Jak najkrótszy czas reakcji to coś więcej niż atrybut czołowych kierowców wyścigowych. Dla działających w branży turystycznej szybki program hotelowy stanowi narzędzie zwyczajnie konieczne do tego, żeby nadążyć za zmieniającymi się trendami i preferencjami turystów. Wspólnym mianownikiem dla tychże przeobrażeń będzie internet oraz fantastyczne możliwości, jakie globalna sieć stwarza. W zasadzie wystarczy wspomnieć o jednym, niezaprzeczalnym fakcie: to w internecie wczasowicze nie tylko poszukują informacji o obiektach noclegowych, ale też coraz częściej dokonują rezerwacji. Na różne okazje, od pełnowymiarowych wakacji po krótkie turnusy.
Wdrożenie szybkiego programu hotelowego jest absolutnie niezbędne do tego, aby “wirtualnych” klientów obsłużyć zgodnie z najlepszymi standardami. A nawet normami przyzwoitości. Wśród hotelarzy, którzy na internetowe kanały sprzedaży rzucili się jak wygłodniały pies na kiełbasę, a nie zadbali zawczasu o stosowne zmiany w organizacji pracy oraz zaplecze technologiczne, nagminnie dochodzi(ło) do odwoływania rezerwacji w ostatniej chwili. Nawet wypraszania (i przepraszania) gości, którzy dopiero co przyjechali. Jak takie w(y)padki wpływają na opinie turystów, wizerunek całego ośrodka wypoczynkowego i przychody w długiej perspektywie, jest całkowicie jasne.
Wirtualna recepcja zatroszczy się o wszystko
A wszystko przez overbooking, czyli nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł i/lub kanałów dystrybucji. Takie wielce niezręczne sytuacje da się mocno ograniczyć, dzięki szybkiemu programowi hotelowemu do zera absolutnego. Największa w tym zasługa modułu o nazwie channel manager - dosłowne tłumaczenie “menadżer kanałów” całkiem trafnie oddaje charakter i zadania stawiane przed tym systemem. CM dba o to, żeby pokój i termin zajęty przez jedną osobę (w sieci bądź przez recepcjonistów) jak najszybciej stał się niedostępny dla innych. A w przypadku odwołania rezerwacji, żeby można go było zabukować. Tutaj rzecz jasna kluczowa staje się szybkość działania. Naprawdę szybki program hotelowy robi to w parę sekund. Zapewnienia, że pół minuty albo minuta na synchronizację to świetny wynik, należy włożyć między bajki marketingu. Na przykład polski NFHotel posiada połączenie z booking.com wysyłające zapytania co sekundę. A jako że przygotowanie paczki z danymi przez portal rezerwacyjny chwilę trwa, nowe rezerwacje na grafiku recepcyjnym pojawiają się najczęściej po 8 sekundach.
Profesjonalna obsługa klienta 24/7
Portale OTA to jedna z tych atrakcyjnych opcji, jakie powstały w turystyce dzięki internetowi. Kolejną będą rezerwacje bezpośrednie, jakich goście mogą sami dokonywać z poziomu strony www samego ośrodka wypoczynkowego. W szybkim programie hotelowym z prawdziwego zdarzenia powinien być zintegrowany booking engine, czyli podsystem do rezerwacji on-line. A takie wzbogacenie strony o internetową, czynną dosłownie przez cały czas recepcję, będzie dobrym ruchem dla hotelarza. Nowe rezerwacje mogą spływać 24 godziny na dobę, a klienci mają natychmiastową odpowiedź na swoje zapytania. Turysta wybiera interesujący go termin i podaje liczbę (w razie potrzeby też wiek) uczestników, a szybki program hotelowy ekspresowo sprawdza, czy są jakieś pasujące i wolne w danym zakresie dat pokoje. Potem przyszłym gościom pozostaje wybrać standard - po porównaniu cen - dobrać ewentualne dodatki, potwierdzić i zapłacić. Albo błyskawicznymi płatnościami internetowymi, albo przelewem na dane otrzymane w automatycznie wysłanym e-mailu. Przynajmniej tak to wygląda w NFHotel.
Technikalia a komfort pracy użytkowników
Równie istotne co sprzedażowo-handlowe walory komputerowego oprogramowania, są opcje z których będzie korzystał personel i kierownictwo obiektu noclegowego. Takich elementów szybkiego programu hotelowego będzie sporo - kompleksowe rozwiązania dają o wiele więcej niż interaktywny grafik recepcyjny. Na przykładzie NFHotel warto wymienić chociażby moduł e-maili. Szablony z kluczami, które system podmienia na odpowiednią dla danej rezerwacji treść, znacznie przyspiesza wysyłkę takich wiadomości. Albo kreator rezerwacji - brat bliźniak booking engine’u, służący pomocą przy wyszukiwaniu dostępnych terminów. Tudzież raporty wyżywienia i usług sprzątania, usprawniające planowanie oraz organizację codziennej pracy. W szybkim programie hotelowym NFHotel podobnie wartościowych modułów przybywa regularnie. A to za sprawą darmowych rozszerzeń i wszelkich aktualizacji, które pojawiają się parę razy w miesiącu.
Komputerowe narzędzia wspomagające są inwestycją, która ma przynieść konkretne, a do tego jak najwyższe korzyści. NFHotel niewątpliwie zwraca się bardzo szybko, a potem pozwala na zwiększenie przychodów dzięki optymalizacji w najróżniejszych obszarach działalności hotelarskiej. Potrzebny szybki program hotelowy? Sprawdź produkt oferowany i rozwijany przez polską firmę NetFactory!
