Jedna aplikacja, moc możliwości
NFHotel to aplikacja dla branży noclegowej, skupiająca pracę obiektu w jednym miejscu. Łatwa w obsłudze, dostępna na każdym urządzeniu, z każdego miejsca na ziemi. By zaoszczędzić Twój czas i zwiększyć zyski!
Załóż konto
za darmo
na zawsze
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Zwiększaj liczbę rezerwacji
Maksymalizuj zyski
Channel Manager
Booking Engine
Asystent Rezerwacji
Zdobywaj rezerwacje z różnych portali
Zaprezentuj swój obiekt jak największej liczbie Gości. Kontroluj dostępność i ceny, bez logowania do portali. Udostępniaj wszystkie terminy i pokoje na Booking’u, AirBNB, czy własnej stronie internetowej, bez ryzyka zdublowania rezerwacji.
jeden kalendarz - koniec z logowaniem do kilku portali
plany cenowe - jeden dla wszystkich lub wiele
najpopularniejsze portale - doradzimy, gdzie warto być
Czytaj więcej 
Zwiększ liczbę rezerwacji
Pozwól Gościom na rezerwację na Twojej stronie internetowej. W każdej chwili, na każdym urządzeniu. Niech Twoja strona sprzedaje rezerwacje, omijając dużą prowizję dla pośredników. Rezerwacja doda się automatycznie na kalendarz NFHotel. Niech rezerwacje robią się same!
Twój wirtualny recepcjonista, który pracuje 24/7
Błyskawiczne płatności online - dla większej ilości potwierdzonych rezerwacji
Automatyczne e-maile i sms do Gości - dla oszczędności czasu
Czytaj więcej 
booking-engine
Rezerwacja w minutę
Przewracanie kartek kalendarza, aby znaleźć wolny w danym terminie? Nie, gdy masz NFHotel! 
Asystent rezerwacji to narzędzie, w którym wybierasz datę i ilość osób, a system pokaże wolne pokoje. Recepcjonista może się skupić na obsłudze gościa.
ekspresowe tworzenie nowych rezerwacji
szybko sprawdzisz wolny pokój i cenę
automatyczne przeliczenie ceny pobytu
Czytaj więcej 
Program hotelowy inny niż wszystkie​
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Dziennik rezerwacji turystycznych

Wśród polskich hotelarzy krąży legendarna już opowieść o tym, jak to jeden z obiektów noclegowych w górach niemal całkowicie zmarnował sezon wakacyjny, bo komuś zaginął aktualny dziennik rezerwacji turystycznych. Kierownictwo ośrodka wypoczynkowego uznało, że mniejszym złem będzie zamknięcie recepcji na przyjmowanie nowych zamówień i obsłużenie tych klientów, którzy się pojawią. Widać po przekalkulowaniu “lepsze” było gwałtowne zmniejszenie liczby gości niż ewentualny overbooking. W dobie globalnej sieci i coraz większego udziału źródeł internetowych w generowaniu ruchu turystycznego, ryzyko nałożenia się rezerwacji jeszcze wzrosło.
Jak głosi ludowa mądrość: nie ma róży bez kolców. Jednak gra zdecydowanie jest warta świeczki, gdyż dzięki aktywnej obecności w sieci można zwiększyć obłożenie - a tym samym przychody - nawet kilkukrotnie. Zwłaszcza poza sezonem. Przy papierowym dzienniku rezerwacji turystycznych trzeba liczyć się z tym, że personel zwyczajnie nie zdąży “zdjąć” zarezerwowanego przed chwilą pokoju w panelu administracyjnym (tudzież extranecie) serwisu rezerwacyjnego, zanim jakiś użytkownik portalu skusi się na ciekawą ofertę. Dlatego inwestycja w odpowiednio wyposażony program hotelowy stanowi jedynie słuszną opcję. Pozostaje “tylko” zdecydować, jakie konkretnie rozwiązanie z gatunku usług informatycznych dla biznesu hotelarskiego wdrożyć.
