Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Łatwy booking engine

Bezpośrednie pozyskiwanie klientów w dość oczywisty sposób wpływa na wysokość przychodów, a tym samym i zysków. Dotyczy to także branży turystyczno-hotelarskiej. Tylko co robić w sytuacji, kiedy portale rezerwacyjne przejmują coraz większą część rynku, a współpraca z nimi jest już koniecznością? Najprościej stworzyć własny kanał sprzedaży pokoi w internecie - i najlepiej nada się do tego łatwy booking engine. Wprawdzie strona www jednego obiektu przyciągnie “nieco” mniej użytkowników niż serwis OTA o zasięgu globalnym… Ale tych, którzy już na witrynę trafią, zachęci do szybkiego zabukowania pobytu.
Rzecz jasna pod warunkiem, że potencjalnemu klientowi przypadną do gustu walory danego ośrodka wypoczynkowego oraz dostępne w okolicy atrakcje turystyczne. A to już zadania nieco innego sortu - pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania przeglądarki, opracowanie zawartości, identyfikacja wizualna, projekt graficzny itp. - w których wyspecjalizowany program hotelowy będzie cokolwiek mało praktyczny. Za to już we wdrożeniu łatwego booking engine’u taki komputerowy system, dedykowany obiektom noclegowym wszelkich kategorii i wielkości, będzie niezastąpiony. W połączeniu z pozostałymi funkcjonalnościami, takimi jak chociażby interaktywnym grafikiem recepcyjnym czy synchronizującym dostępność channel managerem, można obsługę wszystkich gości z internetu całkowicie zautomatyzować. Przynajmniej w kwestiach dotyczących rezerwowania.
Recepcja w sieci czynna 24/7
Takim wysoce przydatnym uproszczeniem cieszą się m.in. ci hotelarze, którzy wdrożyli polski NFHotel. Z łatwym booking enginem jest o tyle lepiej, że samo zainstalowanie zaawansowanego narzędzia na stronie to bułka z masłem, zaś obsługa pełnoprawnego modułu na rezerwacje online w ogóle nie sprawia najmniejszych kłopotów potencjalnym klientom. Korzyści z takiej sytuacji są przeogromne. Po pierwsze, taki internetowy punkt (samo)obsługi dla klientów da się uruchomić w wielu miejscach, np. na facebooku i w innych mediach społecznościowych. Po drugie: intuicyjne poruszanie się po dostępnych opcjach oraz ograniczenie formalności do niezbędnego minimum gwarantuje, że turysta przez cały proces bukowania przejdzie szybko, miło i przyjemnie. Łatwemu booking engine’owi zatrzymanie użytkownika na witrynie i zachęcenie go do rezerwacji przychodzi naturalnie. O wiele sprawniej niż oprogramowaniu eksponującemu dużą liczbę możliwości, atakującemu oczy internautów feerią graficznych bajerów.
Im sytuacja jaśniejsza, tym mniej niepotrzebnych nerwów
Jak każdy zapewne już się domyśla, całość rozbija się o czytelność prezentowanych informacji i kolejnych czynności, jakie należy wykonać. Kiedy pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości do następnego kroku, zdenerwowanie przychodzi błyskawicznie. A najczęstszy skutek długich zmagań w niezbyt łatwym booking enginie to zamknięcie modułu rezerwacji online. Po tym następuje już wyjście ze strony i poszukiwanie jakiegoś innego miejsca na wypoczynek. Mało któremu użytkownikowi internetu aż tak zależy na turnusie, żeby wykonać telefon czy wysłać e-maila z zapytaniem. Zwłaszcza późnym wieczorem bądź bardzo wcześnie rano, kiedy natychmiastowa odpowiedź stanowi marzenie ściętej głowy, gdyż personel zwyczajnie jeszcze nie pracuje. Z kolei łatwy, a nawet bardzo łatwy booking engine NFHotel zapewnia o wiele więcej rezerwacji bezpośrednich. Zarówno za sprawą przejrzystości interfejsu, jak też rozwiązaniom projektowym stworzonym z myślą o wygodzie rezerwującego turysty.
Trzy kroki do wymarzonego relaksu
Chwytliwe hasło reklamowe - w programie hotelowym od polskiej firmy NetFactory taką obietnicę jak najbardziej da się zrealizować. Cały sekret tkwi w tym, żeby cały system i zawarte w nim mechanizmy działały poniekąd tak, jak konkretny do bólu recepcjonista. Dlatego szeroko pojmowaną promocję lepiej zostawić innym sekcjom na witrynie internetowej, a w rezerwacjach skupić się na twardych danych. W pierwszym etapie łatwy booking engine powinien określić, jakie opcje w ogóle ma potencjalny klient. W tym celu należy zacząć od czasu pobytu, liczby gości oraz ich wieku. Mając te informacje, program hotelowy może pokazać dostępne standardy pokoi. Drugi krok stanowi dobór dodatków w rodzaju wyżywienia, opcjonalnych atrakcji, dostawki dla małego dziecka itd. Z każdą tego rodzaju zmianą NFHotel dynamicznie koryguje końcowe ceny dla poszczególnych standardów. Po dokonaniu wyboru przez turystę ostatnim zadaniem łatwego booking engine’u będzie krótkie podsumowanie rezerwacji, wygenerowanie stosownego linku do płatności internetowych oraz automatyczne wysłanie odpowiednich e-maili i/lub SMS-ów z potwierdzeniami.
Specjalistyczne oprogramowanie w dzisiejszych realiach branży turystycznej jest dla rozmaitych obiektów noclegowych właściwie niezbędne. Skoro coraz więcej rezerwacji dokonuje się w internecie, zwyczajnie trzeba przygotować się na specyfikę sieciowych kanałów dystrybucji. Łatwy booking engine zmaksymalizuje liczbę i wartość rezerwacji bezpośrednich - czyli tych, które są przez hotelarzy zdecydowanie najmilej widziane.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.

Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel