Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Program dla personelu hotelowego

Zwiększanie efektywności pracy stanowi niebywale istotny, a przy tym stosunkowo mocno drażliwy temat. Stwierdzenie kierownika obiektu turystycznego, że pracownicy są za mało wydajni i muszą się poprawić, może przynieść skutki odwrotne od zamierzonych. Motywowanie stricte finansowe też nie działa proporcjonalnie, że 33% podwyżki automatycznie przełoży się na wzrost efektywności o tą jedną trzecią. Dlatego warto wprowadzać pozytywne zmiany w organizację i kulturę pracy, zapewnić odpowiednie narzędzia - takie jak specjalistyczny program dla personelu hotelowego.
Oczywiście komputer nie zastąpi całkowicie ludzi - a w każdym razie nie we wszystkich obszarach funkcjonowania obiektu hotelarskiego - ale wiele codziennych, prozaicznych wydawałoby się rzeczy przeniesie w zupełnie nowy wymiar. Tyczy się to również działań stricte sprzedażowych, które mają bezpośrednie przełożenie na przychody i zyski. Wystarczy wspomnieć tylko o kuszących możliwościach, jakie dają internetowe kanały sprzedaży pokoi hotelowych. Dzięki programowi dla personelu hotelowego praktycznie całą obsługę klientów przychodzących z sieci da się całkowicie oddelegować na maszynę. A skoro tak, można śmiało udostępnić cały obiekt w internecie. Bez obaw o to, że recepcjoniści zabukują pokój zajęty przez jakiegoś internautę, gdyż nie zauważą nowej rezerwacji na grafiku.
Tylko pewne i sprawdzone informacje
Zaufanym przekaźnikiem danych o dostępności i zajętości w dedykowanym oprogramowaniu będzie channel manager. Naturalnie im szybszy, tym lepszy - niektórzy za dobry wynik prędkości przesłania informacji o nowych rezerwacjach wciąż uważają jedną minutę… tyle że w programie dla personelu hotelowego od polskiej firmy NetFactory normą są rezultaty na poziomie dosłownie paru, maksymalnie 12 sekund. Cały “fenomen” najlepiej wytłumaczyć na przykładzie integracji z Booking.com, bodaj największym na ten moment serwisem turystycznym. Od początku 2018 roku połączenie działa na tej zasadzie, że to system hotelarski odpytuje portal o rezerwacje i modyfikacje. I jeśli dla danego obiektu pojawiło się coś nowego, po chwili otrzymuje stosowną paczkę danych. O ile większość programów dla personelu hotelowego częstotliwość takich zapytań ustala maksymalnie raz na pół minuty, w NFHotel stabilnie funkcjonuje odpytywanie bookingu co sekundę. Cóż, kwestia umiejętnego wykorzystania najnowszych technologii programistycznych oraz zaplecza technologicznego - na mocy obliczeniowej serwerów nie ma co oszczędzać.
OTA na własny użytek
Rzecz jasna serwisy do bukowania przyciągają o wiele więcej użytkowników niż witryny internetowe pojedynczych obiektów noclegowych. Tyle że również taka strona www może pozyskiwać gości - bezpośrednio, a więc koszt pozyskania klienta w tej metodzie będzie odczuwalnie niższy. Program dla personelu hotelowego może w tym wydatnie pomóc. Byleby tylko miał wbudowany booking engine, czyli zintegrowane z grafikiem rezerwacje on-line. Niebywale wygodne dla wszystkich zainteresowanych turystów i hotelarza. Przede wszystkim dlatego, że mogą pracować pełną parą przez cały czas, dosłownie 24 godziny na dobę. Klient wskazuje interesujące go daty przyjazdu i wyjazdu, a następnie dodaje liczbę oraz grupy wiekowe potencjalnych uczestników turnusu. Na tej podstawie system wyświetli dostępne pokoje (jeśli takie będą) wraz z przeliczonymi cenami. Z programem dla personelu hotelowego otrzymuje się zwykle kompleksowe narzędzie. Takie, które pozwoli też dobrać wyżywienie, specjalny pakiet na wyjątkową okoliczność. A następnie pozwoli na dokonanie płatności on-line i automatycznie wyśle wszelkie niezbędne e-maile z potwierdzeniami, szczegółowymi danymi obiektu etc. Krótko rzecz ujmując: full service.
Przyjemniejsza praca recepcjonistów i pozostałych pracowników
O lepszej sprzedaży dzięki dedykowanemu oprogramowaniu było już aż nadto - pora pokazać parę elementów pomocnych w organizacji i codziennej pracy. Program dla personelu hotelowego potrafi o wiele więcej niż tylko zastąpić papierowy kalendarz i notatki do panowania nad rezerwacjami. I tak na przykładach z NFHotel komunikator pozwala wymieniać się uwagami i poleceniami, z zachowaniem “historii korespondencji”. Legenda kolorystyczna i specjalne ikony pozwalają szybko zorientować się w statusie poszczególnych rezerwacji, życzeniach klientów, wykupionych pakietach etc. Z kolei szablony e-mail z kluczami personalizującymi treść na dane konkretnego gościa sprawiają, że mailing sprowadza się do jednorazowego stworzenia schematu wiadomości na wymyśloną okazję, a potem już do kilku kliknięć. Parę pierwszych szablonów otrzymuje się w pakiecie z początkową konfiguracją programu dla personelu hotelowego, m.in. potwierdzenia rezerwacji czy informacje o zaksięgowaniu wpłaty.
NFHotel posiada o jeszcze więcej przydatnych modułów, dotykających wszystkich aspektów funkcjonowania obiektu hotelarskiego. Finansów, sprzedaży, marketingu, wyżywienia, porządków… A gdyby tego było mało, to regularnie pojawiają się aktualizacje, od drobnych szlifów i udogodnień po zupełnie nowe, bardzo praktyczne moduły. Tak naprawdę NFHotel to bezkonkurencyjny program dla personelu hotelowego, gwarantujący sporo rozmaitych korzyści.

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę używać NFHotel na wielu urządzeniach?
Oczywiście. Program hotelowy NFHotel będzie działać na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Ilu użytkowników może pracować jednocześnie?
Dowolna ilość. Każdy użytkownik ma osobny dostęp, dzięki czemu widzisz dokładnie, kto, co i kiedy wykonał.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel