Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Prosty booking engine

Narzędzie do rezerwacji on-line na strony internetowe rozmaitych obiektów noclegowych ma być przede wszystkim przejrzyste i intuicyjne w działaniu. Innymi słowy: prosty booking engine na witrynie www ma sprawić, że nawet kompletny laik, totalnie sceptyczny wobec nowoczesnych technologii, będzie w stanie sam się obsłużyć i zrobić dokładnie taką rezerwację, jaką sobie wymarzył - pod warunkiem oczywiście że będą akurat wolne pokoje. Niby banał, ale…
… jakoś nie wszyscy hotelarze i producenci specjalistycznych rozwiązań informatycznych dedykowanych branży hotelarskiej o tym pamiętają, jak przychodzi co do czego. A potem zaczynają się bezbrzeżne zdziwienie i pełne wściekłości utyskiwania, że nowy, wypasiony, pełen efekciarskich bajerów moduł przyniósł w porównywalnym okresie trzy razy mniej przychodów, niż to miało miejsce w przypadku prostego booking engine’u rok czy parę lat wcześniej. I to pomimo faktu, że turystyka ma się w Polsce coraz lepiej i ludzie coraz częściej wyjeżdżają zarówno na długie wakacje, jak też krótsze turnusy z okazji świąt, na weekendy itd. A wtedy zaczyna się szukanie winnych, najczęściej wśród personelu, webmasterów i osób zajmujących się marketingiem. Tymczasem wystarczyłoby zerknąć w zaawansowane statystyki monitorujące ruch na stronie.
TLDR w turystyce
Zapewne okazałoby się, że o ile w wersji z prostym booking enginem ludzie zwykle zostawali na podstronie z rezerwacjami on-line przez czas wystarczający do bukowania, tak po niezbyt-dobrej-zmianie wychodzili z witryny nie dokańczając rozpoczętego procesu rezerwacji. Dlaczego tak się dzieje? Jedną z przyczyn jest nadmiar informacji. Kiedy człowieka na dzień dobry wita ekran z listą wszystkich pokoi, opatrzoną dużymi zdjęciami i szczegółowymi opisami, to najczęściej zamiast chęci znalezienia się w miejscu wypoczynku jak najszybciej - a takie poczucie zapewnia prosty booking engine - pojawia się ból głowy związany z pozorami dużego wyboru. Niemożność podjęcia decyzji to prosta droga do reakcji w rodzaju “Too Long, Didn’t Read”, wywoływanej przez masę zbitego tekstu. Tak jak internauci niezbyt lubią czytać długie artykuły, tak też nienawidzą błądzić w gąszczu opcji i graficznych ozdobników. Więc po pewnej chwili taki zirytowany użytkownik machnie na wszystko ręką i zacznie szukać czegoś innego.
NFHotel wzorem godnym naśladowania i najwyższego uznania
Jak to wszystko w prostym booking enginie wyglądać powinno, doskonale obrazuje rozwiązanie opracowane, wdrożone i sukcesywnie zdobywające polski rynek hotelarski przez rodzimą firmę NetFactory. Cały proces rezerwacji on-line, stanowiących jeden z ciekawszych modułów w kompleksowym programie hotelowym NFHotel, da się zamknąć w trzech naprawdę szybkich krokach. Wystarczy dobrze zacząć, a później pójdzie już z górki. Najważniejsza informacja to termin oraz liczba i wiek uczestników turnusu - to na tej podstawie system prostego booking engine’u sprawdza, czy w ogóle są jakieś wolne pokoje do zaproponowania. Filozofia stojąca za takim rozwiązaniem jest banalnie prosta. Program “zadaje pytania” potencjalnemu klientowi w dokładnie takiej samej kolejności, w jakiej zrobiłby to recepcjonista z głową na karku. Zakres dat i podstawowe dane o gościach są przecież absolutnie niezbędne do tego, aby w ogóle sensownie zacząć szukanie jak najlepszej oferty.
Internetowa samoobsługa pełną gębą
Kiedy już wiadomo dla kogo i na kiedy, można przystąpić do prezentacji dostępnych standardów. A także przedstawić rozmaite dodatki do dokupienia - prosty booking engine rzecz jasna dynamicznie przelicza ceny. W taki sposób, żeby klient w każdym momencie widział ostateczną cenę, jaką przyjdzie mu zapłacić za dany wariant pobytu. Dzięki temu szybko porówna sobie możliwości i zdecyduje, czy woli np. wypoczynek w luksusowym apartamencie, czy raczej dobrać pakiet zabiegów SPA do podstawowego standardu, co da porównywalną kwotę. Na zakończenie pozostaje potwierdzić wybór i zapłacić. Z tego względu do prostego booking engine’u powinny być podłączone błyskawiczne płatności internetowe. A także automat, który wyśle stosownego e-maila do klienta zaraz po tym, kiedy rezerwacja zapisze się w systemie.
NFHotel w temacie rezerwacji on-line oferuje bardzo dobre rozwiązanie. Zarówno dla hotelarzy, jak i turystów odwiedzających strony internetowe obiektów noclegowych oraz ich profile w mediach społecznościowych - przede wszystkim na facebooku. Prosty booking engine sprawia, że bezpośrednie rezerwowanie w sieci staje się nadzwyczaj łatwe. A tym samym takich rezerwacji będzie więcej. Dużo, dużo więcej.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.

Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel