Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Recepcja w programie hotelowym

Kompleksowy program hotelowy powinien oddawać użytkownikom do dyspozycji duży zestaw zróżnicowanych zestaw funkcjonalności. Takich, które pozytywnie zadziałają na poszczególne aspekty zarządzania obiektem noclegowym i pracy w ośrodku wypoczynkowym. Przy czym nie ma co owijać w bawełnę - to recepcja w programie hotelowym budzi zdecydowanie największe zainteresowanie. Przyczyna takiego stanu rzeczy jest banalna i prozaiczna: to właśnie ten dział ma największy wpływ na generowanie przychodów. Dobre oprogramowanie - takie jak NFHotel od polskiego producenta NetFactory - daje parę przydatnych narzędzi, których wdrożenie poskutkuje zwiększeniem obłożenia, sprzedaży i zysków.
Niektóre moduły robią to bezpośrednie, a oddziaływanie innych funkcjonalności na jakże puchnięcie kabzy jest nieco mniej oczywiste. Na pierwszy ogień w niniejszym artykule pójdą te z pierwszej kategorii. Przybliżając odpowiedniki recepcji w programie hotelowym, trzeba zawczasu zwrócić uwagę na nasilający się trend rezerwowania pobytów przez turystów - na dosłownie każdą okazję i termin - za pośrednictwem stron internetowych. Zarówno poprzez oficjalne witryny hoteli, pensjonatów i innych obiektów noclegowych, jak też korzystając z usług cieszących się coraz większą popularnością serwisów do bukowania. Głównym zadaniem systemu recepcyjnego będzie stworzenie automatycznego punktu obsługi dla spływających zewsząd z sieci zamówień na usługi hotelowo-turystyczne.
Overbooking? A co to takiego?
Hotelarze, którzy posiadają w pełni rozwiniętą recepcję w programie hotelowym mogliby zadać takie właśnie pytanie swoim koleżankom i kolegom po fachu, którzy wolą papierowe kalendarze. A dostępność w internetowych kanałach sprzedaży za każdym razem aktualizują ręcznie, co dla każdej rezerwacji trwa parę długich minut. Tak długie okienko czasowe pomiędzy odłożeniem słuchawki a wysłaniem informacji do extranetu prędzej czy później skończy się tym, że trzeba będzie odkręcać nakładające się na siebie turnusy. Tymczasem w każdym porządnym systemie hotelarsko-recepcyjnym działa channel manager. W NFHotel ów element zapewnia przede wszystkim dwukierunkowe połączenie z booking.com, bodaj największym i najpopularniejszym portalu w swojej kategorii. Rzecz jasna to samo tyczy się pozostałych kanałów sprzedaży zintegrowanych z recepcją w programie hotelowym. Tym samym martwienie się overbookingiem to dla użytkowników rzeczonego oprogramowania tylko i wyłącznie niepokojąca wizja z kompletnie nierealistycznych koszmarów.
Punkt samoobsługi klienta
Takim intrygującym mianem spokojnie można określić rezerwacje online na stronę internetową, jaką zapewne posiada już każdy obiekt noclegowy. Równie adekwatnym wyrażeniem byłoby “internetowa recepcja w programie hotelowym”. Rozumiane całkiem dosłownie. Tak zwany booking engine znajdzie automatycznie wolne terminy, wskaże dostępne standardy, przeliczy koszty po dodaniu wyżywienia i innych dodatków, przekieruje do płatności internetowych, wreszcie sam wyśle wszystkie konieczne potwierdzenia. E-mailowo, SMS-owo albo i obiema tymi drogami. A jeśli chodzi o techniczne detale, to umieszczenie modułu rezerwacji on-line na witrynie www sprowadza się do wklejenia niewielkiego kawałka kodu z systemu w źródło strony internetowej. Dlatego takich dodatkowych recepcji w programie hotelowym da się stworzyć sporo, np. na profilach w mediach społecznościowych czy na portalach typowo ogłoszeniowych. Choć trzeba zaznaczyć, że stosunkowo niewiele serwisów zgadza się na takie wzbogacanie turystycznych anonsów.
Personelowi hotelowemu na recepcji też będzie łatwiej
Skoro czas to pieniądz, niewątpliwie opłaca się inwestować w takie rozwiązania, które usprawniają wykonywanie pewnych czynności. To samo tyczy się branży turystycznej i pracowników zajmujących się głównie szeroko pojmowaną obsługą klienta. Samo dodawanie nowych rezerwacji na grafik z interaktywną recepcją w programie hotelowym znacznie przyspieszy. Na przykładzie NFHotel, cały ten proces da się zamknąć w około minucie - razem z dodaniem klienta do bazy. Jest całkowicie jasne, że komputerowy automat znacznie szybciej wyszuka dostępne terminy niż najwprawniejsze nawet ludzkie oko (do spółki z rzutkim umysłem). Trochę na zasadzie internetowego booking engine’u, tyle że to recepcjonista na podstawie rozmowy z potencjalnym klientem wprowadza do wyszukiwarki informacje o liczbie uczestników, wieku kolejnych osób, zakresie dat i preferowanej długości pobytu. Inny przykład pozytywnego wpływu, jaki na sprawną organizację pracy wywiera recepcja w programie hotelowym, to tworzenie gotowych do wysyłki wiadomości dla turystów. Samoczynne wypełnianie treści danymi z konkretnej rezerwacji oszczędza mnóstwo czasu, który bez takiego modułu trzeba przeznaczyć na żmudne przepisywanie.
Wszystkie powyższe funkcje, a także wiele, wiele więcej pożytecznych i stosunkowo łatwych do wdrożenia możliwości, posiada polski program hotelowy NFHotel. Sprawdź specjalistyczne oprogramowanie dla hotelarstwa i przenieś swój turystyczny biznes w nowy wymiar.

Wystartuj

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej

Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
tabletrocketfunnel