Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Najprostszy booking engine

Statystyki z szeroko rozumianej branży hotelarsko-turystycznej wyraźnie pokazują narastający z roku na rok trend. Internet odpowiada za coraz większą część rezerwacji, jakich dokonują goście w obiektach noclegowych i ośrodkach wypoczynkowych wszelkiej maści. Choć serwisy OTA rozwijają się niezwykle prężnie, to hotelarze zdecydowanie bardziej wolą pozyskiwać klientów bezpośrednio. Najprostszy booking engine stanowi do tego doskonałe narzędzie. Dobre wykonanie i intuicyjna obsługa modułu rezerwacji on-line niechybnie zwiększą liczbę takich rezerwacji.
Prostota jest w tym wszystkim o tyle istotna, że w największym stopniu decyduje o wygodzie użytkownika. O tym, jak komfort potencjalnego klienta wpływa na jego decyzję o zakupie oglądanego produktu - czy też tak jak w tym przypadku zarezerwowaniu turnusu - chyba nie trzeba specjalnie tłumaczyć. Dzięki najprostszemu booking engine’owi można zdecydowanie zwiększyć matematyczno-statystyczne szanse na to, że internauta oglądający witrynę www obiektu sprawdzi dostępne terminy oraz standardy pokoi. I jeśli znajdzie coś interesującego, zdecyduje się zarezerwować pobyt. Oczekiwania gości bukujących w sieci są całkowicie jasne: cały ten proces ma pójść szybko i sprawnie, bez przeciągania zbędnych formalności i nachalnego promowania walorów danego hotelu, pensjonatu czy co tam sobie klient wynajdzie. Takie podejście charakteryzuje moduł na rezerwacje on-line NFHotel.
Łatwe i zrozumiałe bukowanie dla ludzi w wieku od lat 3 do 103 i więcej
Stworzenie jak najprostszego booking engine’u od początku stanowiło jeden z podstawowych celów, jakie założyły sobie osoby pracujące nad wspomnianym akapit wyżej oprogramowaniem. Program hotelowy od polskiej firmy NetFactory tworzą ludzie, którzy branżę turystyczno-hotelarską znają od podszewki. A konkretniej rzecz ujmując, to zarówno od strony wczasowicza, jak też z własnych doświadczeń zawodowych. Dokładne obeznanie z zagadnieniem stanowi najlepszą - obok pozytywnych, spontanicznych opinii zadowolonych klientów - rekomendację słuszności oferowanych przez NFHotel rozwiązań. W efekcie powstał najprostszy booking engine na polskim rynku hotelarskim. Może i pod względem wizualnym nie prezentuje się tak powabnie jak część konkurencji, lecz pod względem intuicji obsługi i przejrzystości nie ma sobie równych. A summa summarum to kwestia istotniejsza od graficznych fajerwerków.
Jak kawa na ławę na każdym kroku
Choćby z tego powodu, że wiele ozdobników może bardzo łatwo odwrócić uwagę potencjalnego klienta od tego, co przecież w tym wszystkim najważniejsze. W najprostszym booking enginie NFHotel na każdym kroku dokładnie wiadomo, co gdzie jest i co trzeba zrobić. Zasady działania tej funkcjonalności pozwalają z czystym sumieniem określić ją jako wirtualnego recepcjonistę. Dodajmy od razu: nadzwyczaj szybkiego, pracującego 24 godziny na dobę, zawsze doskonale poinformowanego, a na dodatek potrafiącego obsłużyć praktycznie nieskończoną liczbę turystów jednocześnie. Taki niebywale kompetentny (acz dyskretny) asystent dla gości sprawia, że bukowanie idzie jak z płatka. Najprostszy booking engine zawsze koncentruje uwagę użytkownika na tym, co w danej chwili stanowi języczek uwagi dla skutecznego dokonania rezerwacji. Czy to liczbie i wieku uczestników, czy to pokazując przeliczone ceny dla poszczególnych standardów, czy też udostępniając odnośnik do błyskawicznych płatności internetowych.
Krok po kroku, krok po kroczku
Proces rezerwacji online w NFHotel podzielono na trzy kolejne etapy, każdy wynikający logicznie z poprzedniego. Dlatego zaczyna się od tych danych, bez których przedstawianie jakichkolwiek propozycji byłoby błądzeniem po omacku. Innymi słowy: dla najprostszego booking engine’u lepiej najpierw zapytać o zakres dat oraz liczbę i wiek gości, żeby wyświetlić dostępne w danym czasie pokoje, niż pokazywać wszystkie standardy i kazać klientom po kolei wysyłać x zapytań o wolne terminy. Oczywiście zawartość okienka zmienia się dynamicznie, w zależności od “specyfikacji rezerwacji” ustalanej przez turystę, bez odświeżania czy przeładowywania czegokolwiek. Już w trakcie wybierania pokoju można dobrać ewentualne dodatki - pakiety okolicznościowe, ekstra atrakcje, wyżywienie itp. - które oczywiście mają wpływ na końcową cenę. W NFHotel obliczaną na bieżąco. Z najprostszym booking enginem całość wygląda tak, że klient zawsze wie, co z czego wynika i skąd się bierze. Dla dopełnienia formalności pozostaje potwierdzenie dokonanego wyboru oraz wpłata zaliczki/całej kwoty. Albo wspomnianymi usługami internetowymi, albo na dane zawarte w automatycznie wysłanym przez oprogramowanie e-mailu, zawierającym wszystkie niezbędne informacje zaciągnięte z systemu.
Najprostszy booking engine to jeden z wielu przydatnych komponentów, składających się na kompleksowy program NFHotel. Co równie istotne, platforma jest bezustannie rozwijana i aktualizowana. Wdrożenie rozwiązania NetFactory w jakimkolwiek typie ośrodka wypoczynkowego przyniesie sporo korzyści - zwiększenie zysków z bezpośrednich rezerwacji to tylko jeden przykład.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.

Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel