Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na komórkę

Mobilność to jedna z kluczowych kwestii w dzisiejszym świecie. Dla branży turystycznej oznacza to zarówno staranne dopracowanie strony internetowej obiektu noclegowego wyświetlanej na smartfonie, jak też możliwość zarządzania ośrodkiem hotelarskim z dowolnego miejsca. Zwłaszcza tym, którzy swój interes prowadzą sezonowo (standard nad polskim morzem) bardzo przyda się hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na komórkę. Choćby po to, żeby dodać rezerwację klientowi “first minute”, który zainteresowany wakacjami zadzwonił już w listopadzie. A to dopiero początek zalet takiego rozwiązania.
Współczesne telefony mają tę pozytywną cechę, że przy całej swojej poręczności charakteryzują się bardzo dużą funkcjonalnością. Jeszcze parę lat temu trudno było to sobie wyobrazić, ale dziś urządzenia mobilne właściwie w niczym nie ustępują dużym komputerom. To samo winno tyczyć się specjalistycznego oprogramowania. Jedną z najistotniejszych kwestii w hotelowym dzienniku rezerwacji turystycznych na komórkę jest to, żeby w pakiecie desktopowym systemem otrzymać wersję mobilną, do odpalenia na osobistej i/lub służbowej komórce. Taką, która na mniejszym ekranie odda do dyspozycji użytkownika dokładnie te same opcje, co na maszynie pracującej w recepcji, biurze itd. Przykładowo klienci NFHotel, oprogramowania opracowywanego i rozwijanego przez polską firmę NetFactory, cieszą się dokładnie taką sposobnością.
Jak programie hotelowym coś takiego jest zrobione?
Generalnie podejścia do hotelowego dziennika rezerwacji turystycznych na komórce są dwa. Jedno zakłada tworzenie odrębnej aplikacji na komórki oraz innego typu urządzenia mobilne, drugie zaś opiera się na rozwiązaniach responsywnych. Innymi słowy takim tworzeniu oprogramowania, które będzie dynamicznie dostosowywało styl wyświetlania do rodzaju sprzętu, rozdzielczości i pokrewnych parametrów. Wydaje się, że jest to opcja zdecydowanie korzystniejsza - i to dla wszystkich zainteresowanych stron. Klient korzysta z jednego środowiska, co eliminuje możliwość wystąpienia jakichkolwiek problemów z synchronizacją, zaś producent nie musi tworzyć wielu różnych wersji na każdy odmienny model smartfona. Trudno sobie wyobrazić sytuację, żeby z hotelowym dziennikiem rezerwacji turystycznych na komórkę wiązała się obligatoryjna wymiana sprzętu. To musi działać w drugą stronę, tj. program hotelowy powinien dostosować się do potrzeb klienta i jego pracowników.
Po co system hotelarski na telefonach personelu?
Praktycznych stron takiego doposażenia recepcjonistów (i nie tylko) dałoby się wskazać całkiem sporo. Najprościej wyobrazić sobie taką sytuację, że jakimś sposobem padają wszystkie komputery w ośrodku turystycznym. I co wtedy, obsługa klienta ma mówić dzwoniącym turystom że w tej chwili nic nie mogą zrobić? Bez sensu. Lepiej odpalić hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na komórce i pracować dalej. Poza tym mobilny program hotelowy może mieć wykorzystujące obecność smartfonów moduły. W NFHotel modelowym wręcz przykładem będzie sprzątanie. Oprogramowanie pokazuje, gdzie trzeba zrobić porządki, osoby sprzątające oznaczają zrobione rzeczy, a recepcjoniści od razu wiedzą, gdzie można już wpuścić gości. Ba, Netfactory opracowuje również system do błyskawicznego zgłaszania szeroko pojmowanych usterek w pokoju, bazujący na robieniu zdjęć i/lub krótkich filmikach. Zarówno przez personel, jak i dla gości.
Sieć chmury danych
Hotelowemu dziennikowi rezerwacji turystycznych na komórkę od NFHotel należy zapisać na plus również to, że cały system ma charakter chmurowy. Czyli działa na zewnętrznych serwerach profesjonalnej, cieszącej się międzynarodowym uznaniem firmy, czego najlepszym potwierdzeniem są liczne certyfikaty bezpieczeństwa i jakości. Osoby znające login i hasło mogą uzyskać dostęp do programu hotelowego z teoretycznie każdego telefony. Owa teoretyczność wynika z faktu, że główny administrator może wprowadzać użytkownikom rozmaite ograniczenia, m.in. adresów IP i autoryzacji urządzeń. Po to, żeby pracownicy korzystali z hotelowego dziennika rezerwacji turystycznych na komórce tylko w pracy, na służbowym sprzęcie. Należy wspomnieć o tym, że rozwiązania chmurowe eliminują konieczność ściągania i instalowania aktualizacji - wszelkie zmiany systemu działają od razu po zalogowaniu. NFHotel uruchomi się na wszystkim, co ma jakąkolwiek przeglądarkę internetową.
Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na komórce to nadzwyczaj praktyczna rzecz. Zarówno dla personelu hotelowego, jak też osób zarządzających obiektami noclegowymi.

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel