Dla hotelarzy z całą pewnością optymalne rozwiązanie. Rzecz jasna najszybszy program hotelowy powinien działać sprawnie i efektywnie w wielu różnych aspektach. Od dobrego funkcjonowania od strony technicznej, najlepiej na każdym typie sprzętu (od komputerów stacjonarnych po urządzenia mobilne), aż po czas wykonywania wszelkich operacji. Zarówno przez samo oprogramowanie, jak też w połączonych z nim systemach. W epoce internetu bez szeroko pojmowanej synchronizacji i kompatybilności różnych rozwiązań ani rusz.
Naturalnie mamy ambicje, żeby NFHotel stał się bezdyskusyjnie najszybszym programem hotelowym. Najpierw na polskim rynku usług biznesowych dla branży turystycznej, a w bliżej nieokreślonej przyszłości nawet w skali globalnej. O planach podboju świata przez NetFactory może jednak innym razem, wróćmy na ziemię i codziennych spraw, które zaprzątają głowę prawdopodobnie wszystkich hotelarzy. Na przykład takie OTA. W ten enigmatyczny sposób zwykło się określać internetowe portale rezerwacyjne (między innymi), które z roku na rok generują coraz większą część ruchu turystycznego.
Jedna recepcja stacjonarna i całe mnóstwo wirtualnych
Pojawienie się całkowicie usieciowionych kanałów dystrybucji miejsc w pokojach i apartamentach praktycznie wywróciło do góry nogami myślenie o tzw. sprzedaży w branży turystycznej. Posiadanie jak najszybszego programu hotelowego stanowi absolutną konieczność, żeby porządnie obsługiwać zarówno klientów dzwoniących na telefon w recepcji, jak też tych korzystających z internetowego bukowania. Wszystko rozbija się o ewentualność nałożenia się na siebie rezerwacji z różnych źródeł, co fachowo nazywa się overbookingiem. Pół biedy, jeśli da się kogoś gdzieś przenieść. Cóż jednak począć, kiedy wszystko jest zajęte, a do ostatniego pokoju przyjechały trzy rodziny? Z takich sytuacji nie ma dobrego wyjścia. Jednak tego rodzaju nigdy nie występują tam, gdzie w najszybszym programie hotelowym działa moduł channel managera. Ten element oprogramowania automatycznie synchronizuje dostępność na grafiku i w połączonych kanałach. Rzecz jasna im szybciej, tym lepiej. Dlatego też CM NFHotel zapytania do booking.com (OTA z największą liczbą unikalnych użytkowników) o nowe rezerwacje i modyfikacje wysyła co sekundę.
Bezpośrednie pozyskiwanie klientów
Serwisy turystyczne swoją drogą, ale przecież każdy hotelarz chciałby, żeby jak najwięcej osób przyjeżdżało do obiektu bez udziału pobierających po kilkanaście procent prowizji. Tutaj najszybszy program hotelowy może zaoferować booking engine, czyli zewnętrzny moduł do rezerwacji online na strony internetowe. Umieszczenie takiego elementu to technicznie rzecz biorąc prościzna, wystarczy nieco wzbogacić kod witryny www i gotowe. Rezerwacje online z powodzeniem da się rozkręcić zarówno na stronie danego obiektu, jak i w mediach społecznościowych. Całość jest oczywiście integralną częścią głównego systemu, a zatem nie występują żadne opóźnienia w przekazywaniu danych o dostępności. Po najszybszym programie hotelowym należałoby oczekiwać, że dokonanie rezerwacji z booking engine’u zajmie potencjalnemu klientowi niewiele czasu. Dlatego cały proces musi być prosty, logiczny i intuicyjny. Dokładnie tak, jak w NFHotel.
Wejście na wyższe obroty
To samo tyczy się pracy recepcjonistów. Z tego względu oprogramowanie NetFactory posiada kreator-asystenta, który przyspiesza wyszukiwanie wolnych terminów i pokoi. Działa w zasadzie identycznie jak booking engine. A to dopiero początek przydatnych dla personelu oraz zarządców modułów najszybszego programu hotelowego, które gwarantują naprawdę dobrą zmianę w organizacji codziennej pracy. Kolejną niezwykle ciekawą rzeczą będzie wysyłka e-maili. Brak konieczności dodatkowego logowania się do poczty to oczywiście dobra rzecz, ale jeszcze lepsze są gotowe szablony (z możliwością łatwego tworzenia nowych wzorów). A to dzięki specjalnym kluczom, które na podstawie danych z bazy same uzupełniają treść o stosowne informacje o rezerwacjach, kliencie itd. I to w wielu językach, początkowo po polsku, angielsku i niemiecku. Z najszybszym programem hotelowym wysyłkę niezbędnych klientom maili - potwierdzeń rezerwacji, wpłynięcia pieniędzy na konto, podziękowań po pobycie etc. - da się znacząco skrócić. Z kilkunastu minut do nawet 4 kliknięć.
NFHotel to sprawne, a na dodatek cały czas rozbudowywane i optymalizowane narzędzie. System działa w chmurze, aktualizacje nie obciążają łączy użytkowników, o bezpieczeństwo danych i serwerów dba firma o światowej renomie, a oprogramowanie uruchomi się na wszystkim, co ma przeglądarkę internetową. Najszybszy program hotelowy to inwestycja jeszcze lepsza i pewniejsza niż lokata w szwajcarskim banku.