Jak najkrótszy czas reakcji to coś więcej niż atrybut czołowych kierowców wyścigowych. Dla działających w branży turystycznej szybki program hotelowy stanowi narzędzie zwyczajnie konieczne do tego, żeby nadążyć za zmieniającymi się trendami i preferencjami turystów. Wspólnym mianownikiem dla tychże przeobrażeń będzie internet oraz fantastyczne możliwości, jakie globalna sieć stwarza. W zasadzie wystarczy wspomnieć o jednym, niezaprzeczalnym fakcie: to w internecie wczasowicze nie tylko poszukują informacji o obiektach noclegowych, ale też coraz częściej dokonują rezerwacji. Na różne okazje, od pełnowymiarowych wakacji po krótkie turnusy.
Wdrożenie szybkiego programu hotelowego jest absolutnie niezbędne do tego, aby “wirtualnych” klientów obsłużyć zgodnie z najlepszymi standardami. A nawet normami przyzwoitości. Wśród hotelarzy, którzy na internetowe kanały sprzedaży rzucili się jak wygłodniały pies na kiełbasę, a nie zadbali zawczasu o stosowne zmiany w organizacji pracy oraz zaplecze technologiczne, nagminnie dochodzi(ło) do odwoływania rezerwacji w ostatniej chwili. Nawet wypraszania (i przepraszania) gości, którzy dopiero co przyjechali. Jak takie w(y)padki wpływają na opinie turystów, wizerunek całego ośrodka wypoczynkowego i przychody w długiej perspektywie, jest całkowicie jasne.
Wirtualna recepcja zatroszczy się o wszystko
A wszystko przez overbooking, czyli nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł i/lub kanałów dystrybucji. Takie wielce niezręczne sytuacje da się mocno ograniczyć, dzięki szybkiemu programowi hotelowemu do zera absolutnego. Największa w tym zasługa modułu o nazwie channel manager - dosłowne tłumaczenie “menadżer kanałów” całkiem trafnie oddaje charakter i zadania stawiane przed tym systemem. CM dba o to, żeby pokój i termin zajęty przez jedną osobę (w sieci bądź przez recepcjonistów) jak najszybciej stał się niedostępny dla innych. A w przypadku odwołania rezerwacji, żeby można go było zabukować. Tutaj rzecz jasna kluczowa staje się szybkość działania. Naprawdę szybki program hotelowy robi to w parę sekund. Zapewnienia, że pół minuty albo minuta na synchronizację to świetny wynik, należy włożyć między bajki marketingu. Na przykład polski NFHotel posiada połączenie z booking.com wysyłające zapytania co sekundę. A jako że przygotowanie paczki z danymi przez portal rezerwacyjny chwilę trwa, nowe rezerwacje na grafiku recepcyjnym pojawiają się najczęściej po 8 sekundach.
Profesjonalna obsługa klienta 24/7
Portale OTA to jedna z tych atrakcyjnych opcji, jakie powstały w turystyce dzięki internetowi. Kolejną będą rezerwacje bezpośrednie, jakich goście mogą sami dokonywać z poziomu strony www samego ośrodka wypoczynkowego. W szybkim programie hotelowym z prawdziwego zdarzenia powinien być zintegrowany booking engine, czyli podsystem do rezerwacji on-line. A takie wzbogacenie strony o internetową, czynną dosłownie przez cały czas recepcję, będzie dobrym ruchem dla hotelarza. Nowe rezerwacje mogą spływać 24 godziny na dobę, a klienci mają natychmiastową odpowiedź na swoje zapytania. Turysta wybiera interesujący go termin i podaje liczbę (w razie potrzeby też wiek) uczestników, a szybki program hotelowy ekspresowo sprawdza, czy są jakieś pasujące i wolne w danym zakresie dat pokoje. Potem przyszłym gościom pozostaje wybrać standard - po porównaniu cen - dobrać ewentualne dodatki, potwierdzić i zapłacić. Albo błyskawicznymi płatnościami internetowymi, albo przelewem na dane otrzymane w automatycznie wysłanym e-mailu. Przynajmniej tak to wygląda w NFHotel.
Technikalia a komfort pracy użytkowników
Równie istotne co sprzedażowo-handlowe walory komputerowego oprogramowania, są opcje z których będzie korzystał personel i kierownictwo obiektu noclegowego. Takich elementów szybkiego programu hotelowego będzie sporo - kompleksowe rozwiązania dają o wiele więcej niż interaktywny grafik recepcyjny. Na przykładzie NFHotel warto wymienić chociażby moduł e-maili. Szablony z kluczami, które system podmienia na odpowiednią dla danej rezerwacji treść, znacznie przyspiesza wysyłkę takich wiadomości. Albo kreator rezerwacji - brat bliźniak booking engine’u, służący pomocą przy wyszukiwaniu dostępnych terminów. Tudzież raporty wyżywienia i usług sprzątania, usprawniające planowanie oraz organizację codziennej pracy. W szybkim programie hotelowym NFHotel podobnie wartościowych modułów przybywa regularnie. A to za sprawą darmowych rozszerzeń i wszelkich aktualizacji, które pojawiają się parę razy w miesiącu.
Komputerowe narzędzia wspomagające są inwestycją, która ma przynieść konkretne, a do tego jak najwyższe korzyści. NFHotel niewątpliwie zwraca się bardzo szybko, a potem pozwala na zwiększenie przychodów dzięki optymalizacji w najróżniejszych obszarach działalności hotelarskiej. Potrzebny szybki program hotelowy? Sprawdź produkt oferowany i rozwijany przez polską firmę NetFactory!