Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Widget, system rezerwacji on-line hotelu

Internet daje cały ogrom niezwykle atrakcyjnych możliwości, o których osoby sceptycznie podchodzące do technologicznych nowinek nawet nie śmiałyby marzyć. Jednym z trafniejszych przykładów, odnoszących się naturalnie do działalności hotelarskiej, są systemy rezerwacji on-line - do umieszczenia na własnej stronie www i innych (niektórych) stronach internetowych. Bodaj jedyny sposób na to, żeby obsługiwać turystów zainteresowanych wczasami i krótszymi pobytami przez cały czas, w trybie 24/7… bez przerostu zatrudnienia personelu i/lub łamania przepisów kodeksu pracy.
A wszystko to za sprawą programów hotelowych takich jak nasz rodzimy NFHotel, dzięki którym da się zarówno znacznie usprawnić codzienną pracę - w tym niemal całkowitym zastąpieniem ludzi przez system komputerowy w pewnych obszarach funkcjonowania obiektu noclegowego - jak i korzystać z zupełnie nowych, zyskownych opcji. Widget rezerwacji on-line będzie czymś pośrodku. Dzięki pełnej integracji z grafikiem recepcyjnym i synchronizacji dostępności dokonywanej przez channel managera taki moduł jest praktycznie samowystarczalny (nie trzeba go kontrolować czy czegokolwiek przenosić), a rezerwacje bezpośrednie spływają aż miło. Turyści też będą zadowoleni, że ktoś postanowił zadbać o ich wygodę.
Jak działa system rezerwacji on-line w hotelu?
Z punktu widzenia potencjalnego klienta zdecydowanie najważniejsze jest to, żeby cała ta sieciowa samoobsługa działała szybko, przejrzyście i czytelnie. W widgecie rezerwacji on-line zbędne są graficzne esy-floresy czy wyskakujące okienka - niby zatrzymują użytkownika na stronie na dłużej, ale też niepotrzebnie odciągają uwagę od tego, co zdecydowanie najważniejsze. Skoro turysta przeszedł już do bukowania, niech spokojnie wybiera termin, atrakcje dodatkowe, pakiety specjalne, standard pokoju - walory danego ośrodka wypoczynkowego i kurortu turystycznego najpewniej poznał już wystarczająco dobrze. Po prostu: gość wybiera zakres dat, a system zwraca dostępne w tym czasie pokoje, zaś wybranie czegoś ekstra powoduje dynamiczne przeliczanie ceny. Pozostaje podjąć decyzję i potwierdzić wybór.
Booking engine - rezerwacja on-line w hotelu od strony technicznej
Z widgetem rezerwacji on-line dobrze byłoby powiązać kilka dodatkowych mechanizmów, służących do skutecznego zawarcia umowy oraz należytego podtrzymania kontaktu z klientem. Pierwszym z takich elementów będzie odnośnik do błyskawicznych płatności on-line, pojawiający się tuż po potwierdzeniu bukowania pobytu przez turystów. Ważne, żeby natychmiastowe uiszczenie zadatku było opcjonalne - niektórzy lubią mieć formalności szybko z głowy, ale wciąż jeszcze jest sporo osób które wolą przekaz pocztowy albo przelew z konta. I tu pojawia się druga przydatna rzecz, a mianowicie automatycznie wysyłane e-maile. Wiadomości z widgetu rezerwacji on-line dają gościom pewność, że wszystko przebiega zgodnie z oczekiwaniami. Pierwszy z takich maili powinien stanowić potwierdzenie rezerwacji: termin, rozpoczęcie doby hotelowej, link do regulaminu, dane klienta, a wreszcie informacje o koncie bankowym obiektu i liczbie dni na wpłatę zaliczki (tudzież całej kwoty). Drugiej takiej wiadomości należałoby oczekiwać po tym, kiedy pieniądze już wpłyną. Tym samym wszelkie niedomówienia zostają obrócone wniwecz.

Dowiedz się:

  • Jak działa system rezerwacji on-line w hotelu.
  • Co to jest rezerwacja on-line na stronie www hotelu.
  • Czym jest moduł rezerwacji on-line hotelu.
  • Rzerwacja on-line hotelu na Facebook'u.

Internetowe kanały sprzedaży coraz zyskowniejsze
Własny, w pełni funkcjonalny widget rezerwacji online na stronę www pozwala na najbardziej opłacalne - czyli bezpośrednie - pozyskiwanie gości przez obiekty hotelarskie. A dziś turystyka wygląda w ten sposób, że coraz więcej osób korzysta z sieci nie tylko przy poszukiwaniu miejsca na nocleg, ale też przy samym rezerwowaniu turnusu. Skoro klienci przenoszą się do sieci, to po prostu trzeba się przestawić na internetowe kanały sprzedaży. Nawet jeśli w tym segmencie dominują serwisy OTA, na których ogłaszają się tysiące obiektów z całego świata, to własna witryna www oraz profile w social mediach mogą generować znaczne zyski nawet przy kilkukrotnie mniejszej liczbie użytkowników.
Użytkownicy programu hotelowego NFHotel mają opcjonalną możliwość umieszczenia modułu bukowania, który internautom pomaga dokładnie tak, recepcjonista osobom dzwoniącym na infolinię. Co równie istotne, widget rezerwacji on-line stanowi integralną część całego systemu. Dzięki temu nie ma mowy o jakichkolwiek opóźnieniach w nanoszeniu rezerwacji z booking engine’u na grafik hotelowy w PMS-ie czy jakichkolwiek innych technicznych felerach, które teoretycznie mogłyby skutkować overbookingiem lub innymi kłopotami.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.

Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona poprzez błyskawiczne płatności on-line. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
lockcogtabletrocketfunnel