Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Widget do rezerwowania w internecie

Globalna sieć staje się coraz mocniej niezbędna tak w codziennym życiu, jak też przy prowadzeniu rozmaitego rodzaju biznesów. Dla branży hotelarsko-turystycznej takim cyfrowym narzędziem, które pomimo stosunkowo krótkiej obecności na rynku weszło już do kanonu zarządzania obiektami noclegowymi, są umieszczane na witrynach www widgety do rezerwowania w internecie. Dzięki takim interaktywnym modułom ośrodki wypoczynkowe są w stanie przyjmować kolejne zamówienia na pobyt bez jakichkolwiek ograniczeń. A i goście są zadowoleni, gdyż kończą się czasy długiego wiszenia na słuchawce albo oczekiwania na odpowiedź po wysłaniu zapytania z formularza.
Trzeba przy tym nadmienić, iż rozkręcona za pomocą kompleksowego oprogramowania hotelarskiego internetowa recepcja póki co nie jest w stanie całkowicie zastąpić personelu odpowiedzialnego za “stacjonarną” obsługę klienta. Szczególnie w sytuacjach nagłych, kiedy coś wychodzi poza ramy ustalonych wcześniej zasad i regulaminów. Niemniej widget do rezerwowania w internecie stanowi niezwykle istotny element - tak przy wypracowywaniu jak największych zysków poprzez maksymalizację obłożenia oraz rezerwacji bezpośrednich, jak również do budowania pozytywnego wizerunku i relacji z klientami. Jak wszem i wobec wśród hotelarzy wiadomo, im gościom wygodniej, tym większa szansa że jeszcze kiedyś wrócą. Dlatego warto zadbać, aby już samo rezerwowanie przebiegało szybko, łatwo i przyjemnie.
Intuicyjnie nawet dla komputerowo-smartfonowego laika
Jeśli potencjalny klient korzystający z widgetu do rezerwowania w internecie w którymś momencie straci wątek, kompletnie się zagubi i zupełnie nie będzie wiedział, gdzie powinien kliknąć - to znaczy, że coś jest nie tak z narzędziem. Użytkownik zawsze jest w porządku, równie złota zasada jak “nasz klient nasz pan”. Nawet jeśli mechanizmy stojące za całym tym systemem są nadzwyczaj skomplikowane, to końcowo na ekranie zawsze da się je przedstawić tak, żeby osoby słabo obeznane z szeroko pojmowanymi nowinkami technologicznymi były w stanie zabukować sobie wymarzone wakacje albo jakieś rodzinne ferie zimowe w górach. W widgecie do rezerwowania w internecie niektórzy hotelarze lubią ponownie zamieszczać informacje o obiekcie, dostępne w innych miejscach na stronie, eksponując po raz wtóry zalety okolicy i samego ośrodka. Wydaje się, że to błąd - wystarczy krótka charakterystyka standardów wyświetlanych do wyboru. Zachęcanie do pobytu lepiej zostawić innym sekcjom na stronie internetowej.
Rezerwowanie instant
Logika takiego rozwiązania, pozwalającego uniknąć zupełnie niepotrzebnego rozpraszania uwagi potencjalnego klienta, wywodzi się z prostego założenia: skoro ktoś już uruchomił booking engine klikając “Sprawdź termin” (bądź podobny baner), najpewniej chce zarezerwować pobyt. Czyli wie już wystarczająco dużo, z widgetem do rezerwowania w internecie nie potrzebuje dodatkowego przewodnika. Ma to być kompetentny asystent, który pomoże w procesie de facto samoobsługi. Zasada działania takiego modułu, np. zawartego w programie hotelowym NFHotel, da się zamknąć w trzech prostych krokach. Użytkownik wybiera daty przyjazdu i wyjazdu, a także liczbę i wiek uczestników turnusu - system pokazuje dostępne możliwości. Turysta dobiera wyżywienie, pakiety i inne atrakcje dodatkowe - oprogramowanie dynamicznie przelicza ceny. Klient dokonuje wyboru standardu - widget do rezerwowania w internecie wysyła na skrzynkę e-mailową potwierdzenie rezerwacji. A także dane do przelewu albo link do płatności błyskawicznych, w zależności od preferencji gospodarzy danego obiektu. O naniesieniu nowej rezerwacji na grafik recepcyjny i zaktualizowaniu dostępności w całym systemie już nie wspominając.
Jak ogarnąć takie multum kanałów dystrybucji?
Nie da się ukryć, że kluczową w całym powyżej przedstawionym procesie sprawą jest to, żeby nowa rezerwacja trafiła do tego pokoju, który faktycznie jest wolny. Nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł to prawdziwa zmora internetowego hotelarstwa. Zjawisko doczekało się nawet specjalistycznej nazwy: overbooking. Dlatego w widgecie NFHotel do rezerwowania w internecie zaszyto mechanizm, który na każdym kroku sprawdza dostępność. Nawet po kliknięciu “Potwierdzam rezerwację” program - a konkretnie moduł channel managera - jeszcze raz sprawdza, czy dany turnus na pewno zmieści się na grafik - przecież recepcjonista w obiekcie hotelowym mógł w międzyczasie dodać inne rezerwacje, nieprawdaż? Lepszy komunikat w stylu “Przykro nam, ale dosłownie przed chwilą ktoś inny zajął ostatni pokój w wybranym przez Ciebie standardzie”, niż przymusowe wypraszanie nadprogramowych gości za drzwi.
Widget do rezerwowania w internecie stanowi jedną z dodatkowych opcji, z których mogą skorzystać klienci NFHotel - polski program hotelowy on-line. Uwzględniając potencjalne zyski i znakomite zabezpieczenia przed ewentualnym ryzykiem, z jakim wiąże się uruchomienie w sumie drugiej, tyle że sieciowej recepcji… Taka inwestycja zwróci się bardzo szybko, a gra z pewnością warta jest świeczki.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.


Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel