Wypróbuj za darmo
NFHotel to wyjątkowy
  • PMS
  • Booking Engine
  • Channel Manager
Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa
NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj
Program hotelowy inny niż wszystkie​
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Dziennik rezerwacji

Najcenniejszy dokument dla całego obiektu turystycznego, oczko w głowie kierujących przedsiębiorstwem hotelarskim i niezbędnik recepcjonistów, bez którego personel błądzi jak dzieci we mgle. Ludzie z branży opowiadają sobie historie o tym, jak to w jednym z górskich ośrodków wypoczynkowych przed wysokim sezonem zaginął dziennik rezerwacji. I nie było innego wyjścia, jak całkowicie wstrzymać bukowanie nowych turnusów na gorący okres. Kto przyjechał, ten przyjechał, ale udało się uniknąć konfliktu nakładających się rezerwacji i odsyłania gości z kwitkiem z powodu braku wolnych miejsc. Gdyby mieli tam program hotelowy NFHotel, sezon nie poszedłby na marne.
Dedykowany branży hotelarskiej system informatyczny ma bowiem to do siebie, że wszystko da się błyskawicznie odtworzyć. Nawet gdyby komputery, smartfony czy tablety zaczęły masowo odmawiać posłuszeństwa albo się psuć. Wystarczy dowolny sprzęt z przeglądarką internetową, żeby móc normalnie pracować. Jeszcze większą przewagę nad papierem forma cyfrowa ma w dziedzinie bukowania przez internet. Wystarczy odpowiednie połączenie w dzienniku rezerwacji NFHotel z narzędziami do rezerwowania on-line, a wszystkich potencjalnych klientów w sieci kompleksowo obsłuży automat. Bez względu na stronę, z której będą korzystać. Czy będzie to główna witryna www obiektu noclegowego, czy raczej wielki serwis turystyczny o ogólnoświatowym zasięgu. Byle tylko istniało techniczne połączenie pomiędzy rozmaitymi standardami i źródłami przychodu.
Tryb on-line dla dziennika rezerwacji
NFHotel, w przeciwieństwie do pozostałych rozwiązań komputerowych dla hotelarstwa dostępnych na polskim rynku, działa całkowicie w chmurze (oczywiście doskonale zabezpieczonej). Innymi słowy, do działania wymaga połączenia z internetem. Teoretycznie wada, ale w praktyce stały dostęp do sieci to dzisiaj standard. Zresztą, stacjonarne programy hotelowe do pełnej funkcjonalności też potrzebują internetu. A chmurowy dziennik rezerwacji NFHotel ma nad nimi sporo intrygujących przewag. Po pierwsze: użytkownik nie przejmuje się aktualizacjami - dla niego wszystko dzieje się samoczynnie w tle, loguje się i ma od razu nową wersję bez ściągania danych, przeinstalowywania aplikacji i wielu innych, równie długotrwałych procesów. Po drugie: kolejne wydania, wzbogacone o nowe opcje, pojawiają się zdecydowanie szybciej (i bez specjalnych opłat). Po trzecie: typ i klasa używanego sprzętu nie mają najmniejszego znaczenia do poprawnego, szybkiego funkcjonowania oprogramowania.
Zwiększenie obłożenia dzięki dziennikowi rezerwacji
Tak jest, takie niezwykle synergiczne działanie programu hotelowego jest jak najbardziej możliwe. Jeden aspekt to codzienna praca personelu na recepcji, dzięki przejrzystej szacie graficznej, intuicyjnym rozmieszczeniu praktycznych modułów oraz rozmaitym wspomagaczom zyskująca sporo na sprawności i efektywności. Konkretne przykłady? Proszę bardzo! W dzienniku rezerwacji NFHotel funkcjonuje specjalny kreator, pozwalający na błyskawiczne dodanie nowego turnusu na grafik. Z takim asystentem cały proces trwa około minuty - jeśli potencjalny klient ma bardzo skonkretyzowane oczekiwania. Wystarczy wprowadzić zakres dat, liczbę uczestników i ich wiek oraz zaznaczyć opcje dodatkowe (wyżywienie, SPA itd.), a system sam pokaże dostępne możliwości wraz z przeliczonymi cenami. Albo automatyczne generowanie potwierdzeń rezerwacji i innych wiadomości do klientów, na podstawie danych wprowadzonych wcześniej przez recepcjonistów. Z poziomu dziennika rezerwacji takie e-maile wysyła się w parę sekund, bez potrzeby dopisywania lub przepisywania czegokolwiek.
W internecie pełna samoobsługa
Wszyscy hotelarze zapewne doskonale zdają sobie sprawę, że bez aktywnej sprzedaży pokoi w sieci dziś praktycznie nie sposób funkcjonować - może nie licząc sezonów szczytowych, kiedy tłumy wczasowiczów walą drzwiami i oknami. Generalnie trend jest taki, że coraz więcej ruchu turystycznego powstaje w sieci. Tak jest wygodniej: zarówno dla gości, jak też hotelarzy. Przynajmniej tych, którzy mają multifunkcjonalny dziennik rezerwacji. Połączenie z booking.com sprawia, że wszystkie rezerwacje z tego serwisu błyskawicznie wpadają na grafik. I to samo w drugą stronę, channel manager ekspresowo aktualizuje dostępność i zajętość pokoi we wszystkich kanałach sprzedaży. A w każdym razie tych, z którymi jest zintegrowany, najlepiej oczywiście bezpośrednio. Skoro w wakacje i tak obiekt zapełnia się dzwoniącymi klientami? Wystarczy w dzienniku rezerwacji NFHotel założyć stosowną blokadę, żeby pośrednicy widzieli dany termin jako zajęty. Skoro można sobie samemu doskonale poradzić, nie ma po co płacić horrendalnych prowizji de facto resellerom. Ale już własny moduł rezerwacji on-line na stronie internetowej może sobie hulać. Booking engine to tak naprawdę jak dodatkowa recepcja w internecie. Nawet jeśli działa bezosobowo, na zasadzie sprzężonego z głównym systemem automatu.
Interaktywny, multimedialny dziennik rezerwacji on-line to dla branży hotelarskiej świetlana przyszłość. Już dziś można wkroczyć w nową erę i czerpać zwiększone korzyści - wystarczy zainwestować w NFHotel!

Wystartuj
Silnik rezerwacji
Booking engine
Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej
Automatyzacja​
Channel manager​
Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic​
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www​
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
tabletrocketfunnel