Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych

Kluczowa dla przedsiębiorstw turystyczno-wypoczynkowych rzecz, praktycznie decydująca o być albo nie być danego obiektu noclegowego. Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych przechowuje najważniejsze informacje: o tym, kto, z kim, kiedy i na jak długo ma przyjechać, jakie są specjalne życzenia gości, wreszcie pewne kwestie finansowe. Trzymanie tego wszystkiego na papierze jest bezcelowe, a wobec rosnącego nacisku na internetowe źródła pozyskiwania klientów wręcz zatrzymuje rozwój ośrodków turystycznych w miejscu. Wobec tego przesiadka na porządny program hotelowy staje się więcej niż wskazana.
Specjalistyczne oprogramowanie hotelarskie stwarza ogrom możliwości, pozytywnie wpływających na codzienną pracę w obiekcie noclegowym. Ba, dzięki hotelowemu dziennikowi rezerwacji turystycznych w formie cyfrowej z łatwością można zwiększyć obłożenie, a tym samym i sprzedaż. Cała “tajemnica Poliszynela wzrostu wpływów” polega rzecz jasna na szerokim otwarciu internetowych kanałów dystrybucji. Poszukiwanie miejsca na nocleg tudzież dłuższe wczasy w sieci staje się coraz powszechniejsze, więc nawiązanie współpracy z paroma serwisami OTA stanowi wręcz hotelarski obowiązek. Trzeba przy tym pilnować, żeby nie dochodziło do overbookingu - sytuacji, kiedy dwóm gościom udało się zabukować ten sam pokój w nachodzących na siebie terminach.
Channel manager NFHotel
Tylko jak to zrobić z hotelowym dziennikiem rezerwacji turystycznych? Całkiem prosto: zainwestować w taki program hotelowy, który automatycznie uzupełni te wszystkie panele administracyjne i extranety o nowe turnusy. Coś, co człowiekowi - nawet najszybciej piszącemu na klawiaturze - zabrałoby ładnych kilka lub paręnaście minut, sprawnemu systemowi komputerowemu zajmie sekundę. Przy niesprzyjającym zbiegu technicznych okoliczności najwyżej 10 s. Element odpowiadający w hotelowym dzienniku rezerwacji turystycznych za pełną i natychmiastową synchronizację informacji o dostępnych i zajętych pokojach nazywa się channel manager, czyli w wolnym tłumaczeniu “zarządca kanałów sprzedaży”. Całkiem trafnie, nieprawdaż? Takich trików NFHotel ma w zanadrzu jeszcze sporo.
Booking engine
Najefektowniejszym z nich będzie w pełni zintegrowany z pozostałymi podsystemami oprogramowania moduł do rezerwacji on-line. Pozwala on przemienić stronę internetową z ładnej wizytówki w pełnoprawny odpowiednik klasycznej recepcji w sieci. Tyle że zamiast uśmiechniętego personelu klient obsłuży się praktycznie sam, a to dzięki prostym i intuicyjnym elementom tworzącym rzeczony booking engine NFHotel. Na podstawie zakresu dat, liczby oraz wieku uczestników ewentualnego pobytu hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych wyświetli dostępne pokoje. Z kolei wybranie opcji dodatkowych - wyżywienia, pakietów okolicznościowych, zestawu zabiegów w strefie SPA & Wellness oraz innego typu atrakcji opcjonalnych - spowoduje dynamiczne przeliczanie cen. Pozostaje jeszcze ostatni krok na potwierdzenie wyboru, przekierowanie do płatności internetowych oraz automatyczna wysyłka spersonalizowanych wiadomości e-mailowych i/lub SMS-owych.
Ułatwienia dla personelu i gospodarzy
W hotelowym dzienniku rezerwacji turystycznych o poszerzonym zakresie możliwości znajdują się również nieco innego rodzaju działy, służące bardziej codziennej pracy hotelarskiej niż pośredniej bądź bezpośredniej sprzedaży. Na przykład szara proza życia pracowników niższego szczebla, czyli sprzątanie i przygotowywanie posiłków. Z NFHotel nie trzeba biegać i pytać się, co jest do zrobienia. Wystarczy raz zerknąć do stosownej zakładki w programie, gdzie system na podstawie ogłoszenia i wprowadzanych przy początkowej konfiguracji usług tworzy adekwatne raporty z zadaniami do wykonania. Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych posiada również wbudowane szablony e-maili na różne okazje (wypełniane spersonalizowaną treścią na podstawie kluczy), wewnętrzny komunikator dla użytkowników, faktury VAT (eksportowane do jednolitego pliku kontrolnego) i całą masę innych, przydatnych funkcjonalności.
Polska firma NetFactory tworząca NFHotel bezustannie pracuje nad rozwojem oprogramowania. Systematycznie pojawiają się darmowe aktualizacje, które regularnie wiążą się z dodaniem nowych, niezwykle praktycznych i efektywnych w użyciu opcji. Rozwój hotelowego dziennika rezerwacji turystycznych niewątpliwie przyniesie kolejne dobre rozwiązania, a co za tym idzie - większe zyski dla hotelarzy wykorzystujących pełnię możliwości, jakie daje dobry program hotelowy.

Wystartuj

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej

Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
tabletrocketfunnel