Automatyzujemy pracę obiektów noclegowych
NFHotel to program hotelowy skupiający pracę obiektu w jednej aplikacji. Pomaga w dystrybucji i sprzedaży noclegów, usprawnia zarządzanie i obsługę Gości. By zaoszczędzić Twój czas i zwiększyć zyski.
Załóż konto
Testuj 14 dni
za darmo
Dostępne na
iPhone, Mac
Android
Huawei
Komputery PC
Zwiększaj liczbę rezerwacji
Maksymalizuj zyski, oszczędzaj czas
Channel Manager
Booking Engine
Asystent rezerwacji
Oferty Pobytowe
Zdobywaj rezerwacje z różnych portali
Rezerwacje online będą wpadać automatycznie na Twój kalendarz w NFHotel. Gdy termin zostanie zajęty, NFHotel automatycznie zablokuje dostępność na pozostałych portalach. Ceny zmieniasz też w NFHotel, a Channel Manager sam zmienia je na portalach. Zaprezentuj swój obiekt jak największej liczbie Gości - bez ryzyka overbookingu!
jeden kalendarz - koniec z logowaniem do kilku portali
plany cenowe - jeden dla wszystkich lub wiele
najpopularniejsze portale - doradzimy, gdzie warto być
Zobacz więcej
Channel manager -lista portali OTA
Rezerwacje online na Twojej stronie www
Niech Twoja strona internetowa sprzedaje noclegi. Booking Engine NFHotel pokaże Gościom wolne terminy i ceny, mogą zarezerwować i opłacić online. Rezerwacja doda się automatycznie na kalendarz NFHotel. Niech rezerwacje robią się same!
Twój wirtualny recepcjonista, który pracuje 24/7
Błyskawiczne płatności online - dla większej ilości potwierdzonych rezerwacji
Automatyczne e-maile i sms do Gości - dla oszczędności czasu
Zobacz więcej
booking-engine
Rezerwacja w minutę
Asystent rezerwacji to narzędzie, w którym wybierasz datę i ilość osób, a NFHotel sam wyszuka wolne pokoje i automatycznie przeliczy ceny. Recepcjonista może skupić się na obsłudze gościa i wybrać dla niego najlepszą opcję.
ekspresowe tworzenie nowych rezerwacji
szybko sprawdzisz wolny pokój i cenę
automatyczne przeliczenie ceny pobytu
Zobacz więcej
Wykorzystaj każdą szansę
Wysyłając ofertę pobytową ze spersonalizowaną propozycją noclegu zwiększasz sprzedaż recepcji nawet dwukrotnie. Wybierz termin i liczbę osób, a NFHotel automatycznie uzupełni dane w wiadomości. Wysyłka e-maila lub sms z ofertą w NFHotel jest bardzo szybka prosta i skuteczna!
zwiększ sprzedaż bezpośrednią na recepcji
wysyłka oferty zajmuje mniej niż 30 sekund
twórz własne szablony, aby jak najlepiej dopasować ofertę do Gościa
Zobacz więcej
Szybki program hotelowy

Jak najkrótszy czas reakcji to coś więcej niż atrybut czołowych kierowców wyścigowych. Dla działających w branży turystycznej szybki program hotelowy stanowi narzędzie zwyczajnie konieczne do tego, żeby nadążyć za zmieniającymi się trendami i preferencjami turystów. Wspólnym mianownikiem dla tychże przeobrażeń będzie internet oraz fantastyczne możliwości, jakie globalna sieć stwarza. W zasadzie wystarczy wspomnieć o jednym, niezaprzeczalnym fakcie: to w internecie wczasowicze nie tylko poszukują informacji o obiektach noclegowych, ale też coraz częściej dokonują rezerwacji. Na różne okazje, od pełnowymiarowych wakacji po krótkie turnusy.
Wdrożenie szybkiego programu hotelowego jest absolutnie niezbędne do tego, aby “wirtualnych” klientów obsłużyć zgodnie z najlepszymi standardami. A nawet normami przyzwoitości. Wśród hotelarzy, którzy na internetowe kanały sprzedaży rzucili się jak wygłodniały pies na kiełbasę, a nie zadbali zawczasu o stosowne zmiany w organizacji pracy oraz zaplecze technologiczne, nagminnie dochodzi(ło) do odwoływania rezerwacji w ostatniej chwili. Nawet wypraszania (i przepraszania) gości, którzy dopiero co przyjechali. Jak takie w(y)padki wpływają na opinie turystów, wizerunek całego ośrodka wypoczynkowego i przychody w długiej perspektywie, jest całkowicie jasne.
