Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Dziennik rezerwacji turystycznych

Wśród polskich hotelarzy krąży legendarna już opowieść o tym, jak to jeden z obiektów noclegowych w górach niemal całkowicie zmarnował sezon wakacyjny, bo komuś zaginął aktualny dziennik rezerwacji turystycznych. Kierownictwo ośrodka wypoczynkowego uznało, że mniejszym złem będzie zamknięcie recepcji na przyjmowanie nowych zamówień i obsłużenie tych klientów, którzy się pojawią. Widać po przekalkulowaniu “lepsze” było gwałtowne zmniejszenie liczby gości niż ewentualny overbooking. W dobie globalnej sieci i coraz większego udziału źródeł internetowych w generowaniu ruchu turystycznego, ryzyko nałożenia się rezerwacji jeszcze wzrosło.
Jak głosi ludowa mądrość: nie ma róży bez kolców. Jednak gra zdecydowanie jest warta świeczki, gdyż dzięki aktywnej obecności w sieci można zwiększyć obłożenie - a tym samym przychody - nawet kilkukrotnie. Zwłaszcza poza sezonem. Przy papierowym dzienniku rezerwacji turystycznych trzeba liczyć się z tym, że personel zwyczajnie nie zdąży “zdjąć” zarezerwowanego przed chwilą pokoju w panelu administracyjnym (tudzież extranecie) serwisu rezerwacyjnego, zanim jakiś użytkownik portalu skusi się na ciekawą ofertę. Dlatego inwestycja w odpowiednio wyposażony program hotelowy stanowi jedynie słuszną opcję. Pozostaje “tylko” zdecydować, jakie konkretnie rozwiązanie z gatunku usług informatycznych dla biznesu hotelarskiego wdrożyć.
Tutaj warto pochylić się nad NFHotel
Trzeba już na początku zaznaczyć, iż uruchomienie interaktywnego dziennika rezerwacji turystycznych w formie cyfrowej stanowi jedynie jedną spośród całego mnóstwa możliwości, jakie powinien dawać zaawansowany system komputerowy. Im więcej opcji w ramach jednolitego środowiska, tym sprawniejsze działanie całości. Dlatego taki istotne jest, żeby multifunkcjonalny grafik hotelowy był zintegrowany z channel managerem, odpowiadający za natychmiastową synchronizację dostępności we wszystkich kanałach dystrybucji. Realia rynku OTA wyglądają tak, że liczy się przede wszystkim połączenie z booking.com. CM-y różnych producentów osiągają bardzo rozpięte czasy aktualizacji, średnia wynosi ok. 60 sekund. Długo - o ile niektóre channel managery ściągają i wysyłają informacje po 3 minutach, tak NFHotel wykręca wyniki na poziomie 5-8 sekund.
Dziennik rezerwacji turystycznych jak automat recepcyjny
Pomoc serwisów OTA bywa dla hotelarzy nieoceniona, ale przecież znacznie lepszy rozwiązaniem jest bezpośrednie pozyskiwanie klientów. Naturalna rzecz, skoro Holendrzy z bookinga chcą, żeby dawać im takie same ceny jak turystom dzwoniącym na recepcję - odpada konieczność odprowadzania prowizji. Dlatego porządna strona obiektu noclegowego powinna mieć rezerwacje on-line. Taki element dzienników rezerwacji turystycznych fachowo zwie się booking engine. Funkcjonuje to na tej zasadzie, że program zachowuje się trochę jak robot-recepcjonista, pracujący sumiennie w trybie 24/7 (i za głodową pensję, tj. zazwyczaj opłatę abonamentową). Dla turystów takie rozwiązanie jest tak samo wygodne, jak portale OTA: rezerwują kiedy tylko najdzie ich ochota. Dla hotelarzy też świetnie, bo mogą łatwo zwiększyć udział rezerwacji bezpośrednich, umieszczając rzeczony moduł na witrynie www, w portalach społecznościowych…
NFHotel daje więcej niż samo podbicie sprzedaży
Skoro najgorętsze aspekty w rozbudowanych dziennikach rezerwacji turystycznych mamy już dokładnie zaprezentowane, pora na pozostałe walory specjalistycznego oprogramowania hotelowo-recepcyjnego. Konkretnych przykładów jest multum, dlatego tym razem tylko skrócone opisy. Po pierwsze: wysyłka e-maili do gości. Niezbędne do załatwiania formalności (potwierdzenia rezerwacji i wpłat) oraz działań stricte marketingowych. NFHotel oddaje do dyspozycji narzędzie do tworzenia szablonów z kluczami, zamienianymi na indywidualną treść stosownie do klienta, numeru rezerwacji itd. Koniec z długotrwałym przepisywaniem. Po drugie: organizacja sprzątania pokoi. Wystarczy raz wprowadzić zasady, na jakich prowadzone są porządki, a program hotelowy sam będzie generował stosowne raporty. Podobnie w dzienniku rezerwacji turystycznych działa wyżywienie. Po trzecie: rozliczenia finansowe. Od śledzenia każdej wpłaty i rezerwacji, przez statystyczne analizy do profilowania preferencji klientów, aż po tworzenie faktur VAT i eksportowanie ich do formatu jednolitego pliku kontrolnego, adaptowalnego przez oprogramowanie do księgowości.
Dziennik rezerwacji turystycznych stanowi najistotniejszą, lecz nie jedyną wysoce pożyteczną funkcjonalność w programie hotelowym. NFHotel od polskiej firmy NetFactory stanowi tego najlepszy dowód.

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.


 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel