NFHotel Channel Manager

Channel Manager to narzędzie, które łączy program hotelowy z portalami do rezerwacji noclegów. Zmiana cen, zmiana dostępności pokojów - channel manager zajmuje się tym automatycznie. Rezerwacja na Twojej stronie www blokuje ten termin w portalach i odwrotnie. 


Chcesz mieć więcej czasu, więcej rezerwacji i więcej spokoju?
Najszybszy channel manager

Zdecydowanie najskuteczniejszy dla hotelarzy środek do tego, aby naprawdę pełnymi garściami czerpać ze źródła potencjalnie ogromnych zysków, jaką dla działających w branży turystycznej niewątpliwie stał się internet. Najszybszy channel manager, najlepiej jako jeden z modułów w rozbudowanym programie hotelowym, pozwoli praktycznie całkowicie zautomatyzować obsługę sieciowych kanałów dystrybucji pokoi. A co się z tym ściśle wiąże, zwiększyć obłożenie - zarazem czyste zyski - i jeszcze dodatkowo uniknąć wszystkich ewentualnych kłopotów i nieprzyjemnych niespodzianek, jakie wiążą się z otwarciem więcej niż jednego źródła rezerwacji dla turystów.
Ów koszmar wszystkich hotelarzy wiąże się naturalnie z nałożeniem się turnusów, najgorzej w taki sposób, kiedy nie sposób kogokolwiek przenieść i trzeba komuś odwołać zamówiony pobyt. Wdrożenie najszybszego channel managera stanowi niemalże stuprocentową gwarancję - czyli ok. 99,(9)% - że do overbookingu nie dojdzie. W efektywnej współpracy recepcji stacjonarnej z działającym w trybie 24/7 modułem na rezerwacje on-line oraz portalami z rodzaju OTA rozchodzi się o to, kiedy informacja o gościu zajmującym konkretny pokój w konkretnym terminie pojawi się w pozostałych kanałach sprzedaży. W tej dziedzinie na polskim ostatnimi czasy doszło do wielkiej, naprawdę dobrej zmiany.
NFHotel zostawił najszybsze do tej pory channel managery daleko w tyle
A to za sprawą rodzimej firmy NetFactory, która w ostatnich miesiącach 2017 roku wprowadziła swoje oprogramowanie dla hoteli (i innego rodzaju obiektów noclegowych) na zupełnie nowy poziom. A połączenie z Booking.com, prawdopodobnie największym i najważniejszym serwisem rezerwacyjnym na świecie i w Polsce, znalazło się w awangardzie tej swego rodzaju rewolucji. Synchronizowanie danych o dostępności w ciągu pół minuty do dziś powszechnie uważa się za bardzo dobry wynik. I niesłusznie, gdyż z najszybszym channel managerem NFHotel rezultaty na poziomie 8-10 sekund są normą. W sytuacji, kiedy globalna średnia dla wszystkich zintegrowanych z bookingiem CM-ów oscyluje wokół 60 sek. to polepszenie o kilka długości. Warto przy tym nadmienić, iż wszystko działoby się jeszcze bardziej ekspresowo, gdyby to serwis OTA był w stanie szybciej przygotowywać dane o rezerwacji dla programów hotelowych. Bo jeśli chodzi o częstotliwość zapytań, to NFHotel robi to raz na sekundę.
Extranet aktualizuje się samoczynnie, a do tego błyskawicznie
Powyższa sytuacja dotyczyła ściągania na grafik recepcyjny tych rezerwacji, których dokonali turyści na stronie wzmiankowanego portalu turystycznego. Równie istotna jest kwestia działania sprzężonych dzięki najszybszemu channel managerowi systemów w drugą stronę. Naturalnie również w tej materii produkt NetFactory znajduje się ścisłej czołówce, a nawet w samym czubie rankingów. A raczej byłby, gdyby ktoś takie zestawienia w ogóle przygotowywał i potraktowałby temat z pełną rzetelnością uczciwego badacza. Praktyczne działanie NFHotel polega na tym, że zapisana na grafiku hotelowym rezerwacja w trybie natychmiastowym powoduje wysłanie informacji do bookingu o tym, które pokoje i w jakim zakresie dat stały się właśnie niedostępne. A jako że najszybszy channel manager kontaktuje się z serwisem co sekundę, opóźnienie jest w zasadzie żadne.
I co z tego właściwie wynika?
Wprawnemu, biznesowo myślącemu umysłowi wyciągnięcie właściwych wniosków zajmie mniej więcej tyle, co programowi hotelowemu przesłanie informacji o nowej rezerwacji wszędzie tam, gdzie trzeba to zrobić. Maksymalizacja obłożenia, również w okresach dla danego regionu będących sezonem niskim - to finalny efekt wdrożenia kompleksowego programu hotelowego. Co za tym idzie, za sprawą najszybszego channel managera rośnie również wysokość przychodów. Kolejny z pozytywnych aspektów takiego rozwiązania to fakt, że nikogo z personelu nie trzeba angażować do obsługi internetowych kanałów dystrybucji. Poza tym automat zrobi to wiele szybciej, ręczne uzupełnianie extranetu i/lub grafiku zawsze będzie trwało kilkukrotnie dłużej. Wielka oszczędność czasu, który przeznaczy się na inne zadania. A skoro z najszybszym channel managerem dostaje się w pakiecie sporo innych, praktycznych funkcjonalności, dedykowane oprogramowanie poprawi wyniki oraz organizację pracy w wielu innych obszarach. Nie tylko sprzedaży pośredniej i bezpośredniej.
NFHotel ma wiele interesujących modułów: asystent rezerwacji dla recepcjonistów, eksport wystawionych faktur VAT do formatu jednolitego pliku kontrolnego, booking engine na witryny www, raporty m.in. sprzątania i wyżywienia, dane statystyczne o klientach, wysyłka e-maili z szablonami pobierającymi treść z danych o kliencie i rezerwacji… A co najlepsze, system jest ciągle rozwijany i wzbogacany o nowe możliwości. Najszybszy channel manager stanowi zatem niejedyną racjonalną przesłankę do inwestycji w NFHotel.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości NFHotel Channel Manager

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji
Wbudowany booking engine
Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Elastyczny cennik
Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej rezerwacji
Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​
Oszczędność czasu​
Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​
Brak błędów​
Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2024 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcross-circlelayers