Wirtualna recepcja zatroszczy się o wszystko
A wszystko przez overbooking, czyli nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł i/lub kanałów dystrybucji. Takie wielce niezręczne sytuacje da się mocno ograniczyć, dzięki szybkiemu programowi hotelowemu do zera absolutnego. Największa w tym zasługa modułu o nazwie channel manager - dosłowne tłumaczenie “menadżer kanałów” całkiem trafnie oddaje charakter i zadania stawiane przed tym systemem. CM dba o to, żeby pokój i termin zajęty przez jedną osobę (w sieci bądź przez recepcjonistów) jak najszybciej stał się niedostępny dla innych. A w przypadku odwołania rezerwacji, żeby można go było zabukować. Tutaj rzecz jasna kluczowa staje się szybkość działania. Naprawdę szybki program hotelowy robi to w parę sekund. Zapewnienia, że pół minuty albo minuta na synchronizację to świetny wynik, należy włożyć między bajki marketingu. Na przykład polski NFHotel posiada połączenie z booking.com wysyłające zapytania co sekundę. A jako że przygotowanie paczki z danymi przez portal rezerwacyjny chwilę trwa, nowe rezerwacje na grafiku recepcyjnym pojawiają się najczęściej po 8 sekundach.
Profesjonalna obsługa klienta 24/7
Portale OTA to jedna z tych atrakcyjnych opcji, jakie powstały w turystyce dzięki internetowi. Kolejną będą rezerwacje bezpośrednie, jakich goście mogą sami dokonywać z poziomu strony www samego ośrodka wypoczynkowego. W szybkim programie hotelowym z prawdziwego zdarzenia powinien być zintegrowany booking engine, czyli podsystem do rezerwacji on-line. A takie wzbogacenie strony o internetową, czynną dosłownie przez cały czas recepcję, będzie dobrym ruchem dla hotelarza. Nowe rezerwacje mogą spływać 24 godziny na dobę, a klienci mają natychmiastową odpowiedź na swoje zapytania. Turysta wybiera interesujący go termin i podaje liczbę (w razie potrzeby też wiek) uczestników, a szybki program hotelowy ekspresowo sprawdza, czy są jakieś pasujące i wolne w danym zakresie dat pokoje. Potem przyszłym gościom pozostaje wybrać standard - po porównaniu cen - dobrać ewentualne dodatki, potwierdzić i zapłacić. Albo błyskawicznymi płatnościami internetowymi, albo przelewem na dane otrzymane w automatycznie wysłanym e-mailu. Przynajmniej tak to wygląda w NFHotel.
Technikalia a komfort pracy użytkowników
Równie istotne co sprzedażowo-handlowe walory komputerowego oprogramowania, są opcje z których będzie korzystał personel i kierownictwo obiektu noclegowego. Takich elementów szybkiego programu hotelowego będzie sporo - kompleksowe rozwiązania dają o wiele więcej niż interaktywny grafik recepcyjny. Na przykładzie NFHotel warto wymienić chociażby moduł e-maili. Szablony z kluczami, które system podmienia na odpowiednią dla danej rezerwacji treść, znacznie przyspiesza wysyłkę takich wiadomości. Albo kreator rezerwacji - brat bliźniak booking engine’u, służący pomocą przy wyszukiwaniu dostępnych terminów. Tudzież raporty wyżywienia i usług sprzątania, usprawniające planowanie oraz organizację codziennej pracy. W szybkim programie hotelowym NFHotel podobnie wartościowych modułów przybywa regularnie. A to za sprawą darmowych rozszerzeń i wszelkich aktualizacji, które pojawiają się parę razy w miesiącu.
Komputerowe narzędzia wspomagające są inwestycją, która ma przynieść konkretne, a do tego jak najwyższe korzyści. NFHotel niewątpliwie zwraca się bardzo szybko, a potem pozwala na zwiększenie przychodów dzięki optymalizacji w najróżniejszych obszarach działalności hotelarskiej. Potrzebny szybki program hotelowy? Sprawdź produkt oferowany i rozwijany przez polską firmę NetFactory!

Funkcjonalności
Najważniejsze funkcje NFHotel
Kalendarz
Channel Manager
Booking Engine
Raporty
Faktury
Paragony
Zamki
Gastronomia
Apartments Manager
Rezerwacje w jednym miejscu
Koniec z kilkoma kalendarzami. Przejrzysty widok na wszystkie rezerwacje, ich źródła i obłożenie obiektu w poszczególne dni.
