Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Widget rezerwacyjny

Opcjonalny element w programie hotelowym, który jednak powinien mocno zainteresować wszystkich hotelarzy. Trudno bowiem pogardzić modułem, który bardzo kolokwialnie rzecz ujmując “drukuje pieniądze”. Widget rezerwacyjny umieszczony na witrynie www, na profilach mediów społecznościowych i innych stronach internetowych gwarantuje odczuwalne zwiększenie rezerwacji bezpośrednich. A jakie ma to przełożenie na zyski, jakie przynosi obiekt noclegowy, nikomu pracującemu w branży turystycznej nie trzeba specjalnie tłumaczyć.
Własne rezerwacje on-line stanowią ciekawą alternatywę dla współpracy z dużymi serwisami turystycznymi, takimi jak booking.com, HRS czy nasz e-holiday. Oczywiście pozostaje ważka kwestia liczby użytkowników, zwykle dużo większej w przypadku portalu z wieloma obiektami niż witryny jednego ośrodka… ale to jak najbardziej zrozumiałe. Strony internetowe wzbogacone widgetem rezerwacyjnym, będące sieciową wizytówką hoteli i obiektów noclegowych z innych kategorii, też przyciągają użytkowników - choćby tych którzy chcą zdobyć zdecydowanie bardziej szczegółowe informacje. I już rolą hotelarza jest, aby jak najwięcej odwiedzających skusić obietnicą przyjemnego wypoczynku, różnorodnością atrakcji turystycznych itd. Posiadając booking engine wprzęgnięty w program hotelowy zrobią to bez najmniejszego wysiłku, przy absolutnie minimalnych kosztach.
Automatyczny punkt obsługi klienta - czyli samoobsługa
A wszystko wynika z faktu, że ów moduł doskonale poradzi sobie samodzielnie, bez jakiegokolwiek nadzoru czy interwencji personelu hotelowego. Pełna automatyka, z wyłączeniem naturalnie jednorazowego wklejania odpowiedniego kodu w źródło strony internetowej. Tak przynajmniej mają obiekty noclegowe korzystające z widgetu rezerwacyjnego NFHotel. Potencjalny klient podaje tylko zakres terminów oraz liczbę uczestników (ewentualnie ich wiek, jeśli jest taka potrzeba), a oprogramowanie samo znajduje pokoje i standardy, które mogłyby spełnić podane warunki. Oczywiście przelicza też ceny. A co ze sprawdzeniem i późniejszym zaktualizowaniem dostępności pokoi? O to, żeby dwie rezerwacje nie spowodowały overbookingu, zadba tzw. channel manager. To oczywiście również komponent oprogramowania.
Widget rezerwacyjny lepszy prostszy niż ładniejszy
Skupmy się jednak na samym module, który w sumie ma służyć jako dodatkowa recepcja. Z punktu widzenia hotelarza najważniejsze powinno być to, żeby całość była intuicyjna w obsłudze. Zasada jest prosta: jeśli turysta będzie zwyczajnie zdezorientowany nadmiarem informacji i graficznych fajerwerków, to zwyczajnie da sobie spokój i zarezerwuje sobie pobyt gdzieś indziej - w najlepszym razie znajdzie ten sam obiekt na bookingu, a w najgorszym wybierze zupełnie inne miejsce. Dzięki widgetowi rezerwacyjnemu NFHotel cały proces bukowania przez internautów da się zamknąć w trzech szybkich krokach. Kiedy już uda się znaleźć coś wolnego, pozostaje wskazać standard i dobrać dodatki (od wyżywienia po bonusy pakietów specjalnych, np. zestaw zabiegów SPA dla zakochanej pary na romantyczny weekend we dwoje), a następnie potwierdzić rezerwację i ewentualnie zapłacić zadatek/całą należność za pośrednictwem płatności online’owych. Tudzież przelewem na dane przesłane w e-mailu.
Koszty booking engine’u? Pomijalnie niskie
Jak widać na powyższych przykładach, funkcjonalność programu hotelowego służąca do bezpośredniego przyjmowania rezerwacji internetowych swoje zadania wykonuje bardzo kompleksowo. Spokojnie można powiedzieć o widgecie rezerwacyjnym, że robi dokładnie to samo co personel na recepcji. Przynajmniej w kwestiach okołosprzedażowych. Na dodatek przez 24 godziny na dobę, bez urlopów, nie pobiera też stałej pensji. Oczywiście nie ma nic za darmo - już we wstępie wspominaliśmy, że taki element oprogramowania dedykowanego hotelarzom najczęściej jest opcjonalny, czyli płatny w ramach odrębnego abonamentu. Czasem też dystrybutor bądź producent rozwijający program hotelowy życzy sobie prowizji za turnusy zamówione za pośrednictwem widgetu rezerwacyjnego. Zwykle oscylującej w granicach 1-1,5%, a więc wielokrotnie niższej niż w przypadku booking.com.
Własny booking engine to w aktualnych realiach branży turystycznej obowiązkowy element stron internetowych obiektów hotelarsko-wypoczynkowych. Dalece bardziej efektywny od formularza do wysyłania zapytań na skrzynkę e-mailową. Poza tym widget rezerwacyjny najlepiej sprawdza się razem z kompleksowym, posiadającym szeroki zakres możliwości programem hotelowym. NFHotel stanowi tutaj idealny wręcz przykład takiej symbiozy usług informatycznych.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.


Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel