkowe połączenie pomiędzy systemem hotelarskim i extranetem, synchronizującego informacje o dostępności pokoi (rzecz jasna recepcja dostaje również wszelkie dane o rezerwacjach z portalu). Taka wymiana - w uproszczeniu - odbywa się z częstotliwością raz na sekundę, zatem prawdopodobieństwo overbookingu [konfliktu nakładających się rezerwacji] spada praktycznie do zera.
Praktyczne drobiazgi na co dzień
W tej kategorii NFHotel ma nadzwyczaj liczną talię mocnych kart. Wprawdzie mogłoby się niektórym wydawać, że w programach komputerowych dla hoteli nie da się wbudować systemów usprawniających zadania wykonywane przez personel, lecz jest dokładnie odwrotnie. Na przykład wysyłanie wiadomości e-mailowych do klientów z potwierdzeniem rezerwacji, przyjęciem wpłaty itd. Nawet uzupełnianie gotowca każdorazowo zajmuje parę minut, a w polskim systemie każdy szablon (na różne okazje) zbudowanych jest ze specjalnych kluczy, automatycznie zamienianych na konkretne dane dotyczące danego klienta. Pozostaje tylko kliknąć parę razy i z głowy. Albo zaplanowanie codziennych porządków - zamiast drobiazgowego cyzelowania statusu poszczególnych pokoi wystarczy raz wprowadzić do systemu zakres usług dla pokoi zwalnianych, zajmowanych, pustych od x dni etc. Dedykowany moduł sam pokaże co trzeba zrobić, a ekipa sprzątająca jednym pacnięciem w ekran zamelduje gotowy pokój. Takich rzeczy dałoby się wskazać znacznie, znacznie więcej.
Gdyby ktokolwiek przyznawał jeden, powszechnie uznawany i szanowany tytuł najlepszego programu komputerowego dla hoteli, to oferowany i systematycznie rozwijany przez NetFactory NFHotel byłby prawdopodobnie najmocniejszym pretendentem do mistrzowskiego trofeum. I to nie tylko na polskim rynku.