Przeciągnij - upuść
Aby przenieść rezerwację do innego pokoju wystarczy dłużej ją przytrzymać i przeciągnąć do wolnego pokoju.
Opisy pokoi
Pokoje mogą posiadać swoje opisy – wystarczy najechać na pokój aby pokazał się dodatkowy opis.
Działa w chmurze
Każdy użytkownik aplikacji ma zawsze aktualny kalendarz rezerwacji. Na komputerze, laptopie czy telefonie. Nowa rezerwacja widoczna jest natychmiast.
Źródło rezerwacji
Ikonka na pasku rezerwacji pokazuje jej źródło.Od razu widzisz czy rezerwację zrobiła recepcja, czy może pochodzi z Booking.com, Airbnb, Expedia, itd.
Oznaczanie świąt
Wszystkie święta są oznaczone na grafiku. Możesz też samodzielnie oznaczyć ważne terminy.
Automatyczna dostępność
Dodaj, przesuń, anuluj rezerwację - dostępność zostanie od razu zaktualizowana w portalach rezerwacyjnych (OTA).
Rezerwacje widoczne od razu
Rezerwacje ze wszystkich kanałów będą widoczne dla recepcjonistów natychmiast, na każdym urządzeniu.
Plany cenowe
Jeden cennik dla wszystkich czy różne dla każdego z nich? Ty decydujesz. Masa możliwości w zależności od potrzeb.
Spójność ze stroną www
Booking Engine NFHotel pozwala na pełne dopasowanie modułu rezerwacji do strony internetowej. Posiada przyciski zachęcające do rezerwacji.
Dosprzedaż
Proponuj gościom dodatkowe zakupy, by zwiększyć wartość rezerwacji (szampan, kwiaty, pakiety spa).
Płatności on-line
Rezerwacja zakończona jest wyborem sposobu płatności. Jedną z nich są błyskawiczne przelewy, które NFHotel automatycznie księguje.
Raport kasowy
Otwarcie i zakończenie zmiany, wpłata/wypłata gotówki, gotowy do druku raport kasowy dla każdej zmiany.
Narodowości
Ilość gości z poszczególnych krajów wraz z wartością procentową. Może warto dostosować ofertę dla gości z zagranicy?
Dla urzędów i księgowości obłożenie
KT-1, eksport do JPK, zestawienie faktur, raport opłaty miejscowej i uzdrowiskowej.
Aktualne obłożenie
Ilość zajętych pokoi oraz ich procentowe obłożenie. Ilość osób w obiekcie z podziałem na grupy wiekowe, wraz z wartością procentową.
Parametry ARR, ADR, RevPAR
Z pomocą w sprawdzeniu rentowności obiektu przyjdą Ci parametry ARR, ADR, RevPAR.
Eksport do pliku
Wszystkie rezerwacje możesz wyeksportować do pliku, by tworzyć na ich podstawie własne analizy i raporty.
Wszystkie rodzaje faktur
Możesz wystawiać: faktury proforma, vat, zaliczkowe, końcowe, duplikaty, oraz korekty. Zdefiniowane są różne stawki vat, faktura do paragonu, split payment.
Dokument sprzedaży
Możesz skonfigurować dowolny dokument sprzedaży. Będzie posiadał odrębną numerację oraz wybraną przez Ciebie nazwę.
Wysyłka na e-mail
Wystawiane faktury możesz wysyłać na e-mail bezpośrednio z NFHotel. Zrobisz to z gotowym do wysyłki szablonem e-mail.
Zaciąganie danych z GUS
Dane firmowe klientów zweryfikujesz i zaciągniesz prosto z GUS. Wystarczy, że wpiszesz NIP, a NFHotel zrobi resztę za Ciebie.
Oddzielne serie
Możesz posiadać jedną serię do poszczególnych typów faktur lub do każdego typu osobną.
Eksport do programu księgowego
Faktury z wybranego okresu możesz wyeksportować do pliku JPK. Dzięki temu można będzie zaimportować je do dowolnego programu księgowego.
Wspierane drukarki
Obecnie aplikacja NFHotel obsługuje drukarki: Posnet, Novitus, Elzab i drukarki on-line.
Drukowanie zdalne
Wystarczy że komputer do którego podpięta jest drukarka fiskalna jest włączony - możesz drukować paragony ze smartfona, gdziekolwiek jesteś.
NIP na paragonie
Przed wydrukiem paragonu system pyta czy dodać nip na paragon. NIP jest weryfikowany i pokazuje dane firmy z GUS.