Tutaj warto pochylić się nad NFHotel
Trzeba już na początku zaznaczyć, iż uruchomienie interaktywnego dziennika rezerwacji turystycznych w formie cyfrowej stanowi jedynie jedną spośród całego mnóstwa możliwości, jakie powinien dawać zaawansowany system komputerowy. Im więcej opcji w ramach jednolitego środowiska, tym sprawniejsze działanie całości. Dlatego taki istotne jest, żeby multifunkcjonalny grafik hotelowy był zintegrowany z channel managerem, odpowiadający za natychmiastową synchronizację dostępności we wszystkich kanałach dystrybucji. Realia rynku OTA wyglądają tak, że liczy się przede wszystkim połączenie z booking.com. CM-y różnych producentów osiągają bardzo rozpięte czasy aktualizacji, średnia wynosi ok. 60 sekund. Długo - o ile niektóre channel managery ściągają i wysyłają informacje po 3 minutach, tak NFHotel wykręca wyniki na poziomie 5-8 sekund.
Dziennik rezerwacji turystycznych jak automat recepcyjny
Pomoc serwisów OTA bywa dla hotelarzy nieoceniona, ale przecież znacznie lepszy rozwiązaniem jest bezpośrednie pozyskiwanie klientów. Naturalna rzecz, skoro Holendrzy z bookinga chcą, żeby dawać im takie same ceny jak turystom dzwoniącym na recepcję - odpada konieczność odprowadzania prowizji. Dlatego porządna strona obiektu noclegowego powinna mieć rezerwacje on-line. Taki element dzienników rezerwacji turystycznych fachowo zwie się booking engine. Funkcjonuje to na tej zasadzie, że program zachowuje się trochę jak robot-recepcjonista, pracujący sumiennie w trybie 24/7 (i za głodową pensję, tj. zazwyczaj opłatę abonamentową). Dla turystów takie rozwiązanie jest tak samo wygodne, jak portale OTA: rezerwują kiedy tylko najdzie ich ochota. Dla hotelarzy też świetnie, bo mogą łatwo zwiększyć udział rezerwacji bezpośrednich, umieszczając rzeczony moduł na witrynie www, w portalach społecznościowych…
NFHotel daje więcej niż samo podbicie sprzedaży
Skoro najgorętsze aspekty w rozbudowanych dziennikach rezerwacji turystycznych mamy już dokładnie zaprezentowane, pora na pozostałe walory specjalistycznego oprogramowania hotelowo-recepcyjnego. Konkretnych przykładów jest multum, dlatego tym razem tylko skrócone opisy. Po pierwsze: wysyłka e-maili do gości. Niezbędne do załatwiania formalności (potwierdzenia rezerwacji i wpłat) oraz działań stricte marketingowych. NFHotel oddaje do dyspozycji narzędzie do tworzenia szablonów z kluczami, zamienianymi na indywidualną treść stosownie do klienta, numeru rezerwacji itd. Koniec z długotrwałym przepisywaniem. Po drugie: organizacja sprzątania pokoi. Wystarczy raz wprowadzić zasady, na jakich prowadzone są porządki, a program hotelowy sam będzie generował stosowne raporty. Podobnie w dzienniku rezerwacji turystycznych działa wyżywienie. Po trzecie: rozliczenia finansowe. Od śledzenia każdej wpłaty i rezerwacji, przez statystyczne analizy do profilowania preferencji klientów, aż po tworzenie faktur VAT i eksportowanie ich do formatu jednolitego pliku kontrolnego, adaptowalnego przez oprogramowanie do księgowości.
Dziennik rezerwacji turystycznych stanowi najistotniejszą, lecz nie jedyną wysoce pożyteczną funkcjonalność w programie hotelowym. NFHotel od polskiej firmy NetFactory stanowi tego najlepszy dowód.

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking Engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej
Automatyzacja​
Channel manager​
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic​
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www​
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopelicenseusersphone-handsetphonetabletlaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthalarmcrossmenucross-circlelayersfunnel