Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Wystartuj

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na smartfona

Bez smartfona jak bez ręki - nawet jeśli takie dramatyzowanie będzie przesadą, to niezbyt wielką. Współczesne telefony komórkowe to już rozbudowane, multimedialne kombajny, wyróżniające się ogromem bogactwa mniej bądź bardziej pożytecznych funkcji. Dzięki urządzeniom mobilnym z wielkich możliwości nowoczesnych technologii da się korzystać w dowolnym właściwie miejscu. Przydaje się to również branży turystycznej, co najmocniej udowadniają hotelowe dzienniki rezerwacji turystycznych na smartfonach. Przykładów roztropności wdrożenia takowego programu hotelowego jest bez liku, co pokazuje choćby polski NFHotel.
Rzeczony system hotelarski w wersji mobilnej pozwala używać dokładnie takich samych opcji, jak na typowym komputerze zainstalowanym na recepcji. W końcu pracowanie na mniejszym urządzeniu nie może być równoznaczne z tym, że jakieś funkcjonalności na telefonie zostały mocno okrojone albo i całkowicie wycięte. Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na smartfona musi umożliwiać zarówno dodawanie nowych turnusów, jak i odnotowywanie wszelkich wpłat, dopisywanie wyżywienia zabiegów SPA i innego rodzaju atrakcji dodatkowych do rachunku klienta, zmianę długości pobytu, wysłanie turystom wiadomości, dokonanie zmian w cenniku na przyszły sezon… Może się bowiem zdarzyć taka sytuacja, że sprzęt recepcyjny padnie albo wystąpi awaria sieci elektrycznej. A papierowe kalendarze mają zbyt dużo ograniczeń, żeby na poważnie rozważać powrót do dawnych sposobów kierowania turystycznym biznesem.
Program hotelowy działa 24/7, nawet jeśli nikt go nie obsługuje
Cecha hotelowego dziennika rezerwacji turystycznych na smartfonie (i innych urządzeniach) zawarta w powyższym śródtytule jest niezbędna do tego, żeby obiekt noclegowy należycie mógł funkcjonować w serwisie booking.com i innych portalach typu OTA. Internauci bukują sobie turnusy jak gdyby nigdy nic, a channel manager na zewnętrznym serwerze programu sam aktualizuje dostępność. To samo tyczy się rezerwacji spływających za pośrednictwem witryny www, na której umieszczono booking engine. Nawet jeśli recepcjoniści tymczasowo nie mają dostępu do komputera, mogą normalnie pracować na ekranach telefonów. A do overbookingu nie dojdzie, gdyż system cały czas tworzy jedną, spójną całość. Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na smartfona różni się tylko i wyłącznie wyglądem. Zakres modułów do użytku pozostaje identyczny, a więc w przypadku NFHotel niezwykle imponujący.
Programy chmurowe > systemy stacjonarne
Nad wyraz praktycznym rozwiązaniem jest działanie całego oprogramowania w chmurze. Jest całkowicie jasne, że profesjonalne serwery dają o wiele lepsze gwarancje bezpieczeństwa (poświadczone certyfikatami!) niż dyski w maszynie niekoniecznie obeznanych z tematem przeciętnych użytkowników komputerów. Poza tym dostęp do hotelowych dzienników rezerwacji turystycznych na smartfonach staje się przystępniejszy. Wystarczy, że każdy pracownik zna swój login i hasło. Połączenie z internetem stanowi dziś ogólnie przyjętą normę - a jako że NFHotel można uruchomić również z poziomu przeglądarki (po wpisaniu stosownego dla danego obiektu noclegowego adresu), takie rzeczy jak wersja i rodzaj systemu operacyjnego czy kompatybilność hardware’u z softwarem nikogo nie interesują. A jeśli ktoś obawiałby się, że pracownicy po godzinach mogliby coś namieszać - w ramach (nie)zasłużonej zemsty - to da się wprowadzić restrykcje dostępu, np. na adresy IP czy tylko dla autoryzowanych przez administrację urządzeń.
Dedykowane urządzeniom mobilnym funkcjonalności
Skoro już o ograniczeniach w hotelowym dzienniku rezerwacji turystycznych na smartfonie mowa, NFHotel daje możliwość przydzielenia pracownikom różnych ról - w taki sposób, żeby dana osoba miała dostęp tylko do tych działów, które będą jej potrzebne w hotelarskiej pracy. Przykładowo: pomysł, żeby personel zajmujący się porządkami w obiekcie noclegowym miał wgląd do faktur, rezerwacji czy danych kart kredytowych jest wysoce kontrowersyjny. W zupełności powinien im wystarczyć ekran wyświetlający pokoje wymagające uporządkowania (zgodnie z harmonogramem, zasadami i zakresem ustalonymi przez gospodarzy) oraz możliwość odznaczania tych już posprzątanych. Tak, żeby dzięki hotelowemu dziennikowi rezerwacji turystycznych na smartfona recepcjoniści mieli dokładne informacje, do których pokoi można już wpuszczać gości. Bez biegania po korytarzach, dzwonienia czy innej formy natrętnego dopytywania się.
NFHotel to niezwykle kompleksowe oprogramowanie dla branży hotelarskiej, przenoszące zarządzanie takim przedsiębiorstwem i pracę w obiekcie noclegowym w zupełnie nowy, lepszy niż kiedykolwiek wcześniej wymiar. Hotelowy dziennik rezerwacji turystycznych na smartfona, zbudowany w sposób całkowicie responsywny, stanowi jeden z wielu pożytecznych modułów zawartych w cały czas rozbudowywanym środowisku.

Wystartuj

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Czytaj więcej

Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Czytaj więcej

Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
tabletrocketfunnel