Na karty magnetyczne
Dla klamek Tayama, Be-Tech, Hartman. Kartę dla gościa zakodujesz bezpośrednio z okna rezerwacji - bez użycia dodatkowych programów.
Zamki IP
Integracja z zamkami IP firmy Basesystem. Czas ważności karty możliwy do zmiany hurtowo, bez konieczności przykładania karty do czytnika.
Na kody
Dla systemów Smartlock i Tayama. Wysyłaj do Gościa kod z okna rezerwacji. Ważność kodu automatycznie dostosowuje się do pobytu.
Obciążenie gościa za rachunek w restauracji
Koniec z rachunkami dostarczanymi na recepcję. Wystarczy, że jako płatność wybierzesz NFHotel i rachunek z restauracji doda się automatycznie do rezerwacji.
Room service
Pozwól gościom zamawiać posiłki bezpośrednio do pokoju hotelowego wykorzystując kody QR, a rachunek doda się automatycznie “na pokój”, do rezerwacji Gościa.
Wszystkie rachunki w jednym miejscu
Porządek w rachunkach pozwoli na szybkie rozliczenie Gościa przy wymeldowaniu.
Dostęp dla właścicieli
Każdemu z właścicieli apartamentów możesz przydzielić dostęp do NFHotel. Będzie widział wyłącznie swoje apartamenty, oraz ograniczone informacje.
Zestawienie
Gotowe zestawienie wyświetli wszystkie lokale wraz z ilością rezerwacji, ich wartością, wysokością prowizji dla właściciela i zarządcy.
Rozliczenie
Zaoszczędzisz mnóstwo czasu z gotowymi rozliczeniami dla właścicieli. Rozliczenia w pdf możesz wysyłać na e-mail właściciela bezpośrednio z NFHotel.
Technologia jutra dostępna już dzisiaj
AI - Sztuczna inteligencja
Czy słyszałeś o ChatGPT?
NFHotel również korzysta z modeli dostarczanych od OpenAI, oferując tym samym sztuczną inteligencję, która będzie na co dzień pomagała Tobie w rozwijaniu biznesu.
przeszkoli Ciebie i pracowników, jak używać NFHotel
odpowie na Twoje pytania
rozwiąże problemy
Czytaj więcej Czytaj więcej 
Program hotelowy inny niż wszystkie​
NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.
Szybki program hotelowy

Jak najkrótszy czas reakcji to coś więcej niż atrybut czołowych kierowców wyścigowych. Dla działających w branży turystycznej szybki program hotelowy stanowi narzędzie zwyczajnie konieczne do tego, żeby nadążyć za zmieniającymi się trendami i preferencjami turystów. Wspólnym mianownikiem dla tychże przeobrażeń będzie internet oraz fantastyczne możliwości, jakie globalna sieć stwarza. W zasadzie wystarczy wspomnieć o jednym, niezaprzeczalnym fakcie: to w internecie wczasowicze nie tylko poszukują informacji o obiektach noclegowych, ale też coraz częściej dokonują rezerwacji. Na różne okazje, od pełnowymiarowych wakacji po krótkie turnusy.
Wdrożenie szybkiego programu hotelowego jest absolutnie niezbędne do tego, aby “wirtualnych” klientów obsłużyć zgodnie z najlepszymi standardami. A nawet normami przyzwoitości. Wśród hotelarzy, którzy na internetowe kanały sprzedaży rzucili się jak wygłodniały pies na kiełbasę, a nie zadbali zawczasu o stosowne zmiany w organizacji pracy oraz zaplecze technologiczne, nagminnie dochodzi(ło) do odwoływania rezerwacji w ostatniej chwili. Nawet wypraszania (i przepraszania) gości, którzy dopiero co przyjechali. Jak takie w(y)padki wpływają na opinie turystów, wizerunek całego ośrodka wypoczynkowego i przychody w długiej perspektywie, jest całkowicie jasne.
Wirtualna recepcja zatroszczy się o wszystko
A wszystko przez overbooking, czyli nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł i/lub kanałów dystrybucji. Takie wielce niezręczne sytuacje da się mocno ograniczyć, dzięki szybkiemu programowi hotelowemu do zera absolutnego. Największa w tym zasługa modułu o nazwie channel manager - dosłowne tłumaczenie “menadżer kanałów” całkiem trafnie oddaje charakter i zadania stawiane przed tym systemem. CM dba o to, żeby pokój i termin zajęty przez jedną osobę (w sieci bądź przez recepcjonistów) jak najszybciej stał się niedostępny dla innych. A w przypadku odwołania rezerwacji, żeby można go było zabukować. Tutaj rzecz jasna kluczowa staje się szybkość działania. Naprawdę szybki program hotelowy robi to w parę sekund. Zapewnienia, że pół minuty albo minuta na synchronizację to świetny wynik, należy włożyć między bajki marketingu. Na przykład polski NFHotel posiada połączenie z booking.com wysyłające zapytania co sekundę. A jako że przygotowanie paczki z danymi przez portal rezerwacyjny chwilę trwa, nowe rezerwacje na grafiku recepcyjnym pojawiają się najczęściej po 8 sekundach.
Profesjonalna obsługa klienta 24/7
Portale OTA to jedna z tych atrakcyjnych opcji, jakie powstały w turystyce dzięki internetowi. Kolejną będą rezerwacje bezpośrednie, jakich goście mogą sami dokonywać z poziomu strony www samego ośrodka wypoczynkowego. W szybkim programie hotelowym z prawdziwego zdarzenia powinien być zintegrowany booking engine, czyli podsystem do rezerwacji on-line. A takie wzbogacenie strony o internetową, czynną dosłownie przez cały czas recepcję, będzie dobrym ruchem dla hotelarza. Nowe rezerwacje mogą spływać 24 godziny na dobę, a klienci mają natychmiastową odpowiedź na swoje zapytania. Turysta wybiera interesujący go termin i podaje liczbę (w razie potrzeby też wiek) uczestników, a szybki program hotelowy ekspresowo sprawdza, czy są jakieś pasujące i wolne w danym zakresie dat pokoje. Potem przyszłym gościom pozostaje wybrać standard - po porównaniu cen - dobrać ewentualne dodatki, potwierdzić i zapłacić. Albo błyskawicznymi płatnościami internetowymi, albo przelewem na dane otrzymane w automatycznie wysłanym e-mailu. Przynajmniej tak to wygląda w NFHotel.
Technikalia a komfort pracy użytkowników
Równie istotne co sprzedażowo-handlowe walory komputerowego oprogramowania, są opcje z których będzie korzystał personel i kierownictwo obiektu noclegowego. Takich elementów szybkiego programu hotelowego będzie sporo - kompleksowe rozwiązania dają o wiele więcej niż interaktywny grafik recepcyjny. Na przykładzie NFHotel warto wymienić chociażby moduł e-maili. Szablony z kluczami, które system podmienia na odpowiednią dla danej rezerwacji treść, znacznie przyspiesza wysyłkę takich wiadomości. Albo kreator rezerwacji - brat bliźniak booking engine’u, służący pomocą przy wyszukiwaniu dostępnych terminów. Tudzież raporty wyżywienia i usług sprzątania, usprawniające planowanie oraz organizację codziennej pracy. W szybkim programie hotelowym NFHotel podobnie wartościowych modułów przybywa regularnie. A to za sprawą darmowych rozszerzeń i wszelkich aktualizacji, które pojawiają się parę razy w miesiącu.
Komputerowe narzędzia wspomagające są inwestycją, która ma przynieść konkretne, a do tego jak najwyższe korzyści. NFHotel niewątpliwie zwraca się bardzo szybko, a potem pozwala na zwiększenie przychodów dzięki optymalizacji w najróżniejszych obszarach działalności hotelarskiej. Potrzebny szybki program hotelowy? Sprawdź produkt oferowany i rozwijany przez polską firmę NetFactory!

Wystartuj

Program hotelowy

PMS
Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych informacji.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.
Zobacz pełną listę funkcjonalności
Korzystaj bez granic​
Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​
Bezobsługowa recepcja
Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.
Dowiedz się więcej o bezobsługowej recepcji
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
 
nfhotel.pl
Hotelowe strony www​
Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
Strony oparte są o prosty w obsłudze panel zarządzania treścią.
rezerwacja on-line
W stronę wbudowany jest silnik rezerwacji on-line (booking engine).
ssl
Certyfikat SSL zapewni bezpieczeństwo odwiedzającym Twoją stronę.
większa sprzedaż
Silnik rezerwacji on-line na stronie to już standard - musisz go mieć aby sprzedawać więcej.
mobilna
Tworzone przez nas strony są w pełni responsywne.
szybka
Marzysz o super szybkiej stronie? Potrafimy zbudować stronę, która osiąga MOBILNIE wyniki nawet 100 na 100 możliwych punktów w Google PageSpeed Insights.
Czytaj więcej
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2024 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonetabletlaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclockcrossmenuchevron-uparrow-rightcheckmark-circlecross-circlelayersfunnel